abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49240319
Werkelijk, ik schaam me voor mijn seksegenoten.

Mijn ex heeft het ookal zo getroffen. Na mij was zijn nieuwe vriendin binnen 14 dagen een paar dagen zwanger. Deze zwangerschap heeft zich op natuurlijke wijze niet voortgezet. Mijn ex heeft bij mij de huilie uit gehangen door heel erg te hopen dat ze niet zwanger zou zijn maar -domme zak dat het is- hij niet overgegaan op condooms en was de dame nauwelijks een maand later wel zwanger. (Vanaf hun roze wolkje hebben ze de oh zo slechte Stali nog het leven op de meest smerige manier kapot proberen te maken. Dit zal ik jullie verder besparen, het is ze immers ook niet gelukt) De baby was nog geen jaar en toen spatte hun zeepbel uitelkaar en kreeg ik excuses van de dame. Rechtszaken schijnen te lopen maar mijn idee is dat je van een kale kip niet kunt plukken.

Goed, binnen no-time ging ex heil zoeken bij weer een andere ex. En jawel, weer zoéén met een ziekelijke kinderwens en hoppa binnen een paar weken zwanger. Baby ook inmiddels geboren. Ach, maar mijn ex was met het in de prullenbak verdwijnen van de moederkoek kennelijk al niet meer zo blij met de relatie.

Goed, mijn ex is een kansloos figuur, maar voor die vrouwen heb ik echt geen goed woord over. Gewoon lekker even in je eentje besluiten om maar kinderen te krijgen. Overleg? Joh, dat hoeft toch helemaal niet? We trekken je later wel even leeg met e.e.a. goor rechtszaakje.

Maar nu krijg ik vanavond even te horen dat mijn schoonzus ook zo'n mooi portret is. Ze is 42 jaar, heeft twee tienerdochters. Haar vorige vriend (emotionele knipperlichtrelatie) was nog maar net afgelopen en ze ontmoet in november jl. een nieuwe getrouwde man van 48. Man gaat weg bij zijn vrouw en trekt lekker makkelijk meteen bij schoonzus in. In januari bleek ze al zwanger. Een enorm grote schrik voor de man.

Tja, wat de man niet weet is wat ik wel weet. Schoonzus wilde rond haar veertigste al heel graag nog een keer een baby. Ze versprak zich dan ook door te zeggen dat het met haar vorige vriend niet gelukt is.
Ze is willens en wetens zwanger geworden zonder overleg.

Verder heb ik nog een collega. Hij heeft een vriendin die lesgeeft aan de onderbouw van een basisschool. Zij is met haar grote kinderwens ook maar even zonder zijn medeweten gestopt met de pil. Want na onderzoek is gebleken dat door pilgebruik haar eisprong niet goed loopt. Inmiddels weet hij het natuurlijk wel. Maar weer zo'n dame met kinderwens in haar eentje besluit om te stoppen met de pil. Afijn, het is maar wachten totdat die collega papa wordt terwijl hij dat nu nog niet wil. Ik heb hem aangeraden stiekem de pil te slikken totdat hij zeker van hun relatie is. Of anders demonstratief een grootverpakking condooms.

Mannen, vertrouw geen vrouw op haar zaadvragende ogen.
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:38:05 #2
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_49240387
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:36 schreef Stali het volgende:
bedankt voor de tip
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:40:55 #3
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_49240517
Je schrijft er wel heel boos en verbitterd over. Heb je soms zel heel diep ook een kinderwens (niet als aanval bedoeld hoor!).
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:40:58 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_49240521
Topsafe.

Maar goed om te weten dat vrouwen rond hun 35ste een beetje gekkig worden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_49240623
Je baalt omdat het jou niet zo snel lukt om zwanger te worden van je ex?
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:45:53 #6
92279 N.icka
Windforce 11
pi_49240756
Mens, oordeel niet zo over anderen , voel je je daar nu goed bij?
pi_49240780
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef Aventura het volgende:
Je schrijft er wel heel boos en verbitterd over. Heb je soms zel heel diep ook een kinderwens (niet als aanval bedoeld hoor!).
Ik ben 34 en heb reeds een kuiken. .

Ik ben er inderdaad boos over en het maakt helemaal niet uit dat ik zelf een vrouw ben.
In je eentje zwanger worden en een man erin luizen dat doe je gewoon niet.
Ga dan naar een spermabank.

Je moet niet vergeten Aventura, dat vrouwen heel erg beschermd worden bij scheidingen etc. En als ik dit soort idioterie hoor, ja dan maak ik me daar inderdaad druk over. Je moet je als man echt heel goed beschermen.
pi_49240859
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:42 schreef Thisbe het volgende:
Je baalt omdat het jou niet zo snel lukt om zwanger te worden van je ex?
Krijg ik nu alle vrouwtjes over me heen? .
pi_49240895
En dan klagen vrouwen dat ze onderdanig zijn of nauwelijks macht hebben...

Die mannen die je kent weten beter!

(niks tegen de vrouwen trouwens: iedereen is gelijk)
pi_49241001
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:46 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik ben er inderdaad boos over en het maakt helemaal niet uit dat ik zelf een vrouw ben.

Je moet niet vergeten Aventura, dat vrouwen heel erg beschermd worden bij scheidingen etc. En als ik dit soort idioterie hoor, ja dan maak ik me daar inderdaad druk over. Je moet je als man echt heel goed beschermen.
Vandaar, condooms

Bedankt voor de waarschuwing, het laatste wat ik op dit ogenblik zou willen is per ongeluk een koter op de wereld te zetten.
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:50:51 #11
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_49241015
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:48 schreef katerwater het volgende:
En dan klagen vrouwen dat ze onderdanig zijn of nauwelijks macht hebben...

Die mannen die je kent weten beter!

(niks tegen de vrouwen trouwens: iedereen is gelijk)
Niemand is gelijk. Iedereen is gelijkwaardig, tenzij het tegendeel bewezen is
pi_49241076
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:50 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Niemand is gelijk. Iedereen is gelijkwaardig, tenzij het tegendeel bewezen is
Ja dat bedoelde ik!
taalvaut
pi_49241128
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef jogy het volgende:
Topsafe.

.

Rond hun 25e al, Jogy.
pi_49241248
Ach, die vrouwen pik je toch zo uit? Ik bedoel, ik zou me daar echt geen zorgen over maken.
pi_49241303
Tsja, mijn ex probeerde dat ook, vlak nadat ik de relatie verbroken had. Kwam ook doodleuk mededelen dat ze zwanger was. Op mijn vraag hoe dat mogelijk was (pil + condoom gebruikt de laatste maanden) had ze niet echt een antwoord. Contact met haar verbroken en hoorde later dat het kind zwart was

Was ze in een dronken bui vreemdgegaan met een of andere bij ze inwonende asielzoeker (die zo een verblijfsvergunning hoopte te krijgen) en zwanger van hém geraakt. Wat een domme geit.

Overigens zou ik een vrouw die me dat flikt voor de keus stellen: een abortus of NOOIT meer iets van mij horen. En rechtszaken mogen ze proberen, dan emigreer ik gewoon of ga zwerven, in ieder geval krijgt ze geen cent van me. En nu niet zeuren over "eigen verantwoordelijkheid, moet je maar een condoom gebruiken bla bla" want als een vrouw zegt dat ze aan de pil is ga je er als man vanuit dat ze daar niet over liegt. Overigens doe ik 'het' in een nieuwe relatie pas zonder condoom als we beiden getest zijn op geslachtsziektes. En ik er zeker van kan zijn dat ze me niet zo'n geintje flikt.

Overigens ben ik getrouwd en heb ik een dochter (en word ik over 7 weken gesteriliseerd) dus waarschijnlijk zal ik dat probleem niet meer hebben..
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_49241319
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:55 schreef the_mind het volgende:
Ach, die vrouwen pik je toch zo uit? Ik bedoel, ik zou me daar echt geen zorgen over maken.
Precies! Volgensmij heb je echt wel door hoe zon persoon inelkaar zit voordat je het bed ermee induikt.
pi_49241480
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:56 schreef SadKingBilly het volgende:
Tsja, mijn ex probeerde dat ook, vlak nadat ik de relatie verbroken had. Kwam ook doodleuk mededelen dat ze zwanger was. Op mijn vraag hoe dat mogelijk was (pil + condoom gebruikt de laatste maanden) had ze niet echt een antwoord. Contact met haar verbroken en hoorde later dat het kind zwart was

Was ze in een dronken bui vreemdgegaan met een of andere bij ze inwonende asielzoeker (die zo een verblijfsvergunning hoopte te krijgen) en zwanger van hém geraakt. Wat een domme geit.

Overigens zou ik een vrouw die me dat flikt voor de keus stellen: een abortus of NOOIT meer iets van mij horen. En rechtszaken mogen ze proberen, dan emigreer ik gewoon of ga zwerven, in ieder geval krijgt ze geen cent van me. En nu niet zeuren over "eigen verantwoordelijkheid, moet je maar een condoom gebruiken bla bla" want als een vrouw zegt dat ze aan de pil is ga je er als man vanuit dat ze daar niet over liegt. Overigens doe ik 'het' in een nieuwe relatie pas zonder condoom als we beiden getest zijn op geslachtsziektes. En ik er zeker van kan zijn dat ze me niet zo'n geintje flikt.

Overigens ben ik getrouwd en heb ik een dochter (en word ik over 7 weken gesteriliseerd) dus waarschijnlijk zal ik dat probleem niet meer hebben..
Mijn punt is juist dat je vrouwen niet zomaar moet geloven. .
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:07:13 #18
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_49241847
quote:
Ik heb hem aangeraden stiekem de pil te slikken totdat hij zeker van hun relatie is.
Dus hij slikt nou de pil?
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:08:34 #19
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_49241932
quote:

[..]

Ik geef je gelijk hoor maar: it takes two to tango. Als je er als man zeker van wilt zijn dat er geen zwangerschap komt, moet je zelf een condoom gebruiken. Het is niet anders.
Maar inderdaad, heel schrijnend dat vrouwen zomaar een kind van een man kunnen 'nemen' en vervolgens dat kind dan als machtsmiddel kunnen gebruiken. 'Als je geen geld geeft, mag je het kind niet zien'/mogen de opa en oma het kind niet zien', etc. Echt te sneu voor woorden.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij kan de man zich dan nog enigszins beschermen door het kind niet te erkennen. Maarja, daat schiet zo'n kind dan vaak ook niets mee op.
pi_49242137
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:07 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:

[..]

Dus hij slikt nou de pil?
Geen idee. Ik weet niet wat hij doet. De rookkamergesprekken gaan soms naar heel persoonlijk maar niet zo persoonlijk. .
pi_49242429
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:08 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ik geef je gelijk hoor maar: it takes two to tango. Als je er als man zeker van wilt zijn dat er geen zwangerschap komt, moet je zelf een condoom gebruiken. Het is niet anders.
Maar inderdaad, heel schrijnend dat vrouwen zomaar een kind van een man kunnen 'nemen' en vervolgens dat kind dan als machtsmiddel kunnen gebruiken. 'Als je geen geld geeft, mag je het kind niet zien'/mogen de opa en oma het kind niet zien', etc. Echt te sneu voor woorden.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij kan de man zich dan nog enigszins beschermen door het kind niet te erkennen. Maarja, daat schiet zo'n kind dan vaak ook niets mee op.
Tuurlijk Aventura. Het risico van seks is nu eenmaal dat er o.a. kinderen van kunnen komen. Maar als zij zegt aan de pil te zijn, ga als man er niet vanuit dat dat waar is.
pi_49243018
Als man heb je trouwens vind ik wel een morele plicht om voor de vrouw en het kind te zorgen, als dat kind inderdaad van jou is.
pi_49243339
Ja, dat soort bitches (heb het hier over specifieke groep, niet alle vrouwen) zijn te walgelijk voor woorden. Door hun tekortkomingen verpesten ze het leven van een onschuldig kind.

Maar dat terzijde, je bent ook niet zo slim als je zonder condoom sext met een chick die je maar een paar weken kent, al is het alleen maar om ziektes te voorkomen.

Moet wel zeggen dat een getrouwde man die zijn vrouw zomaar dumpt alles krijgt wat ie verdient

Vind het trouwens ook onzin dat de man automatisch financieel leeg geplukt wordt bij een scheiding, maar dat is denk ik iets voor een andere topic
pi_49243488
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:25 schreef the_mind het volgende:
Als man heb je trouwens vind ik wel een morele plicht om voor de vrouw en het kind te zorgen, als dat kind inderdaad van jou is.
Tal van praktische voorbeelden die dit kunnen tegenspreken.
extreem maar wel mogelijk: man masturbeert thuis en zijn lief haalt het gebruikte doekje uit vuilbak en maakt zichzelf zwanger. Zonder zijn medeweten...
Overigens heel extreem geval dat nooit voorkomt, maar je theorie is wel ontkrachtigd
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:35:42 #25
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_49243658
quote:
Ik vind van niet. Niet als ze als het ware je zaad steelt (door de pil niet te nemen) om ermee te doen wat ze wil. Maar goed, de meeste mannen zullen wel over hun hart strijken als het dan eenmaal zover is.
pi_49243799
quote:
Ja, kinderen kunnen het gevolg zijn van een gezellige sekspartij.
Dat plichtsbesef heb je als man -met de minste rechten- natuurlijk wel naar je kind. Okay, mannen zijn hierin ook heel vaak in gebreke. Daar zijn vast genoeg topics over. Ik vind het alleen niet kunnen dat een vrouw een man er op deze manier inluist.
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:37:50 #27
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_49243826
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:52 schreef Stali het volgende:

[..]

.

Rond hun 25e al, Jogy.
Oh .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_49243955
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:33 schreef katerwater het volgende:

[..]

extreem maar wel mogelijk: man masturbeert thuis en zijn lief haalt het gebruikte doekje uit vuilbak en maakt zichzelf zwanger. Zonder zijn medeweten...
Overigens heel extreem geval dat nooit voorkomt, maar je theorie is wel ontkrachtigd
Komt wel voor. Boris Becker weet daar alles van. .
pi_49244713
Gebeurde 2x met een vrouw en daarna nog een keer met weer een ander?

Volgens mij is je ex degene die condooms aan het lekprikken was
pi_49244883
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:35 schreef Aventura het volgende:

Ik vind van niet. Niet als ze als het ware je zaad steelt (door de pil niet te nemen) om ermee te doen wat ze wil. Maar goed, de meeste mannen zullen wel over hun hart strijken als het dan eenmaal zover is.
Zit wat in, maar je kunt het kind toch niet zomaar in de steek laten, lijkt me. En als je het kind wil helpen, zul je (helaas?) ook de moeder erbij moeten nemen. Niet in de zin van dat je relatie blijft doorzetten, maar wel bijvoorbeeld door financiële steun.

(Ik vind trouwens wel dat de man deze beslissing zelf hoort te nemen en dat dit niet per wet zou moeten worden opgelegd)
pi_49245004
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:37 schreef Stali het volgende:

Ja, kinderen kunnen het gevolg zijn van een gezellige sekspartij.
Dat plichtsbesef heb je als man -met de minste rechten- natuurlijk wel naar je kind. Okay, mannen zijn hierin ook heel vaak in gebreke. Daar zijn vast genoeg topics over. Ik vind het alleen niet kunnen dat een vrouw een man er op deze manier inluist.
Ben ik het eigenlijk ook wel mee eens. Maar goed, je moet als man maar gewoon 'de wijste' zijn, je partners zorgvuldig kiezen en op je hoede blijven.
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:57:35 #32
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_49245114
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:54 schreef the_mind het volgende:

[..]

Zit wat in, maar je kunt het kind toch niet zomaar in de steek laten, lijkt me. En als je het kind wil helpen, zul je (helaas?) ook de moeder erbij moeten nemen. Niet in de zin van dat je relatie blijft doorzetten, maar wel bijvoorbeeld door financiële steun.

(Ik vind trouwens wel dat de man deze beslissing zelf hoort te nemen en dat dit niet per wet zou moeten worden opgelegd)
Dan vind jij toch precies hetzelfde als ik lijkt me
pi_49245119
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:33 schreef katerwater het volgende:

Dat zijn wel hele extreme gevallen. Het is ook niet zozeer een theorie, maar meer een morele regel.
pi_49245268
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:57 schreef Aventura het volgende:

Dan vind jij toch precies hetzelfde als ik lijkt me
Ik denk het wel.
pi_49246079
Hulde aan TS

Ik vind dat zo'n kuthoeren...

gewoon lekker eigenwijs beslissen dat ze zwanger wordt.. echt egoïstisch..

want vaak wordt het kind zelf ook de dupe. nu zullen sommige feministen roepen: ach maar zo'n vader kan toch ook niks? misschien niet nee, maar als kind zijnde ben je erg nieuwsgierig naar je vader.. de enkelen daargelaten die dat niet zijn, maar sommigen willen het wel weten. en dan wordt dat zo'n emotioneel gebeuren als ze elkaar 10/16 jaar later mekaar zien (vader en kind)

mijn ex probeerde het ook... ze gaf aan graag zwanger te willen worden. ik vond het helemaal niks , temeer ik nog studeerde... als ik dat argument gaf gaf ze me wel gelijk, maar meer op een toon van: lul maar een end weg..

ik zat altijd paranoia haar pil te controleren en te kijken of ze hem wel innam..
uiteindelijk werd ze zwanger van de nieuwe vriend na mij, 3 weken later

nahja hij was dus wel zo stom geweest om dr niet op toe te zien..

maar kortom, ik vind het dus echt egoïstisch en krijg het gevoel om op mams na de bevalling een dubbelloops te richten en tsjakka.. en haar plezier niet te gunnen..

en des te meer nog: het is uiteindelijk ook MIJN kind, van mij als man zijnde... dat de zaadlozing an sich 30 seconden duurde boeit niet, het zijn ook mijn genen die ik doorgeef... dus dan mag er wel wat zuiniger om mee gesprongen worden dan zomaar met het eerste de beste debiele wijf te mengen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_49247129
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef Aventura het volgende:
Het is toch ook te gek om los te lopen? Van die kutwijven die puur en alleen om hun eigen hormonenrazernij te bedwingen zonder medeweten van hun partner zwanger proberen te worden?

Als ik zoiets hoor of lees word ik ook altijd goed pissig.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_49247268
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 22:13 schreef Godshand het volgende:
mijn ex probeerde het ook... ze gaf aan graag zwanger te willen worden. ik vond het helemaal niks , temeer ik nog studeerde... als ik dat argument gaf gaf ze me wel gelijk, maar meer op een toon van: lul maar een end weg..

ik zat altijd paranoia haar pil te controleren en te kijken of ze hem wel innam..

nahja hij was dus wel zo stom geweest om dr niet op toe te zien..

maar kortom, ik vind het dus echt egoïstisch en krijg het gevoel om op mams na de bevalling een dubbelloops te richten en tsjakka.. en haar plezier niet te gunnen..
Je zou ze toch gewoon een miskraam en levenslange onvruchtbaarheid toewensen die kutwijven....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_49248338
goddamn nou ik erover nadenk mijn vriendin is al maanden niet meer ongesteld en wordt steeds dikker, is dat een slecht voorteken
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_49248371
Erg verbitterde post ja.. en je typt zoveel ex dit ex dat, dat ik niet eens ex weet waar welke ex zit of ex doet enzo e(t)x(c).
A little bit hateful
pi_49248639
ik denk dat ik maar niet reageer in dit topic, behalve dan door dit te zeggen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_49248747
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 22:53 schreef Liquidootje het volgende:
Erg verbitterde post ja.. en je typt zoveel ex dit ex dat, dat ik niet eens ex weet waar welke ex zit of ex doet enzo e(t)x(c).
En weer zo'n wijf dat aan de essentie van de TS d'r verhaal voorbij gaat...

Zijn jullie ook van het type dat stiekem zwanger worden wel een goed idee vind ofzo? Of hebben jullie "wel begrip voor die vrouwen" .
pi_49248913
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 22:58 schreef milagro het volgende:
ik denk dat ik maar niet reageer in dit topic, behalve dan door dit te zeggen
Wil jij ook nog zwanger worden?
pi_49248954
Dan sturen we Sunchaser wel even langs. .
pi_49249006
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 23:02 schreef Stali het volgende:

[..]

Wil jij ook nog zwanger worden?
nee, zeg doe me een lol

zie een topic in OUD wat raakvlakken heeft met dit onderwerp
iets over gescheiden ouders en rancuneuze vrouwen en zo
pi_49249391
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 23:04 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, zeg doe me een lol

.

Denk dat er legio topics zijn van rancuneuze vrouwen. Ik twijfel aan de onschuldigheid van vrouwen.

Ga wel even snorren in OUD. .
pi_49249439
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 22:53 schreef American_Nightmare het volgende:
goddamn nou ik erover nadenk mijn vriendin is al maanden niet meer ongesteld en wordt steeds dikker, is dat een slecht voorteken
Niet als haar haar ook grijs wordt.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_49249526
Raar zulke vrouwen; ze willen per se een kind en het maakt niet uit van wie en of de relatie instand blijft na de verwekking.
En dan is het kind 18 en gaat pleite, en blijft ma afgepeigerd, alleen en verbittterd achter.
Ik blijf dan nog liever kinderloos mét een goede relatie dan dat.....

Magoed; het zal wel de roep van de natuur zijn, en die heeft mij -nog- niet geroepen blijkbaar.
  donderdag 10 mei 2007 @ 23:15:45 #48
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_49249690
Dat niet alleen, je prijst jezelf ook wel een beetje uit de markt bij de mannen als alleenstaande moeder. Lijkt mij. Alleen maar nadelen dus...waarom willen vrouwen zoiets?
pi_49249963
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 23:04 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, zeg doe me een lol

Milagro... help!!!

Doe eens een linkje? Zo'n OUD-index. Er wordt door vrouwen gepraat over kindjes. Een normaal mens heeft het over kinderen.... dat zoetsappige over kindjes... .

Er is ook niets mierzoets te vinden over pubers trouwens. Net alsof alleen het eerste jaar leuk is. .
pi_49250037
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 23:19 schreef Stali het volgende:

[..]

Milagro... help!!!

Doe eens een linkje? Zo'n OUD-index. Er wordt door vrouwen gepraat over kindjes. Een normaal mens heeft het over kinderen.... dat zoetsappige over kindjes... .

Er is ook niets mierzoets te vinden over pubers trouwens. Net alsof alleen het eerste jaar leuk is. .
gewoon effe op mijn naam klikken en dan is het 't tweede OUD topic in mijn lijst denk ik
ben nu te lui om een linkje te regelen
  donderdag 10 mei 2007 @ 23:32:41 #51
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49250634
Stali, trouw met mij! en wees voor eeuwig verbonden met mij oprechte vrouw!
pi_49250814
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 22:53 schreef Liquidootje het volgende:
Bullcrap.

Ik ben nogal een hippie hoor, maar dit soort vrouwen mogen bést gesteriliseerd worden van me, en dan het liefst voordat het gelukt is om zwanger te raken.

Je bent een domme zeug als je egoïstisch genoeg bent om zoiets te flikken. Nog afgezien van het feit dat je relatie hoe dan ook ten einde is (tenminste, iedere vent met een beetje hersens rent heel hard de andere kant op, en terecht) ben je ook nog 's alleenstaande ouder. Laten we even vergeten hoe dat voor het kind is, omdat mama-to-be het leuk vindt om roze babykleertjes te shoppen .

TS heeft dus gelijk, al verbaast het me wel dat het de ex 3 keer is overkomen. Je zou denken dat hij ergens het licht ziet en condooms blijft gebruiken .
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2007 @ 23:43:17 #53
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_49251297
quote:

Je moet niet vergeten Aventura, dat vrouwen heel erg beschermd worden bij scheidingen etc. En als ik dit soort idioterie hoor, ja dan maak ik me daar inderdaad druk over.

Nooit gedacht dat ik het met je eens zou zijn ( zie Aan alle gescheiden ouders )
Halverweg die thread komt dit onderwerp namelijk ook ter sprake..
pi_49254265
quote:

Joh, had je me niet ff eerder kunnen waarschuwen!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 01:53:29 #55
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_49255222
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:08 schreef Aventura het volgende:

[..]

Wat een lariekoek. Als zij zegt dat ze de pil slikt hoef ik toch niet iedere keer een condoom om om geen kinderen te krijgen? Of moet ik haar stripjes gaan controleren oid? Dan zou ik sowieso geen relatie met haar hebben dunkt me, als ik haar niet zou vertrouwen
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_49255453
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 01:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat een lariekoek. Als zij zegt dat ze de pil slikt hoef ik toch niet iedere keer een condoom om om geen kinderen te krijgen? Of moet ik haar stripjes gaan controleren oid? Dan zou ik sowieso geen relatie met haar hebben dunkt me, als ik haar niet zou vertrouwen
idd, en ms dat je wel een condoom wilde gebruiken maar dat zij er op staat dat niet te doen, want "ben toch aan de pil, dat weet je toch, vertrouw je me niet of zo "

een soort catch 22

er was ooit iemand hier op fok, een dame, die had 3 ongeplande kinderen of zo
"ja, de pil werkt bij mij niet"
ja, hallo, dat weet je dan toch na 1 kind al, maar helemaal na het 2e, hoe dan die 3e??

ik weet niet zeker of het bij 1 en dezelfde vent was, maar iig was er iets ook waarom zij geen andere anticonceptie nam dan de pil, prikpil was teveel hormonen ineens, condooms was ook geen optie om de een of andere reden, spiraaltje was ook niets, geen idee wat de redenen precies waren, maar het stonk aan alle kanten iig, en nee, niet naar vis
  vrijdag 11 mei 2007 @ 02:31:26 #57
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_49255660
Ach, mocht het fout gaan en je bent het zat om die luiers te verschonen dan kun je altijd nog naar Portugal op vakantie met die koter. Winstgevende investering dunkt me
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
  † In Memoriam † vrijdag 11 mei 2007 @ 02:33:16 #58
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_49255688
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 02:14 schreef milagro het volgende:

"ja, de pil werkt bij mij niet"
ja, hallo, dat weet je dan toch na 1 kind al, maar helemaal na het 2e, hoe dan die 3e??
Ehmz, ik ken een stel, na 2 kids wilden ze niet meer, zij aan de pil (en tetracycline), weer zwanger, vervolgens liet zijn haar eierstokken dichtbinden, toch wéér zwanger, van ellende liet hij er een knoop in leggen, taaadaaaaaa, nog geen 2 weken daaran was zij wéééér zwanger, ze hadden moeten wachten tot alle dode zaad was *opgelost* en dat duurt meestal een maandje.

Nummer 5 is er er 5 maanden versteken, ik durf al een wedje te leggen dat nummer 6 pas écht de laatste zal zijn.
  † In Memoriam † vrijdag 11 mei 2007 @ 02:34:21 #59
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_49255703
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 02:31 schreef vbmot het volgende:
Ach, mocht het fout gaan en je bent het zat om die luiers te verschonen dan kun je altijd nog naar Portugal op vakantie met die koter. Winstgevende investering dunkt me
Mis ik iets??
pi_49255853
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef jogy het volgende:
Topsafe.

Jochem Myjer heeft daar een heel mooi stukje over.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 03:04:28 #61
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_49255922
quote:

Ik zou zeggen als ik door het raam kijk trek altijd je regenjas aan als het nodig is.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_49256945
Bedankt voor de waarschuwing.
* het.ismij is ook ene keer bijna de lul geweest.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op vrijdag 11 mei 2007 08:35 schreef het.ismij het volgende:
Bedankt voor de waarschuwing.
* het.ismij is ook ene keer bijna de lul geweest.
Vertel!
pi_49257911
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 08:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Vertel!
Net vriendin, condoom gescheurd, niet aan de pil, zij over tijd.
Ik niet blij. zij thank god ook niet blij. Einde oefening
pi_49258595
Tsja, ik ken toch echt mannen die dan ook nog bij zo een vrouw blijven die na 6 weken al zwanger is. Dat vind ik dan al helemaal merkwaardig. Maar goed wellicht over 10 jaar niet meer.
Dat is eens wat anders...
pi_49258616
quote:

Goed, mijn ex is een kansloos figuur
Nog kanslozer als je huidige 'man'?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 10:02:03 #68
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_49258762
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 23:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Raar zulke vrouwen; ze willen per se een kind en het maakt niet uit van wie en of de relatie instand blijft na de verwekking.
En dan is het kind 18 en gaat pleite, en blijft ma afgepeigerd, alleen en verbittterd achter.
Ik blijf dan nog liever kinderloos mét een goede relatie dan dat.....

Magoed; het zal wel de roep van de natuur zijn, en die heeft mij -nog- niet geroepen blijkbaar.
Misschien hebben ze ergens het idee dat de relatie stand houdt wanneer er een jankende klomp ellende in een wieg ligt te krijsen. Dat de man dan niet weg durft, ofzo.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  vrijdag 11 mei 2007 @ 10:07:23 #69
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_49258896
Ik laat me nog liever knippen daar beneden.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 10:13:44 #70
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_49259055
Overigens vind ik het nog altijd deels verantwoordelijkheid van de vent, ook. Die steekt zijn leuter immers in die griet d'r grot.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_49259147
Is een collega van me ook overkomen.
Hij had 2 zoons en vond dat prima maar zijn vrouw wilde graag een dochter. Hij vond 2 kinderen genoeg en wilde dus geen 3de.
Vrouwlief is zonder overleg gewoon zwanger geworden. Betreffende collega pisnijdig en heeft zich direct laten steriliseren maar ja, "kwaad" was al geschied.
(Ze hebben trouwens inderdaad een dochter gekregen)

Ik vind dit dus ook echt absurd! Ongelooflijk

En ook de verhalen van; de pil werkt bij mij niet, en zwanger geworden door de pil heen...
In sommige gevallen zal dat best zo zijn maar ik heb daar heel vaak mijn twijfels bij..
pi_49259165
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 10:13 schreef mvdlubbe het volgende:
Overigens vind ik het nog altijd deels verantwoordelijkheid van de vent, ook.
uiteraard
  vrijdag 11 mei 2007 @ 10:21:50 #73
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_49259275
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:50 schreef RiLo het volgende:

[..]

Vandaar, condooms

Bedankt voor de waarschuwing, het laatste wat ik op dit ogenblik zou willen is per ongeluk een koter op de wereld te zetten.
Voor jou 'per ongeluk'
Voor haar 'met voorbedachte rade'

ik vind het absoluut belachelijk van die vrouwen, en dan gaan ze hier zitten zeiken dat TS verbitterd klinkt? wat heeft dat er nou mee te maken?

ben het met TS eens, vrouwen horen niet een man in een zwangerschap te luizen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 10:23:11 #74
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_49259311
Klepperende eierstokken?
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_49259439
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 10:17 schreef lily het volgende:
Is een collega van me ook overkomen.
Hij had 2 zoons en vond dat prima maar zijn vrouw wilde graag een dochter. Hij vond 2 kinderen genoeg en wilde dus geen 3de.
Vrouwlief is zonder overleg gewoon zwanger geworden. Betreffende collega pisnijdig en heeft zich direct laten steriliseren maar ja, "kwaad" was al geschied.
(Ze hebben trouwens inderdaad een dochter gekregen)

Ik vind dit dus ook echt absurd! Ongelooflijk

En ook de verhalen van; de pil werkt bij mij niet, en zwanger geworden door de pil heen...
In sommige gevallen zal dat best zo zijn maar ik heb daar heel vaak mijn twijfels bij..
Ik begrijp niet dat je daarvoor je huwelijk op het spel wilt zetten.
Is het dan een zodanige oerdrang dat de vrouw niet anders kan?
pi_49259490
Ik vind zo'n streek minstens zo erg als dat die collega zich zonder overleg met zijn vrouw zou hebben laten steriliseren, om zo dat derde kindje te voorkomen. Vraag me af hoe die vrouw daarop zou hebben gereageerd; vreemdgaan en zich laten bevruchten door een ander?
pi_49259521
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 10:21 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Voor jou 'per ongeluk'
Voor haar 'met voorbedachte rade'

ik vind het absoluut belachelijk van die vrouwen, en dan gaan ze hier zitten zeiken dat TS verbitterd klinkt? wat heeft dat er nou mee te maken?

ben het met TS eens, vrouwen horen niet een man in een zwangerschap te luizen
In a perfect world, everything is black & white...
pi_49259714
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 10:27 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik begrijp niet dat je daarvoor je huwelijk op het spel wilt zetten.
Is het dan een zodanige oerdrang dat de vrouw niet anders kan?
Ik weet het niet, misschien. Ik heb dat in ieder geval niet.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 10:47:24 #79
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_49259965
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 10:30 schreef Developersrus het volgende:

[..]

In a perfect world, everything is black & white...
ik snap je reactie niet...leg eens uit?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_49260059
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:30 schreef het.ismij het volgende:
Net vriendin, condoom gescheurd, niet aan de pil, zij over tijd.
Ik niet blij. zij thank god ook niet blij. Einde oefening
Dan prop je d'r toch een morning after pil in? Dat lijkt me dan weer zo lastig niet. En is ze principieel tegen hormonen dan is er ook altijd nog 't morning after spiraaltje. Wat dat betreft heb ik vriendlief volledig geïndoctrineerd met voorbehoedsmiddelen, als er ook maar een minieme kans is dat er iets fout kan gaan staat die ook doodleuk bij de apotheek op de stoep - al ben ik niet zo'n kut die zijn toekomst even egoïstisch alleen wil bepalen en ben ik meestal eerder met maatregelen fixen.

Overigens is dit niet iets wat alleen bij volwassen vrouwen speelt hoor, ik maak 't veel mee bij pubers. Die weten bij God niet eens hoe de pil werkt, doen allemaal lekkere aannames, denken dat je een kindje wel even opvoed "en mijn ouders steunen me toch wel... en "oeps", er is er weer een zwanger. Vervolgens gaan ze elkaar ook nog even vertellen dat het "door de pil heen was" "oh, kon je dan niet twee dagen later beginnen na een stopweek? en gaat de rest het heerlijk als excuus gebruiken om hun pas verworven vriendje aan zich te binden.

Zelfs meegemaakt dat een meisje de condooms inkocht en er met een naaldje, dwars door de verpakking, gaatjes in ging prikken.

't Is gewoon laag!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 11:02:02 #81
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_49260384
Als je een latexcondoom met een gaatje op een erect lid ( ) aanbrengt scheurt het hele condoom, houd je alleen het elastiekje aan het einde over. Lijkt me genoeg indicatie, tenzij je knetterlam bent.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 11:14:40 #82
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_49260761
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 11:02 schreef mvdlubbe het volgende:
Als je een latexcondoom met een gaatje op een erect lid ( ) aanbrengt scheurt het hele condoom, houd je alleen het elastiekje aan het einde over. Lijkt me genoeg indicatie, tenzij je knetterlam bent.
pi_49260819
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 11:02 schreef mvdlubbe het volgende:
Dat hoeft dus echt niet he... Keertje uitgeprobeerd over een hand heen (nog wel wat groter dan een stijve), en 't ding bleef gewoon heel.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 11:38:55 #84
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_49261464
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 10:51 schreef innovative het volgende:

[..]

Wat dat betreft heb ik vriendlief volledig geïndoctrineerd met voorbehoedsmiddelen,
ehh...?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_49261540
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 11:38 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

ehh...?
What the... Voor zover ik weet kun jij ook opdreunen hoe de pil werkt, hoe veilig die is, wat een morning after pil is, wanneer je die moet nemen als je een pil vergeet oid, wanneer diarree gevaarlijk is voor de werking van de pil (je bent verdorie zelf naar de apotheek gegaan toen!)
  vrijdag 11 mei 2007 @ 11:41:58 #86
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_49261571
Ja, en hoeveel heb jij daarmee van doen gehad, afgezien van het laatste geval?
©DiscoveryChannel
pi_49261623
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 11:41 schreef MikeyMan het volgende:
Ja, en hoeveel heb jij daarmee van doen gehad, afgezien van het laatste geval?
Uh, volgens mij nogal aardig wat Jij had voor mij iig nog nooit een bijsluiter gelezen, zei je zelf!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 11:45:02 #88
177166 noemmemaarjuanita
want zo heet ik niet
pi_49261668
Maar om een kort verhaal heel lang te maken,
TS is gewoon jaloers en houdt nog steeds in de gaten wat er allemaal gebeurt in het leven van haar ex ?
Spiritualiteit is voor mensen zonder geld.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 11:45:19 #89
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_49261673
Bijsluiter niet nee... Rest was ik volledig van op de hoogte...
©DiscoveryChannel
pi_49261910
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 10:51 schreef innovative het volgende:

[..]

Dan prop je d'r toch een morning after pil in?
Tis heel erg lang geleden,.. onervaren enzo.
0 kennis enzo.

* het.ismij moet bekennen dat hij ook nog nooit een bijsluiter heeft gelezen.
maar wel er wat van weet
  vrijdag 11 mei 2007 @ 11:52:49 #91
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_49261919
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 11:45 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
TS is gewoon jaloers en houdt nog steeds in de gaten wat er allemaal gebeurt in het leven van haar ex ?
Nogal makkelijk.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:02:11 #92
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_49262204
quote:
Je bent de zoveelste vrouw die een reactie geeft als deze, voorbijgaand aan de werkelijk belangrijke info in het topic. Stuitend! En meelijwekkend tevens.
pi_49262520
Jeetje, TS had haar ex beter 'een kennis' kunnen noemen; gezien alle reacties m.b.t. haar vermeende jaloers-, en bitterheid...
Ze heeft al een kind en bovendien, wie wil er nu zo'n slappe vent die zich er door meerdere dames in laat luizen.
pi_49262619
quote:

Woest aantrekkelijk, verbitterende vrouwen.

Moet zeggen dat ik hier niet zoveel ervaring mee heb, maar ik ben dan ook pas twintig jaar oud. Rond mijn leeftijd moeten de vrouwen er geeneens aan denken om kinderen te nemen, dat zou hun levens eerder verpesten dan verrijken. Misschien dat ze op latere leeftijd hun vriendinnen kinderen zien krijgen en dat daarmee ook de kinderwens er langzaam in sluipt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2007 12:15:49 ]
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:16:21 #95
177166 noemmemaarjuanita
want zo heet ik niet
pi_49262658
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 12:02 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Je bent de zoveelste vrouw die een reactie geeft als deze, voorbijgaand aan de werkelijk belangrijke info in het topic. Stuitend! En meelijwekkend tevens.
fascist !
Spiritualiteit is voor mensen zonder geld.
pi_49262687
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:45 schreef N.icka het volgende:
Mens, oordeel niet zo over anderen , voel je je daar nu goed bij?
Doe niet zo verdomd moralistisch, iedereen oordeelt over anderen. Jij nu ook over haar, ook al doe je dat onbewust.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:17:37 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49262699
Het zijn walgelijk wanhopige wijven die een man er zo in durven luizen.
Kennis van me werd ook op zo'n manier met een kind verrast in een tanende relatie. Hij heeft ervoor gekozen het kind niet te erkennen en er geen contact mee te willen. Kan ik volledig begrijpen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:33:38 #98
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_49263191
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 12:16 schreef noemmemaarjuanita het volgende:

[..]

fascist !
Pardon? Je bent door je argumenten heen ofzo? Dit is wel een bijzonder slappe reactie.

fascisme:
quote:
ideologie, berustende op nationalistische, autoritaire en corporatieve beginselen
Lijkt me niks!
pi_49263371
quote:
ja, en jij hebt ws jouw vriend er ook zo ingeluisd, of bent dan van plan

waar slaat dat nou op, joh.
je mist totaal het punt.

TS pakt gewoon een voorbeeld uit haar directe omgeving, wat denk ik in veel directe omgevingen voorkomt, vrouwen met een kinderwens die de beslissing om een 'er voor te gaan' alleen nemen .

een man die dan niet staat te springen , die niet om het vaderschap gevraagd heeft, er nog niet aan toe is, het helemaal nog niet wil, en dat dan ook laat merken, wordt als de asociale klootzak gezien die zijn verantwoordelijkheid niet wil nemen.

die dames hebben geen idee dat ze zomaar met iemands héle leven spelen, zomaar iemands leven een permanente wending te geven, die niet terug te draaien is.
of het interesseert ze werkelijk geen hol, als zij dat kind maar hebben.
en als het een manier is om die vent aan je te binden, dan krijg je de rekening altijd gepresenteerd, meneer gaat binnen no time vreemd of de relatie loopt stuk.
en zelfs als de man niet weggaat, dan is de relatie in feite ook stuk, want je hebt je eigen partner bedrogen, voor het blok gezet, en ook al is de man meestal uiteindelijk toch blij met het kind, dát blijft altijd in zijn achterhoofd zitten, hoor , die gedachte, reken maar.
pi_49263775
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 22:13 schreef Godshand het volgende:
Ook dom van hem.. Want 3 weken later zou ik nog steeds met condoom neuken..
Je weet immers niet wat diegene heeft opgelopen.. Beetje dom..
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 02:14 schreef milagro het volgende:

[..]

ik weet niet zeker of het bij 1 en dezelfde vent was, maar iig was er iets ook waarom zij geen andere anticonceptie nam dan de pil, prikpil was teveel hormonen ineens, condooms was ook geen optie om de een of andere reden, spiraaltje was ook niets, geen idee wat de redenen precies waren, maar het stonk aan alle kanten iig, en nee, niet naar vis
Ja allemaal van dezelfde man

En wat mij betreft mogen ze die vrouwen kielhalen..
Een vriend van mn man is nu ook papa van een schattig dochter van 6..
Hij zou haar nu voor geen goud meer kwijt willen maar de manier waarop ze verwekt is is om te janken..
Zij zei dat ze de pil slikte.. En hij zag dan ook.. Maar op één of andere manier spuugde ze hem uit ofzo..
Ze raakte express zwanger om haar relatie te redden (die op dat moment zeker niet meer te redden vielt) Ze zijn weer bij elkaar gekomen.. Maar nog voor het kindje 1 jaar was gingen ze weer uit elkaar.. Ging toch niet.. Nu komt het meisje in het weekend bij dr papa..
Maar ik vind het echt een gore kutstreek.. Echt af maken dat soort vrouwen..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')