Ja die heeft meer techniek dan verwacht, het meeste geinige/debiele vind ik die stapjes die hij bijna stilstaand neemt voordat ie zijn aanloop neemt om en vrije trap te nemen..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Gisteren bij voetbal Insite ook nog wat beelden van Cziommer gezien. Geweldig hoe die gozer zijn schijn-hakjes uitvoert!
als je al niet tegen Amstel Lite kan, lijkt het me voor jou niet verstandig echt bier in te voerenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:10 schreef fuckbuddy het volgende:
Nope niet gezien, toen was ik dronken van de Amstel Lite(daar zouden ze ook eens wat aan moeten doen...)
Ik ben net van de Shandy af...quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:53 schreef DonnyBB het volgende:
[..]
als je al niet tegen Amstel Lite kan, lijkt het me voor jou niet verstandig echt bier in te voeren
het bier in het Supportershome is overigens erg echt hoor na afloop
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:12 schreef patrickt37 het volgende:
Alleen jammer dat je nu weer van vooraf aan begint met tellen.
Geeft wel het niveau aan van de poster, die gast heeft een IQ van een spruitje...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:12 schreef patrickt37 het volgende:
Leuke topic titel. En leuk dat ie is uitgekomen. Alleen jammer dat je nu weer van vooraf aan begint met tellen.
Tot zondag.![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je soms iets te vaak een balletje op je hoofd gehad?quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:12 schreef patrickt37 het volgende:
Leuke topic titel. En leuk dat ie is uitgekomen. Alleen jammer dat je nu weer van vooraf aan begint met tellen.
Tot zondag.![]()
![]()
![]()
![]()
Lijkt me een goede zaak, alhoewel het met verhuurde spelers nooit zo goed afloopt bij AZ. Hopelijk komt Medunjanin terug. Luijckx mogen ze houdenquote:AZ wil Lens verhuren
Jeremaine Lens staat op de nominatie om komend seizoen te worden verhuurd door AZ. De Alkmaarders willen de 19-jarige aanvaller op die manier ervaring laten opdoen, schrijft Voetbal International.
Lens kwam dit seizoen al wel geregeld als invaller in actie, maar desondanks acht de clubleiding het beter wanneer de talentvolle aanvaller elders wekelijks in de basis kan starten. AZ wil Lens dan ook verhuren aan een club die hem die mogelijkheid gunt. Over eventueel geïnteresseerde clubs is nog niets bekend.
Voetbalprimeur.nl
Aan de ene kant wel, aan de andere kant. We hebben nu 3 aanvallers in de vorm van Arveladze, Dembele en Koevermans. Twee er van spelen in de basis en 1 van hen neemt plaats op de bank. Zodra 1 geblesseerd raakt (bijv Koevermans) dan hou je Dembele en Arveladze over. Met alle respect voor Arveladze, prima spits en danken veel aan hem, maar het zal wel steeds lastiger worden om in dat geval steeds maar wedstrijden van 90 minuten te spelen. Wisselen kan dan niet omdat je niets meer op je bank hebt zitten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lijkt me een goede zaak, alhoewel het met verhuurde spelers nooit zo goed afloopt bij AZ. Hopelijk komt Medunjanin terug. Luijckx mogen ze houdenen Zwarthoed eigenlijk ook wel. Die mag naar Haarlem.
Wat is dat voor een gedoequote:AZ-bestuur niet naar Ajax-AZ
ALKMAAR- Het bestuur van AZ toont zich solidair met de supporters van AZ en zal daarom zondag niet naar Ajax-AZ gaan. Omdat de AZ-supporters, die van de lokale overheid in Amsterdam maar met een zeer beperkt aantal fans naar het duel Ajax-AZ mogen, heeft het bestuur van AZ besloten om zondag ook thuis te blijven. Ajax-AZ begint om 14:30 uur.
...
Dat bestuur gaat gewoon in zo'n luxe hok zitten in het DSB stadion, keihard te pilsen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat is dat voor een gedoe
Dat je voor risico-hooligans zoals van Feyenoord of die relschoppers op het Leidseplein in Amsterdam wat meer voorzorgsmaatregelen neemt, okee. Maar wat kan de AZ-fan nou voor schade aanrichten met een papieren klapper?![]()
Laat dat dan niet Salmon zijn alsjeblieftquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:34 schreef Stereotomy het volgende:
Nah, we kopen er gewoon een aanvaller bij.
Ben jij nou zo dom of is Van Gaal nou zo slim?quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Laat dat dan niet Salmon zijn alsjeblieft
For the sake of AZ hoop ik het eerstequote:Op woensdag 23 mei 2007 18:08 schreef Stereotomy het volgende:
Ben jij nou zo dom of is Van Gaal nou zo slim?![]()
![]()
Ik wilde net zeggen, wat is daar nou niet ok aan!quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat bestuur gaat gewoon in zo'n luxe hok zitten in het DSB stadion, keihard te pilsen.
Prima zaak overigens want bier is lekker.
http://www.dumpert.nl/mediabase/15804/eebaf671/index.htmlquote:Je zal maar Tarik Sektioui heten en bij RKC voetballen. Loop je voor een appel en een ei te ballen in een miniatuurstadion dat naar een keukenboer is vernoemd en waar het totaal misplaatste "Aquarela do Brasil" tot vervelens toe wordt gedraaid bij elk doelpunt. Komen er met een beetje geluk 2000 man kijken naar talentloze medespelers die luisteren naar namen als Mosselveld, Wevers en Lemmens. Moet je luisteren naar het omhooggevallen clichemannetje Mark Wotte omdat die nu eenmaal ooit trainerspapieren gehaald schijnt te hebben. Rij je elke dag naar het godvergeten Waalwijk waar geen weldenkend mens dood gevonden wil worden. Nee dan vroeger. Toen draaide Tarik iedere tegenstander in de Hout op de vierkante meter hoorndol. Of hij maakte 50.000 man in Estádio do Dragão helemaal gek. Logisch dus dat Tarik dikke peop heeft aan opgefokte Hollandse vorkheftrucktokkies die zichzelf supporter noemen en na elk teleurstellend resultaat verhaal komen halen. Tarik, we hadden het zelf niet beter kunnen verwoorden. Schijt aan die gasten.
Ik kan het jou ook wel uitleggen wanneer dit boven je IQ uitkomt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:12 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Geeft wel het niveau aan van de poster, die gast heeft een IQ van een spruitje...![]()
Leuk dat die is uitgekomen, je moet LEZEN gast...
En probeer het te begrijpen, als je er niet uitkomt wil ik je best helpen hoor....![]()
En wat wil je hiermee zeggen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En nou kappen met trollen of wegwezen.
Dat iemands intelligentie nauwelijks een valide argument te noemen is wanneer het enige wat je zelf wilt in deze thread trollen en grollen is.quote:
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Mijn vraag was, wat auto technicus met het geheel te maken heeft?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat iemands intelligentie nauwelijks een valide argument te noemen is wanneer het enige wat je zelf wilt in deze thread trollen en grollen is.
Zwaktebod dat je moet gaan stoken in een thread waar je helemaal niet geinteresseerd in bent. Ga je moeder pesten als je niets te melden hebt.
Verder wél wat zinnigs over AZ te zeggen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:01 schreef patrickt37 het volgende:
yadda yadda yadda
Zijn er nog geruchten over spelers die evt. de kant van Alkmaar op komen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:41 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Verder wél wat zinnigs over AZ te zeggen?
De enige geruchten waar ik van weet zijn:quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zijn er nog geruchten over spelers die evt. de kant van Alkmaar op komen?
Waar bemoei jij je mee kneus.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:15 schreef Luco het volgende:
Navigator, je mag dan Ajacied zijn, hou asjeblieft je bek eens dicht!!!
Nee, AZ zit er ook zo ver vandaan, wel 1 wedstrijd... OMGWTFBBQ zoveelquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Nou, iedere speler wil toch het maximum uit zijn carriere halen lijkt mij. And let's face it, spelen voor PSV is en blijft natuurlijk wel mooier om voor te spelen dan AZ, zo aan het eind van je carriere.
AZ is mooi voor talenten, aangezien ze hier meer speeltijd zullen krijgen dan bij PSV. Maar voor figuren als de Cler is PSV toch een mooi opstapje: een topploeg die meedraait op alle fronten om de prijzen (o.a. dus ook de CL). Zover is AZ helaas nog niet....
Meedoen voor de prijzen in de CL zelf....niet het bereiken van de CL ...quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:14 schreef Fetai het volgende:
Nee, AZ zit er ook zo ver vandaan, wel 1 wedstrijd... OMGWTFBBQ zoveel!
Dat gebeurt bij PSV ook niet. Op zich ben ik wel eens benieuwd hoe AZ het in de CL zal doen, alleen wil ik niet dat jullie ten koste van Ajax daar in gaan spelen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Meedoen voor de prijzen in de CL zelf....niet het bereiken van de CL ...
We leggen wel een briefje met "Suijk" neer op een stoeltje in het DSB-stadionquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij PSV ook niet. Op zich ben ik wel eens benieuwd hoe AZ het in de CL zal doen, alleen wil ik niet dat jullie ten koste van Ajax daar in gaan spelen.
Ik lurk stiekem mee in het AZ Topic, en echt het enige wat je doet is trollen. Kom op man, vind je het gek dat ze in Alkmaar een hekel aan Ajax krijgen... Allemaal door figuurtjes als jijquote:
Alsof het mij wat uitmaakt dat ze in dat dorp een hekel aan Ajax hebbenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:13 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik lurk stiekem mee in het AZ Topic, en echt het enige wat je doet is trollen. Kom op man, vind je het gek dat ze in Alkmaar een hekel aan Ajax krijgen... Allemaal door figuurtjes als jij
Wat een vreselijk figuur ben je tochquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:19 schreef navigator het volgende:
[..]
Alsof het mij wat uitmaakt dat ze in dat dorp een hekel aan Ajax hebben
Nobody likes us you, we you don't care.
Maar dat is weer ver voor jouw tijd, huilebalk![]()
Maar goed, ontopic: Jullie worden gesloopt zondag![]()
Kwartfinales en halve finales bereiken...dan doe je naar mijn mening toch mee voor de prijzenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:03 schreef Suijk het volgende:
Dat gebeurt bij PSV ook niet. Op zich ben ik wel eens benieuwd hoe AZ het in de CL zal doen, alleen wil ik niet dat jullie ten koste van Ajax daar in gaan spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |