Sneu.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:40 schreef Peterselieman het volgende:
collegavoetballers hebben wel iets vernield:
http://www.leeuwardercour(...)1908530.ece?secId=51
Ik heb juist geen idee hoe je er met de fiets komt. Ik ga zo met de auto, over een uurtje ofzo.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:38 schreef MaxMark het volgende:
Ik ben maar even naar de Jumbo Euroborg geweest ipv die andere, want ik moet er vanavond ook weer heen en ik wist de route met de auto nog niet
Nou, dat had ik eerst ook niet. Ik ben de eerste keer echt aan alle kanten het stadion rondgereden en op het laatst maar via een voetgangerstrap naar boven gelopen (fiets optillendquote:Op maandag 21 mei 2007 16:42 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb juist geen idee hoe je er met de fiets komt. Ik ga zo met de auto, over een uurtje ofzo.
Had ik jou toen niet half Groningen door laten fietsen, met m'n compleet belachelijke routebeschrijving?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nou, dat had ik eerst ook niet. Ik ben de eerste keer echt aan alle kanten het stadion rondgereden en op het laatst maar via een voetgangerstrap naar boven gelopen (fiets optillend). Gelukkig kon ik op de terugweg met iemand mee die de weg wél wist
En dat ging ook een stuk sneller
Dat zou bést eens kunnen dat je me die beschrijving gaf, maar die heb ik niet gevolgdquote:Op maandag 21 mei 2007 16:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Had ik jou toen niet half Groningen door laten fietsen, met m'n compleet belachelijke routebeschrijving?
Niks mis met compleet belahcelijke routebeschrijvingenquote:Op maandag 21 mei 2007 16:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Had ik jou toen niet half Groningen door laten fietsen, met m'n compleet belachelijke routebeschrijving?
Vanavond is de gezamenlijke aftrap van het EK-tournooi. Zal ik foto's voor je maken?quote:
Woudlopers-Kipling represent!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:56 schreef giemiebier666 het volgende:
nog meer scouts hier?
Het is nu al een aantal jaren in de marnewaard. En altijd is het druk wel gaaf.
Waarom woensdag?quote:Op maandag 21 mei 2007 17:09 schreef Peterselieman het volgende:
Zijn er nog liefhebbers hier om woensdagavond even een biertje te drinken in de Sally O'Brien?
* DevilsAndDust mompelt iets over daar natuurlijk niets van af weten.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:14 schreef Peterselieman het volgende:
* Peterselieman momelt iets over Liverpool - AC Milan op een scherm daar
Ze hebben ook wel andere drankjes daar
Tell me about it.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:18 schreef Peterselieman het volgende:
de stufi komt over enkele dagen pas weer
Huisgenootjes die vragen of je mee eet FTW.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat kan ik vanavond maken voor een euro of drie?
Hehe de eerste keer dat ik bij de Jumbo Euroborg kwam was het op een zaterdagmiddag na een film in die bioscoopquote:Op maandag 21 mei 2007 16:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nou, dat had ik eerst ook niet. Ik ben de eerste keer echt aan alle kanten het stadion rondgereden en op het laatst maar via een voetgangerstrap naar boven gelopen (fiets optillend). Gelukkig kon ik op de terugweg met iemand mee die de weg wél wist
En dat ging ook een stuk sneller
Spaghetti met alleen de sausquote:Op maandag 21 mei 2007 17:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat kan ik vanavond maken voor een euro of drie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |