abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49240319
Werkelijk, ik schaam me voor mijn seksegenoten.

Mijn ex heeft het ookal zo getroffen. Na mij was zijn nieuwe vriendin binnen 14 dagen een paar dagen zwanger. Deze zwangerschap heeft zich op natuurlijke wijze niet voortgezet. Mijn ex heeft bij mij de huilie uit gehangen door heel erg te hopen dat ze niet zwanger zou zijn maar -domme zak dat het is- hij niet overgegaan op condooms en was de dame nauwelijks een maand later wel zwanger. (Vanaf hun roze wolkje hebben ze de oh zo slechte Stali nog het leven op de meest smerige manier kapot proberen te maken. Dit zal ik jullie verder besparen, het is ze immers ook niet gelukt) De baby was nog geen jaar en toen spatte hun zeepbel uitelkaar en kreeg ik excuses van de dame. Rechtszaken schijnen te lopen maar mijn idee is dat je van een kale kip niet kunt plukken.

Goed, binnen no-time ging ex heil zoeken bij weer een andere ex. En jawel, weer zoéén met een ziekelijke kinderwens en hoppa binnen een paar weken zwanger. Baby ook inmiddels geboren. Ach, maar mijn ex was met het in de prullenbak verdwijnen van de moederkoek kennelijk al niet meer zo blij met de relatie.

Goed, mijn ex is een kansloos figuur, maar voor die vrouwen heb ik echt geen goed woord over. Gewoon lekker even in je eentje besluiten om maar kinderen te krijgen. Overleg? Joh, dat hoeft toch helemaal niet? We trekken je later wel even leeg met e.e.a. goor rechtszaakje.

Maar nu krijg ik vanavond even te horen dat mijn schoonzus ook zo'n mooi portret is. Ze is 42 jaar, heeft twee tienerdochters. Haar vorige vriend (emotionele knipperlichtrelatie) was nog maar net afgelopen en ze ontmoet in november jl. een nieuwe getrouwde man van 48. Man gaat weg bij zijn vrouw en trekt lekker makkelijk meteen bij schoonzus in. In januari bleek ze al zwanger. Een enorm grote schrik voor de man.

Tja, wat de man niet weet is wat ik wel weet. Schoonzus wilde rond haar veertigste al heel graag nog een keer een baby. Ze versprak zich dan ook door te zeggen dat het met haar vorige vriend niet gelukt is.
Ze is willens en wetens zwanger geworden zonder overleg.

Verder heb ik nog een collega. Hij heeft een vriendin die lesgeeft aan de onderbouw van een basisschool. Zij is met haar grote kinderwens ook maar even zonder zijn medeweten gestopt met de pil. Want na onderzoek is gebleken dat door pilgebruik haar eisprong niet goed loopt. Inmiddels weet hij het natuurlijk wel. Maar weer zo'n dame met kinderwens in haar eentje besluit om te stoppen met de pil. Afijn, het is maar wachten totdat die collega papa wordt terwijl hij dat nu nog niet wil. Ik heb hem aangeraden stiekem de pil te slikken totdat hij zeker van hun relatie is. Of anders demonstratief een grootverpakking condooms.

Mannen, vertrouw geen vrouw op haar zaadvragende ogen.
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:38:05 #2
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_49240387
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:36 schreef Stali het volgende:
Mannen, vertrouw geen vrouw op haar zaadvragende ogen.
bedankt voor de tip
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:40:55 #3
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_49240517
Je schrijft er wel heel boos en verbitterd over. Heb je soms zel heel diep ook een kinderwens (niet als aanval bedoeld hoor!).
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:40:58 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_49240521
Topsafe.

Maar goed om te weten dat vrouwen rond hun 35ste een beetje gekkig worden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_49240623
Je baalt omdat het jou niet zo snel lukt om zwanger te worden van je ex?
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:45:53 #6
92279 N.icka
Windforce 11
pi_49240756
Mens, oordeel niet zo over anderen , voel je je daar nu goed bij?
pi_49240780
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef Aventura het volgende:
Je schrijft er wel heel boos en verbitterd over. Heb je soms zel heel diep ook een kinderwens (niet als aanval bedoeld hoor!).
Ik ben 34 en heb reeds een kuiken. .

Ik ben er inderdaad boos over en het maakt helemaal niet uit dat ik zelf een vrouw ben.
In je eentje zwanger worden en een man erin luizen dat doe je gewoon niet.
Ga dan naar een spermabank.

Je moet niet vergeten Aventura, dat vrouwen heel erg beschermd worden bij scheidingen etc. En als ik dit soort idioterie hoor, ja dan maak ik me daar inderdaad druk over. Je moet je als man echt heel goed beschermen.
pi_49240859
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:42 schreef Thisbe het volgende:
Je baalt omdat het jou niet zo snel lukt om zwanger te worden van je ex?
Krijg ik nu alle vrouwtjes over me heen? .
pi_49240895
En dan klagen vrouwen dat ze onderdanig zijn of nauwelijks macht hebben...

Die mannen die je kent weten beter!

(niks tegen de vrouwen trouwens: iedereen is gelijk)
pi_49241001
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:46 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik ben er inderdaad boos over en het maakt helemaal niet uit dat ik zelf een vrouw ben.

Je moet niet vergeten Aventura, dat vrouwen heel erg beschermd worden bij scheidingen etc. En als ik dit soort idioterie hoor, ja dan maak ik me daar inderdaad druk over. Je moet je als man echt heel goed beschermen.
Vandaar, condooms

Bedankt voor de waarschuwing, het laatste wat ik op dit ogenblik zou willen is per ongeluk een koter op de wereld te zetten.
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:50:51 #11
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_49241015
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:48 schreef katerwater het volgende:
En dan klagen vrouwen dat ze onderdanig zijn of nauwelijks macht hebben...

Die mannen die je kent weten beter!

(niks tegen de vrouwen trouwens: iedereen is gelijk)
Niemand is gelijk. Iedereen is gelijkwaardig, tenzij het tegendeel bewezen is
pi_49241076
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:50 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Niemand is gelijk. Iedereen is gelijkwaardig, tenzij het tegendeel bewezen is
Ja dat bedoelde ik!
taalvaut
pi_49241128
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef jogy het volgende:
Topsafe.

Maar goed om te weten dat vrouwen rond hun 35ste een beetje gekkig worden.
.

Rond hun 25e al, Jogy.
pi_49241248
Ach, die vrouwen pik je toch zo uit? Ik bedoel, ik zou me daar echt geen zorgen over maken.
pi_49241303
Tsja, mijn ex probeerde dat ook, vlak nadat ik de relatie verbroken had. Kwam ook doodleuk mededelen dat ze zwanger was. Op mijn vraag hoe dat mogelijk was (pil + condoom gebruikt de laatste maanden) had ze niet echt een antwoord. Contact met haar verbroken en hoorde later dat het kind zwart was

Was ze in een dronken bui vreemdgegaan met een of andere bij ze inwonende asielzoeker (die zo een verblijfsvergunning hoopte te krijgen) en zwanger van hém geraakt. Wat een domme geit.

Overigens zou ik een vrouw die me dat flikt voor de keus stellen: een abortus of NOOIT meer iets van mij horen. En rechtszaken mogen ze proberen, dan emigreer ik gewoon of ga zwerven, in ieder geval krijgt ze geen cent van me. En nu niet zeuren over "eigen verantwoordelijkheid, moet je maar een condoom gebruiken bla bla" want als een vrouw zegt dat ze aan de pil is ga je er als man vanuit dat ze daar niet over liegt. Overigens doe ik 'het' in een nieuwe relatie pas zonder condoom als we beiden getest zijn op geslachtsziektes. En ik er zeker van kan zijn dat ze me niet zo'n geintje flikt.

Overigens ben ik getrouwd en heb ik een dochter (en word ik over 7 weken gesteriliseerd) dus waarschijnlijk zal ik dat probleem niet meer hebben..
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_49241319
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:55 schreef the_mind het volgende:
Ach, die vrouwen pik je toch zo uit? Ik bedoel, ik zou me daar echt geen zorgen over maken.
Precies! Volgensmij heb je echt wel door hoe zon persoon inelkaar zit voordat je het bed ermee induikt.
pi_49241480
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:56 schreef SadKingBilly het volgende:
Tsja, mijn ex probeerde dat ook, vlak nadat ik de relatie verbroken had. Kwam ook doodleuk mededelen dat ze zwanger was. Op mijn vraag hoe dat mogelijk was (pil + condoom gebruikt de laatste maanden) had ze niet echt een antwoord. Contact met haar verbroken en hoorde later dat het kind zwart was

Was ze in een dronken bui vreemdgegaan met een of andere bij ze inwonende asielzoeker (die zo een verblijfsvergunning hoopte te krijgen) en zwanger van hém geraakt. Wat een domme geit.

Overigens zou ik een vrouw die me dat flikt voor de keus stellen: een abortus of NOOIT meer iets van mij horen. En rechtszaken mogen ze proberen, dan emigreer ik gewoon of ga zwerven, in ieder geval krijgt ze geen cent van me. En nu niet zeuren over "eigen verantwoordelijkheid, moet je maar een condoom gebruiken bla bla" want als een vrouw zegt dat ze aan de pil is ga je er als man vanuit dat ze daar niet over liegt. Overigens doe ik 'het' in een nieuwe relatie pas zonder condoom als we beiden getest zijn op geslachtsziektes. En ik er zeker van kan zijn dat ze me niet zo'n geintje flikt.

Overigens ben ik getrouwd en heb ik een dochter (en word ik over 7 weken gesteriliseerd) dus waarschijnlijk zal ik dat probleem niet meer hebben..
Mijn punt is juist dat je vrouwen niet zomaar moet geloven. .
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:07:13 #18
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_49241847
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:36 schreef Stali het volgende:
Ik heb hem aangeraden stiekem de pil te slikken totdat hij zeker van hun relatie is.
Dus hij slikt nou de pil?
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:08:34 #19
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_49241932
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:46 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik geef je gelijk hoor maar: it takes two to tango. Als je er als man zeker van wilt zijn dat er geen zwangerschap komt, moet je zelf een condoom gebruiken. Het is niet anders.
Maar inderdaad, heel schrijnend dat vrouwen zomaar een kind van een man kunnen 'nemen' en vervolgens dat kind dan als machtsmiddel kunnen gebruiken. 'Als je geen geld geeft, mag je het kind niet zien'/mogen de opa en oma het kind niet zien', etc. Echt te sneu voor woorden.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij kan de man zich dan nog enigszins beschermen door het kind niet te erkennen. Maarja, daat schiet zo'n kind dan vaak ook niets mee op.
pi_49242137
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:07 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:

[..]

Dus hij slikt nou de pil?
Geen idee. Ik weet niet wat hij doet. De rookkamergesprekken gaan soms naar heel persoonlijk maar niet zo persoonlijk. .
pi_49242429
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:08 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik geef je gelijk hoor maar: it takes two to tango. Als je er als man zeker van wilt zijn dat er geen zwangerschap komt, moet je zelf een condoom gebruiken. Het is niet anders.
Maar inderdaad, heel schrijnend dat vrouwen zomaar een kind van een man kunnen 'nemen' en vervolgens dat kind dan als machtsmiddel kunnen gebruiken. 'Als je geen geld geeft, mag je het kind niet zien'/mogen de opa en oma het kind niet zien', etc. Echt te sneu voor woorden.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij kan de man zich dan nog enigszins beschermen door het kind niet te erkennen. Maarja, daat schiet zo'n kind dan vaak ook niets mee op.
Tuurlijk Aventura. Het risico van seks is nu eenmaal dat er o.a. kinderen van kunnen komen. Maar als zij zegt aan de pil te zijn, ga als man er niet vanuit dat dat waar is.
pi_49243018
Als man heb je trouwens vind ik wel een morele plicht om voor de vrouw en het kind te zorgen, als dat kind inderdaad van jou is.
pi_49243339
Ja, dat soort bitches (heb het hier over specifieke groep, niet alle vrouwen) zijn te walgelijk voor woorden. Door hun tekortkomingen verpesten ze het leven van een onschuldig kind.

Maar dat terzijde, je bent ook niet zo slim als je zonder condoom sext met een chick die je maar een paar weken kent, al is het alleen maar om ziektes te voorkomen.

Moet wel zeggen dat een getrouwde man die zijn vrouw zomaar dumpt alles krijgt wat ie verdient

Vind het trouwens ook onzin dat de man automatisch financieel leeg geplukt wordt bij een scheiding, maar dat is denk ik iets voor een andere topic
pi_49243488
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:25 schreef the_mind het volgende:
Als man heb je trouwens vind ik wel een morele plicht om voor de vrouw en het kind te zorgen, als dat kind inderdaad van jou is.
Tal van praktische voorbeelden die dit kunnen tegenspreken.
extreem maar wel mogelijk: man masturbeert thuis en zijn lief haalt het gebruikte doekje uit vuilbak en maakt zichzelf zwanger. Zonder zijn medeweten...
Overigens heel extreem geval dat nooit voorkomt, maar je theorie is wel ontkrachtigd
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:35:42 #25
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_49243658
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:25 schreef the_mind het volgende:
Ik vind van niet. Niet als ze als het ware je zaad steelt (door de pil niet te nemen) om ermee te doen wat ze wil. Maar goed, de meeste mannen zullen wel over hun hart strijken als het dan eenmaal zover is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')