abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49523545
of het is vol met mensen die over de knjb komen zeuren
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_49523975
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 21:13 schreef denthemen het volgende:
of het is vol met mensen die over de knjb komen zeuren
Het zeuren over de KNJB valt hier anders nog reuze mee. Er wordt wel gezeurd over de KNVB maar dat heeft meer met de play-offs zelf te maken.
pi_49524517
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 21:27 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Het zeuren over de KNJB valt hier anders nog reuze mee. Er wordt wel gezeurd over de KNVB maar dat heeft meer met de play-offs zelf te maken.
Ja hier valt het wel mee, maar zodra Ajax wint zal het wel komen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_49525365
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 21:44 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ja hier valt het wel mee, maar zodra Ajax wint zal het wel komen
Mwah, niet van mij in ieder geval. Ik heb nog in het huidige Ajax-topic gepost met betrekking tot schuld geven aan Ajax.
pi_49525412
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 21:09 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Dan barst het hier opeens weer van allerlei trollen die tig smoezen gaan aandragen en de termen 'gloryhunters en klappertjesvolk' rond gaan smijten om hun frustatie te uiten omdat Ajax alweer een jaar UEFA speelt i.p.v. CL. Dan vind ik het begrijpelijk dat wij niet te genieten zijn hier als het topic daarmee volgespamt wordt.
pff moet ik het nog maar weer eens herhalen: AZ wint helemaal niks dit jaar, buiten de fair play cup natuurlijk.
Ik riep het al in maart en elke keer krijg ik gelijk.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_49537191
Dat het maar weer twee leuke en vermakelijke wedstrijden mag opleveren. Ben erg benieuwd. AZ lijkt mij heel veel revanche-gevoelens te hebben, en zonder Gabri, Stam en Davids mag Ajax blij zijn met een kleine nederlaag.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 20:20:33 #157
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_49550462
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 22:10 schreef navigator het volgende:

[..]

pff moet ik het nog maar weer eens herhalen: AZ wint helemaal niks dit jaar, buiten de fair play cup natuurlijk.
Ik riep het al in maart en elke keer krijg ik gelijk.
Koop een glazen bol en ga bij circus Renz solliciteren man...
Ik word idd doodziek van dat gezeur of gloryhunters, man ik ga al naar AZ sinds 2002. Dus als bezoekend supporter. Daarvoor al fan maar af en toe bezoekend.

Die klappertjes zijn niet mijn ding, ik sta idd liever te zingen en met een Amstel lite in mijn handen naar mijn club te kijken, en zo zijn er idd nog duizenden. Wat mij verbaasd is dat iedereen over dat klapperen valt.
Sja ik vind het ook "bijzonder" maar soit, ik zie het en ik zie het ook niet zeg maar.

Gloryhunters is onzin, en het stomme is dat je je moet verdedigen tegen velen. Ajax heeft last van hetzelfde probleem. Op school was iedereen voor Ajax, en ik zie het in het dagelijks leven ook.

"ik ben een jood/ajacied" en vraag die mensen is om 11 basis spelers te noemen incl positie....
Catch my drift??

En in het AZ gedeelte van Fok! zijn infeite een 10tal gasten die hier posten, de wedstrijden bezoeken, en hun mening geven over de club waar zij voor zijn. Respecteer dat toch eens, en kom niet aan met "gloryhunters" ik ben dat zo fuckin zat aan het worden.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 20:27:56 #158
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_49550667
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 20:20 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Koop een glazen bol en ga bij circus Renz solliciteren man...
Ik word idd doodziek van dat gezeur of gloryhunters, man ik ga al naar AZ sinds 2002. Dus als bezoekend supporter. Daarvoor al fan maar af en toe bezoekend.

Die klappertjes zijn niet mijn ding, ik sta idd liever te zingen en met een Amstel lite in mijn handen naar mijn club te kijken, en zo zijn er idd nog duizenden. Wat mij verbaasd is dat iedereen over dat klapperen valt.
Sja ik vind het ook "bijzonder" maar soit, ik zie het en ik zie het ook niet zeg maar.

Gloryhunters is onzin, en het stomme is dat je je moet verdedigen tegen velen. Ajax heeft last van hetzelfde probleem. Op school was iedereen voor Ajax, en ik zie het in het dagelijks leven ook.

"ik ben een jood/ajacied" en vraag die mensen is om 11 basis spelers te noemen incl positie....
Catch my drift??

En in het AZ gedeelte van Fok! zijn infeite een 10tal gasten die hier posten, de wedstrijden bezoeken, en hun mening geven over de club waar zij voor zijn. Respecteer dat toch eens, en kom niet aan met "gloryhunters" ik ben dat zo fuckin zat aan het worden.
Ga huilen
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  zondag 20 mei 2007 @ 10:53:40 #159
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_49562828
Schaars wacht nieuwe operatie

ALKMAAR- Stijn Schaars zal opnieuw onder het mes moeten. Dat vertelde Louis van Gaal vrijdag tijdens de persconferentie in aanloop naar AZ-Ajax. "De second opinion in Duitsland heeft niets nieuws uitgewezen", sprak Van Gaal. "Het is nu wachten op de volgende stap; en dat is een kleine ingreep om het enkelgewricht pijnvrij te maken".

Voor de nieuwe operatie is Schaars afhankelijk van de behandelend arts. Van Gaal: "En die behoort de top van Europa, dus die is druk bezet. Het positieve aan de nieuwe operatie is wel dat hij hopelijk fit aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen kan beginnen", sprak de trainer van AZ.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_49562918
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 20:27 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ga huilen
idd, wat een huilende kut calimero
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_49569692
HAHAHAHAA LEKKKEEEEEEEERRRRRRRRRRRRR AZ

kom nou maar navigator met je rellposts
Hoe is het verder?
pi_49569733
1-0 thuis genoeg, prima uitgangspositie toch?
pi_49569810
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:27 schreef devv05 het volgende:
Niet goed genoeg
Dag Wesley
Dag Ajax
Ik support gevallen topclubs!
pi_49569955
Spandoekje: 'Play-Offs is uitbuiting clubliefde'

En verder is er nog niks gewonnen. Juich vooral niet te vroeg, dat is alles wat ik jullie wil meegeven.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_49569987
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:29 schreef Fetai het volgende:

[..]

Niet goed genoeg
Dag Wesley
Dag Ajax
Ik zou nog even wachten met je tattoo. En Cziommer is voor AZ net zo'n groot gemis als Sneijder voor Ajax. Bovendien zijn Stam, Davids en Gabri er volgende week weer bij. Die 2-1 blijft jammer though.
  zondag 20 mei 2007 @ 14:34:26 #166
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_49569988
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:27 schreef devv05 het volgende:
idd

alleen de manier waarop is knullig (1ste en laatste minuut)
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_49569998
AZ

Eindelijk een keer gewonnen en dat in 90 minuten. Tweede helft vond ik AZ beter dan Ajax. In de eerste helft zat ik toch wel wat in spanning als Ajax aan de bal was. Die zijn gewoon goed in de aanval zonder dat je die aanval van tevoren ziet aankomen. In de tweede helft was die dreiging een heel stuk minder.

De spreekkoren....mja, kan soms de frustatie wel begrijpen, maar voor hetzelfde geld legt Luinge de boel stil of nog erger. De ene scheids die hoort het niet eens en de ander krijgt flashbacks van zijn schooltijd waarin hij werd uitgescholden en gepest.

Volgende week dus geen Sneijder, dat scheelt al heel wat, hoewel Ajax met Davids en Gabri wel weer wat meer beweging op de middenveld krijgt waar AZ nu redelijk gemakkelijk kon rondspelen.

Hopelijk kan Dembele ook weer snel aan de bak en is Koef volgende week helemaal fit want we zullen een goal nodig hebben.
pi_49570027
Mooie wedstrijd en verdiende winnaar
pi_49570056
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:34 schreef xFriendx het volgende:
De spreekkoren....mja, kan soms de frustatie wel begrijpen, maar voor hetzelfde geld legt Luinge de boel stil of nog erger. De ene scheids die hoort het niet eens en de ander krijgt flashbacks van zijn schooltijd waarin hij werd uitgescholden en gepest.
Wat heeft Sneijder jullie misdaan dan?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_49570062
Feli, verdiend gewonnen. Blij dat we nog een goaltje hebben gemaakt, anders had ik ons kansloos gezien.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_49570182
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:34 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ik zou nog even wachten met je tattoo. En Cziommer is voor AZ net zo'n groot gemis als Sneijder voor Ajax. Bovendien zijn Stam, Davids en Gabri er volgende week weer bij. Die 2-1 blijft jammer though.
Ag Koevermans en Dembéle starten dan ook weer in de basis waarschijnlijk dus of dat enorm veel uit zal maken is ook maar weer de vraag.
pi_49570186
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:36 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Wat heeft Sneijder jullie misdaan dan?
Ik doelde niet zo op Sneijder trouwens, toen ik die zin tikte dacht ik meer aan die spreekkoren vlak na die afgekeurde goal van Donk door dat duwen. Toen kreeg Luinge namelijk de volle laag.
pi_49570244
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:39 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik doelde niet zo op Sneijder trouwens, toen ik die zin tikte dacht ik meer aan die spreekkoren vlak na die afgekeurde goal van Donk door dat duwen. Toen kreeg Luinge namelijk de volle laag.
Ik eigenlijk niet. Het gaat over spreekkoren. Jullie stonden toch te boek als het meest vriendelijke publiek van Nederland en dat soort zaken meer?
pi_49570261
Blij dat AZ gewonnen heeft.

Wat betreft de spreekkoren, helaas hoort het bij een grote club. Vorige keer viel het me ook dat bij AZ, ze doen niet onder voor Ajax en Feyenoord op dat gebied helaas. Wel triest eigenlijk.
pi_49570361
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:41 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ik eigenlijk niet. Het gaat over spreekkoren. Jullie stonden toch te boek als het meest vriendelijke publiek van Nederland en dat soort zaken meer?
Ik spreek het dan ook niet goed. Spreekkoren prima, want die kunnen ook positief zijn. Maar goed, zal denk ik onder andere komen doordat AZ nu eens wou winnen en dat dan het emotionele wat meer om de hoek komt kijken.
pi_49570409
quote:

[..]

Hoe bedoel je meest vriendelijke publiek enzo? Zelfs bij de kleinste clubs in de Jupiler league hoor je zulke spreekkoren. Helaas natuurlijk, maar AZ is daar niet anders in dan andere clubs.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_49570429
Dat argument telt anders nooit als het bij een andere club gebeurt? Buiten dat, wilde AZ die andere wedstrijden niet winnen dan? Kom op nou
pi_49570448
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:45 schreef Suijk het volgende:

[..]

Hoe bedoel je meest vriendelijke publiek enzo? Zelfs bij de kleinste clubs in de Jupiler league hoor je zulke spreekkoren. Helaas natuurlijk, maar AZ is daar niet anders in dan andere clubs.
Maar er wordt altijd gepretendeerd van wel, dat is het hele verschil.
  zondag 20 mei 2007 @ 14:47:21 #179
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_49570481
Eindelijk volgende week Martens weer op 10, we gaan weer scoren
Confidence through competence
pi_49570491
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:45 schreef Suijk het volgende:

[..]

Hij doelt mede op de fair play prijs die AZ dit jaar in de wacht heeft gesleept (ook PSV trouwens) en als je dan de spreekkoren van vanmiddag hoorde dat dit niet echt met elkaar te rijmen viel. Maar goed, die fair play is volgens mij ook een gemiddelde. Als je alleen dit soort dingen hebt bij dit soort belangrijke wedstrijden en bij alle andere wedstrijden dit soort dingen nooit hoort dan zit je qua fair play gemiddelde evengoed erg hoog.
pi_49570521
Die hele fair-play-prijs boeit me geen fuck...
pi_49570535
quote:

[..]

AZ heeft net zo veel negatieve spreekkoren als andere clubs. Veel wedstrijden zitten kijken en Hoerejong e.d. komt wel weer voorbij. Vandaag hoorde ik iets van gas en joden op het eind. AZ is niet meer de vriendelijke provincie club.

Als tegenwoordig de scheids een uitbal verkeerd beoordeeld zitten er gelijk 10000 idioten "Hoere Hoere jong" te zingen in elk stadion. Triest.
pi_49570577
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:47 schreef Stereotomy het volgende:
Eindelijk volgende week Martens weer op 10, we gaan weer scoren
Die raakt sinds Excelsion geen ene bal meer.
pi_49570593
Ok, dan kan na het hogeschoolvoetbal ook het fabeltje van de geweldige supporters de prullenbak in.
pi_49570708
Az stond toch nooit bekend om de vriendelijkste supporters? Naar mijn weten wordt Heerenveen hierom altijd ontzettend de hemel in geprezen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_49570768
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Az stond toch nooit bekend om de vriendelijkste supporters? Naar mijn weten wordt Heerenveen hierom altijd ontzettend de hemel in geprezen.
Wat hij zegt dus
pi_49570806
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Onder een steen gezeten sinds de verhuizing?
pi_49570847
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:41 schreef jakees het volgende:
Blij dat AZ gewonnen heeft.

Wat betreft de spreekkoren, helaas hoort het bij een grote club. Vorige keer viel het me ook dat bij AZ, ze doen niet onder voor Ajax en Feyenoord op dat gebied helaas. Wel triest eigenlijk.
Az, een grote club?

Niks ten nadele van Az, het is een goede ploeg, maar een goede ploeg maakt nog niet meteen een grote club.

Verder vindt ik de link tussen spreekkoren en een grote club ook nogal vergezocht, bij Psv hoor je bijvoorbeeld ook weinig spreekkoren. Maar goed, de Psv aanhang hoor je natuurlijk sowieso niet vaak

Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zo snel spreekkoren bij Az had verwacht.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_49570927
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:55 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Onder een steen gezeten sinds de verhuizing?
Dat ging altijd over Europa Cup wedstrijden, waarbij de AZ supporters zich zo enorm goed gedroegen i.t.t. andere Nederlandse clubs. Voor zover ik weet staat Heerenveen ook bekend als de club met de meeste "brave" aanhang in Nederland.
pi_49570978
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:59 schreef Fetai het volgende:

[..]

Dat ging altijd over Europa Cup wedstrijden, waarbij de AZ supporters zich zo enorm goed gedroegen i.t.t. andere Nederlandse clubs. Voor zover ik weet staat Heerenveen ook bekend als de club met de meeste "brave" aanhang in Nederland.
Nou, toen al die seizoenkaarten van Excelsior-mensen werden overgekomen waren er extra kolommen in de krant nodig om te onderstrepen hoe goed het wel allemaal niet was.
pi_49572357
Ach, jullie hebben verdiend gewonnen, jammer dat het publiek zich van een slechte kant liet zien, maar je kan niet alles hebben toch, tot volgende week!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_49572486
wat is dat toch met het publiek?
wat hebben ze gezegd/gedaan?
Hoe is het verder?
pi_49572754
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:57 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Az, een grote club?

Niks ten nadele van Az, het is een goede ploeg, maar een goede ploeg maakt nog niet meteen een grote club.

Verder vindt ik de link tussen spreekkoren en een grote club ook nogal vergezocht, bij Psv hoor je bijvoorbeeld ook weinig spreekkoren. Maar goed, de Psv aanhang hoor je natuurlijk sowieso niet vaak

Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zo snel spreekkoren bij Az had verwacht.
Europees doet AZ het al drie jaar erg goed in Europa en ook in de competitie. Ook hebben ze veel jonge spelers dus ik denk dat AZ de komende 3 jaar voor het kampioenschap gaat meedoen. Dus in NL zijn ze een grote club. De laatste drie jaar heeft AZ beter gepresteerd dan Ajax dus daarom vind ik ze nu een grote club ook als je naar het financiele potentieel kijkt. Al wil je volgens mij niet weten wat er gebeurd als Scheringa er mee kapt.

PSV supporters hoor je volgens mij meer dan Ajax supporters.
pi_49572760
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:44 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
wat is dat toch met het publiek?
wat hebben ze gezegd/gedaan?
Luinge/Sneijder is de hoer van Amsterdam en zo. Op zich weinig wereldschokkends, bekende dingen. Maar het had niet echt gehoeven.
pi_49572771
Over joden aan het gas gezongen, over Sneijder zijn moeder
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_49573260
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:41 schreef denthemen het volgende:
jammer dat het publiek zich van een slechte kant liet zien,
Vind het wel mooi. Maakt az er niet populairder op, integendeel zelfs.
  zondag 20 mei 2007 @ 16:31:05 #197
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_49574439
Spreekkoren
zeker als ze tegen luinge of sneijder zijn gericht
pi_49575072
Goede wedstrijd, schitterende uitslag met een mooie climax

Positief geval: Boukhari...hij speelde weer eens een lekkere wedstrijd!
pi_49575093
quote:
Op zondag 20 mei 2007 16:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Goede wedstrijd, schitterende uitslag met een mooie climax

Positief geval: Boukhari...hij speelde weer eens een lekkere wedstrijd!
Volgend seizoen is die weer weg
pi_49575332
quote:
Op zondag 20 mei 2007 16:47 schreef Fetai het volgende:

[..]

Volgend seizoen is die weer weg
Zijn ze nog over aan het onderhandelen. Dat ene bericht was vrij voorbarig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')