Zo'n afkeer is eigenlijk best zielig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:41 schreef stefmans het volgende:
Ofja ik zal het aanpassen een Twente of Groningen gun ik het wel, AZ, dat clubje uit 010 of PSV gun ik helemaal niets.
Gloryhunters zijn zielig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Zo'n afkeer is eigenlijk best zielig.
Ja ik ben voor Ajax en niet voor het Nederlandsvoetbal.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Zo'n afkeer is eigenlijk best zielig.
Hebben we in ieder geval nog 1 prijsjequote:AZ winnaar Fair Play-klassement
ALKMAAR- AZ is, samen met PSV, winnaar geworden van de Fair Play-prijs voor het seizoen 2006-2007. Van de 38 clubs uit het betaalde voetbal hebben zowel de landskampioen uit Eindhoven als AZ zich het afgelopen seizoen het sportiefst getoond. Beide clubs behaalden een gemiddelde van 8.12 punten. In 2004 en 2005 won AZ ook de Fair Play-prijs.
Vorig seizoen was AZ ook dicht bij de Fair Play-prijs, maar toen werd het team van Louis van Gaal tweede achter Feyenoord.
Geldbedrag
PSV en AZ ontvangen allebei een geldbedrag van ieder ¤7.500,- dat dient te worden besteed aan een sociaal-preventief project van de clubs.
Punten
Het Fair Play-klassement komt tot stand op basis van punten die betaalde clubs krijgen voor onder meer hun spelopvatting, hun houding ten aanzien van de scheidsrechter en het gedrag van het publiek.
vorig jaar kreeg Feyenoord hem, belooft veel goeds komend seizoenquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hebben we in ieder geval nog 1 prijsje![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
vorig jaar kreeg Feyenoord hem, belooft veel goeds komend seizoen![]()
In 2004 en 2005 kreeg AZ em ook al, dus we gaan Feyenoord niet achterna. Tenslotte loopt Buijs altijd nog bij Feyenoord rondquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
vorig jaar kreeg Feyenoord hem, belooft veel goeds komend seizoen![]()
Dank jequote:Op woensdag 16 mei 2007 20:57 schreef navigator het volgende:
Van harte met de enige prijs dit seizoen, het is jullie gegund!
En jij speelt echt nergens meer om komend jaar qua europees voetbal.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:57 schreef navigator het volgende:
Van harte met de enige prijs dit seizoen, het is jullie gegund!
de spandoeken, de leuzen, het uitdagen, de gezelligheidquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:09 schreef fuckbuddy het volgende:
Net op Ned3, maximaal 6 bussen en 2 treinen voor de AZ supporters naar Amsterdam....
Althans dat is wat Amsterdam zegt.. bizar gezien het feit dat er wel 142 bussen naar R'dam gingen.
Ik snap niet (no flame) wat de reden is van Amsterdam om dit als max te zetten, als er zo gespeelt word dan gaat de competitie ook naar de tering. Stel dat Alkmaar gaat roepen MAX 600 man uit A'dam naar Alkmaar, waar ben je dan in godsnaam mee bezig?? Flikker op, het mooiste gebeurd in het stadion, de spandoeken, de leuzen, het uitdagen, de gezelligheid....Leuk met lege vakken in je stadion..
Zo maak je de competitie kapot en wie is de lul?
Idd de supporter die een seizoenskaart op zak heeft.....
Ook al zou AZ en de supporters hier niet aan doen dan is het nog een belachelijk iets zoiets fuckbuddy al aangeeft. Zit je dan in de Arena tijdens Ajax-Feyenoord en geen huilende Feyenoorder te bekennen omdat die er niet in mogen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:02 schreef stefmans het volgende:
[..]
de spandoeken, de leuzen, het uitdagen, de gezelligheid
Sinds wanneer doen jullie dat![]()
![]()
Met alle respect, az met Feyenoord vergelijken kan gewoon niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ook al zou AZ en de supporters hier niet aan doen dan is het nog een belachelijk iets zoiets fuckbuddy al aangeeft. Zit je dan in de Arena tijdens Ajax-Feyenoord en geen huilende Feyenoorder te bekennen omdat die er niet in mogen.
verdomme, triangeljosti'squote:AZ-supporters protesteren: slechts drie supporters naar Ajax-AZ
AZ kan bij het play-offduel Ajax - AZ in de Amsterdam ArenA niet beschikken over een volwaardige steun van het eigen publiek. De Alkmaarse club heeft besloten slechts drie supporters af te laten reizen naar de play-off finale, als protest tegen de lokale autoriteiten in Amsterdam. De supportsverening van AZ vindt het onacceptabel dat de autoriteiten een zogenaamde combi-regeling verplicht te stellen,waarbij slechts tien bussen worden toegestaan. En die tien bussen kunnen natuurlijk nooit de 1600 supporters herbergen, waarmee AZ naar Amsterdam dacht te reizen. Uit protest heeft AZ laten weten dat het slechts drie leden van de supportersverening zal laten afreizen naar de ArenA. Via spandoeken zullen desbetreffende leden hun ongenoegen kenbaar maken.
Hoe kom je er toch bij dat ik kakkies supporter ben? Ik ben voor de grootste club uit de mooiste stad van het land. Dat zijn niet de havenslaven, stumper.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:58 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
En jij speelt echt nergens meer om komend jaar qua europees voetbal.
Hoe voelt dat dan?
Jammer dat dit soort vlooien opeens komen trollen hier, ik ben benieuwd waar we staan na zondag.
Triest dat de supporters die de grootste stereostrot hebben in de competitie 0 hebben gehaald en in het europese voetbal ook alweer de 0 gehaald hebben.
Is het rancune of moet je dan als de sodemieter eens proberen om eens een vriendin te vinden, i.p.v. dat je jouwfocus door laat slaan op een forumonderdeel.
Volgens mij komen er ook nooit meer dan 10 bussen met uitsupporters naar de Arena.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:09 schreef fuckbuddy het volgende:
Net op Ned3, maximaal 6 bussen en 2 treinen voor de AZ supporters naar Amsterdam....
Althans dat is wat Amsterdam zegt.. bizar gezien het feit dat er wel 142 bussen naar R'dam gingen.
Dat ehhhh....vind ik best kut.quote:Tim de Cler, de 28-jarige linkervleugelverdediger van AZ, is volgens voetbalmakelaar André Gieling, die de speler benaderde voor Espanyol, persoonlijk rondgekomen met landskampioen PSV. De voormalige ajacied De Cler, die tot nu toe acht keer voor het Nederlands elftal uitkwam, heeft bij het Almaarse AZ nog een één jaar doorlopend contract, maar heeft bewust gekozen voor een overstap naar de Eindhovense equipe van Ronald Koeman. De beide clubs zijn er op dit moment nog niet uit, maar dat zal de overstap van Tim de Cler niet in de weg staan.
Ja, hij is vaak wel wat te traag tegenover de wat snellere spitsen, maar zijn ervaring maakte heel veel goed. Vooral met de relatief jonge verdediging bij AZ. Hopelijk komt er wel iemand voor terug zodat je in de breedte je selectie op peil kan houden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Azfanpage.nl
[..]
Dat ehhhh....vind ik best kut.
Zou zeker jammer zijn, mede omdat hij ook al jaren voor AZ speelt en een echte leider is in het team.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Azfanpage.nl
[..]
'jij'?quote:En jij speelt echt nergens meer om komend jaar qua europees voetbal.
Hoe voelt dat dan?
Blijft leuk, de term successupporters wordt tig keer aangehaald. Maar zodra de AZ'ers hier zeggen dat AZ goed is wordt ons meteen even herinnerd dat wij niets winnen en eigenlijk dat succes er helemaal niet is. Lekker tegenstrijdig allemaal.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:18 schreef shayolo het volgende:
jezus die fuckbuddy met ze drie dubbelposts achter elkaar.
[..]
'jij'?
Het is altijd nog de club die ergens voor speelt
btw, az is niks, gwon een club met soms betere wedstrijden. Dus ga maar weer lekker terug naar je amateurclubbie kijken.
Hoeft niet tegenstrijdig te zijn. Succes ius namelijk ook maar relatief. Een ploeg die 3e wordt en geen prijzen pakt, trekt meer supporters aan dan een ploeg die 12e wordt en geen prijzen pakt. Dus je hoeft daarvoor geen gevulde prijzenkast te hebben. Maar dat is natuurlijk niet iets specifieks iets van AZ, maar van de gehele (voetbal)wereld.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Blijft leuk, de term successupporters wordt tig keer aangehaald. Maar zodra de AZ'ers hier zeggen dat AZ goed is wordt ons meteen even herinnerd dat wij niets winnen en eigenlijk dat succes er helemaal niet is. Lekker tegenstrijdig allemaal.
Ten eerste bestaat AZ pas sinds 1967 na een fusie van 2 clubs. Dus je kan sowieso niet spreken over de afgelopen 100 jaar.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:59 schreef shayolo het volgende:
jullie probleem is dat jullie denken dat jullie succes hebben, maar wat hebben jullie nou gehaald in de afgelopen 100 jaar? ( ff kijken op wiki hoor)
Landskampioen (1 maal)
1981
Winnaar KNVB-beker (3 maal)
1978, 1981, 1982
en je denkt dus dat az goed is, maar eigenlijk is het niks. voor az termen is het goed da tjullie ipv 10e 3e worden.
wat een record wel 4 keer 'jullie' in 1 zin![]()
Dat is ook weer waar. Maar men doet net alsof AZ de enige club is die dat heeft. Zodra PSV of Ajax 8-10 jaar op rij buiten het Europees voetbal vallen ga je ook zien dat er minder mensen komen. Vaak blijven supporters wel als er 1 of 2 jaar wat minder voetbal is, in de verwachting (of hoop) dat het jaar er op weer knap voetbal is. Maar als dit voor veel langere tijd niet veranderd (dus Ajax of PSV 8 jaar lang achter elkaar geen landstitel, geen Europees voetbal in welke vorm dan ook) dan zal je vanzelf zien dat er mensen vertrekken omdat het toch minder aantrekkelijk wordt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:21 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hoeft niet tegenstrijdig te zijn. Succes ius namelijk ook maar relatief. Een ploeg die 3e wordt en geen prijzen pakt, trekt meer supporters aan dan een ploeg die 12e wordt en geen prijzen pakt. Dus je hoeft daarvoor geen gevulde prijzenkast te hebben. Maar dat is natuurlijk niet iets specifieks iets van AZ, maar van de gehele (voetbal)wereld.
[AZ #27] Darkshine komt uit de AZ-kast.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat wordt de volgende TT?
ehhhh...alweer vergeten hoe Slory hem helemaal kapot speelde in die beslissende wedstrijdquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Azfanpage.nl
[..]
AZ heeft succes, jezus hoe dik is dat bord voor je kop man.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:59 schreef shayolo het volgende:
jullie probleem is dat jullie denken dat jullie succes hebben, maar wat hebben jullie nou gehaald in de afgelopen 100 jaar? ( ff kijken op wiki hoor)
Landskampioen (1 maal)
1981
Winnaar KNVB-beker (3 maal)
1978, 1981, 1982
en je denkt dus dat az goed is, maar eigenlijk is het niks. voor az termen is het goed da tjullie ipv 10e 3e worden.
wat een record wel 4 keer 'jullie' in 1 zin![]()
"Haha, wij wel, jullie niet!quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Misschien moeten we eens stoppen met die onzin.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
WOOOWWW WAT WAT WAT WATquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:26 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Misschien moeten we eens stoppen met die onzin.![]()
De vorige keren werd het ook niets.....
Bel de krant!quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:54 schreef Noshiba het volgende:
een azettertje dat reëel is waattt
geeft niets, is toch al een kuttopic voor zielige glory huntersquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:12 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Jammer dat trieste stumpers als Darkshine, Shyolo etc. hier een beetje de thread verzieken met hun nutteloze bijdrages.
Zo blijven volwassennen natuurlijk al vlug weg uit topics als dit. Jammer dat je hier geen mensen kunt negeren. Zou het een stuk leuker maken.
Ik ben er ook voor om de speelminuten van Lens en Arveladze (zo'n 20% om 80% denk ik nu) wat te veranderen. Meer Lens (zeg 40%) en minder Arveladze (60%)quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:03 schreef fuckbuddy het volgende:
idd, dembele blijft nog een tijd, Martens ook tot 2011 onder contract.
Koevermans kan verkocht worden, maar koop dat bijv Lazovic ofzo.
Ik heb die jongen zien spelen en die was echt goed, prima speler om erbij te hebben.
Boukhari is klaar, en Arveladze is de afgelopen 6 wedstrijden ook onzichtbaar geweest.
Ja af en toe een enkele kans, maar that's it.
Shota verdient wel wat meer respect van een stel klappertjes supporters.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:03 schreef fuckbuddy het volgende:
idd, dembele blijft nog een tijd, Martens ook tot 2011 onder contract.
Koevermans kan verkocht worden, maar koop dat bijv Lazovic ofzo.
Ik heb die jongen zien spelen en die was echt goed, prima speler om erbij te hebben.
Boukhari is klaar, en Arveladze is de afgelopen 6 wedstrijden ook onzichtbaar geweest.
Ja af en toe een enkele kans, maar that's it.
Weet iemand wat er met Boy is? Iets gebeurd op de training soms?quote:Vier vraagtekens bij AZ voor duel tegen Ajax
ALKMAAR- Louis van Gaal zal pas op het laatste moment een beslissing nemen over het al dan niet meespelen van Moussa Dembélé, Danny Koevermans, Boy Waterman en Ryan Donk. Die vier spelers vormen de twijfelgevallen bij AZ in aanloop naar AZ-Ajax. “Koevermans kan waarschijnlijk helemaal niet meedoen; Dembélé is een vraagteken en Waterman en Donk zijn ook twijfelachtig.”
Het viertal trainde vrijdagochtend apart na de twee dagen rust die de selectie van Louis van Gaal had gekregen. “Ik wacht tot het laatste ogenblik met de beslissing”, maakte de trainer van AZ duidelijk.
Trainingskamp
Zaterdag gaat AZ na de openbare ochtendtraining naast het DSB Stadion in trainingskamp in Schoorl.
He Dumbass,quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:20 schreef navigator het volgende:
[..]
Shota verdient wel wat meer respect van een stel klappertjes supporters.![]()
Op je pikkie getrapt? Je zal na het komende tweeluik wel helemaal niet te genieten zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:35 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
He Dumbass,
Shota is een geweldenaar, die absoluut een topspits is.
Het enige wat ik zeg is dat die de afgelopen weken niet meer scherp is, en dat dit waarschijnlijk komt doordat ie ouder is en dus langer herstel nodig heeft en omdat er veel van hem gevraagd is de afgelopen tijd.
En nou kan je weer opflikkeren met je domme nietsinhoudelijke vervelende gezannik..
Dat denk ik ook. Dan barst het hier opeens weer van allerlei trollen die tig smoezen gaan aandragen en de termen 'gloryhunters en klappertjesvolk' rond gaan smijten om hun frustatie te uiten omdat Ajax alweer een jaar UEFA speelt i.p.v. CL. Dan vind ik het begrijpelijk dat wij niet te genieten zijn hier als het topic daarmee volgespamt wordt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:02 schreef navigator het volgende:
[..]
Op je pikkie getrapt? Je zal na het komende tweeluik wel helemaal niet te genieten zijn![]()
Het zeuren over de KNJB valt hier anders nog reuze mee. Er wordt wel gezeurd over de KNVB maar dat heeft meer met de play-offs zelf te maken.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:13 schreef denthemen het volgende:
of het is vol met mensen die over de knjb komen zeuren
Ja hier valt het wel mee, maar zodra Ajax wint zal het wel komenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het zeuren over de KNJB valt hier anders nog reuze mee. Er wordt wel gezeurd over de KNVB maar dat heeft meer met de play-offs zelf te maken.
Mwah, niet van mij in ieder geval. Ik heb nog in het huidige Ajax-topic gepost met betrekking tot schuld geven aan Ajax.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja hier valt het wel mee, maar zodra Ajax wint zal het wel komen![]()
pff moet ik het nog maar weer eens herhalen: AZ wint helemaal niks dit jaar, buiten de fair play cup natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Dan barst het hier opeens weer van allerlei trollen die tig smoezen gaan aandragen en de termen 'gloryhunters en klappertjesvolk' rond gaan smijten om hun frustatie te uiten omdat Ajax alweer een jaar UEFA speelt i.p.v. CL. Dan vind ik het begrijpelijk dat wij niet te genieten zijn hier als het topic daarmee volgespamt wordt.
Koop een glazen bol en ga bij circus Renz solliciteren man...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:10 schreef navigator het volgende:
[..]
pff moet ik het nog maar weer eens herhalen: AZ wint helemaal niks dit jaar, buiten de fair play cup natuurlijk.
Ik riep het al in maart en elke keer krijg ik gelijk.
Ga huilenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:20 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Koop een glazen bol en ga bij circus Renz solliciteren man...
Ik word idd doodziek van dat gezeur of gloryhunters, man ik ga al naar AZ sinds 2002. Dus als bezoekend supporter. Daarvoor al fan maar af en toe bezoekend.
Die klappertjes zijn niet mijn ding, ik sta idd liever te zingen en met een Amstel lite in mijn handen naar mijn club te kijken, en zo zijn er idd nog duizenden. Wat mij verbaasd is dat iedereen over dat klapperen valt.
Sja ik vind het ook "bijzonder" maar soit, ik zie het en ik zie het ook niet zeg maar.
Gloryhunters is onzin, en het stomme is dat je je moet verdedigen tegen velen. Ajax heeft last van hetzelfde probleem. Op school was iedereen voor Ajax, en ik zie het in het dagelijks leven ook.
"ik ben een jood/ajacied" en vraag die mensen is om 11 basis spelers te noemen incl positie....
Catch my drift??
En in het AZ gedeelte van Fok! zijn infeite een 10tal gasten die hier posten, de wedstrijden bezoeken, en hun mening geven over de club waar zij voor zijn. Respecteer dat toch eens, en kom niet aan met "gloryhunters" ik ben dat zo fuckin zat aan het worden.
idd, wat een huilende kut calimeroquote:
Niet goed genoegquote:Op zondag 20 mei 2007 14:27 schreef devv05 het volgende:
1-0 thuis genoeg, prima uitgangspositie toch?
Ik zou nog even wachten met je tattoo. En Cziommer is voor AZ net zo'n groot gemis als Sneijder voor Ajax. Bovendien zijn Stam, Davids en Gabri er volgende week weer bij. Die 2-1 blijft jammer though.quote:
iddquote:Op zondag 20 mei 2007 14:27 schreef devv05 het volgende:
1-0 thuis genoeg, prima uitgangspositie toch?
Wat heeft Sneijder jullie misdaan dan?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:34 schreef xFriendx het volgende:
De spreekkoren....mja, kan soms de frustatie wel begrijpen, maar voor hetzelfde geld legt Luinge de boel stil of nog erger. De ene scheids die hoort het niet eens en de ander krijgt flashbacks van zijn schooltijd waarin hij werd uitgescholden en gepest.
Ag Koevermans en Dembéle starten dan ook weer in de basis waarschijnlijk dus of dat enorm veel uit zal maken is ook maar weer de vraag.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:34 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten met je tattoo. En Cziommer is voor AZ net zo'n groot gemis als Sneijder voor Ajax. Bovendien zijn Stam, Davids en Gabri er volgende week weer bij. Die 2-1 blijft jammer though.
Ik doelde niet zo op Sneijder trouwens, toen ik die zin tikte dacht ik meer aan die spreekkoren vlak na die afgekeurde goal van Donk door dat duwen. Toen kreeg Luinge namelijk de volle laag.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:36 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wat heeft Sneijder jullie misdaan dan?
Ik eigenlijk niet. Het gaat over spreekkoren. Jullie stonden toch te boek als het meest vriendelijke publiek van Nederland en dat soort zaken meer?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik doelde niet zo op Sneijder trouwens, toen ik die zin tikte dacht ik meer aan die spreekkoren vlak na die afgekeurde goal van Donk door dat duwen. Toen kreeg Luinge namelijk de volle laag.
Ik spreek het dan ook niet goed. Spreekkoren prima, want die kunnen ook positief zijn. Maar goed, zal denk ik onder andere komen doordat AZ nu eens wou winnen en dat dan het emotionele wat meer om de hoek komt kijken.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet. Het gaat over spreekkoren. Jullie stonden toch te boek als het meest vriendelijke publiek van Nederland en dat soort zaken meer?
Hoe bedoel je meest vriendelijke publiek enzo? Zelfs bij de kleinste clubs in de Jupiler league hoor je zulke spreekkoren. Helaas natuurlijk, maar AZ is daar niet anders in dan andere clubs.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet. Het gaat over spreekkoren. Jullie stonden toch te boek als het meest vriendelijke publiek van Nederland en dat soort zaken meer?
Maar er wordt altijd gepretendeerd van wel, dat is het hele verschil.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe bedoel je meest vriendelijke publiek enzo? Zelfs bij de kleinste clubs in de Jupiler league hoor je zulke spreekkoren. Helaas natuurlijk, maar AZ is daar niet anders in dan andere clubs.
Hij doelt mede op de fair play prijs die AZ dit jaar in de wacht heeft gesleept (ook PSV trouwens) en als je dan de spreekkoren van vanmiddag hoorde dat dit niet echt met elkaar te rijmen viel. Maar goed, die fair play is volgens mij ook een gemiddelde. Als je alleen dit soort dingen hebt bij dit soort belangrijke wedstrijden en bij alle andere wedstrijden dit soort dingen nooit hoort dan zit je qua fair play gemiddelde evengoed erg hoog.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe bedoel je meest vriendelijke publiek enzo? Zelfs bij de kleinste clubs in de Jupiler league hoor je zulke spreekkoren. Helaas natuurlijk, maar AZ is daar niet anders in dan andere clubs.
AZ heeft net zo veel negatieve spreekkoren als andere clubs. Veel wedstrijden zitten kijken en Hoerejong e.d. komt wel weer voorbij. Vandaag hoorde ik iets van gas en joden op het eind. AZ is niet meer de vriendelijke provincie club.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die raakt sinds Excelsion geen ene bal meer.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:47 schreef Stereotomy het volgende:
Eindelijk volgende week Martens weer op 10, we gaan weer scoren
Wat hij zegt dusquote:Op zondag 20 mei 2007 14:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Az stond toch nooit bekend om de vriendelijkste supporters? Naar mijn weten wordt Heerenveen hierom altijd ontzettend de hemel in geprezen.
Onder een steen gezeten sinds de verhuizing?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Az stond toch nooit bekend om de vriendelijkste supporters? Naar mijn weten wordt Heerenveen hierom altijd ontzettend de hemel in geprezen.
Az, een grote club?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:41 schreef jakees het volgende:
Blij dat AZ gewonnen heeft.
Wat betreft de spreekkoren, helaas hoort het bij een grote club. Vorige keer viel het me ook dat bij AZ, ze doen niet onder voor Ajax en Feyenoord op dat gebied helaas. Wel triest eigenlijk.
Dat ging altijd over Europa Cup wedstrijden, waarbij de AZ supporters zich zo enorm goed gedroegen i.t.t. andere Nederlandse clubs. Voor zover ik weet staat Heerenveen ook bekend als de club met de meeste "brave" aanhang in Nederland.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:55 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Onder een steen gezeten sinds de verhuizing?
Nou, toen al die seizoenkaarten van Excelsior-mensen werden overgekomen waren er extra kolommen in de krant nodig om te onderstrepen hoe goed het wel allemaal niet was.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:59 schreef Fetai het volgende:
[..]
Dat ging altijd over Europa Cup wedstrijden, waarbij de AZ supporters zich zo enorm goed gedroegen i.t.t. andere Nederlandse clubs. Voor zover ik weet staat Heerenveen ook bekend als de club met de meeste "brave" aanhang in Nederland.
Europees doet AZ het al drie jaar erg goed in Europa en ook in de competitie. Ook hebben ze veel jonge spelers dus ik denk dat AZ de komende 3 jaar voor het kampioenschap gaat meedoen. Dus in NL zijn ze een grote club. De laatste drie jaar heeft AZ beter gepresteerd dan Ajax dus daarom vind ik ze nu een grote club ook als je naar het financiele potentieel kijkt. Al wil je volgens mij niet weten wat er gebeurd als Scheringa er mee kapt.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Az, een grote club?![]()
Niks ten nadele van Az, het is een goede ploeg, maar een goede ploeg maakt nog niet meteen een grote club.
Verder vindt ik de link tussen spreekkoren en een grote club ook nogal vergezocht, bij Psv hoor je bijvoorbeeld ook weinig spreekkoren. Maar goed, de Psv aanhang hoor je natuurlijk sowieso niet vaak![]()
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zo snel spreekkoren bij Az had verwacht.
Luinge/Sneijder is de hoer van Amsterdam en zo. Op zich weinig wereldschokkends, bekende dingen. Maar het had niet echt gehoeven.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:44 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
wat is dat toch met het publiek?
wat hebben ze gezegd/gedaan?
Vind het wel mooi. Maakt az er niet populairder op, integendeel zelfs.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:41 schreef denthemen het volgende:
jammer dat het publiek zich van een slechte kant liet zien,
Volgend seizoen is die weer wegquote:Op zondag 20 mei 2007 16:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Goede wedstrijd, schitterende uitslag met een mooie climax
Positief geval: Boukhari...hij speelde weer eens een lekkere wedstrijd!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |