quote:AZ boos over insteek Ajax
Er is een rel op komst over de finale play-off Ajax-AZ op 27 mei. De Amsterdammers willen niet meer dan 10 bussen uit de kaasstad ontvangen, waardoor de fans van de Alkmaarders gedwongen worden tot een dure combiregeling met de trein. Zowel AZ als supporters zijn van plan deze opzet te boycotten, omdat ze het hele seizoen nog geen problemen hebben veroorzaakt. Er gaan zodoende nauwelijks fans mee naar Amsterdam.
Het stuit AZ vooral tegen de borst dat de goedwillenden moeten lijden onder de kwaadwillenden. Ajax kan de veiligheid van de busreizigers namelijk niet garanderen. Vooral in het licht van de gebeurtenissen rondom de bekerfinale in Rotterdam is dit onverteerbaar voor de club van Dirk Scheringa. Terwijl de aanhang van AZ alle complimenten kreeg voor een probleemloze avond, zorgden de fans van Ajax op en rondom De Kuip voor een schade van 500.000 euro. Met name bussen van sponsor OAD werden gesloopt.
Ronald Koeman , Rainieri, en Houllier ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:42 schreef Doc het volgende:
Ome Louis in de belangstelling bij Man City ...
Laat de KNVB dan ook eens een signaal naar Ajax afgeven door ze bijvoorbeeld een wedstrijd zonder publiek te laten spelen, want het slaat inderdaad nergens op dat er zo vaak vernielingen worden aangericht na een wedstrijd van Ajax door Ajax 'supporters'. En het is inderdaad ook belachelijk dat de veiligheid niet gegarandeerd kan worden, wat is het toch erg in sommige delen van Nederland.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:37 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Het stuit AZ vooral tegen de borst dat de goedwillenden moeten lijden onder de kwaadwillenden. Ajax kan de veiligheid van de busreizigers namelijk niet garanderen.
Inderdaad, het is echt schandalig. Ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan wat zei minachtend boertjes noemen. (Alles buiten de randstad)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Ja maar je kan wel thuis blijven, maar dan ben je als team wel de lul.
Helemaal als die joden alleen maar als apen gaan lopen bleren in hun vak.....
Dan maar wat meer betalen, tis wel triest om dit te lezen.
Ajax moet een topclub zijn, maar hun supporters slopen hun eigen stad na winst van de beker, en ze kunnen geen veiligheid garanderen..
Tis toch te triest voor woorden? 10 bussen, dat is godverdomme 550 man...
Niet dat ik weer een discussie wil beginnen over de supporters of zo maar hadden jullie wel 550 man meegekregen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Veel meer namen jullie anders in december ook niet mee .....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Finale om CL voetbal, nee ik ga ook niet....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Niet dat ik weer een discussie wil beginnen over de supporters of zo maar hadden jullie wel 550 man meegekregen?
-In de competitie lukt het nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:06 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Finale om CL voetbal, nee ik ga ook niet....![]()
De finale van de KNVB beker was ook niet belangrijk, daar waren we ook met 12 man..
Een van de rijkste clubs ter wereld in een van de beste competities ter wereld met een schitterend stadion.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Man City.......lijkt me niet dat uberhaupt één haar op het hoofd van Louis eraan denkt om daar naar toe te gaan...
http://az.nl/index.php?module=news&articleID=19775quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:58 schreef denthemen het volgende:
Niet dat ik weer een discussie wil beginnen over de supporters of zo maar hadden jullie wel 550 man meegekregen?
Allardyce gaat naar Newcastlequote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:10 schreef denthemen het volgende:
Die coach van Bolton zou toch naar City gaan dacht ik?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
http://az.nl/index.php?module=news&articleID=19775
Het uitvak was compleet uitverkocht. Dat men het allemaal zo weinig vond, lag dus niet aan de AZ-supporters, maar aan Ajax zelf. Dus zullen we voortaan maar ophouden over te weinig supporters?
Uitverkocht? Dan vertelt de club verkeerde dingenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
http://az.nl/index.php?module=news&articleID=19775
Het uitvak was compleet uitverkocht. Dat men het allemaal zo weinig vond, lag dus niet aan de AZ-supporters, maar aan Ajax zelf. Dus zullen we voortaan maar ophouden over te weinig supporters?
Ach, als dit waar is en AZ reserveert bijvoorbeeld 600 kaartjes en die zijn op, dan is het uiteraard wel uitverkochtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:46 schreef denthemen het volgende:
Uitverkocht? Dan vertelt de club verkeerde dingen
[afbeelding]
Jullie kregen de helft van het uitvak niet vol, de andere helft zit vol met Ajax supporters, het is zo dat de club aan kan geven of ze verwachten dat er meer dan 800 mee gaan of niet, mocht men nee zeggen dan word dat vak aan Ajax supporters verkocht, zoals bij deze wedstrijd dus
en 800(die zitten er ook niet maar om even de az site aan te houden) is ook nog maar de helft van het hele uitvak
Het kleine vak zit ook niet vol hoor..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ach, als dit waar is en AZ reserveert bijvoorbeeld 600 kaartjes en die zijn op, dan is het uiteraard wel uitverkocht
Het fijne weet ik er verder niet van, maar het lijkt me wel dat we toch flink meer dan 800 man op de been kunnen brengen (mits er geen bus/treincombi verplicht is...)
Veel meer dan 800? Waarom dan dit jaar niet, vorig jaar niet, naar andere wedstrijden nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:11 schreef fuckbuddy het volgende:
Er komen er veeeeel meer dan 800 naar Adam, maak je geen zorgen. AZ fixed normaal altijd alles prima met vervoer, dus bussen zijn super.
Goed geregeld, duidelijk waar je moet zijn, leuke stewards, gezelligheid in de bus. Ik vind het prima
En goed betaalbaar.
36 euro voor een combi vanaf het stadion naar de kuip en terug is prima natuurlijk.
Ik denk dat de supports de laatste tijd zien dat de steun hard nodig is. van Gaal roemt de spelers en ook de supporters. Het is ook weer een erg belangrijke wedstrijd.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Veel meer dan 800? Waarom dan dit jaar niet, vorig jaar niet, naar andere wedstrijden niet
Dat je trots bent op de supporters kan ik snappen, maar ga nou geen dingen roepen die niet waar zijn
Hij speelt vaak niet zo heel veel minuten volgens mij. Veelal laatste 10-15 minuten bijvoorbeeld. Wellicht dat hij wat meer gaat spelen als Arveladze steeds vaker er uit zal moeten vanwege de conditionele gesteldheid. Ik hoop in ieder geval dat Lens wat meer mag spelen in het eerste elftal zodat ook hij zich kan ontwikkelen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:08 schreef neilpad het volgende:
Was dat pas z'n eerste goal dit seizoen voor Lens, afgelopen weekend?
Ik zie die flapdrop altijd invallen maar nooit scoren. Blijkbaar heeft Louis er wel vertrouwen in.
De held!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:37 schreef Stereotomy het volgende:
Jongens, Huntelaar heeft geen kans a.s. zondag. Barry Opdam is weer fit.![]()
![]()
[afbeelding]
Er gaan maar weinig wedstrijden voorbij waarin hij geen grote fout maakt. Stel hem maar op dus.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:37 schreef Stereotomy het volgende:
Jongens, Huntelaar heeft geen kans a.s. zondag. Barry Opdam is weer fit.![]()
![]()
[afbeelding]
Ik dacht dat je voor AZ was boehoehoequote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Er gaan maar weinig wedstrijden voorbij waarin hij geen grote fout maakt. Stel hem maar op dus.![]()
Europees ja, dan ben ik voor alle Nederlandse clubs.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je voor AZ was boehoehoe![]()
Een europese gloryhunter dusquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Europees ja, dan ben ik voor alle Nederlandse clubs.![]()
quote:
Had iets te maken met vernielingen aan bussen of iets dergelijks na de bekerfinale door Ajax-supporters.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Lekker overdreven van AZ ja....
Maar weet iemand ook waarom de veiligheid in het geding zou komen bij 1600 supporters?
De prijs die spontaan met 60% omhoog gaat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:20 schreef zjroentje het volgende:
Wat is er eigenlijk tegen op de trein?
Ach, Ajax die zijn eigen supporters niet in toom kan houden; dat is pas triestquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:00 schreef hello_moto1992 het volgende:
AZ meent zich ook al acties van PSV/Feyenoord/Ajax over te moeten nemen. Best triest
.
Dat is waar, maar de AZ-supporters moeten een beetje dankbaar zijn en niet met allemaal domme acties aankomen zetten nu ze ineens het een beetje goed doen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ach, Ajax die zijn eigen supporters niet in toom kan houden; dat is pas triest
Je hebt het toch over deze boycot? Waarom zou dat niet mogen? Ook al speel je in de eerste divisie en kom je op bezoek bij AZ, Feyenoord, PSV of Ajax en als jij je dan als club niet kan vinden in dit soort afspraken kan je besluiten tot dit soort acties.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:00 schreef hello_moto1992 het volgende:
AZ meent zich ook al acties van PSV/Feyenoord/Ajax over te moeten nemen. Best triest
.
Dankbaar? Waarvoor???quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:26 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar de AZ-supporters moeten een beetje dankbaar zijn en niet met allemaal domme acties aankomen zetten nu ze ineens het een beetje goed doen.
Ach AZ stelt nog steeds niets voor, gewoon een subtoppertje met uitschieters.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:34 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Dankbaar? Waarvoor???
Ineens een beetje goed?? Hoezo een beetje? Kwartfinales UEFA cup bereiken... Finale KNVB Beker, en strijden om de landstitel.
Waar kan het nog (reeel) beter volgens jou dan?
Betere uitschieters dan Ajax denk ik zo...quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach AZ stelt nog steeds niets voor, gewoon een subtoppertje met uitschieters.
Nou, dan zullen we dit weekend wel weer dik winnen he? Net zoals de overige wedstrijden dit seizoen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach AZ stelt nog steeds niets voor, gewoon een subtoppertje met uitschieters.
Je sig zegt het zelf met lege handenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:17 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Betere uitschieters dan Ajax denk ik zo...
Herkenbaarquote:16/5/2007 - VI bezoekers kiezen vier Ajacieden in Elftal van het jaar
(Gepost door HT)
BRON: VI.nl
Vier Ajacieden hebben het 'Elftal van het jaar' gehaald op VI.nl. Bezoekers van de site konden een elftal samenstellen van genomineerde spelers. Ajax was met zes man (Heitinga, Stam, Emanuelson, Gabri, Sneijder en Ten Cate) goed vertegenwoordigd. Van dat zestal haalden alleen Gabri, hij legde het af tegen Afellay en Ten Cate, die Rutten voor zich moet dulden, het Elftal niet.
PSV is met vijf spelers goed vertegenwoordigd, terwijl AZ ondanks zes nominaties naast alle plekken greep. Kijk voor het hele elftal op VI.nl.
Maar ja, meer mensen supporten Ajax dan AZ dus kans is groter dat een Ajax-speler wel in dat elftal staat. Ik wil niet zeggen dat elke Ajax-supporter blindelings alleen op Ajax spelers klikt, maar het komt wel vaak voor (bij Heerenveen, Ajax, Sparta, AZ of whatever).quote:
Ten Cate de beste trainer !quote:
Jullie staan al 10 jaar lang stil in de ere, altijd middenmotor, nooit meer dan dat geweest of geworden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:57 schreef DarkShine het volgende:
Jullie gaan wel retro naar A'dam!
Net zoveel volk mee als een 7 jaar geleden...
Of domme supporters die hun eigen stad of andermans eigendommen afbreken na winst moeten ook verplicht met de trein....quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:28 schreef denthemen het volgende:
Ach, ik kan het me wel voorstellen dat AZ het er niet mee eens is, maar elke club zo'n beetje die 1600 man meeneemt zal met de trein moeten komen
komt ie aan met ze trekker en nu al woorden gebruiken zoals jood enzo. az is niets meer dan een club met hier en daar betere wedstrijden. Leer eerst maar eens een Europese titel te halen voordat jullie lopen te bleren hoe goed AZ wel niet is en hoe braaf de supporters zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:21 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Jullie staan al 10 jaar lang stil in de ere, altijd middenmotor, nooit meer dan dat geweest of geworden.
Wij als AZ strijden om Europees voetbal, jullie weten niet eens wat dat is.....
Ja met het elftal in de kantine kijken...![]()
Darkshine, kom toch eens met iets vernieuwends of iets leuks man!
Wij als Roda pakken 2 prijzen door normaal te blijven doen. AZ gooit alles weg terwijl het een enorme smak geld heeft uitgegevenquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:21 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Jullie staan al 10 jaar lang stil in de ere, altijd middenmotor, nooit meer dan dat geweest of geworden.
Wij als AZ strijden om Europees voetbal, jullie weten niet eens wat dat is.....
quote:Ja met het elftal in de kantine kijken...[/qupte]
Darkshine, kom toch eens met iets vernieuwends of iets leuks man!
Vergeet niet dat het enige dat jullie dit seizoen beter hebben gedaan dan AZ is het 1 doelpunt pakken tijdens de strafschoppen, jullie lagen er al eerder uit in de UEFA Cup bijv.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:25 schreef shayolo het volgende:
[..]
komt ie aan met ze trekker en nu al woorden gebruiken zoals jood enzo. az is niets meer dan een club met hier en daar betere wedstrijden. Leer eerst maar eens een Europese titel te halen voordat jullie lopen te bleren hoe goed AZ wel niet is en hoe braaf de supporters zijn.![]()
Daar zeg ik toch niks over, kutgloryhunterquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ten Cate de beste trainer !![]()
Eerst zelf maar eens op VI kijken
(rutten dus)
Ajax is ook hoger ge-eindigd in de competitiequote:Op woensdag 16 mei 2007 18:31 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het enige dat jullie dit seizoen beter hebben gedaan dan AZ is het 1 doelpunt pakken tijdens de strafschoppen, jullie lagen er al eerder uit in de UEFA Cup bijv.
Onderling resultaat bleek geen enkel verschil.
Ik roep ook niet dat AZ TOP is, maar wel dat ze het onwijs goed doen.
I rest my case
Enorme smak geld aan een nieuw stadion en zo ja. Dat is geen geld waar de arrogantie van afdruipt. Het oude stadion voldeed simpelweg niet meer aan allerlei eisen waardoor een nieuw stadion nodig was.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wij als Roda pakken 2 prijzen door normaal te blijven doen. AZ gooit alles weg terwijl het een enorme smak geld heeft uitgegeven
[..]Gloryhunter!
ja intussen heeft willem 2 geen team meer. dank u azquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Enorme smak geld aan een nieuw stadion en zo ja. Dat is geen geld waar de arrogantie van afdruipt. Het oude stadion voldeed simpelweg niet meer aan allerlei eisen waardoor een nieuw stadion nodig was.
De enorme smak geld is niet geinvesteerd in spelers.
Verkocht voor: 13 miljoen
Ingekocht voor: 11 miljoen
Winst: 2 miljoen
11 miljoen, zo da's een smak geld zeg. Voor 11 miljoen je halve selectie (moeten) vernieuwen en dan nog loopt het team prima ook al moesten spelers nog aan elkaar wennen.
Ja inderdaad, met alleen Dembele koop je het hele team leeg. Tuurlijkquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:52 schreef shayolo het volgende:
ja intussen heeft willem 2 geen team meer. dank u az
Dat is weer een ander onderwerp. Het ging nu even om dat 'smak geld' wat dus van geen kant klopt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:52 schreef shayolo het volgende:
[..]
ja intussen heeft willem 2 geen team meer. dank u az
Das toch al meer dan wij hebben uitgegeven en nog heb je niksquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Enorme smak geld aan een nieuw stadion en zo ja. Dat is geen geld waar de arrogantie van afdruipt. Het oude stadion voldeed simpelweg niet meer aan allerlei eisen waardoor een nieuw stadion nodig was.
De enorme smak geld is niet geinvesteerd in spelers.
Verkocht voor: 13 miljoen
Ingekocht voor: 11 miljoen
Winst: 2 miljoen
11 miljoen, zo da's een smak geld zeg. Voor 11 miljoen je halve selectie (moeten) vernieuwen en dan nog loopt het team prima ook al moesten spelers nog aan elkaar wennen.
Alsof je zo blij moet zijn met die overgelopen joden? Die lopen weer net zo hard terug als het even niet meer loopt...quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is weer een ander onderwerp. Het ging nu even om dat 'smak geld' wat dus van geen kant klopt.
Overigens was AZ in 2006 de grootste stijger wat betreft budget. Dit was niet te danken aan Scheringa en zijn eigen geld. Die 5,5 miljoen stijging kwam uit de extra seizoenskaarten die verkocht werden t.o.v. het aantal kaarten in De Hout.
In diezelfde periode ging het budget van zowel Ajax als PSV met 5 miljoen omhoog. Scheelt maar 500.000 dus.
Jawel: europees voetbal. En jullie?quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:59 schreef DarkShine het volgende:
Das toch al meer dan wij hebben uitgegeven en nog heb je niks
Gelukkig pakken clubs zoals PSV en Ajax wel om de haverklap Europese prijzen met een flink hogere begroting.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Das toch al meer dan wij hebben uitgegeven en nog heb je niks
Kut geen Europees voetbal voor Roda, laat ik nu ook maar naar AZ gaan danquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Jawel: europees voetbal. En jullie?
ja maar niet na 3 keerquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gelukkig pakken clubs zoals PSV en Ajax wel om de haverklap Europese prijzen met een flink hogere begroting.
Begroting zegt weinig, het is hoe je het gebruikt. In verhouding doet AZ het dan helemaal niet slecht. Ik ben er ook van overtuigd dat de prijzen gerust nog wel komen.
Keulen en Aken zijn ook niet op één dag gebouwd. AZ is in ieder geval groeiende en dat levert vanzelf een keer wat op.
Dat je AZ-supporters gloryhunters vindt, dat weten we nu wel. De grap/trollgedrag is leuk genoeg geweest.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:04 schreef DarkShine het volgende:
Kut geen Europees voetbal voor Roda, laat ik nu ook maar naar AZ gaan dan
Gelukkig hebben jullie nog de klappersquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat je AZ-supporters gloryhunters vindt, dat weten we nu wel. De grap/trollgedrag is leuk genoeg geweest.
Verzin es wat nieuws.
Hey newbie of Kloon.....wat kom je hier nou eigenlijk doen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:38 schreef shayolo het volgende:
[..]
HAHAAH DAT ZEI IK OOK AL
AZ fans zijn verlepte ajax fans
. <-- punt
Dat zegt hij toch helemaal niet. De inspanningen die geleverd zijn hebben Europees voetbal opgeleverd voor AZ. Er wordt niet gezegd dat dit dan maar een reden moet zijn om supporter van AZ te worden en je club zoals Sparta, RKC of Roda maar te verlaten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:04 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kut geen Europees voetbal voor Roda, laat ik nu ook maar naar AZ gaan dan
Wat leuk dat wij dat nu wetenquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:10 schreef DarkShine het volgende:
Europees gezien mogen jullie veel winnen van mij, beter voor Roda. Maar ik lig er ook totaal niet wakker van als jullie verliezen integendeel zelfs.
Nou ja, dat is je goed recht. Ik lag er ook niet wakker van toen Ajax en PSV werden uitgeschakeld, hoewel ik het wel jammer vond. Verliest AZ dan vind ik het wel erg kut. Maar in Ajax of PSV topics mensen uitlachen of iets dergelijks doe ik niet aan. Stond de verdediging van PVS gewoon erg kut te ballen dan zal ik dat misschien als discussiepunt aanzwengelen en normaal napraten. Maar een beetje lopen trollen nadat ze zijn uitgeschakeld, daar schiet niemand iets mee op.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:10 schreef DarkShine het volgende:
Europees gezien mogen jullie veel winnen van mij, beter voor Roda. Maar ik lig er ook totaal niet wakker van als jullie verliezen integendeel zelfs.
Een nederlands team dat verliest in Europa vind ik altijd kut; om de simpele reden dat AZ daar dan toch niks mee opschiet. Nederlagen in de competitie daarentegen weer wel.....quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:14 schreef xFriendx het volgende:
Nou ja, dat is je goed recht. Ik lag er ook niet wakker van toen Ajax en PSV werden uitgeschakeld, hoewel ik het wel jammer vond. Verliest AZ dan vind ik het wel erg kut. Maar in Ajax of PSV topics mensen uitlachen of iets dergelijks doe ik niet aan. Stond de verdediging van PVS gewoon erg kut te ballen dan zal ik dat misschien als discussiepunt aanzwengelen en normaal napraten. Maar een beetje lopen trollen nadat ze zijn uitgeschakeld, daar schiet niemand iets mee op.
Ja dat uiteraard wel. Maar als Ajax verliest dan ben ik niet blij omdat het Ajax is dat verliest, maar simpelweg omdat Ajax een directe concurrent is voor de landstitel en bij elk verlies AZ er wat mee op schiet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Een nederlands team dat verliest in Europa vind ik altijd kut; om de simpele reden dat AZ daar dan toch niks mee opschiet. Nederlagen in de competitie daarentegen weer wel.....
Krijg je eens een normale reactie lig je ook te jankenquote:
Normaal? "Ik sta te juichen als AZ verliest!quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:25 schreef DarkShine het volgende:
Krijg je eens een normale reactie lig je ook te janken![]()
Ik vind het totaal niet erg nee, maar als jullie in Europa winnen boeit me dat ook niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:27 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Normaal? "Ik sta te juichen als AZ verliest!".
Normaal?
Mensen die juichen voor andere clubs omdat ze Europees spelenquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik vind het totaal niet erg nee, maar als jullie in Europa winnen boeit me dat ook niet.
En dat is vreemd omdat?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:37 schreef stefmans het volgende:
Mensen die juichen voor andere clubs omdat ze Europees spelen![]()
![]()
Ofja ik zal het aanpassen een Twente of Groningen gun ik het wel, AZ, dat clubje uit 010 of PSV gun ik helemaal niets.quote:
D'r staat niet dat ik juich, daar staat alleen dat ze van mij mogen winnen. Ik lig er echt niet wakker van wat een NL club doet in Europa.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mensen die juichen voor andere clubs omdat ze Europees spelen![]()
![]()
Zo'n afkeer is eigenlijk best zielig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:41 schreef stefmans het volgende:
Ofja ik zal het aanpassen een Twente of Groningen gun ik het wel, AZ, dat clubje uit 010 of PSV gun ik helemaal niets.
Gloryhunters zijn zielig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Zo'n afkeer is eigenlijk best zielig.
Ja ik ben voor Ajax en niet voor het Nederlandsvoetbal.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Zo'n afkeer is eigenlijk best zielig.
Hebben we in ieder geval nog 1 prijsjequote:AZ winnaar Fair Play-klassement
ALKMAAR- AZ is, samen met PSV, winnaar geworden van de Fair Play-prijs voor het seizoen 2006-2007. Van de 38 clubs uit het betaalde voetbal hebben zowel de landskampioen uit Eindhoven als AZ zich het afgelopen seizoen het sportiefst getoond. Beide clubs behaalden een gemiddelde van 8.12 punten. In 2004 en 2005 won AZ ook de Fair Play-prijs.
Vorig seizoen was AZ ook dicht bij de Fair Play-prijs, maar toen werd het team van Louis van Gaal tweede achter Feyenoord.
Geldbedrag
PSV en AZ ontvangen allebei een geldbedrag van ieder ¤7.500,- dat dient te worden besteed aan een sociaal-preventief project van de clubs.
Punten
Het Fair Play-klassement komt tot stand op basis van punten die betaalde clubs krijgen voor onder meer hun spelopvatting, hun houding ten aanzien van de scheidsrechter en het gedrag van het publiek.
vorig jaar kreeg Feyenoord hem, belooft veel goeds komend seizoenquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hebben we in ieder geval nog 1 prijsje![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
vorig jaar kreeg Feyenoord hem, belooft veel goeds komend seizoen![]()
In 2004 en 2005 kreeg AZ em ook al, dus we gaan Feyenoord niet achterna. Tenslotte loopt Buijs altijd nog bij Feyenoord rondquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
vorig jaar kreeg Feyenoord hem, belooft veel goeds komend seizoen![]()
Dank jequote:Op woensdag 16 mei 2007 20:57 schreef navigator het volgende:
Van harte met de enige prijs dit seizoen, het is jullie gegund!
En jij speelt echt nergens meer om komend jaar qua europees voetbal.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:57 schreef navigator het volgende:
Van harte met de enige prijs dit seizoen, het is jullie gegund!
de spandoeken, de leuzen, het uitdagen, de gezelligheidquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:09 schreef fuckbuddy het volgende:
Net op Ned3, maximaal 6 bussen en 2 treinen voor de AZ supporters naar Amsterdam....
Althans dat is wat Amsterdam zegt.. bizar gezien het feit dat er wel 142 bussen naar R'dam gingen.
Ik snap niet (no flame) wat de reden is van Amsterdam om dit als max te zetten, als er zo gespeelt word dan gaat de competitie ook naar de tering. Stel dat Alkmaar gaat roepen MAX 600 man uit A'dam naar Alkmaar, waar ben je dan in godsnaam mee bezig?? Flikker op, het mooiste gebeurd in het stadion, de spandoeken, de leuzen, het uitdagen, de gezelligheid....Leuk met lege vakken in je stadion..
Zo maak je de competitie kapot en wie is de lul?
Idd de supporter die een seizoenskaart op zak heeft.....
Ook al zou AZ en de supporters hier niet aan doen dan is het nog een belachelijk iets zoiets fuckbuddy al aangeeft. Zit je dan in de Arena tijdens Ajax-Feyenoord en geen huilende Feyenoorder te bekennen omdat die er niet in mogen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:02 schreef stefmans het volgende:
[..]
de spandoeken, de leuzen, het uitdagen, de gezelligheid
Sinds wanneer doen jullie dat![]()
![]()
Met alle respect, az met Feyenoord vergelijken kan gewoon niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ook al zou AZ en de supporters hier niet aan doen dan is het nog een belachelijk iets zoiets fuckbuddy al aangeeft. Zit je dan in de Arena tijdens Ajax-Feyenoord en geen huilende Feyenoorder te bekennen omdat die er niet in mogen.
verdomme, triangeljosti'squote:AZ-supporters protesteren: slechts drie supporters naar Ajax-AZ
AZ kan bij het play-offduel Ajax - AZ in de Amsterdam ArenA niet beschikken over een volwaardige steun van het eigen publiek. De Alkmaarse club heeft besloten slechts drie supporters af te laten reizen naar de play-off finale, als protest tegen de lokale autoriteiten in Amsterdam. De supportsverening van AZ vindt het onacceptabel dat de autoriteiten een zogenaamde combi-regeling verplicht te stellen,waarbij slechts tien bussen worden toegestaan. En die tien bussen kunnen natuurlijk nooit de 1600 supporters herbergen, waarmee AZ naar Amsterdam dacht te reizen. Uit protest heeft AZ laten weten dat het slechts drie leden van de supportersverening zal laten afreizen naar de ArenA. Via spandoeken zullen desbetreffende leden hun ongenoegen kenbaar maken.
Hoe kom je er toch bij dat ik kakkies supporter ben? Ik ben voor de grootste club uit de mooiste stad van het land. Dat zijn niet de havenslaven, stumper.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:58 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
En jij speelt echt nergens meer om komend jaar qua europees voetbal.
Hoe voelt dat dan?
Jammer dat dit soort vlooien opeens komen trollen hier, ik ben benieuwd waar we staan na zondag.
Triest dat de supporters die de grootste stereostrot hebben in de competitie 0 hebben gehaald en in het europese voetbal ook alweer de 0 gehaald hebben.
Is het rancune of moet je dan als de sodemieter eens proberen om eens een vriendin te vinden, i.p.v. dat je jouwfocus door laat slaan op een forumonderdeel.
Volgens mij komen er ook nooit meer dan 10 bussen met uitsupporters naar de Arena.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:09 schreef fuckbuddy het volgende:
Net op Ned3, maximaal 6 bussen en 2 treinen voor de AZ supporters naar Amsterdam....
Althans dat is wat Amsterdam zegt.. bizar gezien het feit dat er wel 142 bussen naar R'dam gingen.
Dat ehhhh....vind ik best kut.quote:Tim de Cler, de 28-jarige linkervleugelverdediger van AZ, is volgens voetbalmakelaar André Gieling, die de speler benaderde voor Espanyol, persoonlijk rondgekomen met landskampioen PSV. De voormalige ajacied De Cler, die tot nu toe acht keer voor het Nederlands elftal uitkwam, heeft bij het Almaarse AZ nog een één jaar doorlopend contract, maar heeft bewust gekozen voor een overstap naar de Eindhovense equipe van Ronald Koeman. De beide clubs zijn er op dit moment nog niet uit, maar dat zal de overstap van Tim de Cler niet in de weg staan.
Ja, hij is vaak wel wat te traag tegenover de wat snellere spitsen, maar zijn ervaring maakte heel veel goed. Vooral met de relatief jonge verdediging bij AZ. Hopelijk komt er wel iemand voor terug zodat je in de breedte je selectie op peil kan houden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Azfanpage.nl
[..]
Dat ehhhh....vind ik best kut.
Zou zeker jammer zijn, mede omdat hij ook al jaren voor AZ speelt en een echte leider is in het team.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Azfanpage.nl
[..]
'jij'?quote:En jij speelt echt nergens meer om komend jaar qua europees voetbal.
Hoe voelt dat dan?
Blijft leuk, de term successupporters wordt tig keer aangehaald. Maar zodra de AZ'ers hier zeggen dat AZ goed is wordt ons meteen even herinnerd dat wij niets winnen en eigenlijk dat succes er helemaal niet is. Lekker tegenstrijdig allemaal.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:18 schreef shayolo het volgende:
jezus die fuckbuddy met ze drie dubbelposts achter elkaar.
[..]
'jij'?
Het is altijd nog de club die ergens voor speelt
btw, az is niks, gwon een club met soms betere wedstrijden. Dus ga maar weer lekker terug naar je amateurclubbie kijken.
Hoeft niet tegenstrijdig te zijn. Succes ius namelijk ook maar relatief. Een ploeg die 3e wordt en geen prijzen pakt, trekt meer supporters aan dan een ploeg die 12e wordt en geen prijzen pakt. Dus je hoeft daarvoor geen gevulde prijzenkast te hebben. Maar dat is natuurlijk niet iets specifieks iets van AZ, maar van de gehele (voetbal)wereld.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Blijft leuk, de term successupporters wordt tig keer aangehaald. Maar zodra de AZ'ers hier zeggen dat AZ goed is wordt ons meteen even herinnerd dat wij niets winnen en eigenlijk dat succes er helemaal niet is. Lekker tegenstrijdig allemaal.
Ten eerste bestaat AZ pas sinds 1967 na een fusie van 2 clubs. Dus je kan sowieso niet spreken over de afgelopen 100 jaar.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:59 schreef shayolo het volgende:
jullie probleem is dat jullie denken dat jullie succes hebben, maar wat hebben jullie nou gehaald in de afgelopen 100 jaar? ( ff kijken op wiki hoor)
Landskampioen (1 maal)
1981
Winnaar KNVB-beker (3 maal)
1978, 1981, 1982
en je denkt dus dat az goed is, maar eigenlijk is het niks. voor az termen is het goed da tjullie ipv 10e 3e worden.
wat een record wel 4 keer 'jullie' in 1 zin![]()
Dat is ook weer waar. Maar men doet net alsof AZ de enige club is die dat heeft. Zodra PSV of Ajax 8-10 jaar op rij buiten het Europees voetbal vallen ga je ook zien dat er minder mensen komen. Vaak blijven supporters wel als er 1 of 2 jaar wat minder voetbal is, in de verwachting (of hoop) dat het jaar er op weer knap voetbal is. Maar als dit voor veel langere tijd niet veranderd (dus Ajax of PSV 8 jaar lang achter elkaar geen landstitel, geen Europees voetbal in welke vorm dan ook) dan zal je vanzelf zien dat er mensen vertrekken omdat het toch minder aantrekkelijk wordt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:21 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hoeft niet tegenstrijdig te zijn. Succes ius namelijk ook maar relatief. Een ploeg die 3e wordt en geen prijzen pakt, trekt meer supporters aan dan een ploeg die 12e wordt en geen prijzen pakt. Dus je hoeft daarvoor geen gevulde prijzenkast te hebben. Maar dat is natuurlijk niet iets specifieks iets van AZ, maar van de gehele (voetbal)wereld.
[AZ #27] Darkshine komt uit de AZ-kast.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat wordt de volgende TT?
ehhhh...alweer vergeten hoe Slory hem helemaal kapot speelde in die beslissende wedstrijdquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Azfanpage.nl
[..]
AZ heeft succes, jezus hoe dik is dat bord voor je kop man.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:59 schreef shayolo het volgende:
jullie probleem is dat jullie denken dat jullie succes hebben, maar wat hebben jullie nou gehaald in de afgelopen 100 jaar? ( ff kijken op wiki hoor)
Landskampioen (1 maal)
1981
Winnaar KNVB-beker (3 maal)
1978, 1981, 1982
en je denkt dus dat az goed is, maar eigenlijk is het niks. voor az termen is het goed da tjullie ipv 10e 3e worden.
wat een record wel 4 keer 'jullie' in 1 zin![]()
"Haha, wij wel, jullie niet!quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Misschien moeten we eens stoppen met die onzin.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
WOOOWWW WAT WAT WAT WATquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:26 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Misschien moeten we eens stoppen met die onzin.![]()
De vorige keren werd het ook niets.....
Bel de krant!quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:54 schreef Noshiba het volgende:
een azettertje dat reëel is waattt
geeft niets, is toch al een kuttopic voor zielige glory huntersquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:12 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Jammer dat trieste stumpers als Darkshine, Shyolo etc. hier een beetje de thread verzieken met hun nutteloze bijdrages.
Zo blijven volwassennen natuurlijk al vlug weg uit topics als dit. Jammer dat je hier geen mensen kunt negeren. Zou het een stuk leuker maken.
Ik ben er ook voor om de speelminuten van Lens en Arveladze (zo'n 20% om 80% denk ik nu) wat te veranderen. Meer Lens (zeg 40%) en minder Arveladze (60%)quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:03 schreef fuckbuddy het volgende:
idd, dembele blijft nog een tijd, Martens ook tot 2011 onder contract.
Koevermans kan verkocht worden, maar koop dat bijv Lazovic ofzo.
Ik heb die jongen zien spelen en die was echt goed, prima speler om erbij te hebben.
Boukhari is klaar, en Arveladze is de afgelopen 6 wedstrijden ook onzichtbaar geweest.
Ja af en toe een enkele kans, maar that's it.
Shota verdient wel wat meer respect van een stel klappertjes supporters.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:03 schreef fuckbuddy het volgende:
idd, dembele blijft nog een tijd, Martens ook tot 2011 onder contract.
Koevermans kan verkocht worden, maar koop dat bijv Lazovic ofzo.
Ik heb die jongen zien spelen en die was echt goed, prima speler om erbij te hebben.
Boukhari is klaar, en Arveladze is de afgelopen 6 wedstrijden ook onzichtbaar geweest.
Ja af en toe een enkele kans, maar that's it.
Weet iemand wat er met Boy is? Iets gebeurd op de training soms?quote:Vier vraagtekens bij AZ voor duel tegen Ajax
ALKMAAR- Louis van Gaal zal pas op het laatste moment een beslissing nemen over het al dan niet meespelen van Moussa Dembélé, Danny Koevermans, Boy Waterman en Ryan Donk. Die vier spelers vormen de twijfelgevallen bij AZ in aanloop naar AZ-Ajax. “Koevermans kan waarschijnlijk helemaal niet meedoen; Dembélé is een vraagteken en Waterman en Donk zijn ook twijfelachtig.”
Het viertal trainde vrijdagochtend apart na de twee dagen rust die de selectie van Louis van Gaal had gekregen. “Ik wacht tot het laatste ogenblik met de beslissing”, maakte de trainer van AZ duidelijk.
Trainingskamp
Zaterdag gaat AZ na de openbare ochtendtraining naast het DSB Stadion in trainingskamp in Schoorl.
He Dumbass,quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:20 schreef navigator het volgende:
[..]
Shota verdient wel wat meer respect van een stel klappertjes supporters.![]()
Op je pikkie getrapt? Je zal na het komende tweeluik wel helemaal niet te genieten zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:35 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
He Dumbass,
Shota is een geweldenaar, die absoluut een topspits is.
Het enige wat ik zeg is dat die de afgelopen weken niet meer scherp is, en dat dit waarschijnlijk komt doordat ie ouder is en dus langer herstel nodig heeft en omdat er veel van hem gevraagd is de afgelopen tijd.
En nou kan je weer opflikkeren met je domme nietsinhoudelijke vervelende gezannik..
Dat denk ik ook. Dan barst het hier opeens weer van allerlei trollen die tig smoezen gaan aandragen en de termen 'gloryhunters en klappertjesvolk' rond gaan smijten om hun frustatie te uiten omdat Ajax alweer een jaar UEFA speelt i.p.v. CL. Dan vind ik het begrijpelijk dat wij niet te genieten zijn hier als het topic daarmee volgespamt wordt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:02 schreef navigator het volgende:
[..]
Op je pikkie getrapt? Je zal na het komende tweeluik wel helemaal niet te genieten zijn![]()
Het zeuren over de KNJB valt hier anders nog reuze mee. Er wordt wel gezeurd over de KNVB maar dat heeft meer met de play-offs zelf te maken.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:13 schreef denthemen het volgende:
of het is vol met mensen die over de knjb komen zeuren
Ja hier valt het wel mee, maar zodra Ajax wint zal het wel komenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het zeuren over de KNJB valt hier anders nog reuze mee. Er wordt wel gezeurd over de KNVB maar dat heeft meer met de play-offs zelf te maken.
Mwah, niet van mij in ieder geval. Ik heb nog in het huidige Ajax-topic gepost met betrekking tot schuld geven aan Ajax.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja hier valt het wel mee, maar zodra Ajax wint zal het wel komen![]()
pff moet ik het nog maar weer eens herhalen: AZ wint helemaal niks dit jaar, buiten de fair play cup natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Dan barst het hier opeens weer van allerlei trollen die tig smoezen gaan aandragen en de termen 'gloryhunters en klappertjesvolk' rond gaan smijten om hun frustatie te uiten omdat Ajax alweer een jaar UEFA speelt i.p.v. CL. Dan vind ik het begrijpelijk dat wij niet te genieten zijn hier als het topic daarmee volgespamt wordt.
Koop een glazen bol en ga bij circus Renz solliciteren man...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:10 schreef navigator het volgende:
[..]
pff moet ik het nog maar weer eens herhalen: AZ wint helemaal niks dit jaar, buiten de fair play cup natuurlijk.
Ik riep het al in maart en elke keer krijg ik gelijk.
Ga huilenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:20 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Koop een glazen bol en ga bij circus Renz solliciteren man...
Ik word idd doodziek van dat gezeur of gloryhunters, man ik ga al naar AZ sinds 2002. Dus als bezoekend supporter. Daarvoor al fan maar af en toe bezoekend.
Die klappertjes zijn niet mijn ding, ik sta idd liever te zingen en met een Amstel lite in mijn handen naar mijn club te kijken, en zo zijn er idd nog duizenden. Wat mij verbaasd is dat iedereen over dat klapperen valt.
Sja ik vind het ook "bijzonder" maar soit, ik zie het en ik zie het ook niet zeg maar.
Gloryhunters is onzin, en het stomme is dat je je moet verdedigen tegen velen. Ajax heeft last van hetzelfde probleem. Op school was iedereen voor Ajax, en ik zie het in het dagelijks leven ook.
"ik ben een jood/ajacied" en vraag die mensen is om 11 basis spelers te noemen incl positie....
Catch my drift??
En in het AZ gedeelte van Fok! zijn infeite een 10tal gasten die hier posten, de wedstrijden bezoeken, en hun mening geven over de club waar zij voor zijn. Respecteer dat toch eens, en kom niet aan met "gloryhunters" ik ben dat zo fuckin zat aan het worden.
idd, wat een huilende kut calimeroquote:
Niet goed genoegquote:Op zondag 20 mei 2007 14:27 schreef devv05 het volgende:
1-0 thuis genoeg, prima uitgangspositie toch?
Ik zou nog even wachten met je tattoo. En Cziommer is voor AZ net zo'n groot gemis als Sneijder voor Ajax. Bovendien zijn Stam, Davids en Gabri er volgende week weer bij. Die 2-1 blijft jammer though.quote:
iddquote:Op zondag 20 mei 2007 14:27 schreef devv05 het volgende:
1-0 thuis genoeg, prima uitgangspositie toch?
Wat heeft Sneijder jullie misdaan dan?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:34 schreef xFriendx het volgende:
De spreekkoren....mja, kan soms de frustatie wel begrijpen, maar voor hetzelfde geld legt Luinge de boel stil of nog erger. De ene scheids die hoort het niet eens en de ander krijgt flashbacks van zijn schooltijd waarin hij werd uitgescholden en gepest.
Ag Koevermans en Dembéle starten dan ook weer in de basis waarschijnlijk dus of dat enorm veel uit zal maken is ook maar weer de vraag.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:34 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten met je tattoo. En Cziommer is voor AZ net zo'n groot gemis als Sneijder voor Ajax. Bovendien zijn Stam, Davids en Gabri er volgende week weer bij. Die 2-1 blijft jammer though.
Ik doelde niet zo op Sneijder trouwens, toen ik die zin tikte dacht ik meer aan die spreekkoren vlak na die afgekeurde goal van Donk door dat duwen. Toen kreeg Luinge namelijk de volle laag.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:36 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wat heeft Sneijder jullie misdaan dan?
Ik eigenlijk niet. Het gaat over spreekkoren. Jullie stonden toch te boek als het meest vriendelijke publiek van Nederland en dat soort zaken meer?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik doelde niet zo op Sneijder trouwens, toen ik die zin tikte dacht ik meer aan die spreekkoren vlak na die afgekeurde goal van Donk door dat duwen. Toen kreeg Luinge namelijk de volle laag.
Ik spreek het dan ook niet goed. Spreekkoren prima, want die kunnen ook positief zijn. Maar goed, zal denk ik onder andere komen doordat AZ nu eens wou winnen en dat dan het emotionele wat meer om de hoek komt kijken.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet. Het gaat over spreekkoren. Jullie stonden toch te boek als het meest vriendelijke publiek van Nederland en dat soort zaken meer?
Hoe bedoel je meest vriendelijke publiek enzo? Zelfs bij de kleinste clubs in de Jupiler league hoor je zulke spreekkoren. Helaas natuurlijk, maar AZ is daar niet anders in dan andere clubs.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet. Het gaat over spreekkoren. Jullie stonden toch te boek als het meest vriendelijke publiek van Nederland en dat soort zaken meer?
Maar er wordt altijd gepretendeerd van wel, dat is het hele verschil.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe bedoel je meest vriendelijke publiek enzo? Zelfs bij de kleinste clubs in de Jupiler league hoor je zulke spreekkoren. Helaas natuurlijk, maar AZ is daar niet anders in dan andere clubs.
Hij doelt mede op de fair play prijs die AZ dit jaar in de wacht heeft gesleept (ook PSV trouwens) en als je dan de spreekkoren van vanmiddag hoorde dat dit niet echt met elkaar te rijmen viel. Maar goed, die fair play is volgens mij ook een gemiddelde. Als je alleen dit soort dingen hebt bij dit soort belangrijke wedstrijden en bij alle andere wedstrijden dit soort dingen nooit hoort dan zit je qua fair play gemiddelde evengoed erg hoog.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe bedoel je meest vriendelijke publiek enzo? Zelfs bij de kleinste clubs in de Jupiler league hoor je zulke spreekkoren. Helaas natuurlijk, maar AZ is daar niet anders in dan andere clubs.
AZ heeft net zo veel negatieve spreekkoren als andere clubs. Veel wedstrijden zitten kijken en Hoerejong e.d. komt wel weer voorbij. Vandaag hoorde ik iets van gas en joden op het eind. AZ is niet meer de vriendelijke provincie club.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die raakt sinds Excelsion geen ene bal meer.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:47 schreef Stereotomy het volgende:
Eindelijk volgende week Martens weer op 10, we gaan weer scoren
Wat hij zegt dusquote:Op zondag 20 mei 2007 14:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Az stond toch nooit bekend om de vriendelijkste supporters? Naar mijn weten wordt Heerenveen hierom altijd ontzettend de hemel in geprezen.
Onder een steen gezeten sinds de verhuizing?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Az stond toch nooit bekend om de vriendelijkste supporters? Naar mijn weten wordt Heerenveen hierom altijd ontzettend de hemel in geprezen.
Az, een grote club?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:41 schreef jakees het volgende:
Blij dat AZ gewonnen heeft.
Wat betreft de spreekkoren, helaas hoort het bij een grote club. Vorige keer viel het me ook dat bij AZ, ze doen niet onder voor Ajax en Feyenoord op dat gebied helaas. Wel triest eigenlijk.
Dat ging altijd over Europa Cup wedstrijden, waarbij de AZ supporters zich zo enorm goed gedroegen i.t.t. andere Nederlandse clubs. Voor zover ik weet staat Heerenveen ook bekend als de club met de meeste "brave" aanhang in Nederland.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:55 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Onder een steen gezeten sinds de verhuizing?
Nou, toen al die seizoenkaarten van Excelsior-mensen werden overgekomen waren er extra kolommen in de krant nodig om te onderstrepen hoe goed het wel allemaal niet was.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:59 schreef Fetai het volgende:
[..]
Dat ging altijd over Europa Cup wedstrijden, waarbij de AZ supporters zich zo enorm goed gedroegen i.t.t. andere Nederlandse clubs. Voor zover ik weet staat Heerenveen ook bekend als de club met de meeste "brave" aanhang in Nederland.
Europees doet AZ het al drie jaar erg goed in Europa en ook in de competitie. Ook hebben ze veel jonge spelers dus ik denk dat AZ de komende 3 jaar voor het kampioenschap gaat meedoen. Dus in NL zijn ze een grote club. De laatste drie jaar heeft AZ beter gepresteerd dan Ajax dus daarom vind ik ze nu een grote club ook als je naar het financiele potentieel kijkt. Al wil je volgens mij niet weten wat er gebeurd als Scheringa er mee kapt.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Az, een grote club?![]()
Niks ten nadele van Az, het is een goede ploeg, maar een goede ploeg maakt nog niet meteen een grote club.
Verder vindt ik de link tussen spreekkoren en een grote club ook nogal vergezocht, bij Psv hoor je bijvoorbeeld ook weinig spreekkoren. Maar goed, de Psv aanhang hoor je natuurlijk sowieso niet vaak![]()
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zo snel spreekkoren bij Az had verwacht.
Luinge/Sneijder is de hoer van Amsterdam en zo. Op zich weinig wereldschokkends, bekende dingen. Maar het had niet echt gehoeven.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:44 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
wat is dat toch met het publiek?
wat hebben ze gezegd/gedaan?
Vind het wel mooi. Maakt az er niet populairder op, integendeel zelfs.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:41 schreef denthemen het volgende:
jammer dat het publiek zich van een slechte kant liet zien,
Volgend seizoen is die weer wegquote:Op zondag 20 mei 2007 16:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Goede wedstrijd, schitterende uitslag met een mooie climax
Positief geval: Boukhari...hij speelde weer eens een lekkere wedstrijd!![]()
"Luinge is de hoer van Amsterdam"quote:Op zondag 20 mei 2007 15:44 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
wat is dat toch met het publiek?
wat hebben ze gezegd/gedaan?
Denk je dat je er al bent ofzo?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:27 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
HAHAHAHAA LEKKKEEEEEEEERRRRRRRRRRRRR AZ
kom nou maar navigator met je rellposts
mwah, daar is ook het beste vanaf heb ik de indruk. Wat een irritant pedant mannetje is die Cziommer ook eigenlijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:47 schreef Stereotomy het volgende:
Eindelijk volgende week Martens weer op 10, we gaan weer scoren
Dembele en Koevermans werden node gemist, Jenners scharen zijn bij de hele wereld bekend en Martens speelde geen prima wedstrijd. Daarom liep het stroef op het middenveld, de bal kwam niet aan.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:16 schreef navigator het volgende:
Denk je dat je er al bent ofzo?![]()
Als Babel niet blind was geweest hadden we gewoon gewonnen bij jullie.
Verder Sneijder oliedom die is nog klaar voor een buitenlandse topclub. Al moet ik er bij zeggen dat die de Zeeuw en smerige mof is die wat mij betreft zijn poten mag breken, maar dit terzijde.Verder heeft AZ op basis van de 2e helft verdiend gewonnen, dit echter puur omdat Ajax op onverklaarbare wijze achteruit ging lopen en TC voor de zoveelste keer dit seizoen als het er echt om gaat met onbgrijpelijke wissels komt.
AZ loopt echt op de laatste benen, volgende week een tandje erbij en het komt wel goed.
Tot nu toe heb ik het anders aardig vaak goed voor iemand zonder verstand van voetbal. En geloof me, volgende week weer huilende kaasjesquote:Op zondag 20 mei 2007 17:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dembele en Koevermans werden node gemist, Jenners scharen zijn bij de hele wereld bekend en Martens speelde geen prima wedstrijd. Daarom liep het stroef op het middenveld, de bal kwam niet aan.
En AZ liep absoluut niet op zijn laatste benen hoor, fysiek zit het bij hen nog steeds prima
P.S. : De Zeeuw is geen mof, maar jij als beroepszeikerd hebt toch geen verstand van voetbal, dat weten we nu wel
Nou fijn, ga dat je Ajax-vrienden je moeder vertellenquote:Op zondag 20 mei 2007 18:16 schreef navigator het volgende:
Tot nu toe heb ik het anders aardig vaak goed voor iemand zonder verstand van voetbal. En geloof me, volgende week weer huilende kaasjes![]()
Jij bent een echt kaasje, vanmiddag in het stadion ook alleen maar figuren die het over de moeder van iemand kunnen hebben. Trieste kutclub. Het niveau van jullie spandoeken is trouwens ook hoogwaardigquote:Op zondag 20 mei 2007 18:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nou fijn, ga dat je Ajax-vrienden je moeder vertellen
Goh joh...nee...boeiend....interessant!quote:Op zondag 20 mei 2007 18:27 schreef navigator het volgende:
Jij bent een echt kaasje, vanmiddag in het stadion ook alleen maar figuren die het over de moeder van iemand kunnen hebben. Trieste kutclub. Het niveau van jullie spandoeken is trouwens ook hoogwaardig
Zelfs een echte Amsterdammer en Ajacied in hart en nieren, van Gaal, is al helemaal gebrainwashed door dat zielige zooitje in alkmaar
Je hebt het over de bekerfinalequote:Op zondag 20 mei 2007 20:49 schreef DarkShine het volgende:
Was dat historie spandoekje gericht aan Scheringa?![]()
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:52 schreef Radegast het volgende:
Nog gefeliciteerd met de overwinning vandaag, het was een verdiende zege.
Twee echte Ajax-supporters die het snappenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:01 schreef Luco het volgende:
Congratz AZ!
Aan enige Ajacieden die hier posten: Stop met dat Calimero gedrag... Vind je het gek dat ze in Alkmaar een hekel aan ons krijgen?
Ah, die had ik nog niet eens gezien. Het is een reactie op een spandoek in de Arena tijdens de bekerfinale, waar enige Ajax-supporters hadden geschreven: "Scheringa, historie is niet te koop" oid. Als enige beursgenoteerde voetbalclub van Nederlandquote:
Refereer je naar De Zeeuw en opnieuw het moment met Stekelenburg? Kan mij namelijk niet herinneren dat hij bestraft werd. Volgens mij had Stekelenburg daar gewoon de bal en ging het spel toen gewoon verder met een uittrap of uitgooi van Stekelenburg.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:58 schreef sjimz het volgende:
De overwinning van AZ was gisteren verdiend, ware het niet dat Babel er mimimaal 1 had kunnen scoren.
Wel grappig dat nu wel gestrekt been van De Zeeuw werd bestraft, beetje dejavu gevoel
Mooi dat Arveladze scoort, hem gun ik het wel.
De return wordt hopelijk net zo spannend als de bekerfinale.
Moge de beste winnen..waarbij ik natuurlijk hoop dat Ajax wint![]()
Je hebt gelijk, komt omdat er op LDL toen dat werd gezegd, maar ik de beelden zelf heb gezien en het spel inderdaad gewoon verder ging.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Refereer je naar De Zeeuw en opnieuw het moment met Stekelenburg? Kan mij namelijk niet herinneren dat hij bestraft werd. Volgens mij had Stekelenburg daar gewoon de bal en ging het spel toen gewoon verder met een uittrap of uitgooi van Stekelenburg.
Maar misschien herinner ik het mij niet goed meer, kan natuurlijk ook nog.
Opdam is een linkspoot, Luirink een rechtspoot, Donk is ook een linkspoot - dacht ik -, en Van Gaal wil geen twee dezelfde potigen in het centrum van de verdediging hebben, omdat Jaliens rechtsback ging spelen.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:59 schreef cohen het volgende:
Opdam is toch weer helemaal fit? Waarom speelde hij gisteren eigenlijk niet? Ik vond Luirink niet sterk invallen
Jij bent wel een echte kenner van je clubje zeg, Donk een linkspoot.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Opdam is een linkspoot, Luirink een rechtspoot, Donk is ook een linkspoot - dacht ik -, en Van Gaal wil geen twee dezelfde potigen in het centrum van de verdediging hebben, omdat Jaliens rechtsback ging spelen.![]()
Wauw, heb je dat even voor me opgezocht? Wat liefquote:Op maandag 21 mei 2007 13:15 schreef navigator het volgende:
[..]
Jij bent wel een echte kenner van je clubje zeg, Donk een linkspoot.![]()
Jij bent het prototype van de nieuwe az supporters, die komen kijken omdat de club gehyped is maar weten geen flikker van voetbal.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wauw, heb je dat even voor me opgezocht? Wat lief
Maar ik zie ook latente AZ-liefde vanuit jouw kant, iets wat je maar niet wil toegeven. Wanneer kom je uit de kast?![]()
Oh, 0% fouten maken bij het opnoemen van links- of rechtsbenigheid van spelers is de enige manier om te laten zien dat je 'het recht' hebt om voetbal te volgen?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:40 schreef navigator het volgende:
[..]
Jij bent het prototype van de nieuwe az supporters, die komen kijken omdat de club gehyped is maar weten geen flikker van voetbal.![]()
Wat schijt het nou of je niet van heel het team weet wie links- of rechtsbenig isquote:Op maandag 21 mei 2007 13:40 schreef navigator het volgende:
[..]
Jij bent het prototype van de nieuwe az supporters, die komen kijken omdat de club gehyped is maar weten geen flikker van voetbal.![]()
Dat je nog met die mongool in discussie gaat, kompleet negeren dat joch.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, 0% fouten maken bij het opnoemen van links- of rechtsbenigheid van spelers is de enige manier om te laten zien dat je 'het recht' hebt om voetbal te volgen?
Ondertussen ben je wel een veelposter in dit topic, net als vele anderen die hier eerst posten om te trollen maar uiteindelijk blijven hangen omdat ze AZ een warm hart toedragen. Iedereen is welkom, ook gloryhunters die fan zijn van Ajax omdat ze zoveel prijzen hebben gepakt in het verleden.
Janga ofzo?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wie was ookal weer die jeugdspeler die er toen inkwam, in de halve finale tegen Sporting Lissabon.. en de corner veroorzaakte waaruit Sporting zou scoren..
boehhoehoehoehoe. Je kan veel van me zeggen maar ik praat niemand na.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:08 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Dat je nog met die mongool in discussie gaat, kompleet negeren dat joch.
Het enige dat ie kan is janken, zeiken, trollen.
Tis een papegaai, hij praat iedereen na.....
Weet niet of dit al was langsgekomen tussen alle haatposts door, zo ja, dan spijt mij dat. Zo niet dan heb je wat te lezen.quote:Volgens de Vlaamse sportkrant SportWereld is Genk-verdediger Sebastien Pocognoli rond met AZ. "Als er een akkoord komt tussen Genk en AZ speel ik volgend seizoen in Nederland. Dat wil ik graag, want ze hebben een toptrainer die me beter kan maken", aldus de jonge Belg.
De pas 19-jarige linksback is al anderhalf jaar eerste keus bij de Belgische topclub. Ook Bayer Leverkusen heeft belangstelling, maar Pocognoli wil zoals gezegd graag onder Louis van Gaal trainer. De jeugdinternational zou tussen de twee en vier miljoen euro moeten kosten.
Op zich klinkt hij realistisch in wat hij zegt. Dat hij vervolgens doet alsof AZ aankomende zondag op de sloffen die CL tickets pakken...mja, dat zij Sneijder ook gezegd hebben als hij er had gezeten. Al zit Charisteas daar dan nog had hij verklaard dat Feyenoord die CL tickets zou pakken ook al spelen zij er niet om.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:30 schreef twi het volgende:
Ik had Cziommer na z'n arrogantie en gedrag in 't veld lager ingeschat, maar zijn opmerkingen over het wel dan niet halen van een Nederlands paspoort hebben m'n respect voor 'm toe doen nemen.
Als zelfbenoemd voorzitter van de FOK! Boukhari-fanclub vond ik van de delen die ik live heb gezien Boukhari ook puik spelen.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:Positief geval: Boukhari...hij speelde weer eens een lekkere wedstrijd!![]()
Landzaat ouwe Hooliganquote:Op zondag 20 mei 2007 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
Wat foto'tjes van vanmiddag:
[afbeelding]
Echt prachtig, zo kan het ook.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
![]()
Van Gaal net :
'' U zult wel denken , daar heb u die trainer die steeds die prijzen weggeeft ''
Hij zei er nog wel achteraan dat ie dit keer het wel met veel eer deed.
Oordeel zelfquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:42 schreef Stpan het volgende:
[..]
Werd die Ogararu echt te kijk gezet, iemand een filmpje?
Ja die heeft meer techniek dan verwacht, het meeste geinige/debiele vind ik die stapjes die hij bijna stilstaand neemt voordat ie zijn aanloop neemt om en vrije trap te nemen..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Gisteren bij voetbal Insite ook nog wat beelden van Cziommer gezien. Geweldig hoe die gozer zijn schijn-hakjes uitvoert!
als je al niet tegen Amstel Lite kan, lijkt het me voor jou niet verstandig echt bier in te voerenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:10 schreef fuckbuddy het volgende:
Nope niet gezien, toen was ik dronken van de Amstel Lite(daar zouden ze ook eens wat aan moeten doen...)
Ik ben net van de Shandy af...quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:53 schreef DonnyBB het volgende:
[..]
als je al niet tegen Amstel Lite kan, lijkt het me voor jou niet verstandig echt bier in te voeren
het bier in het Supportershome is overigens erg echt hoor na afloop
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:12 schreef patrickt37 het volgende:
Alleen jammer dat je nu weer van vooraf aan begint met tellen.
Geeft wel het niveau aan van de poster, die gast heeft een IQ van een spruitje...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:12 schreef patrickt37 het volgende:
Leuke topic titel. En leuk dat ie is uitgekomen. Alleen jammer dat je nu weer van vooraf aan begint met tellen.
Tot zondag.![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je soms iets te vaak een balletje op je hoofd gehad?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:12 schreef patrickt37 het volgende:
Leuke topic titel. En leuk dat ie is uitgekomen. Alleen jammer dat je nu weer van vooraf aan begint met tellen.
Tot zondag.![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt me een goede zaak, alhoewel het met verhuurde spelers nooit zo goed afloopt bij AZ. Hopelijk komt Medunjanin terug. Luijckx mogen ze houdenquote:AZ wil Lens verhuren
Jeremaine Lens staat op de nominatie om komend seizoen te worden verhuurd door AZ. De Alkmaarders willen de 19-jarige aanvaller op die manier ervaring laten opdoen, schrijft Voetbal International.
Lens kwam dit seizoen al wel geregeld als invaller in actie, maar desondanks acht de clubleiding het beter wanneer de talentvolle aanvaller elders wekelijks in de basis kan starten. AZ wil Lens dan ook verhuren aan een club die hem die mogelijkheid gunt. Over eventueel geïnteresseerde clubs is nog niets bekend.
Voetbalprimeur.nl
Aan de ene kant wel, aan de andere kant. We hebben nu 3 aanvallers in de vorm van Arveladze, Dembele en Koevermans. Twee er van spelen in de basis en 1 van hen neemt plaats op de bank. Zodra 1 geblesseerd raakt (bijv Koevermans) dan hou je Dembele en Arveladze over. Met alle respect voor Arveladze, prima spits en danken veel aan hem, maar het zal wel steeds lastiger worden om in dat geval steeds maar wedstrijden van 90 minuten te spelen. Wisselen kan dan niet omdat je niets meer op je bank hebt zitten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lijkt me een goede zaak, alhoewel het met verhuurde spelers nooit zo goed afloopt bij AZ. Hopelijk komt Medunjanin terug. Luijckx mogen ze houdenen Zwarthoed eigenlijk ook wel. Die mag naar Haarlem.
Wat is dat voor een gedoequote:AZ-bestuur niet naar Ajax-AZ
ALKMAAR- Het bestuur van AZ toont zich solidair met de supporters van AZ en zal daarom zondag niet naar Ajax-AZ gaan. Omdat de AZ-supporters, die van de lokale overheid in Amsterdam maar met een zeer beperkt aantal fans naar het duel Ajax-AZ mogen, heeft het bestuur van AZ besloten om zondag ook thuis te blijven. Ajax-AZ begint om 14:30 uur.
...
Dat bestuur gaat gewoon in zo'n luxe hok zitten in het DSB stadion, keihard te pilsen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat is dat voor een gedoe
Dat je voor risico-hooligans zoals van Feyenoord of die relschoppers op het Leidseplein in Amsterdam wat meer voorzorgsmaatregelen neemt, okee. Maar wat kan de AZ-fan nou voor schade aanrichten met een papieren klapper?![]()
Laat dat dan niet Salmon zijn alsjeblieftquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:34 schreef Stereotomy het volgende:
Nah, we kopen er gewoon een aanvaller bij.
Ben jij nou zo dom of is Van Gaal nou zo slim?quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Laat dat dan niet Salmon zijn alsjeblieft
For the sake of AZ hoop ik het eerstequote:Op woensdag 23 mei 2007 18:08 schreef Stereotomy het volgende:
Ben jij nou zo dom of is Van Gaal nou zo slim?![]()
![]()
Ik wilde net zeggen, wat is daar nou niet ok aan!quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat bestuur gaat gewoon in zo'n luxe hok zitten in het DSB stadion, keihard te pilsen.
Prima zaak overigens want bier is lekker.
http://www.dumpert.nl/mediabase/15804/eebaf671/index.htmlquote:Je zal maar Tarik Sektioui heten en bij RKC voetballen. Loop je voor een appel en een ei te ballen in een miniatuurstadion dat naar een keukenboer is vernoemd en waar het totaal misplaatste "Aquarela do Brasil" tot vervelens toe wordt gedraaid bij elk doelpunt. Komen er met een beetje geluk 2000 man kijken naar talentloze medespelers die luisteren naar namen als Mosselveld, Wevers en Lemmens. Moet je luisteren naar het omhooggevallen clichemannetje Mark Wotte omdat die nu eenmaal ooit trainerspapieren gehaald schijnt te hebben. Rij je elke dag naar het godvergeten Waalwijk waar geen weldenkend mens dood gevonden wil worden. Nee dan vroeger. Toen draaide Tarik iedere tegenstander in de Hout op de vierkante meter hoorndol. Of hij maakte 50.000 man in Estádio do Dragão helemaal gek. Logisch dus dat Tarik dikke peop heeft aan opgefokte Hollandse vorkheftrucktokkies die zichzelf supporter noemen en na elk teleurstellend resultaat verhaal komen halen. Tarik, we hadden het zelf niet beter kunnen verwoorden. Schijt aan die gasten.
Ik kan het jou ook wel uitleggen wanneer dit boven je IQ uitkomt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:12 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Geeft wel het niveau aan van de poster, die gast heeft een IQ van een spruitje...![]()
Leuk dat die is uitgekomen, je moet LEZEN gast...
En probeer het te begrijpen, als je er niet uitkomt wil ik je best helpen hoor....![]()
En wat wil je hiermee zeggen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En nou kappen met trollen of wegwezen.
Dat iemands intelligentie nauwelijks een valide argument te noemen is wanneer het enige wat je zelf wilt in deze thread trollen en grollen is.quote:
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Mijn vraag was, wat auto technicus met het geheel te maken heeft?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat iemands intelligentie nauwelijks een valide argument te noemen is wanneer het enige wat je zelf wilt in deze thread trollen en grollen is.
Zwaktebod dat je moet gaan stoken in een thread waar je helemaal niet geinteresseerd in bent. Ga je moeder pesten als je niets te melden hebt.
Verder wél wat zinnigs over AZ te zeggen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:01 schreef patrickt37 het volgende:
yadda yadda yadda
Zijn er nog geruchten over spelers die evt. de kant van Alkmaar op komen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:41 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Verder wél wat zinnigs over AZ te zeggen?
De enige geruchten waar ik van weet zijn:quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zijn er nog geruchten over spelers die evt. de kant van Alkmaar op komen?
Waar bemoei jij je mee kneus.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:15 schreef Luco het volgende:
Navigator, je mag dan Ajacied zijn, hou asjeblieft je bek eens dicht!!!
Nee, AZ zit er ook zo ver vandaan, wel 1 wedstrijd... OMGWTFBBQ zoveelquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Nou, iedere speler wil toch het maximum uit zijn carriere halen lijkt mij. And let's face it, spelen voor PSV is en blijft natuurlijk wel mooier om voor te spelen dan AZ, zo aan het eind van je carriere.
AZ is mooi voor talenten, aangezien ze hier meer speeltijd zullen krijgen dan bij PSV. Maar voor figuren als de Cler is PSV toch een mooi opstapje: een topploeg die meedraait op alle fronten om de prijzen (o.a. dus ook de CL). Zover is AZ helaas nog niet....
Meedoen voor de prijzen in de CL zelf....niet het bereiken van de CL ...quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:14 schreef Fetai het volgende:
Nee, AZ zit er ook zo ver vandaan, wel 1 wedstrijd... OMGWTFBBQ zoveel!
Dat gebeurt bij PSV ook niet. Op zich ben ik wel eens benieuwd hoe AZ het in de CL zal doen, alleen wil ik niet dat jullie ten koste van Ajax daar in gaan spelen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Meedoen voor de prijzen in de CL zelf....niet het bereiken van de CL ...
We leggen wel een briefje met "Suijk" neer op een stoeltje in het DSB-stadionquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij PSV ook niet. Op zich ben ik wel eens benieuwd hoe AZ het in de CL zal doen, alleen wil ik niet dat jullie ten koste van Ajax daar in gaan spelen.
Ik lurk stiekem mee in het AZ Topic, en echt het enige wat je doet is trollen. Kom op man, vind je het gek dat ze in Alkmaar een hekel aan Ajax krijgen... Allemaal door figuurtjes als jijquote:
Alsof het mij wat uitmaakt dat ze in dat dorp een hekel aan Ajax hebbenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:13 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik lurk stiekem mee in het AZ Topic, en echt het enige wat je doet is trollen. Kom op man, vind je het gek dat ze in Alkmaar een hekel aan Ajax krijgen... Allemaal door figuurtjes als jij
Wat een vreselijk figuur ben je tochquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:19 schreef navigator het volgende:
[..]
Alsof het mij wat uitmaakt dat ze in dat dorp een hekel aan Ajax hebben
Nobody likes us you, we you don't care.
Maar dat is weer ver voor jouw tijd, huilebalk![]()
Maar goed, ontopic: Jullie worden gesloopt zondag![]()
Kwartfinales en halve finales bereiken...dan doe je naar mijn mening toch mee voor de prijzenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:03 schreef Suijk het volgende:
Dat gebeurt bij PSV ook niet. Op zich ben ik wel eens benieuwd hoe AZ het in de CL zal doen, alleen wil ik niet dat jullie ten koste van Ajax daar in gaan spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |