bedankt voor de tipquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:36 schreef Stali het volgende:
Mannen, vertrouw geen vrouw op haar zaadvragende ogen.
Ik ben 34 en heb reeds een kuiken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef Aventura het volgende:
Je schrijft er wel heel boos en verbitterd over. Heb je soms zel heel diep ook een kinderwens (niet als aanval bedoeld hoor!).
Krijg ik nu alle vrouwtjes over me heen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:42 schreef Thisbe het volgende:
Je baalt omdat het jou niet zo snel lukt om zwanger te worden van je ex?
Vandaar, condoomsquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ben 34 en heb reeds een kuiken..
Ik ben er inderdaad boos over en het maakt helemaal niet uit dat ik zelf een vrouw ben.
In je eentje zwanger worden en een man erin luizen dat doe je gewoon niet.
Ga dan naar een spermabank.
Je moet niet vergeten Aventura, dat vrouwen heel erg beschermd worden bij scheidingen etc. En als ik dit soort idioterie hoor, ja dan maak ik me daar inderdaad druk over. Je moet je als man echt heel goed beschermen.
Niemand is gelijk. Iedereen is gelijkwaardig, tenzij het tegendeel bewezen isquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:48 schreef katerwater het volgende:
En dan klagen vrouwen dat ze onderdanig zijn of nauwelijks macht hebben...
Die mannen die je kent weten beter!
(niks tegen de vrouwen trouwens: iedereen is gelijk)
Ja dat bedoelde ik!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:50 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Niemand is gelijk. Iedereen is gelijkwaardig, tenzij het tegendeel bewezen is![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef jogy het volgende:
Topsafe.
Maar goed om te weten dat vrouwen rond hun 35ste een beetje gekkig worden.
Precies! Volgensmij heb je echt wel door hoe zon persoon inelkaar zit voordat je het bed ermee induikt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:55 schreef the_mind het volgende:
Ach, die vrouwen pik je toch zo uit? Ik bedoel, ik zou me daar echt geen zorgen over maken.
Mijn punt is juist dat je vrouwen niet zomaar moet geloven.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:56 schreef SadKingBilly het volgende:
Tsja, mijn ex probeerde dat ook, vlak nadat ik de relatie verbroken had. Kwam ook doodleuk mededelen dat ze zwanger was. Op mijn vraag hoe dat mogelijk was (pil + condoom gebruikt de laatste maanden) had ze niet echt een antwoord. Contact met haar verbroken en hoorde later dat het kind zwart was
Was ze in een dronken bui vreemdgegaan met een of andere bij ze inwonende asielzoeker (die zo een verblijfsvergunning hoopte te krijgen) en zwanger van hém geraakt. Wat een domme geit.
Overigens zou ik een vrouw die me dat flikt voor de keus stellen: een abortus of NOOIT meer iets van mij horen. En rechtszaken mogen ze proberen, dan emigreer ik gewoon of ga zwerven, in ieder geval krijgt ze geen cent van me. En nu niet zeuren over "eigen verantwoordelijkheid, moet je maar een condoom gebruiken bla bla" want als een vrouw zegt dat ze aan de pil is ga je er als man vanuit dat ze daar niet over liegt. Overigens doe ik 'het' in een nieuwe relatie pas zonder condoom als we beiden getest zijn op geslachtsziektes. En ik er zeker van kan zijn dat ze me niet zo'n geintje flikt.
Overigens ben ik getrouwd en heb ik een dochter (en word ik over 7 weken gesteriliseerd) dus waarschijnlijk zal ik dat probleem niet meer hebben..
Dus hij slikt nou de pil?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:36 schreef Stali het volgende:
Ik heb hem aangeraden stiekem de pil te slikken totdat hij zeker van hun relatie is.
Ik geef je gelijk hoor maar: it takes two to tango. Als je er als man zeker van wilt zijn dat er geen zwangerschap komt, moet je zelf een condoom gebruiken. Het is niet anders.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ben 34 en heb reeds een kuiken..
Ik ben er inderdaad boos over en het maakt helemaal niet uit dat ik zelf een vrouw ben.
Je moet niet vergeten Aventura, dat vrouwen heel erg beschermd worden bij scheidingen etc. En als ik dit soort idioterie hoor, ja dan maak ik me daar inderdaad druk over. Je moet je als man echt heel goed beschermen.
Geen idee. Ik weet niet wat hij doet. De rookkamergesprekken gaan soms naar heel persoonlijk maar niet zo persoonlijk.quote:
Tuurlijk Aventura. Het risico van seks is nu eenmaal dat er o.a. kinderen van kunnen komen. Maar als zij zegt aan de pil te zijn, ga als man er niet vanuit dat dat waar is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk hoor maar: it takes two to tango. Als je er als man zeker van wilt zijn dat er geen zwangerschap komt, moet je zelf een condoom gebruiken. Het is niet anders.
Maar inderdaad, heel schrijnend dat vrouwen zomaar een kind van een man kunnen 'nemen' en vervolgens dat kind dan als machtsmiddel kunnen gebruiken. 'Als je geen geld geeft, mag je het kind niet zien'/mogen de opa en oma het kind niet zien', etc. Echt te sneu voor woorden.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij kan de man zich dan nog enigszins beschermen door het kind niet te erkennen. Maarja, daat schiet zo'n kind dan vaak ook niets mee op.
Tal van praktische voorbeelden die dit kunnen tegenspreken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:25 schreef the_mind het volgende:
Als man heb je trouwens vind ik wel een morele plicht om voor de vrouw en het kind te zorgen, als dat kind inderdaad van jou is.
Ik vind van niet. Niet als ze als het ware je zaad steelt (door de pil niet te nemen) om ermee te doen wat ze wil. Maar goed, de meeste mannen zullen wel over hun hart strijken als het dan eenmaal zover is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:25 schreef the_mind het volgende:
Als man heb je trouwens vind ik wel een morele plicht om voor de vrouw en het kind te zorgen, als dat kind inderdaad van jou is.
Ja, kinderen kunnen het gevolg zijn van een gezellige sekspartij.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:25 schreef the_mind het volgende:
Komt wel voor. Boris Becker weet daar alles van.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:33 schreef katerwater het volgende:
[..]
Tal van praktische voorbeelden die dit kunnen tegenspreken.
extreem maar wel mogelijk: man masturbeert thuis en zijn lief haalt het gebruikte doekje uit vuilbak en maakt zichzelf zwanger. Zonder zijn medeweten...
Overigens heel extreem geval dat nooit voorkomt, maar je theorie is wel ontkrachtigd![]()
Zit wat in, maar je kunt het kind toch niet zomaar in de steek laten, lijkt me. En als je het kind wil helpen, zul je (helaas?) ook de moeder erbij moeten nemen. Niet in de zin van dat je relatie blijft doorzetten, maar wel bijvoorbeeld door financiële steun.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:35 schreef Aventura het volgende:
Ik vind van niet. Niet als ze als het ware je zaad steelt (door de pil niet te nemen) om ermee te doen wat ze wil. Maar goed, de meeste mannen zullen wel over hun hart strijken als het dan eenmaal zover is.
Ben ik het eigenlijk ook wel mee eens.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:37 schreef Stali het volgende:
Ja, kinderen kunnen het gevolg zijn van een gezellige sekspartij.
Dat plichtsbesef heb je als man -met de minste rechten- natuurlijk wel naar je kind. Okay, mannen zijn hierin ook heel vaak in gebreke. Daar zijn vast genoeg topics over. Ik vind het alleen niet kunnen dat een vrouw een man er op deze manier inluist.
Dan vind jij toch precies hetzelfde als ik lijkt mequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:54 schreef the_mind het volgende:
[..]
Zit wat in, maar je kunt het kind toch niet zomaar in de steek laten, lijkt me. En als je het kind wil helpen, zul je (helaas?) ook de moeder erbij moeten nemen. Niet in de zin van dat je relatie blijft doorzetten, maar wel bijvoorbeeld door financiële steun.
(Ik vind trouwens wel dat de man deze beslissing zelf hoort te nemen en dat dit niet per wet zou moeten worden opgelegd)
Dat zijn wel hele extreme gevallen. Het is ook niet zozeer een theorie, maar meer een morele regel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:33 schreef katerwater het volgende:
extreem maar wel mogelijk: man masturbeert thuis en zijn lief haalt het gebruikte doekje uit vuilbak en maakt zichzelf zwanger. Zonder zijn medeweten...
Overigens heel extreem geval dat nooit voorkomt, maar je theorie is wel ontkrachtigd![]()
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:57 schreef Aventura het volgende:
Dan vind jij toch precies hetzelfde als ik lijkt me
Het is toch ook te gek om los te lopen? Van die kutwijven die puur en alleen om hun eigen hormonenrazernij te bedwingen zonder medeweten van hun partner zwanger proberen te worden?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef Aventura het volgende:
Je schrijft er wel heel boos en verbitterd over. Heb je soms zel heel diep ook een kinderwens (niet als aanval bedoeld hoor!).
Je zou ze toch gewoon een miskraam en levenslange onvruchtbaarheid toewensen die kutwijven....quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:13 schreef Godshand het volgende:
mijn ex probeerde het ook... ze gaf aan graag zwanger te willen worden. ik vond het helemaal niks , temeer ik nog studeerde... als ik dat argument gaf gaf ze me wel gelijk, maar meer op een toon van: lul maar een end weg..
ik zat altijd paranoia haar pil te controleren en te kijken of ze hem wel innam..
uiteindelijk werd ze zwanger van de nieuwe vriend na mij, 3 weken later
nahja hij was dus wel zo stom geweest om dr niet op toe te zien..
maar kortom, ik vind het dus echt egoïstisch en krijg het gevoel om op mams na de bevalling een dubbelloops te richten en tsjakka.. en haar plezier niet te gunnen..
En weer zo'n wijf dat aan de essentie van de TS d'r verhaal voorbij gaat...quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:53 schreef Liquidootje het volgende:
Erg verbitterde post ja.. en je typt zoveel ex dit ex dat, dat ik niet eens ex weet waar welke ex zit of ex doet enzo e(t)x(c).
Wil jij ook nog zwanger worden?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:58 schreef milagro het volgende:
ik denk dat ik maar niet reageer in dit topic, behalve dan door dit te zeggen
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:04 schreef milagro het volgende:
[..]nee, zeg doe me een lol
zie een topic in OUD wat raakvlakken heeft met dit onderwerp
iets over gescheiden ouders en rancuneuze vrouwen en zo
Niet als haar haar ook grijs wordt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:53 schreef American_Nightmare het volgende:
goddamnnou ik erover nadenk mijn vriendin is al maanden niet meer ongesteld en wordt steeds dikker, is dat een slecht voorteken
Milagro... help!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:04 schreef milagro het volgende:
[..]nee, zeg doe me een lol
zie een topic in OUD wat raakvlakken heeft met dit onderwerp
iets over gescheiden ouders en rancuneuze vrouwen en zo
gewoon effe op mijn naam klikken en dan is het 't tweede OUD topic in mijn lijst denk ikquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Milagro... help!!!
Doe eens een linkje? Zo'n OUD-index. Er wordt door vrouwen gepraat over kindjes. Een normaal mens heeft het over kinderen.... dat zoetsappige over kindjes....
Er is ook niets mierzoets te vinden over pubers trouwens. Net alsof alleen het eerste jaar leuk is..
Bullcrap.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:53 schreef Liquidootje het volgende:
Erg verbitterde post ja.. en je typt zoveel ex dit ex dat, dat ik niet eens ex weet waar welke ex zit of ex doet enzo e(t)x(c).
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:46 schreef Stali het volgende:
Je moet niet vergeten Aventura, dat vrouwen heel erg beschermd worden bij scheidingen etc. En als ik dit soort idioterie hoor, ja dan maak ik me daar inderdaad druk over.
Joh, had je me niet ff eerder kunnen waarschuwen!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:36 schreef Stali het volgende:
Wat een lariekoek. Als zij zegt dat ze de pil slikt hoef ik toch niet iedere keer een condoom om om geen kinderen te krijgen? Of moet ik haar stripjes gaan controleren oid? Dan zou ik sowieso geen relatie met haar hebben dunkt me, als ik haar niet zou vertrouwenquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk hoor maar: it takes two to tango. Als je er als man zeker van wilt zijn dat er geen zwangerschap komt, moet je zelf een condoom gebruiken. Het is niet anders.
idd, en ms dat je wel een condoom wilde gebruiken maar dat zij er op staat dat niet te doen, want "ben toch aan de pil, dat weet je toch, vertrouw je me niet of zo "quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat een lariekoek. Als zij zegt dat ze de pil slikt hoef ik toch niet iedere keer een condoom om om geen kinderen te krijgen? Of moet ik haar stripjes gaan controleren oid? Dan zou ik sowieso geen relatie met haar hebben dunkt me, als ik haar niet zou vertrouwen
Ehmz, ik ken een stel, na 2 kids wilden ze niet meer, zij aan de pil (en tetracycline), weer zwanger, vervolgens liet zijn haar eierstokken dichtbinden, toch wéér zwanger, van ellende liet hij er een knoop in leggen, taaadaaaaaa, nog geen 2 weken daaran was zij wéééér zwanger, ze hadden moeten wachten tot alle dode zaad was *opgelost* en dat duurt meestal een maandje.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:14 schreef milagro het volgende:
"ja, de pil werkt bij mij niet"
ja, hallo, dat weet je dan toch na 1 kind al, maar helemaal na het 2e, hoe dan die 3e??
Mis ik iets??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:31 schreef vbmot het volgende:
Ach, mocht het fout gaan en je bent het zat om die luiers te verschonen dan kun je altijd nog naar Portugal op vakantie met die koter. Winstgevende investering dunkt me
Jochem Myjer heeft daar een heel mooi stukje over.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef jogy het volgende:
Topsafe.
Maar goed om te weten dat vrouwen rond hun 35ste een beetje gekkig worden.
Ik zou zeggen als ik door het raam kijk trek altijd je regenjas aan als het nodig is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:36 schreef Stali het volgende:
Vertel!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:35 schreef het.ismij het volgende:
Bedankt voor de waarschuwing.
* het.ismij is ook ene keer bijna de lul geweest.
Net vriendin, condoom gescheurd, niet aan de pil, zij over tijd.quote:
Nog kanslozer als je huidige 'man'?quote:
Misschien hebben ze ergens het idee dat de relatie stand houdt wanneer er een jankende klomp ellende in een wieg ligt te krijsen. Dat de man dan niet weg durft, ofzo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Raar zulke vrouwen; ze willen per se een kind en het maakt niet uit van wie en of de relatie instand blijft na de verwekking.
En dan is het kind 18 en gaat pleite, en blijft ma afgepeigerd, alleen en verbittterd achter.
Ik blijf dan nog liever kinderloos mét een goede relatie dan dat.....
Magoed; het zal wel de roep van de natuur zijn, en die heeft mij -nog- niet geroepen blijkbaar.
uiteraardquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:13 schreef mvdlubbe het volgende:
Overigens vind ik het nog altijd deels verantwoordelijkheid van de vent, ook.
Voor jou 'per ongeluk'quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:50 schreef RiLo het volgende:
[..]
Vandaar, condooms
Bedankt voor de waarschuwing, het laatste wat ik op dit ogenblik zou willen is per ongeluk een koter op de wereld te zetten.
Ik begrijp niet dat je daarvoor je huwelijk op het spel wilt zetten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:17 schreef lily het volgende:
Is een collega van me ook overkomen.
Hij had 2 zoons en vond dat prima maar zijn vrouw wilde graag een dochter. Hij vond 2 kinderen genoeg en wilde dus geen 3de.
Vrouwlief is zonder overleg gewoon zwanger geworden. Betreffende collega pisnijdig en heeft zich direct laten steriliseren maar ja, "kwaad" was al geschied.
(Ze hebben trouwens inderdaad een dochter gekregen)
Ik vind dit dus ook echt absurd! Ongelooflijk
En ook de verhalen van; de pil werkt bij mij niet, en zwanger geworden door de pil heen...
In sommige gevallen zal dat best zo zijn maar ik heb daar heel vaak mijn twijfels bij..
In a perfect world, everything is black & white...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Voor jou 'per ongeluk'
Voor haar 'met voorbedachte rade'
ik vind het absoluut belachelijk van die vrouwen, en dan gaan ze hier zitten zeiken dat TS verbitterd klinkt? wat heeft dat er nou mee te maken?
ben het met TS eens, vrouwen horen niet een man in een zwangerschap te luizen
Ik weet het niet, misschien. Ik heb dat in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat je daarvoor je huwelijk op het spel wilt zetten.
Is het dan een zodanige oerdrang dat de vrouw niet anders kan?![]()
ik snap je reactie niet...leg eens uit?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:30 schreef Developersrus het volgende:
[..]
In a perfect world, everything is black & white...
Dan prop je d'r toch een morning after pil in? Dat lijkt me dan weer zo lastig niet. En is ze principieel tegen hormonen dan is er ook altijd nog 't morning after spiraaltje. Wat dat betreft heb ik vriendlief volledig geïndoctrineerd met voorbehoedsmiddelen, als er ook maar een minieme kans is dat er iets fout kan gaan staat die ook doodleuk bij de apotheek op de stoep - al ben ik niet zo'n kut die zijn toekomst even egoïstisch alleen wil bepalen en ben ik meestal eerder met maatregelen fixen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:30 schreef het.ismij het volgende:
Net vriendin, condoom gescheurd, niet aan de pil, zij over tijd.
Ik niet blij. zij thank god ook niet blij. Einde oefening
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:02 schreef mvdlubbe het volgende:
Als je een latexcondoom met een gaatje op een erect lid () aanbrengt scheurt het hele condoom, houd je alleen het elastiekje aan het einde over. Lijkt me genoeg indicatie, tenzij je knetterlam bent.
Dat hoeft dus echt niet he... Keertje uitgeprobeerd over een hand heen (nog wel wat groter dan een stijve), en 't ding bleef gewoon heel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:02 schreef mvdlubbe het volgende:
Als je een latexcondoom met een gaatje op een erect lid () aanbrengt scheurt het hele condoom, houd je alleen het elastiekje aan het einde over. Lijkt me genoeg indicatie, tenzij je knetterlam bent.
ehh...?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:51 schreef innovative het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik vriendlief volledig geïndoctrineerd met voorbehoedsmiddelen,
What the... Voor zover ik weet kun jij ook opdreunen hoe de pil werkt, hoe veilig die is, wat een morning after pil is, wanneer je die moet nemen als je een pil vergeet oid, wanneer diarree gevaarlijk is voor de werking van de pil (je bent verdorie zelf naar de apotheek gegaan toen!)quote:
Uh, volgens mij nogal aardig watquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:41 schreef MikeyMan het volgende:
Ja, en hoeveel heb jij daarmee van doen gehad, afgezien van het laatste geval?
Tis heel erg lang geleden,.. onervaren enzo.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:51 schreef innovative het volgende:
[..]
Dan prop je d'r toch een morning after pil in?
Nogal makkelijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:45 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
Maar om een kort verhaal heel lang te maken,
TS is gewoon jaloers en houdt nog steeds in de gaten wat er allemaal gebeurt in het leven van haar ex ?
Je bent de zoveelste vrouw die een reactie geeft als deze, voorbijgaand aan de werkelijk belangrijke info in het topic. Stuitend! En meelijwekkend tevens.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:45 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
TS is gewoon jaloers en houdt nog steeds in de gaten wat er allemaal gebeurt in het leven van haar ex ?
Woest aantrekkelijk, verbitterende vrouwen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:36 schreef Stali het volgende:
fascist !quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:02 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Je bent de zoveelste vrouw die een reactie geeft als deze, voorbijgaand aan de werkelijk belangrijke info in het topic. Stuitend! En meelijwekkend tevens.
Doe niet zo verdomd moralistisch, iedereen oordeelt over anderen. Jij nu ook over haar, ook al doe je dat onbewust.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:45 schreef N.icka het volgende:
Mens, oordeel niet zo over anderen , voel je je daar nu goed bij?
Pardon? Je bent door je argumenten heen ofzo? Dit is wel een bijzonder slappe reactie.quote:
Lijkt me niks!quote:ideologie, berustende op nationalistische, autoritaire en corporatieve beginselen
ja, en jij hebt ws jouw vriend er ook zo ingeluisd, of bent dan van planquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:45 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
Ook dom van hem.. Want 3 weken later zou ik nog steeds met condoom neuken..quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:13 schreef Godshand het volgende:
ik zat altijd paranoia haar pil te controleren en te kijken of ze hem wel innam..
uiteindelijk werd ze zwanger van de nieuwe vriend na mij, 3 weken later
Ja allemaal van dezelfde manquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:14 schreef milagro het volgende:
[..]
ik weet niet zeker of het bij 1 en dezelfde vent was, maar iig was er iets ook waarom zij geen andere anticonceptie nam dan de pil, prikpil was teveel hormonen ineens, condooms was ook geen optie om de een of andere reden, spiraaltje was ook niets, geen idee wat de redenen precies waren, maar het stonk aan alle kanten iig, en nee, niet naar vis![]()
En nu wordt je geduld beloond, én is je relatie nog primaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:49 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, het was zeg maar geen geheim dat ik hier dagelijks van de bank klapperde vanwege mijn kinderwens, maar over mijn lijk dat ik mijn vent erin zou luizen.![]()
![]()
Dat gaat voor mij echt minstens 10 bruggen te ver.
Ik verbaas me ook altijd over het verbazingwekkend hoge percentage vrouwen dat dwars door de pil heen zwanger raakt.![]()
Ik had dat niet willen missen hoor.. Hij rammelt nog harder dan ik.. Maar toch..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:59 schreef milagro het volgende:
Wat is er nu leuker dan samen die keuze maken, samen uitkijken naar die streepjes, samen uitkijken naar die grote dag, en samen blij zijn, dat je ouder en ouder wordt .... je zadelt je kind op met een oneerlijk begin, en mogelijk met een onwillige vader en dat is de keuze die jij als moeder dan maakt, en mocht de relatie daardoor stuk lopen, dan bij jij als vrouw daar verantwoordelijk voor, jij hebt gegokt en verloren dan, en je kind een deels afwezige vader gegeven.
hehe is helemaal waar, maar ik kan je toch echt vertellen dat ik mijn eerste keer zwanger ben geworden met de pil en na 3 maand nog niet wist dat ik zwanger was omdat ik nog "bloede"dus dacht dat ik ongesteld was. En gewoon de pil doorgebruikte dus.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
En nu wordt je geduld beloond, én is je relatie nog prima![]()
'Dwars door de pil zwanger raken' gebeurt alleen als je hem niet juist hebt gebruikt/diarree+braken.
Het is een eufemisme voor 'je vent erin luizen' i.m.o. Gek genoeg schamen deze vrouwen zich er helemaal niet voor.
Blijkbaar is er behalve een sterke kinderwens ook een bepaalde moraal nodig om zoiets te flikken....
Daar zitten inderdaad of heel onbetrouwbare dames achter, of heel domme dames inderdaad (of een combinatie). Als je doorvraagt krijg je namelijk ook geregeld een antwoord als "ja, ik ben 'm wel een keer vergeten, maar dat mag toch?" waarna blijkt dat 't de eerste pil van de strip was ofzoquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:59 schreef milagro het volgende:
Dat sowieso BE, met dat percentage dames voor wie de pil niet werkt, zou de pil nooit het percentage betrouwbaarheid kunnen hebben dat het heeft, volgens mij.
Want iedereen kent die verhalen wel uit zijn omgeving, ongepland zwanger, en vrijwel altijd hoor je dan : Ja, ik snap het ook niet, ik slikte toch echt de pil, heb hem heel nauwkeurig ingenomen?!
en dan erachter aan, de aap uit de mouw in feite : maar jaaaaa ik wilde toch al kinderen, en het is niet gepland ms maar wel gewenst, en tja bovendien ik ben al bijna <..> jaar......
Wat is er nu leuker dan samen die keuze maken, samen uitkijken naar die streepjes, samen uitkijken naar die grote dag, en samen blij zijn, dat je ouder en ouder wordt .... je zadelt je kind op met een oneerlijk begin, en mogelijk met een onwillige vader en dat is de keuze die jij als moeder dan maakt, en mocht de relatie daardoor stuk lopen, dan bij jij als vrouw daar verantwoordelijk voor, jij hebt gegokt en verloren dan, en je kind een deels afwezige vader gegeven.
helemaal waar, heb ik dan toch ff geluk gehad met mijn ventquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:04 schreef innovative het volgende:
[..]
En inderdaad, vooral het belang van het kind vind ik belangrijk hier, want er is niks oneerlijker dan een kind de wereld inschoppen als je ver van tevoren al weet dat de vader niet blij is dat je je pil "vergeten" bent.
hippiequote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:33 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Pardon? Je bent door je argumenten heen ofzo? Dit is wel een bijzonder slappe reactie.
fascisme:
[..]
Lijkt me niks!
ik denk maar weinig , tsja hoe ga je haar tegenspreken dat ze liegt en de pil waarschijnlijk niet heeft gebruikt?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:17 schreef MikeyMan het volgende:
Nog wel ff een puntje... Hoevaak zal de man erachter komen dat er gesaboteerd is?
Vrijwel nooit, en dat is voor heel veel kindjes mss maar beter ook.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:17 schreef MikeyMan het volgende:
Nog wel ff een puntje... Hoevaak zal de man erachter komen dat er gesaboteerd is?
ben ik het met je eens... maar de vrouwen die zoiets doen zullen er anders over denken....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:22 schreef milagro het volgende:
als je in je eentje die keuze maakt, als je kinderwens zo groot is dat je je fatsoen verliest en de boel gewoon saboteert, prima, hoor, maar verwacht dan ook niets van de onvrijwillige vader.
als hij weg wil, laat hem dan gaan, ga niet hem veroordelen, ga hem niet zwartmaken bij de omgeving, ga geen geld eisen, ga niet zeuren over verplichtingen, ga niet zaniken over verantwoordelijkheden, dat heb je door jouw "slimme" zet verspeeld , dat recht.
jij wilde een kind, je wist dat je partner daar nog niet aan toe was, of je hebt een vermoeden gehad, of het hem niet eens gevraagd, je hebt dus een gok genomen, en als je gokt, kun je verliezen, en dat verlies moet je dan ook nemen, dat zijn namelijk de consequenties van je eigen keuze, en dat accepteren is net zo goed je verantwoordelijkheid nemen.
hoe kun je in jezusnaam eisen gaan stellen, praten over vertrouwen en houden van, als je zelf het met die normen niet zo nauw genomen hebt?
wees dan gewoon blij met je kind, laat de onvrijwillige vader gaan als hij dat wil, en zorg zélf voor de financieën, helemaal als de vader al dan niet vrijwillig buiten spel staat.
die trots zou ik dan iig hebben, mijn keuze, mijn wens., mijn zet, mijn gevolgen, mijn kind, mijn geld.
en ja, als je dan niet rond kan komen, dan heb je als moeder op jouw beurt gewoon vette pech, jij wist hoe de situatie was, je wist wat de risico's waren, dus dan niet gaan jammeren, en bij die vent aankloppen.
Hun mogen er over denken wat ze willen, maar als ze op zo'n stiekeme manier zwanger zouden willen raken zonder mij er willens en wetens in te betrekken dan mogen ze het kind ook zelf opvoeden en voor de kosten opdraaien, ik zou daarvoor passen. Zo'n actie is nog achterbakser dan vreemdgaan, omdat je er dan ook nog een kind in gaat betrekken. Vertrouwen is een belangrijk iets en als dat op een manier als deze zo grof geschonden wordt lijkt het mij het beste om een punt achter de relatie te zetten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:24 schreef ainiwho het volgende:
ben ik het met je eens... maar de vrouwen die zoiets doen zullen er anders over denken....![]()
oh ja, die willen geld zien meestalquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:24 schreef ainiwho het volgende:
[..]
ben ik het met je eens... maar de vrouwen die zoiets doen zullen er anders over denken....![]()
Tsja wat zou jij doen dan? zou je het kind ook niet meer willen zien dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:30 schreef milagro het volgende:
[..]
oh ja, die willen geld zien meestal
en ze komen dan met "ja, hallo, ik heb dat kind niet alleen gemaakt, hoor, dussuh.... en het risico dat de pil niet werkt is er nu eenmaal, had hij maar een condoom moeten gebruiken, dussuh.... en abortus is nooit een optie voor mij geweest, dat wist hij, dussuh....... en als hij denkt dat hij er tussen uit kan knijpen , dan zal hij het weten ook, ik trek zijn rekening leeg, echt!!!!!!!!!! ik pak hem in zijn portemonnee en hij krijg het kind dan ook echt niet te zien, hè., had hij maar niet....dussuh......"
volkomen krom redenerend, compleet blind voor eigen verantwoordelijkheid in deze, alles weten te rechtvaardigen omder het mom " het gaat om het kind toch!!! die is er nu eenmaal die kan ik niet meer wegtoveren!"
Nou ja, ik kan het me moeilijk voorstellen maar er zullen zat mannen zijn die op zo'n moment denken 'ik heb het niet gewild, ik hoef er dus ook niks mee'.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:34 schreef ainiwho het volgende:
[..]
Tsja wat zou jij doen dan? zou je het kind ook niet meer willen zien dan?
Ja dat denk ik ook, maar mannen draaien niet zomaar bij. Ik kan er gewoon niet bijkomen waarom je zoiets zou willen doen JUIST als je relatie niet stabiel is. Of die gozer nog maar net kent??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:31 schreef katerwater het volgende:
Ik heb het gevoel dat veel vrouwen meester zijn in het 'zichzelf wijsmaken'. Zij geloven ook wel degelijk dat hun man zal bijdraaien als er eenmaal een kind is.
Ja tuurlijk maar er zijn ook mannen die eerst altijd hebben gezegt "ja ik wil er nog wel 1 bij" en dan als het zover is zeggen ik wil het niet je doet maar een abortus en bekijkt het maar.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan het me moeilijk voorstellen maar er zullen zat mannen zijn die op zo'n moment denken 'ik heb het niet gewild, ik hoef er dus ook niks mee'.
En ik kan ze niet echt ongelijk geven. Vaak wordt door zulke dingen de relatie verbroken etc.
Hoe moet je nou als man een band op bouwen met een kind dat je eens in de week een paar uurtjes ziet?
Dan zullen er best mannen zijn die zeggen 'dan liever helemaal niets'.
Mss lullig voor het kind, maar dat mag mama dan uit leggen tzt.
Dat eerste kan ik me nauwelijks voorstellen. Dan moet er toch een heel duidelijke reden zijn waarom het toch ineens niet zo blijkt te zijn. En dan nog... dan nog had de vrouw moeten overleggen voor ze maar even besloot zwanger te worden. Dat doe je gewoon niet zonder overleg.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:42 schreef ainiwho het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar er zijn ook mannen die eerst altijd hebben gezegt "ja ik wil er nog wel 1 bij" en dan als het zover is zeggen ik wil het niet je doet maar een abortus en bekijkt het maar.
Dan later als het kind eris na 6 maanden terug komen kruipen dat ze alles of niks willen. Maar nee dan maar niks als je op dat moment ook zomaar kon zeggen je bekijkt het maar.
Nee niet zonder overleg... maar omdat daadwerkelijk haar prikpil niet heeft gewerkt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat eerste kan ik me nauwelijks voorstellen. Dan moet er toch een heel duidelijke reden zijn waarom het toch ineens niet zo blijkt te zijn. En dan nog... dan nog had de vrouw moeten overleggen voor ze maar even besloot zwanger te worden. Dat doe je gewoon niet zonder overleg.
^^^^^^^quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:42 schreef ainiwho het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar er zijn ook mannen die eerst altijd hebben gezegt "ja ik wil er nog wel 1 bij" en dan als het zover is zeggen ik wil het niet je doet maar een abortus en bekijkt het maar.
Dan later als het kind eris na 6 maanden terug komen kruipen dat ze alles of niks willen. Maar nee dan maar niks als je op dat moment ook zomaar kon zeggen je bekijkt het maar.
Een klein percentage van de vrouwen is 'super' vruchtbaar, zo te horen ben jij daar 1 van. Veel mensen denken dat vruchtbaarheidsproblemen alleen met het uitblijven van zwangerschappen te maken hebben, maar extreme vruchtbaarheid kan ook een probleem zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:04 schreef ainiwho het volgende:
*verhaal over 4 zwangerschappen*
nou, ik ben een vrouw , maar okay.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:34 schreef ainiwho het volgende:
[..]
Tsja wat zou jij doen dan? zou je het kind ook niet meer willen zien dan?
erg grappig maar neequote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:51 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
[..]
^^^^^^^
Volgens mij hebben we er eentje hiero, een gaatjesprikker !
haha ja ik ook.. ben nog steeds elke gynaecoloog aan het bellen voor afspraken voor een sterilisatie.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Een klein percentage van de vrouwen is 'super' vruchtbaar, zo te horen ben jij daar 1 van. Veel mensen denken dat vruchtbaarheidsproblemen alleen met het uitblijven van zwangerschappen te maken hebben, maar extreme vruchtbaarheid kan ook een probleem zijn.
Er zijn zeker vrouwen die hun man op die manier in de val laten lopen, jammer dat deze vrouwen vaak ook dat stempel krijgen opgedrukt.
Enne.. ainiwho, ik hoop dat het deze keer werkt
haha okay kan niet ruiken dat je een vrouw bent maar okay.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:51 schreef milagro het volgende:
[..]
vrouwen roepen dat als een man vreemdgaat hij gelijk kan vertrekken "want het verttrouwen is gebroken, weg, kapot"
en wat is per ongeluk expres zwanger raken dan? is dat geen vertrouwensbreuk van gelijke proporties? is dat geen leugens en bedrog?
die dames mogen me dat verschil wel eens uitleggen dan.
Hier ben ik het volledig mee eens.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:51 schreef milagro het volgende:
je bent als man hoe dan ook genaaid, ook als je relatie in stand blijft en je dolgelukkig bent met je kind, je partner heeft je gewoon eringeluisd en dat blijft toch altijd in je achterhoofd meespelen.
vrouwen roepen dat als een man vreemdgaat hij gelijk kan vertrekken "want het verttrouwen is gebroken, weg, kapot"
en wat is per ongeluk expres zwanger raken dan? is dat geen vertrouwensbreuk van gelijke proporties? is dat geen leugens en bedrog?
Inderdaad ben ik het met je eens.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:03 schreef milagro het volgende:
en vreemdgaan heeft niet die verstrekkende gevolgen wat dat andere bedrog wel heeft.
in feite is vreemdgaan dus per saldo veel minder erg, ja bedrog maar je schopt er geen kind mee op de wereld in principe, en een gebroken hart is altijd weer te lijmen, een kind is er voorgoed, gaat nooit meer weg, is een deel van jou, iets wat een partner niet is, en ook nooit zal worden.
Dat gebeurt vaak ook wel maar de vader is en blijft erin geluisd, voor altijd.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:31 schreef katerwater het volgende:
Ik heb het gevoel dat veel vrouwen meester zijn in het 'zichzelf wijsmaken'. Zij geloven ook wel degelijk dat hun man zal bijdraaien als er eenmaal een kind is.
Ja, maar dan heb je het over een eerlijk ongelukje. Ik heb niets tegen eerlijke ongelukjes.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:53 schreef Maanvis het volgende:
Maargoed, stel het gebeurt als ongelukje en niet bewust, en de relatie met mevrouw is dusdanig dat het wel kan enzo, dan zal ik er ook niet moeilijk over doen. Sowiezo vind ik het zonde van 't kindje om abortus te plegen als je d'r wel voor kunt zorgen.
O ik vind van wel hoor, ik kan ook hompjes samengeklitte cellen vertroetelenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:09 schreef mvdlubbe het volgende:
Op het moment van abortus is er geen sprake van 'een kindje'.
Tenzij je natuurlijk bij een amateuraborteur in de negende maand het nog laat weghalen..
Er was gister een vrouw op TV die acht kinderen had, allemaal dwars door alle soorten voorbehoedsmiddelen heen. Echt alle voorzorgsmaatregelen genomen, tóch weer zwanger. Jezus, ben blij dat ik dat niet heb.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Een klein percentage van de vrouwen is 'super' vruchtbaar, zo te horen ben jij daar 1 van. Veel mensen denken dat vruchtbaarheidsproblemen alleen met het uitblijven van zwangerschappen te maken hebben, maar extreme vruchtbaarheid kan ook een probleem zijn.
het gebeurt ook binnen de relatie , hè.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:58 schreef Fasai het volgende:
Wat ik wel slecht vind is als zo'n vrouw achteraf geld wil van die man, of iets anders van hem eist omdat ze zijn kind heeft. Maar verder vind ik het inderdaad net zoveel de verantwoordelijkheid van de man, als hij dat echt niet wil moet hij maar condooms gebruiken. Ze moeten sowieso niet zeuren omdat de vrouw toch met het kind zit, en hij niet als hij dat echt niet wil. (mannen hebben toch vaak een andere band met kinderen he)
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:53 schreef mvdlubbe het volgende:
Door een condoom heen zwanger worden?
Je hebt dus drie kinderen de de specialist wil je niet steriliserenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:04 schreef ainiwho het volgende:
[..]
hehe is helemaal waar, maar ik kan je toch echt vertellen dat ik mijn eerste keer zwanger ben geworden met de pil en na 3 maand nog niet wist dat ik zwanger was omdat ik nog "bloede"dus dacht dat ik ongesteld was. En gewoon de pil doorgebruikte dus.
De 2e keer zwanger ben geworden terwijl ik al 2 maand ervoor een prikpil had gehad. Een keer zwanger ben geweest toen ik een spiraal had, en het vruchtje is meegegaan toen de spiraal werd verwijderd. Mijn laatste helemaal gepland was ook binnen een paar week na stoppen met de pil zwanger. Nu heb ik weer een spiraal en "ff afkloppen" het bevalt me prima.
Mijn probleem is geen enkele dokter wil mij op mijn leeftijd steriliseren.![]()
En om even op het topic terug te komen, ja ik hoor het vaker.Maar meestal willen de dames het onder het idee van dat het de relatie goed gaat doen...![]()
En jij niet alleen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:54 schreef petertjeprik het volgende:
bedankt voor de tip,
helaas ben je der 6 maanden te laat mee.
ik hoor jullie denken, maar je bent toch pas 20?
ja, ben ik even genaaid![]()
klopt, maaaaar als het zover gaat , dan is je relatie eigenlijk al stuk hè.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:25 schreef jaoka het volgende:
Moraal van dit verhaal:
Gewoon een condoom gebruiken (of sterlisatie) wanneer je vrouwtje niet te vertrouwen is. Met name handig wanneer het al een keer eerder gebeurd is![]()
Nou, bij die ex van de TS is het ook twee keer bij dezelfde vrouw gebeurd, dus schijnbaar gaat dat niet altijd opquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:29 schreef milagro het volgende:
[..]
klopt, maaaaar als het zover gaat , dan is je relatie eigenlijk al stuk hè.
dat je binnen een relatie een condoom moet gaan gebruiken omdat je vreest dat je vriendin de boel saboteert ... gezellig!!!!
En toch zou ik 't wel begrijpen, zoals ik 't ook niet vreemd zou vinden als mijn vriend bijv. de mannenpil zou willen gebruiken (op 't moment dat die beschikbaar is, that is). Niet alleen omdat ik misschien niet te vertrouwen ben (quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:29 schreef milagro het volgende:
klopt, maaaaar als het zover gaat , dan is je relatie eigenlijk al stuk hè.
dat je binnen een relatie een condoom moet gaan gebruiken omdat je vreest dat je vriendin de boel saboteert ... gezellig!!!!
het is idd zo dat sommige mannen niet al te slim bezig zijn en te goed van vertrouwen, maar het blijft de vrouw die dan in haar eentje beslist dat er een kind moet komen, en die in haar eentje beslist wie daar de vader van mag zijn, en die in haar eentje beslist dat de man er maar klaar voor moet zijn, en zo niet, dan mag hij wieberen, maar wel dokkenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:31 schreef jaoka het volgende:
[..]
Nou, bij die ex van de TS is het ook twee keer bij dezelfde vrouw gebeurd, dus schijnbaar gaat dat niet altijd op![]()
Lijkt me inderdaad verstandig om te kappen met zo iemand, maar daar zijn sommigen ook te gemakzuchtig voor tot het kalf verdronken is.
oh, dat is voor een vrouw ook een mooie.... ik ben onvruchtbaar.... die man helemaal relaxed, hop condooms weg.... en als je dan zwanger raakt, kun je het op 'een wonder' gooien, en zal de man niet durven te beginnen over abortus , want zo een wonder, wat ms eenmalig is , een enige, laatste kans, het moest zo zijn.......quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:07 schreef Pikkebaas het volgende:
Gelukkig heb ik slecht zaad, mij pakken ze zomaar niet
Ga zo door en ik durf nooit meer met een vrouw naar bedquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:17 schreef milagro het volgende:
[..]
oh, dat is voor een vrouw ook een mooie.... ik ben onvruchtbaar.... die man helemaal relaxed, hop condooms weg.... en als je dan zwanger raakt, kun je het op 'een wonder' gooien, en zal de man niet durven te beginnen over abortus , want zo een wonder, wat ms eenmalig is , een enige, laatste kans, het moest zo zijn.......
Van een spermabank kan je geen alimentatie krijgen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:46 schreef Stali het volgende:
Oh jawel hoor.. tegenwoordig zijn spermabanken toch verplicht de gegevens van de donor te geven als de moeder erom vraagt? Ben je mooi klaar mee dan. Denk je wat goeds te doen...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Van een spermabank kan je geen alimentatie krijgen.![]()
ja, en dan denk je ms , ik neuk wel een wat oudere vrouw, die wil geen kinderen meer, tref je er net 1, die altijd haar carriere heeft laten voorgaan en dus geen tijd voor kinderen had, maar die in de voorherfst van haar leven door haar verliefdheid voor jou , plots beseft dat ze tegen de 40 loopt of al is, en als er dan nog kinderen moeten komen, dan toch wel nu, want het is 5 voor 12.... oh wat gekte, nooit kinderen gewild, altijd drukdrukdruk met carriere, en ja ik heb het ver geschopt, ik heb een duur huis, een snelle auto, een flitsend sociaal leven, alles ... alleen nu ik Maanvis ontmoet heb... oh hoe kan dit?? ik wil een kind!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja ik, de carrierebitch, wil een kind!!!!!!!!!!!!!.............. maar Maanvis niet.......zal ik dan toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ga zo door en ik durf nooit meer met een vrouw naar bed
Het kind kan er toch niets aan doenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:17 schreef Copycat het volgende:
Het zijn walgelijk wanhopige wijven die een man er zo in durven luizen.
Kennis van me werd ook op zo'n manier met een kind verrast in een tanende relatie. Hij heeft ervoor gekozen het kind niet te erkennen en er geen contact mee te willen. Kan ik volledig begrijpen.
Ja en?quote:
Nee, ik snap het wel van de kant van die man, op zich, maar ik vind het aan de andere kant ook wel erg hard naar het kind toe.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja en?
Dus moet die gozer die er ingeluisd is maar opeens pappie spelen terwijl hij daar helemaal geen behoefte aan heeft omdat 'het kind er niets aan kan doen'? Soort opgelegd vaderschap. Daar wordt dat kind ook niet gelukkig van lijkt me, van zo'n moetje pa.
Maar troost je: de moeder in kwestie vond al snel een surrogaat daddy en nog één en nog één...
ik geloof werkenlijk niet dat een spermadonor plots alimentatie moet gaan betalen aan een klant van een spermabank (die zich heeft laten insemineren of hoe dat ook heet)quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:49 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.. tegenwoordig zijn spermabanken toch verplicht de gegevens van de donor te geven als de moeder erom vraagt? Ben je mooi klaar mee dan. Denk je wat goeds te doen...
Misschien wel hard, maar die 'dame' in kwestie heeft hem er willens en wetens ingeluisd. Dan is zij in mijn optiek degene die haar dochter hard als speelbal/pressiemiddel gebruikt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:32 schreef Vivi het volgende:
Nee, ik snap het wel van de kant van die man, op zich, maar ik vind het aan de andere kant ook wel erg hard naar het kind toe.
Waarschijnlijk niet, nee. Maar ach, als Mommy Dearest maar gelukkig is ...quote:En van al die surrogaat pappies zal die kleine vast ook niet gelukkiger worden![]()
wat hard naar het kind toe is, is dat kind een onwillige vader geven door hem erin te luizen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien wel hard, maar die 'dame' in kwestie heeft hem er willens en wetens ingeluisd. Dan is zij in mijn optiek degene die haar dochter hard als speelbal/pressiemiddel gebruikt.
Hij heeft voor zichzelf gekozen. Toentertijd een knul van begin 20 die zich volop in het uitgaansleven met alles erop en eraan stortte en zij wilde hem uit alle macht en met alle middelen aan hem binden.
Verkeerd gegokt.
[..]
Waarschijnlijk niet, nee. Maar ach, als Mommy Dearest maar gelukkig is ...
Of jezelf laten sterilizeren. In het kader van 'safety first', enzo. Ik zie vrouwen die zeggen de pil te slikken en dat dan 'vergeten' er ook voor aan dat ze condooms lekprikken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:08 schreef Aventura het volgende:
Ik geef je gelijk hoor maar: it takes two to tango. Als je er als man zeker van wilt zijn dat er geen zwangerschap komt, moet je zelf een condoom gebruiken. niet neuken.
Ik had laatst een mevroj op bezoek die normaal altijd om 't hardste roept dat kinderen jakkiebah zijn, en aan haar lijf geen polonaise, die opeens van mening was 'dat kinderen eigenlijk best OK zijn, als je een relatie hebt die al een jaar of 3-5 duurt'. Brrr....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:05 schreef katerwater het volgende:
"Vertrouw nooit een vrouw die aan je duidelijk maakt dat ze geen kinderen wil."
En als je gesteriliseerd bent en ze wordt toch zwanger...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:41 schreef gronk het volgende:
[..]
Of jezelf laten sterilizeren. In het kader van 'safety first', enzo. Ik zie vrouwen die zeggen de pil te slikken en dat dan 'vergeten' er ook voor aan dat ze condooms lekprikken.
[..]
Ja, maar *dan* kun je met een vette grijns tegen de rechter zeggen 'Neuj, ik ga niks betalen. Laat die slet maar een DNA-test doen.'quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En als je gesteriliseerd bent en ze wordt toch zwanger...![]()
Inderdaad, dan is er een ander.
quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er was gister een vrouw op TV die acht kinderen had, allemaal dwars door alle soorten voorbehoedsmiddelen heen. Echt alle voorzorgsmaatregelen genomen, tóch weer zwanger. Jezus, ben blij dat ik dat niet heb.
Zo moeilijk is het niet hoor, hij erkent het kind niet, punt. Als mamma dan het beste met het kind voor heeft vertelt ze gewoon nooit de waarheid over wie de vader is. Zal bij haar wel wat gewetensproblemen opleveren maar het kind hoeft dan iig niet te lijden onder het egoïsme van de moederquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:33 schreef Vivi het volgende:
Oh, voor die moeder heb ik ook geen goed woord over hoor.
Maar ik vind het toch zielig voor het kind, ik bedoel; het ís er nu wél, en de vader wil dat dus niet weten omdat de moeder een leugenachtig mormel is...en hij niet wil "toegeven"..maar het kind is wel net zo goed van hem natuurlijk en heeft er ook niet om gevraagd. Moeilijke situatie, dat is zeker.
Dan stapt zij naar de rechter, en dan wordt-ie alsnog gedwongen te betalen. Sim-pel.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo moeilijk is het niet hoor, hij erkent het kind niet, punt.
nee ik heb een tweeling dus 4 kidsquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je hebt dus drie kinderen de de specialist wil je niet steriliseren
Come one, ik was 23 en na 3 gesprekken heeft de chirurg keurig ringetjes om mijn eileiders gedaan . (Ringeetjes omdat hij nog steeds van mening was dat ik velste jong was voor die beslissing maar als ik ooit een hersteloperatie zou willen zou de kans met ringetjes groter zijn )
ja en daarom word me verteld dat ik nog maar 2 a 3 jaar moet wachten...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:00 schreef Lollifant het volgende:
Ook ik vind het walgelijk als vrouwen zo achterbaks en dom doen. Als je een kind wil beslis je dat SAMEN. Gaatjes in condooms prikken, pil 'vergeten' en zulke zielige praktijkjes zijn echt te erg voor woorden.
Ainiwho: Vrouwen in Nederland hebben recht op een sterilisatie als ze dat willen. Staat zelfs in de mensenrechten. Ik hoor wel vaker dat artsen het niet willen doen, heel raar is dat. Artsen moeten gewoon hun werk doen, wat zij er persoonlijk van vinden doet totaal niet terzake.
Ik 'ken' overigens meerdere vrouwen die op hun 22e al zijn gesteriliseerd.
Je bent 21 met vier kids?quote:Op zondag 13 mei 2007 09:50 schreef ainiwho het volgende:
[..]
nee ik heb een tweeling dus 4 kids
maar ff ontopic en ik ben 21dus veel te jong volgens hun en hier in het noorden is het nogal een beetje taboe...
Daar zijn speciale condooms voor hoor.quote:Op zondag 13 mei 2007 09:54 schreef ainiwho het volgende:
en trouwens voor de mensen die denken waarom geen condoom dan? allergisch voor rubber![]()
De tweeling zijn bijna 5, reken maar uit. En mijn vriend en ik zijn erg gelukkig met hun allemaalquote:Op zondag 13 mei 2007 10:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je bent 21 met vier kids?Hoe jong was je bij de eerste dan?
Enneh, ze willen je niet knippen terwijl je al vier kids hebt?Ik zou naar een privékliniek gaan als ik jou was.
Ja dat is waar, maar wil je in een relatie na 4 jaar nog zeggen pak jij de condoom ff. En natuurlijk dat word niet vergoed dus als ik die dingen voor elke nacht 1 of 2 moet gaan betalen. Kunnen we bijbaantjes gaan nemenquote:
Jij doet het elke nacht twee keer?quote:Op zondag 13 mei 2007 10:20 schreef ainiwho het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar wil je in een relatie na 4 jaar nog zeggen pak jij de condoom ff. En natuurlijk dat word niet vergoed dus als ik die dingen voor elke nacht 1 of 2 moet gaan betalen. Kunnen we bijbaantjes gaan nemen![]()
In privéklinieken rommelen ze maar wat aan denk je?quote:Op zondag 13 mei 2007 10:18 schreef ainiwho het volgende:
[..]
De tweeling zijn bijna 5, reken maar uit. En mijn vriend en ik zijn erg gelukkig met hun allemaal![]()
OT: Ik heb er nooit over nagedacht naar een prive kliniek te gaan omdat ik toch liever wil dat het in het ziekenhuis onder goede toezicht gebeurt. Is meer gevoelsmatig denk ik, je kan me zoveel goede namen gaan geven maar mijn gevoel zegt toch iets anders.
Ik ga het nu op mijn rechten gooien![]()
Haha gezond sexleven jahaa we maken er vaak geintjes over we hebben er niet voor niks 4quote:Op zondag 13 mei 2007 10:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij doet het elke nacht twee keer?
Ik gebruik al anderhalf jaar condooms met mijn vriend aangezien ik allergisch voor sperma ben (schimmeinfecties). Kan nou niet zeggen dat dat handenvol geld kost, maar goed, wij doen het ook niet elke nacht twee keer.
jij hebt 365 dagen per jaar sex?quote:Op zondag 13 mei 2007 10:20 schreef ainiwho het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar wil je in een relatie na 4 jaar nog zeggen pak jij de condoom ff. En natuurlijk dat word niet vergoed dus als ik die dingen voor elke nacht 1 of 2 moet gaan betalen. Kunnen we bijbaantjes gaan nemen![]()
Ja ik kan het niet zeggen geen ervaring mee gehadquote:Op zondag 13 mei 2007 10:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
In privéklinieken rommelen ze maar wat aan denk je?
Volgensmij had ik ergens gezegt dat ik een spiraal heb. (die nu goed zit en gecontroleerd word om de paar maand.)quote:Op zondag 13 mei 2007 10:23 schreef milagro het volgende:
[..]
jij hebt 365 dagen per jaar sex?
vind je het erg dat ik toch een beetje twijfel aan alles, je bent en supervruchtbaar, en geen 1 voorbehoedsmiddel "pakt" en je bent allergisch voor condooms, en artsen willen je niet 'helpen' ...... en je hebt 365 dagen per jaar 2x per nacht sex.
Waarom dan dat vooroordeel? Puur op gevoel is natuurlijk van den zotte.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:24 schreef ainiwho het volgende:
Ja ik kan het niet zeggen geen ervaring mee gehad![]()
Dat ik niet geloof dat iemand met vier kinderen elke dag één of twee keer seks heeft.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:27 schreef ainiwho het volgende:
[..]
Ondanks dat wil ik toch gesteriliseerd worden waar zit de twijfel?
Ik ben jong gezond doe een studie , ik zie het probleem niet?quote:Op zondag 13 mei 2007 10:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat ik niet geloof dat iemand met vier kinderen elke dag één of twee keer seks heeft.
Het is geen vooroordeel, en ik zeg op mijn gevoel heb IK het liever anders.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom dan dat vooroordeel? Puur op gevoel is natuurlijk van den zotte.
ik wel, ik geloof het niet, en ik geloof ook niet dat je er met 21 jaar 4 kinderen later pas op het idee komt om een spiraal te nemen dan als je iedere dag sex hebt, 1 keer .quote:Op zondag 13 mei 2007 10:31 schreef ainiwho het volgende:
[..]
Ik ben jong gezond doe een studie , ik zie het probleem niet?
jij wil dan ook écht geen kinderen denk ikquote:Op zondag 13 mei 2007 10:33 schreef SEMTEX het volgende:
Hoe moeilijk is het om elke dag een pil te nemen zodat je niet zwanger wordt? Mij lukt dat ook al 8 jaar.
Nee ik heb gezegt ik heb eerder een spiraal gehad en zwanger geworden het vruchtje is toen meegegaan toen de spiraal werd verwijderd.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:40 schreef milagro het volgende:
[..]
ik wel, ik geloof het niet, en ik geloof ook niet dat je er met 21 jaar 4 kinderen later pas op het idee komt om een spiraal te nemen dan als je iedere dag sex hebt, 1 keer .
je bent supervruchtbaar dus, hebben ze gekeken ook naar je vruchtbare dagen? zijn dat er bij jou 14 of zo? of meer nog
kijk, als je die kinderen gewoon gewild hebt, en dan bedoel ik dus stiekem het lot hebben laten beslissen, je man dat niet weet en je zelf dus dit als excuus hebt genomen, niet werkt /allergisch/condooms te duur, dan kan ik me voorstellen dat je op een gegeven moment dat zelf gaat geloven.
als je zo vruchtbaar bent en je hebt 4 kinderen die niet gepland waren, dan zou dat voor mij al een reden zijn om de neukkwantiteit een tandje lager te zetten dan, maar goed, je moet maar veel zin hebben en nooit eens moe of ziekjes zijn of zo.
damn 3 keer per nacht op om je baby te voeden, iedere dag sex, nog 3 andere kids, ms ook nog part time werken... je bent een medisch wonder op meer dan 1 vlak
Juist mét 4 kinderen zou men je op die leeftijd zo helpen, vraag een consult aan in Amsterdam of een andere specialist..quote:Op zondag 13 mei 2007 09:50 schreef ainiwho het volgende:
[..]
nee ik heb een tweeling dus 4 kids
maar ff ontopic en ik ben 21dus veel te jong volgens hun en hier in het noorden is het nogal een beetje taboe...
Ook een economisch wonder. Op 21 jaar voldoende verdienen om vier kinderen op te kunnen laten groeien... da's knap.quote:Op zondag 13 mei 2007 10:40 schreef milagro het volgende:
damn 3 keer per nacht op om je baby te voeden, iedere dag sex, nog 3 andere kids, ms ook nog part time werken... je bent een medisch wonder op meer dan 1 vlak
maar daarom dus geen geld meer voor anti allergie condoomsquote:Op zondag 13 mei 2007 11:19 schreef gronk het volgende:
[..]
Ook een economisch wonder. Op 21 jaar voldoende verdienen om vier kinderen op te kunnen laten groeien... da's knap.
Tsja, da's zo dom dat 't bijna geloofwaardig isquote:Op zondag 13 mei 2007 11:22 schreef milagro het volgende:
maar daarom dus geen geld meer voor anti allergie condooms
Hey, die kinderen, daar krijg je kinderbijslag voor. Itt condooms die je moet betalen: kei duur!quote:Op zondag 13 mei 2007 11:19 schreef gronk het volgende:
[..]
Ook een economisch wonder. Op 21 jaar voldoende verdienen om vier kinderen op te kunnen laten groeien... da's knap.
Inderdaad. Ik wil ECHT geen kinderen en dus doe ik regelmatig een test, gewoon voor de zekerheid. Ondanks Nuvaring én condoom.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:40 schreef milagro het volgende:
even niet persoonlijk naar ainiwho toe, maar ik denk serieus dat er dames zijn, de gevallen waar "niets aanslaat" dat dat ergens gewoon onbewust sabotage is, want ook die oorzaak hoor je te vaak, waardoor het een excuus wordt ipv een werkelijk uitzonderingsgeval.
als je ergens diep van binnen het gewoon wel best vindt , of zelfs opnieuw een kinderwens hebt, gewoon veel kinderen wil, maar de andere partij zit er niet echt om te springen, dat er dan soms ms geen sprake is van bewuste sabotage, maar onbewuste, men doet iets, of laat iets achterwege waardoor het er dan toch van komt, om vervolgens weer verbaasd te zijn en dan "oh well, het heeft zo moeten zijn, dan en ach een nieuw kindje is welkom , hoor"
als je echt niet zwanger wil worden meer, je echt absoluut geen kids meer wil, dan overkomt het je niet nog eens 2 keer of meer, dan gebruik je 3 anti conceptie middelen tegelijk voor mijn part, of simpeler jij of je partner laat zich steriliseren.
en ik denk dat als er al zoveel kids zijn, dat geen arts de eventuele jonge leeftijd als bezwaarlijk zal zien.
en ik denk ook zelfs dat met veel kids en nietswerkt, speciale condooms wel voorgeschreven zouden worden, kan me niet voorstellen dat een verzekeringsmaatschappij dat zou weigeren te vergoeden als de arts zelf even kontakt met ze opneemt.
en mocht het dan toch gebeuren is er ook nog zoiets als abortus.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik wil ECHT geen kinderen en dus doe ik regelmatig een test, gewoon voor de zekerheid. Ondanks Nuvaring én condoom.
ja en jij kan niet lezen.quote:Op zondag 13 mei 2007 11:19 schreef gronk het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat jij vrienden hebt, laat staan dat jij bij je familie welkom bent....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:07 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je het over een eerlijk ongelukje. Ik heb niets tegen eerlijke ongelukjes.
In Nederland hoef je eigenlijk niet te laten aborteren tegen je wil want er zijn nog genoeg mogelijkheden om voor je kind te zorgen.
Mijn punt is meer dat condooms er niet alleen zijn om soa en hiv tegen te gaan maar dat mannen niet zomaar blind vrouwen moeten vertrouwen die zeggen aan de pil te zijn. Want dat is m.i. niet betrouwbaar.
Vandaag ben ik her en der op vrienden- familiebezoek geweest en de blijde verwachting van mijn schoonzus kwam natuurlijk ter sprake. Haar 'het is nu of nooit wens' werd erkend (Mijn idee van het dapper naar de spermabank gaan werd verworpen, want dan weet je niet wat je krijgt. Met het sperma van een maand in de bank blijkbaar wel. Of is het dan toch zo dat die man uiteindelijk financieel moet helpen?) Tegelijkertijd kwamen er ook een paar verhalen naar boven dat er meer mannen genaaid zijn. Het komt wel heel vaak voor..
Was het maar waar. De rechten van mannen zijn in deze niet zo best beschermd. De vrouw kan een DNA-test afdwingen via de rechter.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:54 schreef rebel6 het volgende:
Helemaal eens met TS!
Maar als een man zo'n kind simpelweg niet erkent, dan hoeft hij toch niet mee te betalen?
Dat zal in de praktijk dan ook wel vaak gebeuren, want de financiële voordelen zijn natuurlijk groot.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Was het maar waar. De rechten van mannen zijn in deze niet zo best beschermd. De vrouw kan een DNA-test afdwingen via de rechter.
En bewijs maar eens dat je erin geluisd bent.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:04 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Dat zal in de praktijk dan ook wel vaak gebeuren, want de financiële voordelen zijn natuurlijk groot.
Prima als het gaat om mannen die ineens geen zin hebben in kinderen en hun verantwoordelijkheid willen ontlopen, maar mannen die er 'ingeluisd' zijn hebben dan inderdaad een probleem.
Dat is ook niet aardig.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:27 schreef KIJKmaarJEzelf het volgende:
Kan me niet voorstellen dat jij vrienden hebt, laat staan dat jij bij je familie welkom bent....
Ja, want je hebt nog altijd een minimale kans dat de pil niet werkte. Bewijs maar eens dat ze gelogen heeft over het slikken van de pil. Tenzij ze het rondbazuinde dat ze erg graag kinderen wil.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En bewijs maar eens dat je erin geluisd bent.
Ja inderdaad, een condoom is wel erg, maar nog altijd beter dan een ongewenst kind...quote:Als ik een man was, zou ik me laten steriliseren of altijd een condoom gebruiken als ik niet absoluut 100% zeker was van hoe mijn vriendin / vrouw erover denkt.
precies jaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:23 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, een condoom is wel erg, maar nog altijd beter dan een ongewenst kind...
Wat ben jij eigelijk een jaloers vrouwmens zeg. Waarom kom je op voor je ex???quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:07 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je het over een eerlijk ongelukje. Ik heb niets tegen eerlijke ongelukjes.
In Nederland hoef je eigenlijk niet te laten aborteren tegen je wil want er zijn nog genoeg mogelijkheden om voor je kind te zorgen.
Mijn punt is meer dat condooms er niet alleen zijn om soa en hiv tegen te gaan maar dat mannen niet zomaar blind vrouwen moeten vertrouwen die zeggen aan de pil te zijn. Want dat is m.i. niet betrouwbaar.
Vandaag ben ik her en der op vrienden- familiebezoek geweest en de blijde verwachting van mijn schoonzus kwam natuurlijk ter sprake. Haar 'het is nu of nooit wens' werd erkend (Mijn idee van het dapper naar de spermabank gaan werd verworpen, want dan weet je niet wat je krijgt. Met het sperma van een maand in de bank blijkbaar wel. Of is het dan toch zo dat die man uiteindelijk financieel moet helpen?) Tegelijkertijd kwamen er ook een paar verhalen naar boven dat er meer mannen genaaid zijn. Het komt wel heel vaak voor..
frustraties...maar wat is de werkelijke reden van al deze frustraties?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:07 schreef yvonne het volgende:
Sjezus, waar heb jij last van?!
Zoiets is ook dom en egoistisch.
Van de voorgaande poster of van vrouwen die dit doen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:10 schreef Emel het volgende:
[..]
frustraties...maar wat is de werkelijke reden van al deze frustraties?
Iemand met een kind opzadelen daarintegen is kei lief,quote:
Het valt mij op dat (hoger-opgeleide) vrouwen ontzettend egocentrisch zijn. Soms krijg ik 't idee dat ze denken dat de hele wereld opgezet is om de dames maar te vermaken en te behagen. En als ze na het nodige gedartel en gedoe dan opeens vinden dat het tijd is voor kinderen, nou, dan moet dat gewoon gebeuren. Prinsesjes krijgen namelijk *altijd* hun zin, dus waarom nu niet? En die man moet niet zeiken; hij mag blij zijn dat-ie daarvoor een keertje mag neuken. Ja, niet te vaak natuurlijk, want anders dan houdt mevrouw geen tijd meer over voor d'r carriere, en d'r gezin.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:14 schreef yvonne het volgende:
Van de voorgaande poster of van vrouwen die dit doen?
Geen idee, daarom staat 't ook tussen haakjes.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:23 schreef Isegrim het volgende:
Is dat voorbehouden aan hoogopgeleide vrouwen?
Wat Yvonne zegt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:07 schreef yvonne het volgende:
Sjezus, waar heb jij last van?!
Zoiets is ook dom en egoistisch.
Egoistisch.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:35 schreef gronk het volgende:
[..]
Geen idee, daarom staat 't ook tussen haakjes.Van hogeropgeleide vrouwen ken ik 't. Het valt me in ieder geval wel op dat vrouwen wat al te gemakkelijk eroverheenstappen dat een relatie tweerichtingsverkeer is.
Precies. Daarom horen vrouwen ook gewoon achter het aanrecht, dat is vormend.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:21 schreef gronk het volgende:
[..]
Het valt mij op dat (hoger-opgeleide) vrouwen ontzettend egocentrisch zijn. Soms krijg ik 't idee dat ze denken dat de hele wereld opgezet is om de dames maar te vermaken en te behagen. En als ze na het nodige gedartel en gedoe dan opeens vinden dat het tijd is voor kinderen, nou, dan moet dat gewoon gebeuren. Prinsesjes krijgen namelijk *altijd* hun zin, dus waarom nu niet? En die man moet niet zeiken; hij mag blij zijn dat-ie daarvoor een keertje mag neuken. Ja, niet te vaak natuurlijk, want anders dan houdt mevrouw geen tijd meer over voor d'r carriere, en d'r gezin.
![]()
(paar weken geleden stond daar nog een aardig stukje over in de zaterdageditie van de NRC. Uitemate cynisch, maar wel correct.)
Het helpt natuurlijk niet dat er veel te veel politiek correcte watjes rondlopen die zich maar wat graag als voetveeg willen laten gebruikenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:43 schreef Diederik_Duck het volgende:
Precies. Daarom horen vrouwen ook gewoon achter het aanrecht, dat is vormend.
POL is een deur verderquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:45 schreef gronk het volgende:
[..]
Het helpt natuurlijk niet dat er veel te veel politiek correcte watjes rondlopen die zich maar wat graag als voetveeg willen laten gebruiken
Denk toch dat dit een heel andere discussie is, Gronk.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:21 schreef gronk het volgende:
[..]
Het valt mij op dat (hoger-opgeleide) vrouwen ontzettend egocentrisch zijn. Soms krijg ik 't idee dat ze denken dat de hele wereld opgezet is om de dames maar te vermaken en te behagen. En als ze na het nodige gedartel en gedoe dan opeens vinden dat het tijd is voor kinderen, nou, dan moet dat gewoon gebeuren. Prinsesjes krijgen namelijk *altijd* hun zin, dus waarom nu niet? En die man moet niet zeiken; hij mag blij zijn dat-ie daarvoor een keertje mag neuken. Ja, niet te vaak natuurlijk, want anders dan houdt mevrouw geen tijd meer over voor d'r carriere, en d'r gezin.
![]()
(paar weken geleden stond daar nog een aardig stukje over in de zaterdageditie van de NRC. Uitemate cynisch, maar wel correct.)
Gedeeltelijk. Wat ik bedoel te zeggen is dat vrouwen die zonder overleg even zwanger worden dat soort dingen ook doen op andere terreinen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:54 schreef Stali het volgende:
Denk toch dat dit een heel andere discussie is, Gronk.
Ik vind 't wel typisch dat je nu al de tweede bent die associaties legt met de jaren 50. Gelijkwaardige relaties zijn eerder iets wat ze in de jaren 70 propageerden hoorquote:Aan de andere kant ben ik heel blij niet in de jaren 50 te leven waarin je status bepaald door de baan van een man.
Dat is iets wat vrouwen IMHO zichzelf opleggen. Zat mannen die dat of niet verwachten, of d'r geen moeite mee hebben om samen parttime te werken, of die wel thuis willen blijven als 'huisman'. Maar ik zie onder de nodige collega's met kinderen dat de vrouwen daarbij ontzettende controlfreaks zijn, die hun kind niet toevertrouwen aan hun eigen man. Niet dat ze het zelf zoveel beter doen, maar 't gaat om de illusie van controle.quote:Er wordt in het algemeen ook wel veel van hoger opgeleide vrouwen verwacht. En een carriere èn een gezin èn sekslavin zijn en daarnaast ook nog eens zijn sokken wassen..
Ik heb daar wel moeite mee. Als je in een relatie stapt waarin je allebei de insteek hebt 'aan ons lijf geen polonaise, geen kinderen', en na twee jaar gaat de biologische klok van de vrouwelijke helft van 't stel af en moeten er op stel en sprong kinderen komen, want anders is het Te Laat, dan zou ik me goed verneukt voelen. Want je wordt dan opeens voor het blok gezet, en je hebt wel de nodige tijd, moeite en emoties geinvesteerd in een relatie met iemand.quote:Dat een vrouw het opeens tijd vind voor kinderen en dat ze dat gewoon doet daar heb ik geen moeite mee. Maar wel wanneer een vrouw zo'n beslissing alleen maakt en een man -met heel weinig rechten- ervoor op laat draaien.
Een vrouw die me dat flikt, duw ik zonder met de ogen te knipperen van de trap af. Dus vrouwen van 30, wees gewaarschuwd. En dit meen ik bloedserieus. Zoiets gebeurt in volledig overleg of niet. Ongelukjes, daar praat je over en indien 1 van beide het er niet mee eens is, eruit zuigen met dat serpent. Meneer hoeft niet de dupe te zijn van de gevolgen een scheiding noch van 1 van beide ouders die zich er niet om bekommert. Begon ik zo hard, eindig ik toch rechtvaardig, niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:48 schreef milagro het volgende:
mannen zonder of met nog geen kinderwens blijven beter ver uit de buurt van vrouwen tegen de 30 met een sterke kinderwens dus, of trek anders 4 condooms over je pielemoos
je ziet de potentiële "ongelukjes" al van mijlen aankomen soms, een vrouw die niet kan ophouden over babietjes, en kleertjes en sokjes , maar dan ook even vermeldt "ja, alleen nu mijn vriend nog overhalen, want die is nog niet zo enthousiast nog, maar dat gaat me wel lukken, hoor !!!!!!"
grote kans dat zo'n dame of al zwanger is of iig allang de pil niet meer slikt
heren, U is gewaarschuwd.
edit : wie zijn trouwens die 2 zich vandaag geregistreerde frusties![]()
nou, ik vind dat een vrouw het dan niet hoeft te laten weghalen, je kan haar sowieso moeilijk dwingen, maar als zij het nodig vond om in haar eentje en complete egoisme zwanger te raken , per ongeluk expres, dan mag ze het ook in haar eentje opvoeden en de finabciele zorg dragen als de man afhaakt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:47 schreef WalkingSolo het volgende:
[..]
Een vrouw die me dat flikt, duw ik zonder met de ogen te knipperen van de trap af. Dus vrouwen van 30, wees gewaarschuwd. En dit meen ik bloedserieus. Zoiets gebeurt in volledig overleg of niet. Ongelukjes, daar praat je over en indien 1 van beide het er niet mee eens is, eruit zuigen met dat serpent. Meneer hoeft niet de dupe te zijn van de gevolgen een scheiding noch van 1 van beide ouders die zich er niet om bekommert. Begon ik zo hard, eindig ik toch rechtvaardig, niet?
Tsja, da's een beetje het probleem hier in nederland: de rechter denkt daar anders over.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:58 schreef milagro het volgende:
dus dan ook niet om geld gaan zeuren omdat je het "anders echt niet redt" , dat had je dan maar moeten bedenken voordat je hem voor het blok zette.
die rubberlucht, je moet een pauze nemen, knelt als een gek en hij gaat wel eens af.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:39 schreef Isegrim het volgende:
Waarom is een condoom erg? Wij gebruiken ze altijd, ik ondervind geen nadelen en mijn vriend geloof ik ook niet.
Jawelquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:26 schreef petersss het volgende:
? Ze kan je toch niet leeg trekken of wel.
Precies, eigen keuze, zelf de consequenties dragen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:58 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, ik vind dat een vrouw het dan niet hoeft te laten weghalen, je kan haar sowieso moeilijk dwingen, maar als zij het nodig vond om in haar eentje en complete egoisme zwanger te raken , per ongeluk expres, dan mag ze het ook in haar eentje opvoeden en de finabciele zorg dragen als de man afhaakt.
dus dan ook niet om geld gaan zeuren omdat je het "anders echt niet redt" , dat had je dan maar moeten bedenken voordat je hem voor het blok zette.
Eerst voor je sperma en daarna voor je geld.quote:
[eddie]quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:31 schreef yvonne het volgende:
Eerst voor je sperma en daarna voor je geld.
Vrouwen met een dik inkomen. Dat kunnen dus ook vrouwen zijn zoals Paris Hilton.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:23 schreef Isegrim het volgende:
Is dat voorbehouden aan hoogopgeleide vrouwen?
je vergeet voor het gemak maar even de context van dit topic?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:25 schreef the_mind het volgende:
Vriendin steelt sperma man om zwanger te rakenquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:33 schreef katerwater het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:05 schreef dr.dunno het volgende:
je vergeet voor het gemak maar even de context van dit topic?
Jij vindt dat je als man voor het kind moet zorgen, als jouw bijdrage is dat je je hebt laten pijpen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:56 schreef the_mind het volgende:
Kijk, dat zo'n vrouw een leugenachtig schepsel is ben ik met iedereen eens hoor.
Maar in alle gevallen die aan bod gekomen zijn, kan de man niet zeggen dat de vrouw het kind geheel buiten hem om verwekt heeft.
Uiteindelijk komt het er gewoon op neer dat het kind er nog minder aan kan doen dan de man, en dat je, als je een kerel bent, dat kind niet in de kou zou moeten laten staan.
Volgens mij had ik dit allemaal ook wel uitgelegd.
Dat is wat ik zou doen, als ik zo stom was geweest me door zo'n sloerie te laten pijpen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:58 schreef Diederik_Duck het volgende:
Jij vindt dat je als man voor het kind moet zorgen, als jouw bijdrage is dat je je hebt laten pijpen?![]()
Ik niet hoor. Daar moet je principieel in zijn, ook in het belang van anderen (je moet nooit zwichten voor chantage).quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:02 schreef the_mind het volgende:
[..]
Dat is wat ik zou doen, als ik zo stom was geweest me door zo'n sloerie te laten pijpen.
Tja, het is sowieso vreemd gedrag, dat iemand zichzelf zwanger maakt door sperma op te sparen. Duidelijk een gevolg van wetgeving die misschien wel te ver is doorgeslagen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik niet hoor. Daar moet je principieel in zijn, ook in het belang van anderen (je moet nooit zwichten voor chantage).
Ik zou me daar geen illusies over maken. Ook doodsaaie voor de rest compleet grijzemuisachtige tutta's halen dit nog weleens uit de kast bij mannen die niet willen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:55 schreef the_mind het volgende:
Ach, die vrouwen pik je toch zo uit? Ik bedoel, ik zou me daar echt geen zorgen over maken.
Precies. Niet goedschiks, dan maar kwaadschiks, maar mevrouw zal haar zin krijgen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:52 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik zou me daar geen illusies over maken. Ook doodsaaie voor de rest compleet grijzemuisachtige tutta's halen dit nog weleens uit de kast bij mannen die niet willen.
Het grappige is dat dat precies het soort vrouw is dat ik ervoor zou aanzien dit te doen. Van die vrouwen die verder niet teveel om handen hebben. Uiteraard alles later netjes gerationaliseerd, zoals je beschrijft.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:52 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik zou me daar geen illusies over maken. Ook doodsaaie voor de rest compleet grijzemuisachtige tutta's halen dit nog weleens uit de kast bij mannen die niet willen.
quote:Man ziet zijn kind nog steeds, overigens en betaalt keurig alimentatie. Kindje kan er immers niets aan doen dat zijn moeder het vertrouwen op zo'n walgelijke manier heeft geschonden
quote:Op zondag 27 mei 2007 10:04 schreef Vassili_Z het volgende:
mannen willen evolunistisch gezien niets liever dan zoveel mogelijk van hun kinderen verwekken.
Iig is die ex superdom bezig, want rationeel gezien is dit je reinste achterlijkheid. De vrouwen die kinderen willen zonder te overleggen zijn ook heel erg dom. Maar dat geldt voor veel vrouwen in het algemeen.
Laat je steriliseren. Geen kids, geen condooms en omkeerbaar.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:01 schreef webspider het volgende:
Edit: Overigens kan ik niet wachten op de mannenpil. Geen kinderen, EN geen condooms..
Die wel jaquote:Op zondag 27 mei 2007 10:36 schreef LittleMissSunshine het volgende:
Wat raken al die vrouwen-met-gemene-plannen toch makkelijk en snel zwanger hè
Je bent wel eerlijk he, dat waardeer ik wel.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:36 schreef LittleMissSunshine het volgende:
Misschien is steriliseren toch niet zo'n slecht idee?quote:Op zondag 27 mei 2007 10:42 schreef SolidasRock het volgende:
*Streept littlemisssunshine door als mogelijke bedpartner*
*Streept Yvonne door als mogelijke bedpartner*
Naar je huisarts, zeggen dat je het wilt, krijg je verwijzing, Gaat poliklinisch, dus je hoeft er maaar 1 middagje vrij voor te nemen.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:52 schreef gronk het volgende:
[..]
Misschien is steriliseren toch niet zo'n slecht idee?
hoe gaat dat eigenlijk? Je gaat naar het ziekenhuis en je zegt 'joh, doe hier (wijst) eens wat aan?'
En niet met de fiets gaan.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Naar je huisarts, zeggen dat je het wilt, krijg je verwijzing, Gaat poliklinisch, dus je hoeft er maaar 1 middagje vrij voor te nemen.
Ligfietsquote:
Ik vind het wel slecht idee, wil wel later kleine solidasrockjes rond zien lopenquote:Op zondag 27 mei 2007 10:52 schreef gronk het volgende:
[..]
Misschien is steriliseren toch niet zo'n slecht idee?
hoe gaat dat eigenlijk? Je gaat naar het ziekenhuis en je zegt 'joh, doe hier (wijst) eens wat aan?'
Maar dan moet je juist slapen met littlemisssunshinequote:Op zondag 27 mei 2007 10:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vind het wel slecht idee, wil wel later kleine solidasrockjes rond zien lopen
Het is omkeerbaar...quote:Op zondag 27 mei 2007 10:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vind het wel slecht idee, wil wel later kleine solidasrockjes rond zien lopen
Wordt dat nog vergoed door je zorgverzekering, of valt dit in de categorie 'luxe ingrepen?'quote:Op zondag 27 mei 2007 10:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Naar je huisarts, zeggen dat je het wilt, krijg je verwijzing, Gaat poliklinisch, dus je hoeft er maaar 1 middagje vrij voor te nemen.
Nee die gaat met al mijn geld ervandoor en zie ik mijn kindertjes nooit meerquote:Op zondag 27 mei 2007 11:00 schreef gronk het volgende:
[..]
Maar dan moet je juist slapen met littlemisssunshine![]()
Dat is het wel, eigenwijsje. Er wordt alleen niet gegarandeerd dat het ook weer werkt, maar in meer dan 50% van de gevallen kan de man na herstel gewoon weer kindjes krijgen.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat sterilisatie op te heffen is, dat is niet zo...
Ik heb ernaar geinformeerd bij mijn huisarts toen ik jonger was. Tegen mij werd gezegd dat het niet omkeerbaar was.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat is het wel, eigenwijsje. Er wordt alleen niet gegarandeerd dat het ook weer werkt, maar in meer dan 50% van de gevallen kan de man na herstel gewoon weer kindjes krijgen.
Ik kan me wel voorstellen dat je huisarts dat zegt om zeker te weten dat 't menes is. Tenslotte betekent een >50% kans op herstel namelijk ook een <50% kans dat 't niet lukt.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb ernaar geinformeerd bij mijn huisarts toen ik jonger was. Tegen mij werd gezegd dat het niet omkeerbaar was.
Ghehehehehe de hehehehehequote:Op zondag 27 mei 2007 11:15 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je huisarts dat zegt om zeker te weten dat 't menes is. Tenslotte betekent een >50% kans op herstel namelijk ook een <50% kans dat 't niet lukt.
Tenzij je natuurlijk van tevoren wat sperma in een rietje flost.![]()
Overigens, naast dat ik geen kinderen wil lijkt 't me ook fantastisch om maandenlang keiharde neuqsex te hebben met zo'n mokkel wat de pil 'vergeet', en dan d'r gezichtsuitdrukking te zien als ze ontdekt dat *zij* d'r ingeluisd is
idd, dat zat ik gisteren ook te denken, je leest in OUD dames die al god weet hoe lang bezig zijn om zwanger te raken, hun teleurstellingen keer op keer, en zo'n egoistische bitch neukt een maandje zonder pil en hoppa, raak.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:36 schreef LittleMissSunshine het volgende:
Je weet niet hoelang ze het al probeerden hequote:Op zondag 27 mei 2007 10:36 schreef LittleMissSunshine het volgende:
Is dit het moment om smakelijke verhalen te vertellen over bijkomende complicaties met veel pijn en pus en zo, of moet ik nog even wachten?quote:
Jij hebt smakelijke verhalen met veel pijn, pus en andere ellende?quote:Op zondag 27 mei 2007 11:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Is dit het moment om smakelijke verhalen te vertellen over bijkomende complicaties met veel pijn en pus en zo, of moet ik nog even wachten?
Daarom: Mannenpil. Dat is simpel omkeerbaar.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:15 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je huisarts dat zegt om zeker te weten dat 't menes is. Tenslotte betekent een >50% kans op herstel namelijk ook een <50% kans dat 't niet lukt.
Het nadeel van de mannenpil: hormonen in je lijf die er eerst niet waren, je moet er aan denken (ik heb echt bewondering voor vrouwen die dag-in-dag-uit de pil slikken, *checkt topictitel*quote:Op zondag 27 mei 2007 11:23 schreef webspider het volgende:
[..]
Daarom: Mannenpil. Dat is simpel omkeerbaar..
quote:
Denk het laatste.... Zolang hij niet is verkracht is het vrijwillig afstand doen...quote:Op zondag 27 mei 2007 11:29 schreef milagro het volgende:
kan een man een vrouw sue-en, als er duidelijk en bewijsbaar sprake is van leugen en bedrog en geplande opzet inzake zwanger raken?
of is dat ten alle tijden een onbegonnen zaak, zoals dat bij Boris Becker was.
een rechter kan natuurlijk oordelen dat er altijd een kans is, ondanks voorbehoedsmiddelen , dat de vrouw toch zwanger raakt en dat dat nooit te voorzien is dus.
maar als er nu iets aantoonbaars is, qua list en bedrog, keiharde bewijzen? wat dan?
is het dan gewoon steevast een zaak van "vrijwillig afstand gedaan van sperma"?
In Amerika in ieder geval niet: Oraal verkregen sperma geen diefstalquote:Op zondag 27 mei 2007 11:29 schreef milagro het volgende:
kan een man een vrouw sue-en, als er duidelijk en bewijsbaar sprake is van leugen en bedrog en geplande opzet inzake zwanger raken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |