Jaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:44 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Oja dat soort gezeik heb ik ook regelmatig ja, zo belachelijk![]()
Neequote:
Waarom knip je dan ook scheef! Knippen leer je al op de kleuterschool!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
JaDaarom dus.
Dit verneukt mijn avond nogal.
En dus nu heb ik haar stuk echt al 10 x moeten verbeteren omdat ik telkens weer een fout ontdekte, en toen wou ik het uitknippen, eindelijk, knip ik ineens helemaal scheef![]()
Kan ik weer.
Dus toen heb ik echt de schaar maar even neer gelegd.
Nu mis ik Sharktale.![]()
Natuurlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee
Al had jij natuurlijk graag gewild dat ik aan je kloten zat
Ging toch perongeluk!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:47 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Waarom knip je dan ook scheef! Knippen leer je al op de kleuterschool!![]()
En is Sharktale op tv? Eens kijken![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ging toch perongeluk!
Het hele stuk ging goed, maar toen net bij het laatste stuk; Uitgeschoten.Kutknipzooi.
Kom jij es knippen dan?
En nou mij niet vaker vergeten hequote:
Voor mij welquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:50 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Geschikt [ ]
Ongeschikt [X]![]()
En de halve stad doorrennen met een schaar in je hand is niet veilig
Neee niet die filmquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Als ik opschiet kan ik geloof ik nog een deel zien van Serial Mom, ook al zou dat de 4e x ofzo zijn dat ik die zie.
quote:
Ik ben wel een leuke (denk ik) vrijgezelle vrouw maar na deel 1 en 2 heb ik wel genoeg matrix gezienquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
geen idee, maar als je een leuke vrijgezelle vrouw bent mag je deel 3 bij me thuis komen kijken, die heb ik ook op DVD
Veel plezier!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoi.
Klaarmaken voor feest in Breda..
Kast vol DVDs hier, waar gaat je voorkeur naar uit?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:12 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ben wel een leuke (denk ik) vrijgezelle vrouw maar na deel 1 en 2 heb ik wel genoeg matrix gezien![]()
Dank je!quote:
Ik wil je steeds smsen, maar dan denk ik, fuck ze zit in Frankrijk, of meer recent, dan word Do2 zo onzekerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dank je!
Ik wil je steeds smsen, ben ik bezig, komt er iets tussendoor waardoor ik mn telefoon dicht moet klappen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |