Een nederlands team dat verliest in Europa vind ik altijd kut; om de simpele reden dat AZ daar dan toch niks mee opschiet. Nederlagen in de competitie daarentegen weer wel.....quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:14 schreef xFriendx het volgende:
Nou ja, dat is je goed recht. Ik lag er ook niet wakker van toen Ajax en PSV werden uitgeschakeld, hoewel ik het wel jammer vond. Verliest AZ dan vind ik het wel erg kut. Maar in Ajax of PSV topics mensen uitlachen of iets dergelijks doe ik niet aan. Stond de verdediging van PVS gewoon erg kut te ballen dan zal ik dat misschien als discussiepunt aanzwengelen en normaal napraten. Maar een beetje lopen trollen nadat ze zijn uitgeschakeld, daar schiet niemand iets mee op.
Ja dat uiteraard wel. Maar als Ajax verliest dan ben ik niet blij omdat het Ajax is dat verliest, maar simpelweg omdat Ajax een directe concurrent is voor de landstitel en bij elk verlies AZ er wat mee op schiet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Een nederlands team dat verliest in Europa vind ik altijd kut; om de simpele reden dat AZ daar dan toch niks mee opschiet. Nederlagen in de competitie daarentegen weer wel.....
Krijg je eens een normale reactie lig je ook te jankenquote:
Normaal? "Ik sta te juichen als AZ verliest!quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:25 schreef DarkShine het volgende:
Krijg je eens een normale reactie lig je ook te janken![]()
Ik vind het totaal niet erg nee, maar als jullie in Europa winnen boeit me dat ook niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:27 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Normaal? "Ik sta te juichen als AZ verliest!".
Normaal?
Mensen die juichen voor andere clubs omdat ze Europees spelenquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik vind het totaal niet erg nee, maar als jullie in Europa winnen boeit me dat ook niet.
En dat is vreemd omdat?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:37 schreef stefmans het volgende:
Mensen die juichen voor andere clubs omdat ze Europees spelen![]()
![]()
Ofja ik zal het aanpassen een Twente of Groningen gun ik het wel, AZ, dat clubje uit 010 of PSV gun ik helemaal niets.quote:
D'r staat niet dat ik juich, daar staat alleen dat ze van mij mogen winnen. Ik lig er echt niet wakker van wat een NL club doet in Europa.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mensen die juichen voor andere clubs omdat ze Europees spelen![]()
![]()
Zo'n afkeer is eigenlijk best zielig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:41 schreef stefmans het volgende:
Ofja ik zal het aanpassen een Twente of Groningen gun ik het wel, AZ, dat clubje uit 010 of PSV gun ik helemaal niets.
Gloryhunters zijn zielig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Zo'n afkeer is eigenlijk best zielig.
Ja ik ben voor Ajax en niet voor het Nederlandsvoetbal.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Zo'n afkeer is eigenlijk best zielig.
Hebben we in ieder geval nog 1 prijsjequote:AZ winnaar Fair Play-klassement
ALKMAAR- AZ is, samen met PSV, winnaar geworden van de Fair Play-prijs voor het seizoen 2006-2007. Van de 38 clubs uit het betaalde voetbal hebben zowel de landskampioen uit Eindhoven als AZ zich het afgelopen seizoen het sportiefst getoond. Beide clubs behaalden een gemiddelde van 8.12 punten. In 2004 en 2005 won AZ ook de Fair Play-prijs.
Vorig seizoen was AZ ook dicht bij de Fair Play-prijs, maar toen werd het team van Louis van Gaal tweede achter Feyenoord.
Geldbedrag
PSV en AZ ontvangen allebei een geldbedrag van ieder ¤7.500,- dat dient te worden besteed aan een sociaal-preventief project van de clubs.
Punten
Het Fair Play-klassement komt tot stand op basis van punten die betaalde clubs krijgen voor onder meer hun spelopvatting, hun houding ten aanzien van de scheidsrechter en het gedrag van het publiek.
vorig jaar kreeg Feyenoord hem, belooft veel goeds komend seizoenquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hebben we in ieder geval nog 1 prijsje![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
vorig jaar kreeg Feyenoord hem, belooft veel goeds komend seizoen![]()
In 2004 en 2005 kreeg AZ em ook al, dus we gaan Feyenoord niet achterna. Tenslotte loopt Buijs altijd nog bij Feyenoord rondquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
vorig jaar kreeg Feyenoord hem, belooft veel goeds komend seizoen![]()
Dank jequote:Op woensdag 16 mei 2007 20:57 schreef navigator het volgende:
Van harte met de enige prijs dit seizoen, het is jullie gegund!
En jij speelt echt nergens meer om komend jaar qua europees voetbal.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:57 schreef navigator het volgende:
Van harte met de enige prijs dit seizoen, het is jullie gegund!
de spandoeken, de leuzen, het uitdagen, de gezelligheidquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:09 schreef fuckbuddy het volgende:
Net op Ned3, maximaal 6 bussen en 2 treinen voor de AZ supporters naar Amsterdam....
Althans dat is wat Amsterdam zegt.. bizar gezien het feit dat er wel 142 bussen naar R'dam gingen.
Ik snap niet (no flame) wat de reden is van Amsterdam om dit als max te zetten, als er zo gespeelt word dan gaat de competitie ook naar de tering. Stel dat Alkmaar gaat roepen MAX 600 man uit A'dam naar Alkmaar, waar ben je dan in godsnaam mee bezig?? Flikker op, het mooiste gebeurd in het stadion, de spandoeken, de leuzen, het uitdagen, de gezelligheid....Leuk met lege vakken in je stadion..
Zo maak je de competitie kapot en wie is de lul?
Idd de supporter die een seizoenskaart op zak heeft.....
Ook al zou AZ en de supporters hier niet aan doen dan is het nog een belachelijk iets zoiets fuckbuddy al aangeeft. Zit je dan in de Arena tijdens Ajax-Feyenoord en geen huilende Feyenoorder te bekennen omdat die er niet in mogen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:02 schreef stefmans het volgende:
[..]
de spandoeken, de leuzen, het uitdagen, de gezelligheid
Sinds wanneer doen jullie dat![]()
![]()
Met alle respect, az met Feyenoord vergelijken kan gewoon niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ook al zou AZ en de supporters hier niet aan doen dan is het nog een belachelijk iets zoiets fuckbuddy al aangeeft. Zit je dan in de Arena tijdens Ajax-Feyenoord en geen huilende Feyenoorder te bekennen omdat die er niet in mogen.
verdomme, triangeljosti'squote:AZ-supporters protesteren: slechts drie supporters naar Ajax-AZ
AZ kan bij het play-offduel Ajax - AZ in de Amsterdam ArenA niet beschikken over een volwaardige steun van het eigen publiek. De Alkmaarse club heeft besloten slechts drie supporters af te laten reizen naar de play-off finale, als protest tegen de lokale autoriteiten in Amsterdam. De supportsverening van AZ vindt het onacceptabel dat de autoriteiten een zogenaamde combi-regeling verplicht te stellen,waarbij slechts tien bussen worden toegestaan. En die tien bussen kunnen natuurlijk nooit de 1600 supporters herbergen, waarmee AZ naar Amsterdam dacht te reizen. Uit protest heeft AZ laten weten dat het slechts drie leden van de supportersverening zal laten afreizen naar de ArenA. Via spandoeken zullen desbetreffende leden hun ongenoegen kenbaar maken.
Hoe kom je er toch bij dat ik kakkies supporter ben? Ik ben voor de grootste club uit de mooiste stad van het land. Dat zijn niet de havenslaven, stumper.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:58 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
En jij speelt echt nergens meer om komend jaar qua europees voetbal.
Hoe voelt dat dan?
Jammer dat dit soort vlooien opeens komen trollen hier, ik ben benieuwd waar we staan na zondag.
Triest dat de supporters die de grootste stereostrot hebben in de competitie 0 hebben gehaald en in het europese voetbal ook alweer de 0 gehaald hebben.
Is het rancune of moet je dan als de sodemieter eens proberen om eens een vriendin te vinden, i.p.v. dat je jouwfocus door laat slaan op een forumonderdeel.
Volgens mij komen er ook nooit meer dan 10 bussen met uitsupporters naar de Arena.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:09 schreef fuckbuddy het volgende:
Net op Ned3, maximaal 6 bussen en 2 treinen voor de AZ supporters naar Amsterdam....
Althans dat is wat Amsterdam zegt.. bizar gezien het feit dat er wel 142 bussen naar R'dam gingen.
Dat ehhhh....vind ik best kut.quote:Tim de Cler, de 28-jarige linkervleugelverdediger van AZ, is volgens voetbalmakelaar André Gieling, die de speler benaderde voor Espanyol, persoonlijk rondgekomen met landskampioen PSV. De voormalige ajacied De Cler, die tot nu toe acht keer voor het Nederlands elftal uitkwam, heeft bij het Almaarse AZ nog een één jaar doorlopend contract, maar heeft bewust gekozen voor een overstap naar de Eindhovense equipe van Ronald Koeman. De beide clubs zijn er op dit moment nog niet uit, maar dat zal de overstap van Tim de Cler niet in de weg staan.
Ja, hij is vaak wel wat te traag tegenover de wat snellere spitsen, maar zijn ervaring maakte heel veel goed. Vooral met de relatief jonge verdediging bij AZ. Hopelijk komt er wel iemand voor terug zodat je in de breedte je selectie op peil kan houden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Azfanpage.nl
[..]
Dat ehhhh....vind ik best kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |