Denk toch dat dit een heel andere discussie is, Gronk.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:21 schreef gronk het volgende:
[..]
Het valt mij op dat (hoger-opgeleide) vrouwen ontzettend egocentrisch zijn. Soms krijg ik 't idee dat ze denken dat de hele wereld opgezet is om de dames maar te vermaken en te behagen. En als ze na het nodige gedartel en gedoe dan opeens vinden dat het tijd is voor kinderen, nou, dan moet dat gewoon gebeuren. Prinsesjes krijgen namelijk *altijd* hun zin, dus waarom nu niet? En die man moet niet zeiken; hij mag blij zijn dat-ie daarvoor een keertje mag neuken. Ja, niet te vaak natuurlijk, want anders dan houdt mevrouw geen tijd meer over voor d'r carriere, en d'r gezin.
![]()
(paar weken geleden stond daar nog een aardig stukje over in de zaterdageditie van de NRC. Uitemate cynisch, maar wel correct.)
Gedeeltelijk. Wat ik bedoel te zeggen is dat vrouwen die zonder overleg even zwanger worden dat soort dingen ook doen op andere terreinen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:54 schreef Stali het volgende:
Denk toch dat dit een heel andere discussie is, Gronk.
Ik vind 't wel typisch dat je nu al de tweede bent die associaties legt met de jaren 50. Gelijkwaardige relaties zijn eerder iets wat ze in de jaren 70 propageerden hoorquote:Aan de andere kant ben ik heel blij niet in de jaren 50 te leven waarin je status bepaald door de baan van een man.
Dat is iets wat vrouwen IMHO zichzelf opleggen. Zat mannen die dat of niet verwachten, of d'r geen moeite mee hebben om samen parttime te werken, of die wel thuis willen blijven als 'huisman'. Maar ik zie onder de nodige collega's met kinderen dat de vrouwen daarbij ontzettende controlfreaks zijn, die hun kind niet toevertrouwen aan hun eigen man. Niet dat ze het zelf zoveel beter doen, maar 't gaat om de illusie van controle.quote:Er wordt in het algemeen ook wel veel van hoger opgeleide vrouwen verwacht. En een carriere èn een gezin èn sekslavin zijn en daarnaast ook nog eens zijn sokken wassen..
Ik heb daar wel moeite mee. Als je in een relatie stapt waarin je allebei de insteek hebt 'aan ons lijf geen polonaise, geen kinderen', en na twee jaar gaat de biologische klok van de vrouwelijke helft van 't stel af en moeten er op stel en sprong kinderen komen, want anders is het Te Laat, dan zou ik me goed verneukt voelen. Want je wordt dan opeens voor het blok gezet, en je hebt wel de nodige tijd, moeite en emoties geinvesteerd in een relatie met iemand.quote:Dat een vrouw het opeens tijd vind voor kinderen en dat ze dat gewoon doet daar heb ik geen moeite mee. Maar wel wanneer een vrouw zo'n beslissing alleen maakt en een man -met heel weinig rechten- ervoor op laat draaien.
Een vrouw die me dat flikt, duw ik zonder met de ogen te knipperen van de trap af. Dus vrouwen van 30, wees gewaarschuwd. En dit meen ik bloedserieus. Zoiets gebeurt in volledig overleg of niet. Ongelukjes, daar praat je over en indien 1 van beide het er niet mee eens is, eruit zuigen met dat serpent. Meneer hoeft niet de dupe te zijn van de gevolgen een scheiding noch van 1 van beide ouders die zich er niet om bekommert. Begon ik zo hard, eindig ik toch rechtvaardig, niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:48 schreef milagro het volgende:
mannen zonder of met nog geen kinderwens blijven beter ver uit de buurt van vrouwen tegen de 30 met een sterke kinderwens dus, of trek anders 4 condooms over je pielemoos
je ziet de potentiële "ongelukjes" al van mijlen aankomen soms, een vrouw die niet kan ophouden over babietjes, en kleertjes en sokjes , maar dan ook even vermeldt "ja, alleen nu mijn vriend nog overhalen, want die is nog niet zo enthousiast nog, maar dat gaat me wel lukken, hoor !!!!!!"
grote kans dat zo'n dame of al zwanger is of iig allang de pil niet meer slikt
heren, U is gewaarschuwd.
edit : wie zijn trouwens die 2 zich vandaag geregistreerde frusties![]()
nou, ik vind dat een vrouw het dan niet hoeft te laten weghalen, je kan haar sowieso moeilijk dwingen, maar als zij het nodig vond om in haar eentje en complete egoisme zwanger te raken , per ongeluk expres, dan mag ze het ook in haar eentje opvoeden en de finabciele zorg dragen als de man afhaakt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:47 schreef WalkingSolo het volgende:
[..]
Een vrouw die me dat flikt, duw ik zonder met de ogen te knipperen van de trap af. Dus vrouwen van 30, wees gewaarschuwd. En dit meen ik bloedserieus. Zoiets gebeurt in volledig overleg of niet. Ongelukjes, daar praat je over en indien 1 van beide het er niet mee eens is, eruit zuigen met dat serpent. Meneer hoeft niet de dupe te zijn van de gevolgen een scheiding noch van 1 van beide ouders die zich er niet om bekommert. Begon ik zo hard, eindig ik toch rechtvaardig, niet?
Tsja, da's een beetje het probleem hier in nederland: de rechter denkt daar anders over.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:58 schreef milagro het volgende:
dus dan ook niet om geld gaan zeuren omdat je het "anders echt niet redt" , dat had je dan maar moeten bedenken voordat je hem voor het blok zette.
die rubberlucht, je moet een pauze nemen, knelt als een gek en hij gaat wel eens af.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:39 schreef Isegrim het volgende:
Waarom is een condoom erg? Wij gebruiken ze altijd, ik ondervind geen nadelen en mijn vriend geloof ik ook niet.
Jawelquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:26 schreef petersss het volgende:
? Ze kan je toch niet leeg trekken of wel.
Precies, eigen keuze, zelf de consequenties dragen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:58 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, ik vind dat een vrouw het dan niet hoeft te laten weghalen, je kan haar sowieso moeilijk dwingen, maar als zij het nodig vond om in haar eentje en complete egoisme zwanger te raken , per ongeluk expres, dan mag ze het ook in haar eentje opvoeden en de finabciele zorg dragen als de man afhaakt.
dus dan ook niet om geld gaan zeuren omdat je het "anders echt niet redt" , dat had je dan maar moeten bedenken voordat je hem voor het blok zette.
Eerst voor je sperma en daarna voor je geld.quote:
[eddie]quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:31 schreef yvonne het volgende:
Eerst voor je sperma en daarna voor je geld.
Vrouwen met een dik inkomen. Dat kunnen dus ook vrouwen zijn zoals Paris Hilton.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:23 schreef Isegrim het volgende:
Is dat voorbehouden aan hoogopgeleide vrouwen?
je vergeet voor het gemak maar even de context van dit topic?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:25 schreef the_mind het volgende:
Als man heb je trouwens vind ik wel een morele plicht om voor de vrouw en het kind te zorgen, als dat kind inderdaad van jou is.
Vriendin steelt sperma man om zwanger te rakenquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:33 schreef katerwater het volgende:
[..]
Tal van praktische voorbeelden die dit kunnen tegenspreken.
extreem maar wel mogelijk: man masturbeert thuis en zijn lief haalt het gebruikte doekje uit vuilbak en maakt zichzelf zwanger. Zonder zijn medeweten...
Overigens heel extreem geval dat nooit voorkomt, maar je theorie is wel ontkrachtigd![]()
Nee hoor. Hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:05 schreef dr.dunno het volgende:
je vergeet voor het gemak maar even de context van dit topic?
Jij vindt dat je als man voor het kind moet zorgen, als jouw bijdrage is dat je je hebt laten pijpen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:56 schreef the_mind het volgende:
Kijk, dat zo'n vrouw een leugenachtig schepsel is ben ik met iedereen eens hoor.
Maar in alle gevallen die aan bod gekomen zijn, kan de man niet zeggen dat de vrouw het kind geheel buiten hem om verwekt heeft.
Uiteindelijk komt het er gewoon op neer dat het kind er nog minder aan kan doen dan de man, en dat je, als je een kerel bent, dat kind niet in de kou zou moeten laten staan.
Volgens mij had ik dit allemaal ook wel uitgelegd.
Dat is wat ik zou doen, als ik zo stom was geweest me door zo'n sloerie te laten pijpen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:58 schreef Diederik_Duck het volgende:
Jij vindt dat je als man voor het kind moet zorgen, als jouw bijdrage is dat je je hebt laten pijpen?![]()
Ik niet hoor. Daar moet je principieel in zijn, ook in het belang van anderen (je moet nooit zwichten voor chantage).quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:02 schreef the_mind het volgende:
[..]
Dat is wat ik zou doen, als ik zo stom was geweest me door zo'n sloerie te laten pijpen.
Tja, het is sowieso vreemd gedrag, dat iemand zichzelf zwanger maakt door sperma op te sparen. Duidelijk een gevolg van wetgeving die misschien wel te ver is doorgeslagen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik niet hoor. Daar moet je principieel in zijn, ook in het belang van anderen (je moet nooit zwichten voor chantage).
Ik zou me daar geen illusies over maken. Ook doodsaaie voor de rest compleet grijzemuisachtige tutta's halen dit nog weleens uit de kast bij mannen die niet willen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:55 schreef the_mind het volgende:
Ach, die vrouwen pik je toch zo uit? Ik bedoel, ik zou me daar echt geen zorgen over maken.
Precies. Niet goedschiks, dan maar kwaadschiks, maar mevrouw zal haar zin krijgen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:52 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik zou me daar geen illusies over maken. Ook doodsaaie voor de rest compleet grijzemuisachtige tutta's halen dit nog weleens uit de kast bij mannen die niet willen.
Het grappige is dat dat precies het soort vrouw is dat ik ervoor zou aanzien dit te doen. Van die vrouwen die verder niet teveel om handen hebben. Uiteraard alles later netjes gerationaliseerd, zoals je beschrijft.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:52 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik zou me daar geen illusies over maken. Ook doodsaaie voor de rest compleet grijzemuisachtige tutta's halen dit nog weleens uit de kast bij mannen die niet willen.
quote:Man ziet zijn kind nog steeds, overigens en betaalt keurig alimentatie. Kindje kan er immers niets aan doen dat zijn moeder het vertrouwen op zo'n walgelijke manier heeft geschonden
quote:Op zondag 27 mei 2007 10:04 schreef Vassili_Z het volgende:
mannen willen evolunistisch gezien niets liever dan zoveel mogelijk van hun kinderen verwekken.
Iig is die ex superdom bezig, want rationeel gezien is dit je reinste achterlijkheid. De vrouwen die kinderen willen zonder te overleggen zijn ook heel erg dom. Maar dat geldt voor veel vrouwen in het algemeen.
Laat je steriliseren. Geen kids, geen condooms en omkeerbaar.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:01 schreef webspider het volgende:
Edit: Overigens kan ik niet wachten op de mannenpil. Geen kinderen, EN geen condooms..
Die wel jaquote:Op zondag 27 mei 2007 10:36 schreef LittleMissSunshine het volgende:
Wat raken al die vrouwen-met-gemene-plannen toch makkelijk en snel zwanger hè
Je bent wel eerlijk he, dat waardeer ik wel.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:36 schreef LittleMissSunshine het volgende:
Wat raken al die vrouwen-met-gemene-plannen toch makkelijk en snel zwanger hè
Misschien is steriliseren toch niet zo'n slecht idee?quote:Op zondag 27 mei 2007 10:42 schreef SolidasRock het volgende:
*Streept littlemisssunshine door als mogelijke bedpartner*
*Streept Yvonne door als mogelijke bedpartner*
Naar je huisarts, zeggen dat je het wilt, krijg je verwijzing, Gaat poliklinisch, dus je hoeft er maaar 1 middagje vrij voor te nemen.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:52 schreef gronk het volgende:
[..]
Misschien is steriliseren toch niet zo'n slecht idee?
hoe gaat dat eigenlijk? Je gaat naar het ziekenhuis en je zegt 'joh, doe hier (wijst) eens wat aan?'
En niet met de fiets gaan.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Naar je huisarts, zeggen dat je het wilt, krijg je verwijzing, Gaat poliklinisch, dus je hoeft er maaar 1 middagje vrij voor te nemen.
Ligfietsquote:
Ik vind het wel slecht idee, wil wel later kleine solidasrockjes rond zien lopenquote:Op zondag 27 mei 2007 10:52 schreef gronk het volgende:
[..]
Misschien is steriliseren toch niet zo'n slecht idee?
hoe gaat dat eigenlijk? Je gaat naar het ziekenhuis en je zegt 'joh, doe hier (wijst) eens wat aan?'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |