Bullcrap.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:53 schreef Liquidootje het volgende:
Erg verbitterde post ja.. en je typt zoveel ex dit ex dat, dat ik niet eens ex weet waar welke ex zit of ex doet enzo e(t)x(c).
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:46 schreef Stali het volgende:
Ik ben er inderdaad boos over en het maakt helemaal niet uit dat ik zelf een vrouw ben.
In je eentje zwanger worden en een man erin luizen dat doe je gewoon niet.
Ga dan naar een spermabank.
Je moet niet vergeten Aventura, dat vrouwen heel erg beschermd worden bij scheidingen etc. En als ik dit soort idioterie hoor, ja dan maak ik me daar inderdaad druk over.
Joh, had je me niet ff eerder kunnen waarschuwen!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:36 schreef Stali het volgende:
Mannen, vertrouw geen vrouw op haar zaadvragende ogen.
Wat een lariekoek. Als zij zegt dat ze de pil slikt hoef ik toch niet iedere keer een condoom om om geen kinderen te krijgen? Of moet ik haar stripjes gaan controleren oid? Dan zou ik sowieso geen relatie met haar hebben dunkt me, als ik haar niet zou vertrouwenquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk hoor maar: it takes two to tango. Als je er als man zeker van wilt zijn dat er geen zwangerschap komt, moet je zelf een condoom gebruiken. Het is niet anders.
idd, en ms dat je wel een condoom wilde gebruiken maar dat zij er op staat dat niet te doen, want "ben toch aan de pil, dat weet je toch, vertrouw je me niet of zo "quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat een lariekoek. Als zij zegt dat ze de pil slikt hoef ik toch niet iedere keer een condoom om om geen kinderen te krijgen? Of moet ik haar stripjes gaan controleren oid? Dan zou ik sowieso geen relatie met haar hebben dunkt me, als ik haar niet zou vertrouwen
Ehmz, ik ken een stel, na 2 kids wilden ze niet meer, zij aan de pil (en tetracycline), weer zwanger, vervolgens liet zijn haar eierstokken dichtbinden, toch wéér zwanger, van ellende liet hij er een knoop in leggen, taaadaaaaaa, nog geen 2 weken daaran was zij wéééér zwanger, ze hadden moeten wachten tot alle dode zaad was *opgelost* en dat duurt meestal een maandje.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:14 schreef milagro het volgende:
"ja, de pil werkt bij mij niet"
ja, hallo, dat weet je dan toch na 1 kind al, maar helemaal na het 2e, hoe dan die 3e??
Mis ik iets??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:31 schreef vbmot het volgende:
Ach, mocht het fout gaan en je bent het zat om die luiers te verschonen dan kun je altijd nog naar Portugal op vakantie met die koter. Winstgevende investering dunkt me
Jochem Myjer heeft daar een heel mooi stukje over.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef jogy het volgende:
Topsafe.
Maar goed om te weten dat vrouwen rond hun 35ste een beetje gekkig worden.
Ik zou zeggen als ik door het raam kijk trek altijd je regenjas aan als het nodig is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:36 schreef Stali het volgende:
Mannen, vertrouw geen vrouw op haar zaadvragende ogen.
Vertel!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:35 schreef het.ismij het volgende:
Bedankt voor de waarschuwing.
* het.ismij is ook ene keer bijna de lul geweest.
Net vriendin, condoom gescheurd, niet aan de pil, zij over tijd.quote:
Nog kanslozer als je huidige 'man'?quote:
Misschien hebben ze ergens het idee dat de relatie stand houdt wanneer er een jankende klomp ellende in een wieg ligt te krijsen. Dat de man dan niet weg durft, ofzo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:13 schreef cinnamongirl het volgende:
Raar zulke vrouwen; ze willen per se een kind en het maakt niet uit van wie en of de relatie instand blijft na de verwekking.
En dan is het kind 18 en gaat pleite, en blijft ma afgepeigerd, alleen en verbittterd achter.
Ik blijf dan nog liever kinderloos mét een goede relatie dan dat.....
Magoed; het zal wel de roep van de natuur zijn, en die heeft mij -nog- niet geroepen blijkbaar.
uiteraardquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:13 schreef mvdlubbe het volgende:
Overigens vind ik het nog altijd deels verantwoordelijkheid van de vent, ook.
Voor jou 'per ongeluk'quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:50 schreef RiLo het volgende:
[..]
Vandaar, condooms
Bedankt voor de waarschuwing, het laatste wat ik op dit ogenblik zou willen is per ongeluk een koter op de wereld te zetten.
Ik begrijp niet dat je daarvoor je huwelijk op het spel wilt zetten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:17 schreef lily het volgende:
Is een collega van me ook overkomen.
Hij had 2 zoons en vond dat prima maar zijn vrouw wilde graag een dochter. Hij vond 2 kinderen genoeg en wilde dus geen 3de.
Vrouwlief is zonder overleg gewoon zwanger geworden. Betreffende collega pisnijdig en heeft zich direct laten steriliseren maar ja, "kwaad" was al geschied.
(Ze hebben trouwens inderdaad een dochter gekregen)
Ik vind dit dus ook echt absurd! Ongelooflijk
En ook de verhalen van; de pil werkt bij mij niet, en zwanger geworden door de pil heen...
In sommige gevallen zal dat best zo zijn maar ik heb daar heel vaak mijn twijfels bij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |