Ja, kinderen kunnen het gevolg zijn van een gezellige sekspartij.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:25 schreef the_mind het volgende:
Als man heb je trouwens vind ik wel een morele plicht om voor de vrouw en het kind te zorgen, als dat kind inderdaad van jou is.
Komt wel voor. Boris Becker weet daar alles van.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:33 schreef katerwater het volgende:
[..]
Tal van praktische voorbeelden die dit kunnen tegenspreken.
extreem maar wel mogelijk: man masturbeert thuis en zijn lief haalt het gebruikte doekje uit vuilbak en maakt zichzelf zwanger. Zonder zijn medeweten...
Overigens heel extreem geval dat nooit voorkomt, maar je theorie is wel ontkrachtigd![]()
Zit wat in, maar je kunt het kind toch niet zomaar in de steek laten, lijkt me. En als je het kind wil helpen, zul je (helaas?) ook de moeder erbij moeten nemen. Niet in de zin van dat je relatie blijft doorzetten, maar wel bijvoorbeeld door financiële steun.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:35 schreef Aventura het volgende:
Ik vind van niet. Niet als ze als het ware je zaad steelt (door de pil niet te nemen) om ermee te doen wat ze wil. Maar goed, de meeste mannen zullen wel over hun hart strijken als het dan eenmaal zover is.
Ben ik het eigenlijk ook wel mee eens.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:37 schreef Stali het volgende:
Ja, kinderen kunnen het gevolg zijn van een gezellige sekspartij.
Dat plichtsbesef heb je als man -met de minste rechten- natuurlijk wel naar je kind. Okay, mannen zijn hierin ook heel vaak in gebreke. Daar zijn vast genoeg topics over. Ik vind het alleen niet kunnen dat een vrouw een man er op deze manier inluist.
Dan vind jij toch precies hetzelfde als ik lijkt mequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:54 schreef the_mind het volgende:
[..]
Zit wat in, maar je kunt het kind toch niet zomaar in de steek laten, lijkt me. En als je het kind wil helpen, zul je (helaas?) ook de moeder erbij moeten nemen. Niet in de zin van dat je relatie blijft doorzetten, maar wel bijvoorbeeld door financiële steun.
(Ik vind trouwens wel dat de man deze beslissing zelf hoort te nemen en dat dit niet per wet zou moeten worden opgelegd)
Dat zijn wel hele extreme gevallen. Het is ook niet zozeer een theorie, maar meer een morele regel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:33 schreef katerwater het volgende:
Tal van praktische voorbeelden die dit kunnen tegenspreken.
extreem maar wel mogelijk: man masturbeert thuis en zijn lief haalt het gebruikte doekje uit vuilbak en maakt zichzelf zwanger. Zonder zijn medeweten...
Overigens heel extreem geval dat nooit voorkomt, maar je theorie is wel ontkrachtigd![]()
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:57 schreef Aventura het volgende:
Dan vind jij toch precies hetzelfde als ik lijkt me
Het is toch ook te gek om los te lopen? Van die kutwijven die puur en alleen om hun eigen hormonenrazernij te bedwingen zonder medeweten van hun partner zwanger proberen te worden?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef Aventura het volgende:
Je schrijft er wel heel boos en verbitterd over. Heb je soms zel heel diep ook een kinderwens (niet als aanval bedoeld hoor!).
Je zou ze toch gewoon een miskraam en levenslange onvruchtbaarheid toewensen die kutwijven....quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:13 schreef Godshand het volgende:
mijn ex probeerde het ook... ze gaf aan graag zwanger te willen worden. ik vond het helemaal niks , temeer ik nog studeerde... als ik dat argument gaf gaf ze me wel gelijk, maar meer op een toon van: lul maar een end weg..
ik zat altijd paranoia haar pil te controleren en te kijken of ze hem wel innam..
uiteindelijk werd ze zwanger van de nieuwe vriend na mij, 3 weken later
nahja hij was dus wel zo stom geweest om dr niet op toe te zien..
maar kortom, ik vind het dus echt egoïstisch en krijg het gevoel om op mams na de bevalling een dubbelloops te richten en tsjakka.. en haar plezier niet te gunnen..
En weer zo'n wijf dat aan de essentie van de TS d'r verhaal voorbij gaat...quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:53 schreef Liquidootje het volgende:
Erg verbitterde post ja.. en je typt zoveel ex dit ex dat, dat ik niet eens ex weet waar welke ex zit of ex doet enzo e(t)x(c).
Wil jij ook nog zwanger worden?quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:58 schreef milagro het volgende:
ik denk dat ik maar niet reageer in dit topic, behalve dan door dit te zeggen
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:04 schreef milagro het volgende:
[..]nee, zeg doe me een lol
zie een topic in OUD wat raakvlakken heeft met dit onderwerp
iets over gescheiden ouders en rancuneuze vrouwen en zo
Niet als haar haar ook grijs wordt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:53 schreef American_Nightmare het volgende:
goddamnnou ik erover nadenk mijn vriendin is al maanden niet meer ongesteld en wordt steeds dikker, is dat een slecht voorteken
Milagro... help!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:04 schreef milagro het volgende:
[..]nee, zeg doe me een lol
zie een topic in OUD wat raakvlakken heeft met dit onderwerp
iets over gescheiden ouders en rancuneuze vrouwen en zo
gewoon effe op mijn naam klikken en dan is het 't tweede OUD topic in mijn lijst denk ikquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Milagro... help!!!
Doe eens een linkje? Zo'n OUD-index. Er wordt door vrouwen gepraat over kindjes. Een normaal mens heeft het over kinderen.... dat zoetsappige over kindjes....
Er is ook niets mierzoets te vinden over pubers trouwens. Net alsof alleen het eerste jaar leuk is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |