bedankt voor de tipquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:36 schreef Stali het volgende:
Mannen, vertrouw geen vrouw op haar zaadvragende ogen.
Ik ben 34 en heb reeds een kuiken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef Aventura het volgende:
Je schrijft er wel heel boos en verbitterd over. Heb je soms zel heel diep ook een kinderwens (niet als aanval bedoeld hoor!).
Krijg ik nu alle vrouwtjes over me heen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:42 schreef Thisbe het volgende:
Je baalt omdat het jou niet zo snel lukt om zwanger te worden van je ex?
Vandaar, condoomsquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ben 34 en heb reeds een kuiken..
Ik ben er inderdaad boos over en het maakt helemaal niet uit dat ik zelf een vrouw ben.
In je eentje zwanger worden en een man erin luizen dat doe je gewoon niet.
Ga dan naar een spermabank.
Je moet niet vergeten Aventura, dat vrouwen heel erg beschermd worden bij scheidingen etc. En als ik dit soort idioterie hoor, ja dan maak ik me daar inderdaad druk over. Je moet je als man echt heel goed beschermen.
Niemand is gelijk. Iedereen is gelijkwaardig, tenzij het tegendeel bewezen isquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:48 schreef katerwater het volgende:
En dan klagen vrouwen dat ze onderdanig zijn of nauwelijks macht hebben...
Die mannen die je kent weten beter!
(niks tegen de vrouwen trouwens: iedereen is gelijk)
Ja dat bedoelde ik!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:50 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Niemand is gelijk. Iedereen is gelijkwaardig, tenzij het tegendeel bewezen is![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef jogy het volgende:
Topsafe.
Maar goed om te weten dat vrouwen rond hun 35ste een beetje gekkig worden.
Precies! Volgensmij heb je echt wel door hoe zon persoon inelkaar zit voordat je het bed ermee induikt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:55 schreef the_mind het volgende:
Ach, die vrouwen pik je toch zo uit? Ik bedoel, ik zou me daar echt geen zorgen over maken.
Mijn punt is juist dat je vrouwen niet zomaar moet geloven.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:56 schreef SadKingBilly het volgende:
Tsja, mijn ex probeerde dat ook, vlak nadat ik de relatie verbroken had. Kwam ook doodleuk mededelen dat ze zwanger was. Op mijn vraag hoe dat mogelijk was (pil + condoom gebruikt de laatste maanden) had ze niet echt een antwoord. Contact met haar verbroken en hoorde later dat het kind zwart was
Was ze in een dronken bui vreemdgegaan met een of andere bij ze inwonende asielzoeker (die zo een verblijfsvergunning hoopte te krijgen) en zwanger van hém geraakt. Wat een domme geit.
Overigens zou ik een vrouw die me dat flikt voor de keus stellen: een abortus of NOOIT meer iets van mij horen. En rechtszaken mogen ze proberen, dan emigreer ik gewoon of ga zwerven, in ieder geval krijgt ze geen cent van me. En nu niet zeuren over "eigen verantwoordelijkheid, moet je maar een condoom gebruiken bla bla" want als een vrouw zegt dat ze aan de pil is ga je er als man vanuit dat ze daar niet over liegt. Overigens doe ik 'het' in een nieuwe relatie pas zonder condoom als we beiden getest zijn op geslachtsziektes. En ik er zeker van kan zijn dat ze me niet zo'n geintje flikt.
Overigens ben ik getrouwd en heb ik een dochter (en word ik over 7 weken gesteriliseerd) dus waarschijnlijk zal ik dat probleem niet meer hebben..
Dus hij slikt nou de pil?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:36 schreef Stali het volgende:
Ik heb hem aangeraden stiekem de pil te slikken totdat hij zeker van hun relatie is.
Ik geef je gelijk hoor maar: it takes two to tango. Als je er als man zeker van wilt zijn dat er geen zwangerschap komt, moet je zelf een condoom gebruiken. Het is niet anders.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ben 34 en heb reeds een kuiken..
Ik ben er inderdaad boos over en het maakt helemaal niet uit dat ik zelf een vrouw ben.
Je moet niet vergeten Aventura, dat vrouwen heel erg beschermd worden bij scheidingen etc. En als ik dit soort idioterie hoor, ja dan maak ik me daar inderdaad druk over. Je moet je als man echt heel goed beschermen.
Geen idee. Ik weet niet wat hij doet. De rookkamergesprekken gaan soms naar heel persoonlijk maar niet zo persoonlijk.quote:
Tuurlijk Aventura. Het risico van seks is nu eenmaal dat er o.a. kinderen van kunnen komen. Maar als zij zegt aan de pil te zijn, ga als man er niet vanuit dat dat waar is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk hoor maar: it takes two to tango. Als je er als man zeker van wilt zijn dat er geen zwangerschap komt, moet je zelf een condoom gebruiken. Het is niet anders.
Maar inderdaad, heel schrijnend dat vrouwen zomaar een kind van een man kunnen 'nemen' en vervolgens dat kind dan als machtsmiddel kunnen gebruiken. 'Als je geen geld geeft, mag je het kind niet zien'/mogen de opa en oma het kind niet zien', etc. Echt te sneu voor woorden.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij kan de man zich dan nog enigszins beschermen door het kind niet te erkennen. Maarja, daat schiet zo'n kind dan vaak ook niets mee op.
Tal van praktische voorbeelden die dit kunnen tegenspreken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:25 schreef the_mind het volgende:
Als man heb je trouwens vind ik wel een morele plicht om voor de vrouw en het kind te zorgen, als dat kind inderdaad van jou is.
Ik vind van niet. Niet als ze als het ware je zaad steelt (door de pil niet te nemen) om ermee te doen wat ze wil. Maar goed, de meeste mannen zullen wel over hun hart strijken als het dan eenmaal zover is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:25 schreef the_mind het volgende:
Als man heb je trouwens vind ik wel een morele plicht om voor de vrouw en het kind te zorgen, als dat kind inderdaad van jou is.
Ja, kinderen kunnen het gevolg zijn van een gezellige sekspartij.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:25 schreef the_mind het volgende:
Komt wel voor. Boris Becker weet daar alles van.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:33 schreef katerwater het volgende:
[..]
Tal van praktische voorbeelden die dit kunnen tegenspreken.
extreem maar wel mogelijk: man masturbeert thuis en zijn lief haalt het gebruikte doekje uit vuilbak en maakt zichzelf zwanger. Zonder zijn medeweten...
Overigens heel extreem geval dat nooit voorkomt, maar je theorie is wel ontkrachtigd![]()
Zit wat in, maar je kunt het kind toch niet zomaar in de steek laten, lijkt me. En als je het kind wil helpen, zul je (helaas?) ook de moeder erbij moeten nemen. Niet in de zin van dat je relatie blijft doorzetten, maar wel bijvoorbeeld door financiële steun.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:35 schreef Aventura het volgende:
Ik vind van niet. Niet als ze als het ware je zaad steelt (door de pil niet te nemen) om ermee te doen wat ze wil. Maar goed, de meeste mannen zullen wel over hun hart strijken als het dan eenmaal zover is.
Ben ik het eigenlijk ook wel mee eens.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:37 schreef Stali het volgende:
Ja, kinderen kunnen het gevolg zijn van een gezellige sekspartij.
Dat plichtsbesef heb je als man -met de minste rechten- natuurlijk wel naar je kind. Okay, mannen zijn hierin ook heel vaak in gebreke. Daar zijn vast genoeg topics over. Ik vind het alleen niet kunnen dat een vrouw een man er op deze manier inluist.
Dan vind jij toch precies hetzelfde als ik lijkt mequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:54 schreef the_mind het volgende:
[..]
Zit wat in, maar je kunt het kind toch niet zomaar in de steek laten, lijkt me. En als je het kind wil helpen, zul je (helaas?) ook de moeder erbij moeten nemen. Niet in de zin van dat je relatie blijft doorzetten, maar wel bijvoorbeeld door financiële steun.
(Ik vind trouwens wel dat de man deze beslissing zelf hoort te nemen en dat dit niet per wet zou moeten worden opgelegd)
Dat zijn wel hele extreme gevallen. Het is ook niet zozeer een theorie, maar meer een morele regel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:33 schreef katerwater het volgende:
Tal van praktische voorbeelden die dit kunnen tegenspreken.
extreem maar wel mogelijk: man masturbeert thuis en zijn lief haalt het gebruikte doekje uit vuilbak en maakt zichzelf zwanger. Zonder zijn medeweten...
Overigens heel extreem geval dat nooit voorkomt, maar je theorie is wel ontkrachtigd![]()
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:57 schreef Aventura het volgende:
Dan vind jij toch precies hetzelfde als ik lijkt me
Het is toch ook te gek om los te lopen? Van die kutwijven die puur en alleen om hun eigen hormonenrazernij te bedwingen zonder medeweten van hun partner zwanger proberen te worden?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef Aventura het volgende:
Je schrijft er wel heel boos en verbitterd over. Heb je soms zel heel diep ook een kinderwens (niet als aanval bedoeld hoor!).
Je zou ze toch gewoon een miskraam en levenslange onvruchtbaarheid toewensen die kutwijven....quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:13 schreef Godshand het volgende:
mijn ex probeerde het ook... ze gaf aan graag zwanger te willen worden. ik vond het helemaal niks , temeer ik nog studeerde... als ik dat argument gaf gaf ze me wel gelijk, maar meer op een toon van: lul maar een end weg..
ik zat altijd paranoia haar pil te controleren en te kijken of ze hem wel innam..
uiteindelijk werd ze zwanger van de nieuwe vriend na mij, 3 weken later
nahja hij was dus wel zo stom geweest om dr niet op toe te zien..
maar kortom, ik vind het dus echt egoïstisch en krijg het gevoel om op mams na de bevalling een dubbelloops te richten en tsjakka.. en haar plezier niet te gunnen..
En weer zo'n wijf dat aan de essentie van de TS d'r verhaal voorbij gaat...quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:53 schreef Liquidootje het volgende:
Erg verbitterde post ja.. en je typt zoveel ex dit ex dat, dat ik niet eens ex weet waar welke ex zit of ex doet enzo e(t)x(c).
Wil jij ook nog zwanger worden?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:58 schreef milagro het volgende:
ik denk dat ik maar niet reageer in dit topic, behalve dan door dit te zeggen
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:04 schreef milagro het volgende:
[..]nee, zeg doe me een lol
zie een topic in OUD wat raakvlakken heeft met dit onderwerp
iets over gescheiden ouders en rancuneuze vrouwen en zo
Niet als haar haar ook grijs wordt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:53 schreef American_Nightmare het volgende:
goddamnnou ik erover nadenk mijn vriendin is al maanden niet meer ongesteld en wordt steeds dikker, is dat een slecht voorteken
Milagro... help!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:04 schreef milagro het volgende:
[..]nee, zeg doe me een lol
zie een topic in OUD wat raakvlakken heeft met dit onderwerp
iets over gescheiden ouders en rancuneuze vrouwen en zo
gewoon effe op mijn naam klikken en dan is het 't tweede OUD topic in mijn lijst denk ikquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Milagro... help!!!
Doe eens een linkje? Zo'n OUD-index. Er wordt door vrouwen gepraat over kindjes. Een normaal mens heeft het over kinderen.... dat zoetsappige over kindjes....
Er is ook niets mierzoets te vinden over pubers trouwens. Net alsof alleen het eerste jaar leuk is..
Bullcrap.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:53 schreef Liquidootje het volgende:
Erg verbitterde post ja.. en je typt zoveel ex dit ex dat, dat ik niet eens ex weet waar welke ex zit of ex doet enzo e(t)x(c).
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:46 schreef Stali het volgende:
Je moet niet vergeten Aventura, dat vrouwen heel erg beschermd worden bij scheidingen etc. En als ik dit soort idioterie hoor, ja dan maak ik me daar inderdaad druk over.
Joh, had je me niet ff eerder kunnen waarschuwen!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:36 schreef Stali het volgende:
Wat een lariekoek. Als zij zegt dat ze de pil slikt hoef ik toch niet iedere keer een condoom om om geen kinderen te krijgen? Of moet ik haar stripjes gaan controleren oid? Dan zou ik sowieso geen relatie met haar hebben dunkt me, als ik haar niet zou vertrouwenquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk hoor maar: it takes two to tango. Als je er als man zeker van wilt zijn dat er geen zwangerschap komt, moet je zelf een condoom gebruiken. Het is niet anders.
idd, en ms dat je wel een condoom wilde gebruiken maar dat zij er op staat dat niet te doen, want "ben toch aan de pil, dat weet je toch, vertrouw je me niet of zo "quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat een lariekoek. Als zij zegt dat ze de pil slikt hoef ik toch niet iedere keer een condoom om om geen kinderen te krijgen? Of moet ik haar stripjes gaan controleren oid? Dan zou ik sowieso geen relatie met haar hebben dunkt me, als ik haar niet zou vertrouwen
Ehmz, ik ken een stel, na 2 kids wilden ze niet meer, zij aan de pil (en tetracycline), weer zwanger, vervolgens liet zijn haar eierstokken dichtbinden, toch wéér zwanger, van ellende liet hij er een knoop in leggen, taaadaaaaaa, nog geen 2 weken daaran was zij wéééér zwanger, ze hadden moeten wachten tot alle dode zaad was *opgelost* en dat duurt meestal een maandje.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:14 schreef milagro het volgende:
"ja, de pil werkt bij mij niet"
ja, hallo, dat weet je dan toch na 1 kind al, maar helemaal na het 2e, hoe dan die 3e??
Mis ik iets??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:31 schreef vbmot het volgende:
Ach, mocht het fout gaan en je bent het zat om die luiers te verschonen dan kun je altijd nog naar Portugal op vakantie met die koter. Winstgevende investering dunkt me
Jochem Myjer heeft daar een heel mooi stukje over.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef jogy het volgende:
Topsafe.
Maar goed om te weten dat vrouwen rond hun 35ste een beetje gekkig worden.
Ik zou zeggen als ik door het raam kijk trek altijd je regenjas aan als het nodig is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:36 schreef Stali het volgende:
Vertel!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:35 schreef het.ismij het volgende:
Bedankt voor de waarschuwing.
* het.ismij is ook ene keer bijna de lul geweest.
Net vriendin, condoom gescheurd, niet aan de pil, zij over tijd.quote:
Nog kanslozer als je huidige 'man'?quote:
Misschien hebben ze ergens het idee dat de relatie stand houdt wanneer er een jankende klomp ellende in een wieg ligt te krijsen. Dat de man dan niet weg durft, ofzo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Raar zulke vrouwen; ze willen per se een kind en het maakt niet uit van wie en of de relatie instand blijft na de verwekking.
En dan is het kind 18 en gaat pleite, en blijft ma afgepeigerd, alleen en verbittterd achter.
Ik blijf dan nog liever kinderloos mét een goede relatie dan dat.....
Magoed; het zal wel de roep van de natuur zijn, en die heeft mij -nog- niet geroepen blijkbaar.
uiteraardquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:13 schreef mvdlubbe het volgende:
Overigens vind ik het nog altijd deels verantwoordelijkheid van de vent, ook.
Voor jou 'per ongeluk'quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:50 schreef RiLo het volgende:
[..]
Vandaar, condooms
Bedankt voor de waarschuwing, het laatste wat ik op dit ogenblik zou willen is per ongeluk een koter op de wereld te zetten.
Ik begrijp niet dat je daarvoor je huwelijk op het spel wilt zetten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:17 schreef lily het volgende:
Is een collega van me ook overkomen.
Hij had 2 zoons en vond dat prima maar zijn vrouw wilde graag een dochter. Hij vond 2 kinderen genoeg en wilde dus geen 3de.
Vrouwlief is zonder overleg gewoon zwanger geworden. Betreffende collega pisnijdig en heeft zich direct laten steriliseren maar ja, "kwaad" was al geschied.
(Ze hebben trouwens inderdaad een dochter gekregen)
Ik vind dit dus ook echt absurd! Ongelooflijk
En ook de verhalen van; de pil werkt bij mij niet, en zwanger geworden door de pil heen...
In sommige gevallen zal dat best zo zijn maar ik heb daar heel vaak mijn twijfels bij..
In a perfect world, everything is black & white...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Voor jou 'per ongeluk'
Voor haar 'met voorbedachte rade'
ik vind het absoluut belachelijk van die vrouwen, en dan gaan ze hier zitten zeiken dat TS verbitterd klinkt? wat heeft dat er nou mee te maken?
ben het met TS eens, vrouwen horen niet een man in een zwangerschap te luizen
Ik weet het niet, misschien. Ik heb dat in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat je daarvoor je huwelijk op het spel wilt zetten.
Is het dan een zodanige oerdrang dat de vrouw niet anders kan?![]()
ik snap je reactie niet...leg eens uit?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:30 schreef Developersrus het volgende:
[..]
In a perfect world, everything is black & white...
Dan prop je d'r toch een morning after pil in? Dat lijkt me dan weer zo lastig niet. En is ze principieel tegen hormonen dan is er ook altijd nog 't morning after spiraaltje. Wat dat betreft heb ik vriendlief volledig geïndoctrineerd met voorbehoedsmiddelen, als er ook maar een minieme kans is dat er iets fout kan gaan staat die ook doodleuk bij de apotheek op de stoep - al ben ik niet zo'n kut die zijn toekomst even egoïstisch alleen wil bepalen en ben ik meestal eerder met maatregelen fixen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:30 schreef het.ismij het volgende:
Net vriendin, condoom gescheurd, niet aan de pil, zij over tijd.
Ik niet blij. zij thank god ook niet blij. Einde oefening
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:02 schreef mvdlubbe het volgende:
Als je een latexcondoom met een gaatje op een erect lid () aanbrengt scheurt het hele condoom, houd je alleen het elastiekje aan het einde over. Lijkt me genoeg indicatie, tenzij je knetterlam bent.
Dat hoeft dus echt niet he... Keertje uitgeprobeerd over een hand heen (nog wel wat groter dan een stijve), en 't ding bleef gewoon heel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:02 schreef mvdlubbe het volgende:
Als je een latexcondoom met een gaatje op een erect lid () aanbrengt scheurt het hele condoom, houd je alleen het elastiekje aan het einde over. Lijkt me genoeg indicatie, tenzij je knetterlam bent.
ehh...?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:51 schreef innovative het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik vriendlief volledig geïndoctrineerd met voorbehoedsmiddelen,
What the... Voor zover ik weet kun jij ook opdreunen hoe de pil werkt, hoe veilig die is, wat een morning after pil is, wanneer je die moet nemen als je een pil vergeet oid, wanneer diarree gevaarlijk is voor de werking van de pil (je bent verdorie zelf naar de apotheek gegaan toen!)quote:
Uh, volgens mij nogal aardig watquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:41 schreef MikeyMan het volgende:
Ja, en hoeveel heb jij daarmee van doen gehad, afgezien van het laatste geval?
Tis heel erg lang geleden,.. onervaren enzo.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:51 schreef innovative het volgende:
[..]
Dan prop je d'r toch een morning after pil in?
Nogal makkelijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:45 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
Maar om een kort verhaal heel lang te maken,
TS is gewoon jaloers en houdt nog steeds in de gaten wat er allemaal gebeurt in het leven van haar ex ?
Je bent de zoveelste vrouw die een reactie geeft als deze, voorbijgaand aan de werkelijk belangrijke info in het topic. Stuitend! En meelijwekkend tevens.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:45 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
TS is gewoon jaloers en houdt nog steeds in de gaten wat er allemaal gebeurt in het leven van haar ex ?
Woest aantrekkelijk, verbitterende vrouwen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:36 schreef Stali het volgende:
fascist !quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:02 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Je bent de zoveelste vrouw die een reactie geeft als deze, voorbijgaand aan de werkelijk belangrijke info in het topic. Stuitend! En meelijwekkend tevens.
Doe niet zo verdomd moralistisch, iedereen oordeelt over anderen. Jij nu ook over haar, ook al doe je dat onbewust.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:45 schreef N.icka het volgende:
Mens, oordeel niet zo over anderen , voel je je daar nu goed bij?
Pardon? Je bent door je argumenten heen ofzo? Dit is wel een bijzonder slappe reactie.quote:
Lijkt me niks!quote:ideologie, berustende op nationalistische, autoritaire en corporatieve beginselen
ja, en jij hebt ws jouw vriend er ook zo ingeluisd, of bent dan van planquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:45 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
Ook dom van hem.. Want 3 weken later zou ik nog steeds met condoom neuken..quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:13 schreef Godshand het volgende:
ik zat altijd paranoia haar pil te controleren en te kijken of ze hem wel innam..
uiteindelijk werd ze zwanger van de nieuwe vriend na mij, 3 weken later
Ja allemaal van dezelfde manquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:14 schreef milagro het volgende:
[..]
ik weet niet zeker of het bij 1 en dezelfde vent was, maar iig was er iets ook waarom zij geen andere anticonceptie nam dan de pil, prikpil was teveel hormonen ineens, condooms was ook geen optie om de een of andere reden, spiraaltje was ook niets, geen idee wat de redenen precies waren, maar het stonk aan alle kanten iig, en nee, niet naar vis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |