2 weken op z'n vroegst.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:52 schreef Alexxxxx het volgende:
De vreemde man is nu weer weg, maar Bast kennende zit ze er nog wel een paar uurEn ik neem aan dat je hem over een paar dagen weer ziet?
* Alexxxxx heeft vandaag voor het laatst een tompouceontbijt![]()
ze zijn op nu
je kunt beter alvast goedmiddag zeggen, de morgen is al weer bijna omquote:
Ja maar ik ben net wakker, ff bijgeslapen van Amelandquote:Op maandag 21 mei 2007 11:19 schreef maok het volgende:
[..]
je kunt beter alvast goedmiddag zeggen, de morgen is al weer bijna om![]()
mooi, das wel lekker als ik met pinksteren in mijn tentje zit.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:29 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ja maar ik ben net wakker, ff bijgeslapen van Ameland. En zometeen maar weer ff met opdrachtje bezig..
Het wordt trouwens weer heerlijk weer, vrijdag al weer 27 graden!![]()
Biddinghuizen, het lowlandsterein, maar dan een ander evenement; opwekkingquote:Op maandag 21 mei 2007 11:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar ga je kamperen?
Ja, opwekking ofzo, gaat een collega van mij ook heen.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:32 schreef maok het volgende:
[..]
Biddinghuizen, het lowlandsterein, maar dan een ander evenement; opwekking
Hm, even opgezocht op wikipedia, apart evenementquote:Op maandag 21 mei 2007 11:32 schreef maok het volgende:
[..]
Biddinghuizen, het lowlandsterein, maar dan een ander evenement; opwekking
sterktequote:Op maandag 21 mei 2007 12:49 schreef MaxMark het volgende:
Ik ga vanmiddag voor de 2e keer in m'n leven naar de Jumbo. Best een grote stap
Voor de zuurstokken?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:49 schreef MaxMark het volgende:
Ik ga vanmiddag voor de 2e keer in m'n leven naar de Jumbo. Best een grote stap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |