Je bent écht ziek hequote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:52 schreef manou het volgende:
ik hoor er weel helemaal bij!! 3e topic op rij!!
Ik heb een Medinose gewonnen via fokquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:11 schreef Renesite het volgende:
Ja, en de pluizen vliegen in het rond.
Sterf gij hooikoortsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:12 schreef Whizzkith het volgende:
Terugvindzuurstok!
Dat heb ik ook weleens en meestal ga ik dan naar fokquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:29 schreef ChipsZak. het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik verveel me zo.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat ben je toch zieligquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:29 schreef ChipsZak. het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik verveel me zo.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:45 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Wat ben je toch zieligom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pas op, want ik ben pissed en dus ga ik niet aardig tegen je doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik schop je zo in je klotenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:40 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wat maakt mij dat uit, ik hou wel van pittige meisjesJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar dan kom je dus wel langs?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik schop je zo in je klotenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., mits je dichtbij woont.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben echt pissed. Tssk. Nu kan ik geen sharktale kijken.
Jij hebt wel issues hea?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik schop je zo in je klotenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., mits je dichtbij woont.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben echt pissed. Tssk. Nu kan ik geen sharktale kijken.
Tuurlijk nietquote:
Oja dat soort gezeik heb ik ook regelmatig ja, zo belachelijkquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zie mijn post @ Huppelei FoBo voor je antwoord op de vraag 'Maar waarom oh lieve Chipszak. ?'
Niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tuurlijk nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mensen die denken dat ik zomaar mensen ga slaan/schoppenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop