Het zeuren over de KNJB valt hier anders nog reuze mee. Er wordt wel gezeurd over de KNVB maar dat heeft meer met de play-offs zelf te maken.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:13 schreef denthemen het volgende:
of het is vol met mensen die over de knjb komen zeuren
Ja hier valt het wel mee, maar zodra Ajax wint zal het wel komenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het zeuren over de KNJB valt hier anders nog reuze mee. Er wordt wel gezeurd over de KNVB maar dat heeft meer met de play-offs zelf te maken.
Mwah, niet van mij in ieder geval. Ik heb nog in het huidige Ajax-topic gepost met betrekking tot schuld geven aan Ajax.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja hier valt het wel mee, maar zodra Ajax wint zal het wel komen![]()
pff moet ik het nog maar weer eens herhalen: AZ wint helemaal niks dit jaar, buiten de fair play cup natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Dan barst het hier opeens weer van allerlei trollen die tig smoezen gaan aandragen en de termen 'gloryhunters en klappertjesvolk' rond gaan smijten om hun frustatie te uiten omdat Ajax alweer een jaar UEFA speelt i.p.v. CL. Dan vind ik het begrijpelijk dat wij niet te genieten zijn hier als het topic daarmee volgespamt wordt.
Koop een glazen bol en ga bij circus Renz solliciteren man...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:10 schreef navigator het volgende:
[..]
pff moet ik het nog maar weer eens herhalen: AZ wint helemaal niks dit jaar, buiten de fair play cup natuurlijk.
Ik riep het al in maart en elke keer krijg ik gelijk.
Ga huilenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:20 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Koop een glazen bol en ga bij circus Renz solliciteren man...
Ik word idd doodziek van dat gezeur of gloryhunters, man ik ga al naar AZ sinds 2002. Dus als bezoekend supporter. Daarvoor al fan maar af en toe bezoekend.
Die klappertjes zijn niet mijn ding, ik sta idd liever te zingen en met een Amstel lite in mijn handen naar mijn club te kijken, en zo zijn er idd nog duizenden. Wat mij verbaasd is dat iedereen over dat klapperen valt.
Sja ik vind het ook "bijzonder" maar soit, ik zie het en ik zie het ook niet zeg maar.
Gloryhunters is onzin, en het stomme is dat je je moet verdedigen tegen velen. Ajax heeft last van hetzelfde probleem. Op school was iedereen voor Ajax, en ik zie het in het dagelijks leven ook.
"ik ben een jood/ajacied" en vraag die mensen is om 11 basis spelers te noemen incl positie....
Catch my drift??
En in het AZ gedeelte van Fok! zijn infeite een 10tal gasten die hier posten, de wedstrijden bezoeken, en hun mening geven over de club waar zij voor zijn. Respecteer dat toch eens, en kom niet aan met "gloryhunters" ik ben dat zo fuckin zat aan het worden.
idd, wat een huilende kut calimeroquote:
Niet goed genoegquote:Op zondag 20 mei 2007 14:27 schreef devv05 het volgende:
1-0 thuis genoeg, prima uitgangspositie toch?
Ik zou nog even wachten met je tattoo. En Cziommer is voor AZ net zo'n groot gemis als Sneijder voor Ajax. Bovendien zijn Stam, Davids en Gabri er volgende week weer bij. Die 2-1 blijft jammer though.quote:
iddquote:Op zondag 20 mei 2007 14:27 schreef devv05 het volgende:
1-0 thuis genoeg, prima uitgangspositie toch?
Wat heeft Sneijder jullie misdaan dan?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:34 schreef xFriendx het volgende:
De spreekkoren....mja, kan soms de frustatie wel begrijpen, maar voor hetzelfde geld legt Luinge de boel stil of nog erger. De ene scheids die hoort het niet eens en de ander krijgt flashbacks van zijn schooltijd waarin hij werd uitgescholden en gepest.
Ag Koevermans en Dembéle starten dan ook weer in de basis waarschijnlijk dus of dat enorm veel uit zal maken is ook maar weer de vraag.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:34 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten met je tattoo. En Cziommer is voor AZ net zo'n groot gemis als Sneijder voor Ajax. Bovendien zijn Stam, Davids en Gabri er volgende week weer bij. Die 2-1 blijft jammer though.
Ik doelde niet zo op Sneijder trouwens, toen ik die zin tikte dacht ik meer aan die spreekkoren vlak na die afgekeurde goal van Donk door dat duwen. Toen kreeg Luinge namelijk de volle laag.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:36 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wat heeft Sneijder jullie misdaan dan?
Ik eigenlijk niet. Het gaat over spreekkoren. Jullie stonden toch te boek als het meest vriendelijke publiek van Nederland en dat soort zaken meer?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik doelde niet zo op Sneijder trouwens, toen ik die zin tikte dacht ik meer aan die spreekkoren vlak na die afgekeurde goal van Donk door dat duwen. Toen kreeg Luinge namelijk de volle laag.
Ik spreek het dan ook niet goed. Spreekkoren prima, want die kunnen ook positief zijn. Maar goed, zal denk ik onder andere komen doordat AZ nu eens wou winnen en dat dan het emotionele wat meer om de hoek komt kijken.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet. Het gaat over spreekkoren. Jullie stonden toch te boek als het meest vriendelijke publiek van Nederland en dat soort zaken meer?
Hoe bedoel je meest vriendelijke publiek enzo? Zelfs bij de kleinste clubs in de Jupiler league hoor je zulke spreekkoren. Helaas natuurlijk, maar AZ is daar niet anders in dan andere clubs.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet. Het gaat over spreekkoren. Jullie stonden toch te boek als het meest vriendelijke publiek van Nederland en dat soort zaken meer?
Maar er wordt altijd gepretendeerd van wel, dat is het hele verschil.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe bedoel je meest vriendelijke publiek enzo? Zelfs bij de kleinste clubs in de Jupiler league hoor je zulke spreekkoren. Helaas natuurlijk, maar AZ is daar niet anders in dan andere clubs.
Hij doelt mede op de fair play prijs die AZ dit jaar in de wacht heeft gesleept (ook PSV trouwens) en als je dan de spreekkoren van vanmiddag hoorde dat dit niet echt met elkaar te rijmen viel. Maar goed, die fair play is volgens mij ook een gemiddelde. Als je alleen dit soort dingen hebt bij dit soort belangrijke wedstrijden en bij alle andere wedstrijden dit soort dingen nooit hoort dan zit je qua fair play gemiddelde evengoed erg hoog.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe bedoel je meest vriendelijke publiek enzo? Zelfs bij de kleinste clubs in de Jupiler league hoor je zulke spreekkoren. Helaas natuurlijk, maar AZ is daar niet anders in dan andere clubs.
AZ heeft net zo veel negatieve spreekkoren als andere clubs. Veel wedstrijden zitten kijken en Hoerejong e.d. komt wel weer voorbij. Vandaag hoorde ik iets van gas en joden op het eind. AZ is niet meer de vriendelijke provincie club.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die raakt sinds Excelsion geen ene bal meer.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:47 schreef Stereotomy het volgende:
Eindelijk volgende week Martens weer op 10, we gaan weer scoren
Wat hij zegt dusquote:Op zondag 20 mei 2007 14:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Az stond toch nooit bekend om de vriendelijkste supporters? Naar mijn weten wordt Heerenveen hierom altijd ontzettend de hemel in geprezen.
Onder een steen gezeten sinds de verhuizing?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Az stond toch nooit bekend om de vriendelijkste supporters? Naar mijn weten wordt Heerenveen hierom altijd ontzettend de hemel in geprezen.
Az, een grote club?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:41 schreef jakees het volgende:
Blij dat AZ gewonnen heeft.
Wat betreft de spreekkoren, helaas hoort het bij een grote club. Vorige keer viel het me ook dat bij AZ, ze doen niet onder voor Ajax en Feyenoord op dat gebied helaas. Wel triest eigenlijk.
Dat ging altijd over Europa Cup wedstrijden, waarbij de AZ supporters zich zo enorm goed gedroegen i.t.t. andere Nederlandse clubs. Voor zover ik weet staat Heerenveen ook bekend als de club met de meeste "brave" aanhang in Nederland.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:55 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Onder een steen gezeten sinds de verhuizing?
Nou, toen al die seizoenkaarten van Excelsior-mensen werden overgekomen waren er extra kolommen in de krant nodig om te onderstrepen hoe goed het wel allemaal niet was.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:59 schreef Fetai het volgende:
[..]
Dat ging altijd over Europa Cup wedstrijden, waarbij de AZ supporters zich zo enorm goed gedroegen i.t.t. andere Nederlandse clubs. Voor zover ik weet staat Heerenveen ook bekend als de club met de meeste "brave" aanhang in Nederland.
Europees doet AZ het al drie jaar erg goed in Europa en ook in de competitie. Ook hebben ze veel jonge spelers dus ik denk dat AZ de komende 3 jaar voor het kampioenschap gaat meedoen. Dus in NL zijn ze een grote club. De laatste drie jaar heeft AZ beter gepresteerd dan Ajax dus daarom vind ik ze nu een grote club ook als je naar het financiele potentieel kijkt. Al wil je volgens mij niet weten wat er gebeurd als Scheringa er mee kapt.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Az, een grote club?![]()
Niks ten nadele van Az, het is een goede ploeg, maar een goede ploeg maakt nog niet meteen een grote club.
Verder vindt ik de link tussen spreekkoren en een grote club ook nogal vergezocht, bij Psv hoor je bijvoorbeeld ook weinig spreekkoren. Maar goed, de Psv aanhang hoor je natuurlijk sowieso niet vaak![]()
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zo snel spreekkoren bij Az had verwacht.
Luinge/Sneijder is de hoer van Amsterdam en zo. Op zich weinig wereldschokkends, bekende dingen. Maar het had niet echt gehoeven.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:44 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
wat is dat toch met het publiek?
wat hebben ze gezegd/gedaan?
Vind het wel mooi. Maakt az er niet populairder op, integendeel zelfs.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:41 schreef denthemen het volgende:
jammer dat het publiek zich van een slechte kant liet zien,
Volgend seizoen is die weer wegquote:Op zondag 20 mei 2007 16:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Goede wedstrijd, schitterende uitslag met een mooie climax
Positief geval: Boukhari...hij speelde weer eens een lekkere wedstrijd!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |