Je bent écht ziek hequote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:52 schreef manou het volgende:
ik hoor er weel helemaal bij!! 3e topic op rij!!
Ik heb een Medinose gewonnen via fokquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:11 schreef Renesite het volgende:
Ja, en de pluizen vliegen in het rond.
Sterf gij hooikoorts
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:12 schreef Whizzkith het volgende:
Terugvindzuurstok!
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Pas op, want ik ben pissed en dus ga ik niet aardig tegen je doen.
Ik schop je zo in je klotenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:40 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Wat maakt mij dat uit, ik hou wel van pittige meisjes
![]()
Maar dan kom je dus wel langs?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik schop je zo in je kloten, mits je dichtbij woont.
Ik ben echt pissed. Tssk. Nu kan ik geen sharktale kijken.
Jij hebt wel issues hea?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik schop je zo in je kloten, mits je dichtbij woont.
Ik ben echt pissed. Tssk. Nu kan ik geen sharktale kijken.
Tuurlijk nietquote:
Oja dat soort gezeik heb ik ook regelmatig ja, zo belachelijkquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zie mijn post @ Huppelei FoBo voor je antwoord op de vraag 'Maar waarom oh lieve Chipszak. ?'
Niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Mensen die denken dat ik zomaar mensen ga slaan/schoppen
Jaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:44 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Oja dat soort gezeik heb ik ook regelmatig ja, zo belachelijk![]()
Neequote:
Waarom knip je dan ook scheef! Knippen leer je al op de kleuterschool!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
JaDaarom dus.
Dit verneukt mijn avond nogal.
En dus nu heb ik haar stuk echt al 10 x moeten verbeteren omdat ik telkens weer een fout ontdekte, en toen wou ik het uitknippen, eindelijk, knip ik ineens helemaal scheef![]()
Kan ik weer.
Dus toen heb ik echt de schaar maar even neer gelegd.
Nu mis ik Sharktale.![]()
Natuurlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee
Al had jij natuurlijk graag gewild dat ik aan je kloten zat
Ging toch perongeluk!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:47 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Waarom knip je dan ook scheef! Knippen leer je al op de kleuterschool!![]()
En is Sharktale op tv? Eens kijken![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ging toch perongeluk!
Het hele stuk ging goed, maar toen net bij het laatste stuk; Uitgeschoten.Kutknipzooi.
Kom jij es knippen dan?
En nou mij niet vaker vergeten hequote:
Voor mij welquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:50 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Geschikt [ ]
Ongeschikt [X]![]()
En de halve stad doorrennen met een schaar in je hand is niet veilig
Neee niet die filmquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Als ik opschiet kan ik geloof ik nog een deel zien van Serial Mom, ook al zou dat de 4e x ofzo zijn dat ik die zie.
quote:
Ik ben wel een leuke (denk ik) vrijgezelle vrouw maar na deel 1 en 2 heb ik wel genoeg matrix gezienquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
geen idee, maar als je een leuke vrijgezelle vrouw bent mag je deel 3 bij me thuis komen kijken, die heb ik ook op DVD
Veel plezier!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoi.
Klaarmaken voor feest in Breda..
Kast vol DVDs hier, waar gaat je voorkeur naar uit?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:12 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ben wel een leuke (denk ik) vrijgezelle vrouw maar na deel 1 en 2 heb ik wel genoeg matrix gezien![]()
Dank je!quote:
Ik wil je steeds smsen, maar dan denk ik, fuck ze zit in Frankrijk, of meer recent, dan word Do2 zo onzekerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dank je!
Ik wil je steeds smsen, ben ik bezig, komt er iets tussendoor waardoor ik mn telefoon dicht moet klappen..
Dat doe ik zeker hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil je steeds smsen, maar dan denk ik, fuck ze zit in Frankrijk, of meer recent, dan word Do2 zo onzeker
Maar ik weet dat je aan me denkt![]()
Ah, net zo mooi als altijd dus.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ze is mooier dan een heldere hemel boven een landschap van groen gras en hoge bomen.
Heb je verstand van oude auto's? Dan mag je me helpen foto's van oude auto's op mn site te zettenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:49 schreef manou het volgende:
ik verveeeeel me
Ik ookquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:49 schreef manou het volgende:
ik verveeeeel me
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb je verstand van oude auto's? Dan mag je me helpen foto's van oude auto's op mn site te zetten
Ja sorry ik heb het licht uitgedaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:16 schreef Whizzkith het volgende:
Hé, het is donker geworden
Wat was je vorigequote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:34 schreef Luco het volgende:
Wie is DO2?? Volgens mij heb ik aardig wat gemist de afgelopen topics...
Rene, kan je mijn avatar veranderen in het wie woont waar plaatje??
Ik ook, slaap lekkerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:40 schreef manou het volgende:
ik gaat slapen!!! welterusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |