Das toch al meer dan wij hebben uitgegeven en nog heb je niksquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Enorme smak geld aan een nieuw stadion en zo ja. Dat is geen geld waar de arrogantie van afdruipt. Het oude stadion voldeed simpelweg niet meer aan allerlei eisen waardoor een nieuw stadion nodig was.
De enorme smak geld is niet geinvesteerd in spelers.
Verkocht voor: 13 miljoen
Ingekocht voor: 11 miljoen
Winst: 2 miljoen
11 miljoen, zo da's een smak geld zeg. Voor 11 miljoen je halve selectie (moeten) vernieuwen en dan nog loopt het team prima ook al moesten spelers nog aan elkaar wennen.
Alsof je zo blij moet zijn met die overgelopen joden? Die lopen weer net zo hard terug als het even niet meer loopt...quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is weer een ander onderwerp. Het ging nu even om dat 'smak geld' wat dus van geen kant klopt.
Overigens was AZ in 2006 de grootste stijger wat betreft budget. Dit was niet te danken aan Scheringa en zijn eigen geld. Die 5,5 miljoen stijging kwam uit de extra seizoenskaarten die verkocht werden t.o.v. het aantal kaarten in De Hout.
In diezelfde periode ging het budget van zowel Ajax als PSV met 5 miljoen omhoog. Scheelt maar 500.000 dus.
Jawel: europees voetbal. En jullie?quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:59 schreef DarkShine het volgende:
Das toch al meer dan wij hebben uitgegeven en nog heb je niks
Gelukkig pakken clubs zoals PSV en Ajax wel om de haverklap Europese prijzen met een flink hogere begroting.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Das toch al meer dan wij hebben uitgegeven en nog heb je niks
Kut geen Europees voetbal voor Roda, laat ik nu ook maar naar AZ gaan danquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Jawel: europees voetbal. En jullie?
ja maar niet na 3 keerquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gelukkig pakken clubs zoals PSV en Ajax wel om de haverklap Europese prijzen met een flink hogere begroting.
Begroting zegt weinig, het is hoe je het gebruikt. In verhouding doet AZ het dan helemaal niet slecht. Ik ben er ook van overtuigd dat de prijzen gerust nog wel komen.
Keulen en Aken zijn ook niet op één dag gebouwd. AZ is in ieder geval groeiende en dat levert vanzelf een keer wat op.
Dat je AZ-supporters gloryhunters vindt, dat weten we nu wel. De grap/trollgedrag is leuk genoeg geweest.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:04 schreef DarkShine het volgende:
Kut geen Europees voetbal voor Roda, laat ik nu ook maar naar AZ gaan dan
Gelukkig hebben jullie nog de klappersquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat je AZ-supporters gloryhunters vindt, dat weten we nu wel. De grap/trollgedrag is leuk genoeg geweest.
Verzin es wat nieuws.
Hey newbie of Kloon.....wat kom je hier nou eigenlijk doen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:38 schreef shayolo het volgende:
[..]
HAHAAH DAT ZEI IK OOK AL
AZ fans zijn verlepte ajax fans
. <-- punt
Dat zegt hij toch helemaal niet. De inspanningen die geleverd zijn hebben Europees voetbal opgeleverd voor AZ. Er wordt niet gezegd dat dit dan maar een reden moet zijn om supporter van AZ te worden en je club zoals Sparta, RKC of Roda maar te verlaten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:04 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kut geen Europees voetbal voor Roda, laat ik nu ook maar naar AZ gaan dan
Wat leuk dat wij dat nu wetenquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:10 schreef DarkShine het volgende:
Europees gezien mogen jullie veel winnen van mij, beter voor Roda. Maar ik lig er ook totaal niet wakker van als jullie verliezen integendeel zelfs.
Nou ja, dat is je goed recht. Ik lag er ook niet wakker van toen Ajax en PSV werden uitgeschakeld, hoewel ik het wel jammer vond. Verliest AZ dan vind ik het wel erg kut. Maar in Ajax of PSV topics mensen uitlachen of iets dergelijks doe ik niet aan. Stond de verdediging van PVS gewoon erg kut te ballen dan zal ik dat misschien als discussiepunt aanzwengelen en normaal napraten. Maar een beetje lopen trollen nadat ze zijn uitgeschakeld, daar schiet niemand iets mee op.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:10 schreef DarkShine het volgende:
Europees gezien mogen jullie veel winnen van mij, beter voor Roda. Maar ik lig er ook totaal niet wakker van als jullie verliezen integendeel zelfs.
Een nederlands team dat verliest in Europa vind ik altijd kut; om de simpele reden dat AZ daar dan toch niks mee opschiet. Nederlagen in de competitie daarentegen weer wel.....quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:14 schreef xFriendx het volgende:
Nou ja, dat is je goed recht. Ik lag er ook niet wakker van toen Ajax en PSV werden uitgeschakeld, hoewel ik het wel jammer vond. Verliest AZ dan vind ik het wel erg kut. Maar in Ajax of PSV topics mensen uitlachen of iets dergelijks doe ik niet aan. Stond de verdediging van PVS gewoon erg kut te ballen dan zal ik dat misschien als discussiepunt aanzwengelen en normaal napraten. Maar een beetje lopen trollen nadat ze zijn uitgeschakeld, daar schiet niemand iets mee op.
Ja dat uiteraard wel. Maar als Ajax verliest dan ben ik niet blij omdat het Ajax is dat verliest, maar simpelweg omdat Ajax een directe concurrent is voor de landstitel en bij elk verlies AZ er wat mee op schiet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Een nederlands team dat verliest in Europa vind ik altijd kut; om de simpele reden dat AZ daar dan toch niks mee opschiet. Nederlagen in de competitie daarentegen weer wel.....
Krijg je eens een normale reactie lig je ook te jankenquote:
Normaal? "Ik sta te juichen als AZ verliest!quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:25 schreef DarkShine het volgende:
Krijg je eens een normale reactie lig je ook te janken![]()
Ik vind het totaal niet erg nee, maar als jullie in Europa winnen boeit me dat ook niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:27 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Normaal? "Ik sta te juichen als AZ verliest!".
Normaal?
Mensen die juichen voor andere clubs omdat ze Europees spelenquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik vind het totaal niet erg nee, maar als jullie in Europa winnen boeit me dat ook niet.
En dat is vreemd omdat?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:37 schreef stefmans het volgende:
Mensen die juichen voor andere clubs omdat ze Europees spelen![]()
![]()
Ofja ik zal het aanpassen een Twente of Groningen gun ik het wel, AZ, dat clubje uit 010 of PSV gun ik helemaal niets.quote:
D'r staat niet dat ik juich, daar staat alleen dat ze van mij mogen winnen. Ik lig er echt niet wakker van wat een NL club doet in Europa.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mensen die juichen voor andere clubs omdat ze Europees spelen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |