quote:AZ boos over insteek Ajax
Er is een rel op komst over de finale play-off Ajax-AZ op 27 mei. De Amsterdammers willen niet meer dan 10 bussen uit de kaasstad ontvangen, waardoor de fans van de Alkmaarders gedwongen worden tot een dure combiregeling met de trein. Zowel AZ als supporters zijn van plan deze opzet te boycotten, omdat ze het hele seizoen nog geen problemen hebben veroorzaakt. Er gaan zodoende nauwelijks fans mee naar Amsterdam.
Het stuit AZ vooral tegen de borst dat de goedwillenden moeten lijden onder de kwaadwillenden. Ajax kan de veiligheid van de busreizigers namelijk niet garanderen. Vooral in het licht van de gebeurtenissen rondom de bekerfinale in Rotterdam is dit onverteerbaar voor de club van Dirk Scheringa. Terwijl de aanhang van AZ alle complimenten kreeg voor een probleemloze avond, zorgden de fans van Ajax op en rondom De Kuip voor een schade van 500.000 euro. Met name bussen van sponsor OAD werden gesloopt.
Ronald Koeman , Rainieri, en Houllier ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:42 schreef Doc het volgende:
Ome Louis in de belangstelling bij Man City ...
Laat de KNVB dan ook eens een signaal naar Ajax afgeven door ze bijvoorbeeld een wedstrijd zonder publiek te laten spelen, want het slaat inderdaad nergens op dat er zo vaak vernielingen worden aangericht na een wedstrijd van Ajax door Ajax 'supporters'. En het is inderdaad ook belachelijk dat de veiligheid niet gegarandeerd kan worden, wat is het toch erg in sommige delen van Nederland.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:37 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Het stuit AZ vooral tegen de borst dat de goedwillenden moeten lijden onder de kwaadwillenden. Ajax kan de veiligheid van de busreizigers namelijk niet garanderen.
Inderdaad, het is echt schandalig. Ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan wat zei minachtend boertjes noemen. (Alles buiten de randstad)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Ja maar je kan wel thuis blijven, maar dan ben je als team wel de lul.
Helemaal als die joden alleen maar als apen gaan lopen bleren in hun vak.....
Dan maar wat meer betalen, tis wel triest om dit te lezen.
Ajax moet een topclub zijn, maar hun supporters slopen hun eigen stad na winst van de beker, en ze kunnen geen veiligheid garanderen..
Tis toch te triest voor woorden? 10 bussen, dat is godverdomme 550 man...
Niet dat ik weer een discussie wil beginnen over de supporters of zo maar hadden jullie wel 550 man meegekregen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Veel meer namen jullie anders in december ook niet mee .....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Finale om CL voetbal, nee ik ga ook niet....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Niet dat ik weer een discussie wil beginnen over de supporters of zo maar hadden jullie wel 550 man meegekregen?
-In de competitie lukt het nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:06 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Finale om CL voetbal, nee ik ga ook niet....![]()
De finale van de KNVB beker was ook niet belangrijk, daar waren we ook met 12 man..
Een van de rijkste clubs ter wereld in een van de beste competities ter wereld met een schitterend stadion.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Man City.......lijkt me niet dat uberhaupt één haar op het hoofd van Louis eraan denkt om daar naar toe te gaan...
http://az.nl/index.php?module=news&articleID=19775quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:58 schreef denthemen het volgende:
Niet dat ik weer een discussie wil beginnen over de supporters of zo maar hadden jullie wel 550 man meegekregen?
Allardyce gaat naar Newcastlequote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:10 schreef denthemen het volgende:
Die coach van Bolton zou toch naar City gaan dacht ik?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
http://az.nl/index.php?module=news&articleID=19775
Het uitvak was compleet uitverkocht. Dat men het allemaal zo weinig vond, lag dus niet aan de AZ-supporters, maar aan Ajax zelf. Dus zullen we voortaan maar ophouden over te weinig supporters?
Uitverkocht? Dan vertelt de club verkeerde dingenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
http://az.nl/index.php?module=news&articleID=19775
Het uitvak was compleet uitverkocht. Dat men het allemaal zo weinig vond, lag dus niet aan de AZ-supporters, maar aan Ajax zelf. Dus zullen we voortaan maar ophouden over te weinig supporters?
Ach, als dit waar is en AZ reserveert bijvoorbeeld 600 kaartjes en die zijn op, dan is het uiteraard wel uitverkochtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:46 schreef denthemen het volgende:
Uitverkocht? Dan vertelt de club verkeerde dingen
[afbeelding]
Jullie kregen de helft van het uitvak niet vol, de andere helft zit vol met Ajax supporters, het is zo dat de club aan kan geven of ze verwachten dat er meer dan 800 mee gaan of niet, mocht men nee zeggen dan word dat vak aan Ajax supporters verkocht, zoals bij deze wedstrijd dus
en 800(die zitten er ook niet maar om even de az site aan te houden) is ook nog maar de helft van het hele uitvak
Het kleine vak zit ook niet vol hoor..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ach, als dit waar is en AZ reserveert bijvoorbeeld 600 kaartjes en die zijn op, dan is het uiteraard wel uitverkocht
Het fijne weet ik er verder niet van, maar het lijkt me wel dat we toch flink meer dan 800 man op de been kunnen brengen (mits er geen bus/treincombi verplicht is...)
Veel meer dan 800? Waarom dan dit jaar niet, vorig jaar niet, naar andere wedstrijden nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:11 schreef fuckbuddy het volgende:
Er komen er veeeeel meer dan 800 naar Adam, maak je geen zorgen. AZ fixed normaal altijd alles prima met vervoer, dus bussen zijn super.
Goed geregeld, duidelijk waar je moet zijn, leuke stewards, gezelligheid in de bus. Ik vind het prima
En goed betaalbaar.
36 euro voor een combi vanaf het stadion naar de kuip en terug is prima natuurlijk.
Ik denk dat de supports de laatste tijd zien dat de steun hard nodig is. van Gaal roemt de spelers en ook de supporters. Het is ook weer een erg belangrijke wedstrijd.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Veel meer dan 800? Waarom dan dit jaar niet, vorig jaar niet, naar andere wedstrijden niet
Dat je trots bent op de supporters kan ik snappen, maar ga nou geen dingen roepen die niet waar zijn
Hij speelt vaak niet zo heel veel minuten volgens mij. Veelal laatste 10-15 minuten bijvoorbeeld. Wellicht dat hij wat meer gaat spelen als Arveladze steeds vaker er uit zal moeten vanwege de conditionele gesteldheid. Ik hoop in ieder geval dat Lens wat meer mag spelen in het eerste elftal zodat ook hij zich kan ontwikkelen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:08 schreef neilpad het volgende:
Was dat pas z'n eerste goal dit seizoen voor Lens, afgelopen weekend?
Ik zie die flapdrop altijd invallen maar nooit scoren. Blijkbaar heeft Louis er wel vertrouwen in.
De held!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:37 schreef Stereotomy het volgende:
Jongens, Huntelaar heeft geen kans a.s. zondag. Barry Opdam is weer fit.![]()
![]()
[afbeelding]
Er gaan maar weinig wedstrijden voorbij waarin hij geen grote fout maakt. Stel hem maar op dus.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:37 schreef Stereotomy het volgende:
Jongens, Huntelaar heeft geen kans a.s. zondag. Barry Opdam is weer fit.![]()
![]()
[afbeelding]
Ik dacht dat je voor AZ was boehoehoequote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Er gaan maar weinig wedstrijden voorbij waarin hij geen grote fout maakt. Stel hem maar op dus.![]()
Europees ja, dan ben ik voor alle Nederlandse clubs.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je voor AZ was boehoehoe![]()
Een europese gloryhunter dusquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Europees ja, dan ben ik voor alle Nederlandse clubs.![]()
quote:
Had iets te maken met vernielingen aan bussen of iets dergelijks na de bekerfinale door Ajax-supporters.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Lekker overdreven van AZ ja....
Maar weet iemand ook waarom de veiligheid in het geding zou komen bij 1600 supporters?
De prijs die spontaan met 60% omhoog gaat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:20 schreef zjroentje het volgende:
Wat is er eigenlijk tegen op de trein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |