abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49243799
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:25 schreef the_mind het volgende:
Als man heb je trouwens vind ik wel een morele plicht om voor de vrouw en het kind te zorgen, als dat kind inderdaad van jou is.
Ja, kinderen kunnen het gevolg zijn van een gezellige sekspartij.
Dat plichtsbesef heb je als man -met de minste rechten- natuurlijk wel naar je kind. Okay, mannen zijn hierin ook heel vaak in gebreke. Daar zijn vast genoeg topics over. Ik vind het alleen niet kunnen dat een vrouw een man er op deze manier inluist.
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:37:50 #27
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_49243826
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:52 schreef Stali het volgende:

[..]

.

Rond hun 25e al, Jogy.
Oh .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_49243955
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:33 schreef katerwater het volgende:

[..]

Tal van praktische voorbeelden die dit kunnen tegenspreken.
extreem maar wel mogelijk: man masturbeert thuis en zijn lief haalt het gebruikte doekje uit vuilbak en maakt zichzelf zwanger. Zonder zijn medeweten...
Overigens heel extreem geval dat nooit voorkomt, maar je theorie is wel ontkrachtigd
Komt wel voor. Boris Becker weet daar alles van. .
pi_49244713
Gebeurde 2x met een vrouw en daarna nog een keer met weer een ander?

Volgens mij is je ex degene die condooms aan het lekprikken was
pi_49244883
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:35 schreef Aventura het volgende:

Ik vind van niet. Niet als ze als het ware je zaad steelt (door de pil niet te nemen) om ermee te doen wat ze wil. Maar goed, de meeste mannen zullen wel over hun hart strijken als het dan eenmaal zover is.
Zit wat in, maar je kunt het kind toch niet zomaar in de steek laten, lijkt me. En als je het kind wil helpen, zul je (helaas?) ook de moeder erbij moeten nemen. Niet in de zin van dat je relatie blijft doorzetten, maar wel bijvoorbeeld door financiële steun.

(Ik vind trouwens wel dat de man deze beslissing zelf hoort te nemen en dat dit niet per wet zou moeten worden opgelegd)
pi_49245004
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:37 schreef Stali het volgende:

Ja, kinderen kunnen het gevolg zijn van een gezellige sekspartij.
Dat plichtsbesef heb je als man -met de minste rechten- natuurlijk wel naar je kind. Okay, mannen zijn hierin ook heel vaak in gebreke. Daar zijn vast genoeg topics over. Ik vind het alleen niet kunnen dat een vrouw een man er op deze manier inluist.
Ben ik het eigenlijk ook wel mee eens. Maar goed, je moet als man maar gewoon 'de wijste' zijn, je partners zorgvuldig kiezen en op je hoede blijven.
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:57:35 #32
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_49245114
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:54 schreef the_mind het volgende:

[..]

Zit wat in, maar je kunt het kind toch niet zomaar in de steek laten, lijkt me. En als je het kind wil helpen, zul je (helaas?) ook de moeder erbij moeten nemen. Niet in de zin van dat je relatie blijft doorzetten, maar wel bijvoorbeeld door financiële steun.

(Ik vind trouwens wel dat de man deze beslissing zelf hoort te nemen en dat dit niet per wet zou moeten worden opgelegd)
Dan vind jij toch precies hetzelfde als ik lijkt me
pi_49245119
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:33 schreef katerwater het volgende:

Tal van praktische voorbeelden die dit kunnen tegenspreken.
extreem maar wel mogelijk: man masturbeert thuis en zijn lief haalt het gebruikte doekje uit vuilbak en maakt zichzelf zwanger. Zonder zijn medeweten...
Overigens heel extreem geval dat nooit voorkomt, maar je theorie is wel ontkrachtigd
Dat zijn wel hele extreme gevallen. Het is ook niet zozeer een theorie, maar meer een morele regel.
pi_49245268
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:57 schreef Aventura het volgende:

Dan vind jij toch precies hetzelfde als ik lijkt me
Ik denk het wel.
pi_49246079
Hulde aan TS

Ik vind dat zo'n kuthoeren...

gewoon lekker eigenwijs beslissen dat ze zwanger wordt.. echt egoïstisch..

want vaak wordt het kind zelf ook de dupe. nu zullen sommige feministen roepen: ach maar zo'n vader kan toch ook niks? misschien niet nee, maar als kind zijnde ben je erg nieuwsgierig naar je vader.. de enkelen daargelaten die dat niet zijn, maar sommigen willen het wel weten. en dan wordt dat zo'n emotioneel gebeuren als ze elkaar 10/16 jaar later mekaar zien (vader en kind)

mijn ex probeerde het ook... ze gaf aan graag zwanger te willen worden. ik vond het helemaal niks , temeer ik nog studeerde... als ik dat argument gaf gaf ze me wel gelijk, maar meer op een toon van: lul maar een end weg..

ik zat altijd paranoia haar pil te controleren en te kijken of ze hem wel innam..
uiteindelijk werd ze zwanger van de nieuwe vriend na mij, 3 weken later

nahja hij was dus wel zo stom geweest om dr niet op toe te zien..

maar kortom, ik vind het dus echt egoïstisch en krijg het gevoel om op mams na de bevalling een dubbelloops te richten en tsjakka.. en haar plezier niet te gunnen..

en des te meer nog: het is uiteindelijk ook MIJN kind, van mij als man zijnde... dat de zaadlozing an sich 30 seconden duurde boeit niet, het zijn ook mijn genen die ik doorgeef... dus dan mag er wel wat zuiniger om mee gesprongen worden dan zomaar met het eerste de beste debiele wijf te mengen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_49247129
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef Aventura het volgende:
Je schrijft er wel heel boos en verbitterd over. Heb je soms zel heel diep ook een kinderwens (niet als aanval bedoeld hoor!).
Het is toch ook te gek om los te lopen? Van die kutwijven die puur en alleen om hun eigen hormonenrazernij te bedwingen zonder medeweten van hun partner zwanger proberen te worden?

Als ik zoiets hoor of lees word ik ook altijd goed pissig.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_49247268
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 22:13 schreef Godshand het volgende:
mijn ex probeerde het ook... ze gaf aan graag zwanger te willen worden. ik vond het helemaal niks , temeer ik nog studeerde... als ik dat argument gaf gaf ze me wel gelijk, maar meer op een toon van: lul maar een end weg..

ik zat altijd paranoia haar pil te controleren en te kijken of ze hem wel innam..
uiteindelijk werd ze zwanger van de nieuwe vriend na mij, 3 weken later

nahja hij was dus wel zo stom geweest om dr niet op toe te zien..

maar kortom, ik vind het dus echt egoïstisch en krijg het gevoel om op mams na de bevalling een dubbelloops te richten en tsjakka.. en haar plezier niet te gunnen..
Je zou ze toch gewoon een miskraam en levenslange onvruchtbaarheid toewensen die kutwijven....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_49248338
goddamn nou ik erover nadenk mijn vriendin is al maanden niet meer ongesteld en wordt steeds dikker, is dat een slecht voorteken
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_49248371
Erg verbitterde post ja.. en je typt zoveel ex dit ex dat, dat ik niet eens ex weet waar welke ex zit of ex doet enzo e(t)x(c).
A little bit hateful
pi_49248639
ik denk dat ik maar niet reageer in dit topic, behalve dan door dit te zeggen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_49248747
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 22:53 schreef Liquidootje het volgende:
Erg verbitterde post ja.. en je typt zoveel ex dit ex dat, dat ik niet eens ex weet waar welke ex zit of ex doet enzo e(t)x(c).
En weer zo'n wijf dat aan de essentie van de TS d'r verhaal voorbij gaat...

Zijn jullie ook van het type dat stiekem zwanger worden wel een goed idee vind ofzo? Of hebben jullie "wel begrip voor die vrouwen" .
pi_49248913
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 22:58 schreef milagro het volgende:
ik denk dat ik maar niet reageer in dit topic, behalve dan door dit te zeggen
Wil jij ook nog zwanger worden?
pi_49248954
Dan sturen we Sunchaser wel even langs. .
pi_49249006
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 23:02 schreef Stali het volgende:

[..]

Wil jij ook nog zwanger worden?
nee, zeg doe me een lol

zie een topic in OUD wat raakvlakken heeft met dit onderwerp
iets over gescheiden ouders en rancuneuze vrouwen en zo
pi_49249391
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 23:04 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, zeg doe me een lol

.

Denk dat er legio topics zijn van rancuneuze vrouwen. Ik twijfel aan de onschuldigheid van vrouwen.

Ga wel even snorren in OUD. .
pi_49249439
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 22:53 schreef American_Nightmare het volgende:
goddamn nou ik erover nadenk mijn vriendin is al maanden niet meer ongesteld en wordt steeds dikker, is dat een slecht voorteken
Niet als haar haar ook grijs wordt.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_49249526
Raar zulke vrouwen; ze willen per se een kind en het maakt niet uit van wie en of de relatie instand blijft na de verwekking.
En dan is het kind 18 en gaat pleite, en blijft ma afgepeigerd, alleen en verbittterd achter.
Ik blijf dan nog liever kinderloos mét een goede relatie dan dat.....

Magoed; het zal wel de roep van de natuur zijn, en die heeft mij -nog- niet geroepen blijkbaar.
  donderdag 10 mei 2007 @ 23:15:45 #48
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_49249690
Dat niet alleen, je prijst jezelf ook wel een beetje uit de markt bij de mannen als alleenstaande moeder. Lijkt mij. Alleen maar nadelen dus...waarom willen vrouwen zoiets?
pi_49249963
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 23:04 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, zeg doe me een lol

Milagro... help!!!

Doe eens een linkje? Zo'n OUD-index. Er wordt door vrouwen gepraat over kindjes. Een normaal mens heeft het over kinderen.... dat zoetsappige over kindjes... .

Er is ook niets mierzoets te vinden over pubers trouwens. Net alsof alleen het eerste jaar leuk is. .
pi_49250037
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 23:19 schreef Stali het volgende:

[..]

Milagro... help!!!

Doe eens een linkje? Zo'n OUD-index. Er wordt door vrouwen gepraat over kindjes. Een normaal mens heeft het over kinderen.... dat zoetsappige over kindjes... .

Er is ook niets mierzoets te vinden over pubers trouwens. Net alsof alleen het eerste jaar leuk is. .
gewoon effe op mijn naam klikken en dan is het 't tweede OUD topic in mijn lijst denk ik
ben nu te lui om een linkje te regelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')