quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:29 schreef manou het volgende:ja het gaat er op dit moment goed los, vriend van mij is zo'n die-hard supporter en belt mij af en toe zodat ik ff kan horen hoe het er aan toe gaat.....................
we gaan europa in!!
maar dan gaan we toch vanavond naar de grote markt??
Er staat een complete kermis op de grote markt
![]()
18 mei, 16:11 uur
Mocht FC Groningen zondag de finale van de play-offs tot een goed einde brengen dan zal dit succes in eigen stadion worden gevierd met het aanwezige publiek in Euroborg.
De festiviteiten zullen in dat geval direct na afloop van de wedstrijd in het stadion aanvangen. In het geval dat tegenstander FC Utrecht over twee duels bezien wordt verslagen, zal een dag later op de Grote Markt in Groningen een huldiging plaatsvinden. De selectie van trainer Ron Jans wordt dan om 19.30 uur op het stadhuis verwacht.
Details van het programma volgen pas als zondagmiddag inderdaad voor het tweede seizoen op rij Europees voetbal wordt bewerkstelligd. Clubleiding, staf en spelers realiseren zich zeer goed dat de finale pas halverwege is en dat er alles aan gedaan zal moeten worden om ook als definitieve winnaar van het veld te stappen.
FC Groningen verdedigt in de thuiswedstrijd een in Utrecht opgebouwde 2-0 voorsprong.
Euroborg zal zondag met bijna 20.000 toeschouwers gevuld zijn. Het duel is sinds vrijdagochtend uitverkocht.
Bron: FC Groningen