Songfestivalquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:45 schreef Tezz het volgende:
Ik heb net het subforum over het Songfestival ontdekt! JOEPIE! JEUHEU LEUK!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:45 schreef Tezz het volgende:
Ik heb net het subforum over het Songfestival ontdekt! JOEPIE! JEUHEU LEUK!!!!!!!!!
Dat dus....quote:
Ik schrok er ook van, lette even niet op.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:45 schreef LudoSanders het volgende:
Was toch bijna Broekpaling de lul geweest een nieuwe te openen.
Is al gefixt, maar ik was het niet!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heb ik gedaan in FB...![]()
En een kusje op z'n plassert![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
[..]
Dat dus....
Maar ik hou wel van je Tezz![]()
![]()
Er komt een dag dat ie z'n sig moet aanpassen..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:45 schreef LudoSanders het volgende:
Was toch bijna Broekpaling de lul geweest een nieuwe te openen.
Ik kreeg ineens de melding dat ik niet kon posten. Ik dacht nog WTF.............en toen zag ik pas dat ie vol was. Kunnen wij toch wel weer snel!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik schrok er ook van, lette even niet op.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Songfestival is voor mij een heel ritueel. Heerlijke televisie dat! En dan daarna de cd downloaden en meebleren op alle liedjes. Doet het ook erg leuk in de enige homo-kroeg die Vwaard rijk is. We hebben dan de avond van ons leven, helemaal 'los' gaan, belachelijk dansen en maf doen op al die flauwe liedjes!
Heerlijk!
En ik ben mijn dochter ook al aan het verpesten.......
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:50 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Er komt een dag dat ie z'n sig moet aanpassen..![]()
Verdomme![]()
Nee helemaal niet! Is echt leuk hoor, dat je gewoon ongestoord maf kan doen zonder dat iemand raar opkijkt! Dat is dan aandacht op een heel andere manier, hihi.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Vertel....geen last van opdringerige mannen ?!!
Hooters?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:53 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe heet die tent idd Tezz?
homoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Huh ?!!! Ik mis de link tussen Remlof z'n plassert en het songfestival..![]()
Millie's (of Milly's, ik kijk nooit op de gevel eerlijk gezegd)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:53 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe heet die tent idd Tezz?
Zegt me niets, ben ik daar iig niet binnen geweestquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Millie's (of Milly's, ik kijk nooit op de gevel eerlijk gezegd)
Hihi, voorgevel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Millie's (of Milly's, ik kijk nooit op de gevel eerlijk gezegd)
Jij bent onbekend met het fenomeen Zaagmans?quote:
Damn...ik vraag nog naar die homotent en zie de link vervolgens niet..en...en...OMG..quote:
Ja, jullie gaan snel zeg!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik kreeg ineens de melding dat ik niet kon posten. Ik dacht nog WTF.............en toen zag ik pas dat ie vol was. Kunnen wij toch wel weer snel!
Trek anders nog een flesje bier open of zo.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Damn...ik vraag nog naar die homotent en zie de link vervolgens niet..en...en...OMG..![]()
Laat maar...![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bent onbekend met het fenomeen Zaagmans?
Zaagmans, om de week weer door midden te zagenquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zaagmans, om de week weer door midden te zagen.
Ken uw klassiekers.
heeheeheee hoohoohoooquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:59 schreef LudoSanders het volgende:
Oranjekoek, jij hier!
Goed plan...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Trek anders nog een flesje bier open of zo.
Ah, ik snap 'm!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ken uw klassiekers.
Die was heerlijk! Bedankt!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:00 schreef Meneer.Bakker het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ben hier voor de catering![]()
Moet je de volgende keer zeker doen, feest gegarandeerd! En als je een lange zwart rond ziet springen op songfestivalmuziek dan ben ik dat !quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zegt me niets, ben ik daar iig niet binnen geweest.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ken uw klassiekers.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:02 schreef LudoSanders het volgende:
Jullie zijn onbekend met de serie Debiteuren Crediteuren.
Ik hou toch van je!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:02 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Goed plan...
Wel lief doen hè Tezz...
* BeeDee nog een biertje pakt
Je bent een negerin?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Moet je de volgende keer zeker doen, feest gegarandeerd! En als je een lange zwart rond ziet springen op songfestivalmuziek dan ben ik dat !
Nee helemaal niet eigenlijk! Daar hadden wij het laatst nog over he BeeDee! Het kwartje viel gewoon ff niet!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:02 schreef LudoSanders het volgende:
Jullie zijn onbekend met de serie Debiteuren Crediteuren.
Ik denk niet dat ik er nog vaak zal komen eerlijk gezegd. Het ligt niet bepaald op de route of in de buurt van een lang gekoesterde vakantie plaats. Wie weet kom ik er nog wel eens met een voetbalkamp, maar dan weet ik bij voorbaat al niets meerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Moet je de volgende keer zeker doen, feest gegarandeerd! En als je een lange zwart rond ziet springen op songfestivalmuziek dan ben ik dat !
hahaaquote:
telepathiequote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat niet...maar het kwartje viel niet..
![]()
Heb ik meer last van blijkt![]()
Jij echt zo vragen van "Wie is zaagmans"quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:04 schreef oranjekoek het volgende:
Min vriend wist wel wie zaagmans was.
hahaa oki het is alweer opgelostquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
zwart HAAR (roomblanke huid). Nee geen gothic hihi
Leuk man, metamorphoses!!!!!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaaEerst dacht ik dat je kort blond haar had, later had ik pas in de gaten dat jij op die foto stond, en nu ben je een neger?
![]()
Dat waren de Lullo's btw...ook zo geniaal..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee helemaal niet eigenlijk! Daar hadden wij het laatst nog over he BeeDee! Het kwartje viel gewoon ff niet!
ja STIFTEN, dat ken ik dan weer wel natuurlijk!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij echt zo vragen van "Wie is zaagmans".
Vraag deze maar eens na, "vraag aas, jack in de box, terug op stift, elleboog op tafel: STIFT!".
Ik moest er erg om lachen, dus vertelde hem dat zaagmans morgen bij je langskwam. Die komt de week door midden zagen zegt ie.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij echt zo vragen van "Wie is zaagmans".
Vraag deze maar eens na, "vraag aas, jack in de box, terug op stift, elleboog op tafel: STIFT!".
Of heb jij ook bier gedronken ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
telepathie
zullen we toch maar een show bij dr Phill boeken?
Stiften deel 1quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja STIFTEN, dat ken ik dan weer wel natuurlijk!
ik heb nog wel wiet hier liggen...........quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:09 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Of heb jij ook bier gedronken ?![]()
Bij mij was 't die joint denk ik![]()
Rook jij welleens wiet ??quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik heb nog wel wiet hier liggen...........
(verder appelsap).
Wel goed onder het randje Edgar, maak sinterklaas maar eens vrolijk...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wacht ff, ik vraag of Sinterklaas ook mee doet.
Nou, da's een grappig verhaal. Vroeger deed ik dat wel ja, maar sinds ik mama ben niet meer. Komt mijn man laatst thuis van een bedrijfsborrel en ik zie direct aan zijn gezicht dat ie wiet gerookt had. Ik lag helemaal in een deuk......was zo grappig! En daar had ie wat van meegenomen. Maar dat ligt hier nog in de kast en daar blijft het wat mij betreft ook liggen. Ik doe dat niet meer, die tijd heb ik gehad.......quote:
ik ook! Verwarming staat al op 21......quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:15 schreef oranjekoek het volgende:
Ik heb het koud
Nou hier wel. Kutregen (geen flauwe opmerkingen maken Broek). Heel de dag! En ik wilde vandaag nog wel allerlei leuke dingen doen met dochter!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:16 schreef oranjekoek het volgende:
Hier was ook geen regen overigens, het zonnetje kwam zelfs door rond een uur of 6. De wind was wel keihardit was het weerbericht*
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, da's een grappig verhaal. Vroeger deed ik dat wel ja, maar sinds ik mama ben niet meer. Komt mijn man laatst thuis van een bedrijfsborrel en ik zie direct aan zijn gezicht dat ie wiet gerookt had. Ik lag helemaal in een deuk......was zo grappig! En daar had ie wat van meegenomen. Maar dat ligt hier nog in de kast en daar blijft het wat mij betreft ook liggen. Ik doe dat niet meer, die tijd heb ik gehad.......
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:17 schreef oranjekoek het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik er een icon tussengeplant heb
Ik vond hem al opvallend.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:17 schreef oranjekoek het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik er een icon tussengeplant heb
hahaaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik vond hem al opvallend.
Ik zou je post even in TRU zetten........
Nou je doet het best wel vaak volgens mij, als ik het hier zo lees...............quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:19 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik doe het bij tijd en wijle, maar alleen als mijn dochter op bed ligt....en ja, ik loop met plannen om helemaal te stoppen. Ook met roken btw...ik zoek alleen een goed moment en dat wordt de zomervakantie ws
![]()
Kutregen!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou hier wel. Kutregen (geen flauwe opmerkingen maken Broek). Heel de dag! En ik wilde vandaag nog wel allerlei leuke dingen doen met dochter!![]()
![]()
Geen last van??quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:23 schreef BeeDee het volgende:
FOK! is ook niet helemaal bij de pinken btw..![]()
Wat zij zegt, junk!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou je doet het best wel vaak volgens mij, als ik het hier zo lees...............![]()
Nee het is hier ook traag, ik dacht dat het door mijn vriend kwam maar dat is niet zo dus.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:23 schreef BeeDee het volgende:
FOK! is ook niet helemaal bij de pinken btw..![]()
wel als je de sneltoetscombi weet natuurlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:23 schreef oranjekoek het volgende:
Met snel reageren gedaan overigens. daar kan je geen smiley toevoegen.. toch?...
Mwoah...2 á 3 avondjes in de week..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou je doet het best wel vaak volgens mij, als ik het hier zo lees...............![]()
Ik ook niet!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
wel als je de sneltoetscombi weet natuurlijk
(en ik ben een noob, ik weet er geen eentje uit mijn hoofd)
Je hebt gewoon als typo een sterretje geplaatst.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:23 schreef oranjekoek het volgende:
Met snel reageren gedaan overigens. daar kan je geen smiley toevoegen.. toch?...
Want....je vriend fietst niet hard genoeg om de dynamo lopende te houden?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee het is hier ook traag, ik dacht dat het door mijn vriend kwam maar dat is niet zo dus.
Mijn definitie van een junk is anders, maar dat neemt niet weg dat ik zelfs van jou hou Ludo..quote:
Ja ik probeer hem op te zwepen maar het lukt niet echtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Want....je vriend fietst niet hard genoeg om de dynamo lopende te houden?
hahaa geweldig!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:28 schreef LudoSanders het volgende:it was het weerbericht*
Het ging fout bij de combinatie * en D.
CSI LudoSanders
Jij bent echt goed man !quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:28 schreef LudoSanders het volgende:it was het weerbericht*
Het ging fout bij de combinatie * en D.
CSI LudoSanders
Mooizo, je had de smiley niet gemist tochquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:27 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mijn definitie van een junk is anders, maar dat neemt niet weg dat ik zelfs van jou hou Ludo..![]()
Op een gegeven moment hou je van iedereen!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:27 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mijn definitie van een junk is anders, maar dat neemt niet weg dat ik zelfs van jou hou Ludo..![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mooizo, je had de smiley niet gemist toch.
Ja, en dat komt dan weer door die wietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:29 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Op een gegeven moment hou je van iedereen!![]()
Dat ik er geen problemen mee heb mits niet dagelijks en van een bepaald niveau. Dus niet petjesvolk etc.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:31 schreef BeeDee het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik weet jou standpunt hierover hoor..![]()
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat ik er geen problemen mee heb mits niet dagelijks en van een bepaald niveau. Dus niet petjesvolk etc.
Mooizo.
Ik ook...ik merk een lichte stijging van de naarbuitengafrequentie..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:32 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga weer even buiten staan!
Zeik niet...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:38 schreef Tezz het volgende:
Dit is het rokershoekje maar iedereen staat buiten te paffen. Wel beter, maar ongezellig.
i hate songfestivalquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:39 schreef Tezz het volgende:
jullie negeren mijn songfestivalliedjes he.
Hé, niet alle woorden nou letterlijk nemen...zo lust ik er nog een paarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:39 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zit lekker te roken achter de laptop anders.
@BeeDee, ik weet welke figuren je bedoelt, kennen is wat anders.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:39 schreef Tezz het volgende:
jullie negeren mijn songfestivalliedjes he.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
Mensen die niet zonder "drugs" kunnen.
aai over je bol Sorrowquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:41 schreef TheSorrow het volgende:
Net gesprek gehad met mn ouders.. ze vinden t niet chill dat ik zo veel uitgeef aan smoken etc, en mag alleen nog in t weekend smoken vanaf nu, starting fridaynightIk heb uit principe mn bakje waar alles inzit maar aan hun gegeven, en vrijdag krijg ik hem gewoon terug, ze was wel blij dat ik hem gaf, had ze waarschijnlijk niet verwacht
Ben benieuwd hoe ik m ga trippen, eerst kon ik makkelijk zonder, nu smoke ik al een periode iedere avond..
Dan maar veel in t rokershoekje peukkies roken!
Damn! Komt bekend voor deze perikelen met ouders. Die tijd ligt alleen gelukkig al een jaar of 17 achter mij..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:41 schreef TheSorrow het volgende:
Net gesprek gehad met mn ouders.. ze vinden t niet chill dat ik zo veel uitgeef aan smoken etc, en mag alleen nog in t weekend smoken vanaf nu, starting fridaynightIk heb uit principe mn bakje waar alles inzit maar aan hun gegeven, en vrijdag krijg ik hem gewoon terug, ze was wel blij dat ik hem gaf, had ze waarschijnlijk niet verwacht
Ben benieuwd hoe ik m ga trippen, eerst kon ik makkelijk zonder, nu smoke ik al een periode iedere avond..
Dan maar veel in t rokershoekje peukkies roken!
Ja sterker nog, er komt een geheel nieuwe dimensie van dit soort perikelen aan!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Damn! Komt bekend voor deze perikelen met ouders. Die tijd ligt alleen gelukkig al een jaar of 17 achter mij..![]()
Gelukkig doen die aanhalingstekens 't hem....laat jij je sigaretten en bier nu 6 maanden staan ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
Ik hoop niet dat je op de puberteit van m'n dochter doeltquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja sterker nog, er komt een geheel nieuwe dimensie van dit soort perikelen aan!
Ik kan niet zonder koffiequote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
Jij moet gewoon de verstandigste zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:48 schreef TheSorrow het volgende:
Mja, tis ook van de zotte natuurlijk...
T lastigste is alleen, veel van mn vrienden blowen ook... Ag ja, boeiend
Nee Tim, je mag alleen in het weekend snuiven.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja sterker nog, er komt een geheel nieuwe dimensie van dit soort perikelen aan!
Je bent geslaagd voor het ouderschapsexamenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jij moet gewoon de verstandigste zijn.
ARGHHHzei ik dat hardop???
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:50 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je op de puberteit van m'n dochter doelt![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:51 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee Tim, je mag alleen in het weekend snuiven.
Kan niet wachten tot de eerste puisterige puber langskomt om met m'n dochter te neuken stappenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Staat bij jou de honkbalknuppel ook al klaar? Hier wel in ieder geval!
Jij bent hipquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jij moet gewoon de verstandigste zijn.
ARGHHHzei ik dat hardop???
Mijn man krijgt dan een hele rare en verwilderde blik in zijn ogen als ik het daar over heb.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot de eerste puisterige puber langskomt om met m'n dochter te neuken stappen![]()
Tezz !!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mijn man krijgt dan een hele rare en verwilderde blik in zijn ogen als ik het daar over heb.
Heej kut BeeDee, ik realiseer me dat jij ook nog eens in Renesse woont! da's helemaal erg, die toeristen nemen het al helemaal niet zo nauw!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot de eerste puisterige puber langskomt om met m'n dochter te neuken stappen![]()
sorry, ik liet me even gaan.............quote:
Ja Broek...zo gaat dat. Ik hoop dat ze thuiskomt met een kopie van jou...ik zou gerustgesteld zijnquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:58 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja Broek...zo gaat dat. Ik hoop dat ze thuiskomt met een kopie van jou...ik zou gerustgesteld zijn![]()
Ja, waarschijnlijk is broekpaling de laatste jongen op aarde die zich nog netjes voorsteld en haar ouders met 'u' aanspreekt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:58 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja Broek...zo gaat dat. Ik hoop dat ze thuiskomt met een kopie van jou...ik zou gerustgesteld zijn![]()
Welk eiland zit jij eigenlijk Ludo ? 19 mei Renessedag...kom je ook ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:59 schreef LudoSanders het volgende:
Van de zomer maar eens in Renesse kijken.
Zuid Beveland, 19 mei, nee dat denk ik nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:01 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Welk eiland zit jij eigenlijk Ludo ? 19 mei Renessedag...kom je ook ?
ik ben er!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:59 schreef LudoSanders het volgende:
Van de zomer maar eens in Renesse kijken.
Dat doe ik ook gewoon hoor, maar meestal is het direct "zeg maar je"quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk is broekpaling de laatste jongen op aarde die zich nog netjes voorsteld en haar ouders met 'u' aanspreekt.
Uitstervend ras ja....ik deed dat ook nog..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk is broekpaling de laatste jongen op aarde die zich nog netjes voorsteld en haar ouders met 'u' aanspreekt.
Ik wel hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Uitstervend ras ja....ik deed dat ook nog..Ik werd postuum goedgekeurd door mijn (god hebbe hun beider ziel) schoonouders...
![]()
En terecht...als ze de beleefdheidsvormen maar kennen. Dat is belangrijk genoeg. En U tegen je eigen ouders zeggen is al helemaal niet van deze tijd.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat doe ik ook gewoon hoor, maar meestal is het direct "zeg maar je".
Ja ik bedoelde ook 'vriendjes-die-voor-het-eerst-bij-schoonouders-thuis-komen' jongens.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat doe ik ook gewoon hoor, maar meestal is het direct "zeg maar je".
Mijn schoonouders zijn gecheiden. Tegen allebei zeg ik u. Tegen de vriendin van zijn vader zeg ik "je"quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:06 schreef BeeDee het volgende:
[..]
U zeggen tegen mijn toekomstige schoonouders...opletten oranjekoek!![]()
![]()
Op school word ik aangesproken met:quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:05 schreef oranjekoek het volgende:
Die mevrouw..
Ik ben toch ook eens voor-het-eerst-bij-schoonouders-thuis-gekomen, dan zeg ik ook u. Kan begrijpen dat je je dan oud voelt. Dat heb ik ook als ze meneer tegen me zeggenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde ook 'vriendjes-die-voor-het-eerst-bij-schoonouders-thuis-komen' jongens.
En als iemand me met u aanspreekt voel ik me echt zooooooo oud. Vreselijk.
hahaaa inderdaad. Zo zeiden we dat vroeger ook altijd. Mama van Jolanda mag ik een snoepje?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Op school word ik aangesproken met:
'Heej, mama-van-bente, mama-van-bente................'
Ook erg grappig, ha ha.
En nog erger is: dan zeg jij 'zeg maar je' en stug vol blijven houden dat je een 'u' bent.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben toch ook eens voor-het-eerst-bij-schoonouders-thuis-gekomen, dan zeg ik ook u. Kan begrijpen dat je je dan oud voelt. Dat heb ik ook als ze meneer tegen me zeggen.
Echt zo typisch vrouw...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
En nog erger is: dan zeg jij 'zeg maar je' en stug vol blijven houden dat je een 'u' bent.
Ik kijk dan 's avonds wel ff wat kritischer in de spiegel moet ik zeggen. (meestal ontdek ik ook wel weer een extra bijna-rimpel).
Maar dat komt omdat je bij relatief onbekende bent, daar moet je dan echt bij denken JE JE JE.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
En nog erger is: dan zeg jij 'zeg maar je' en stug vol blijven houden dat je een 'u' bent.
Ik kijk dan 's avonds wel ff wat kritischer in de spiegel moet ik zeggen. (meestal ontdek ik ook wel weer een extra bijna-rimpel).
niet dankzij jou!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:13 schreef PeZu het volgende:
wat gaan die hoeksjes opeens weer snel
hehehehehhe
Zal altijd wel een moeilijk punt blijven. Ik vind het raar "je" tegen mijn schoonmoeder te zeggen, maar "u" vind ik eigenlijk ook niks.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat was gisteren ook, allen toen begonnen we pas rond dit tijdstip.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:13 schreef PeZu het volgende:
wat gaan die hoeksjes opeens weer snel
hehehehehhe
komt door de terugkeer van die vuige pezu en qube hoorde ikquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat was gisteren ook, allen toen begonnen we pas rond dit tijdstip.
Vuil sletje.
Ik ga met mijn schoonouders de kroeg in. Je/u is nooit een punt van discussie geweest! Ik heb me netjes voorgesteld en daarna voelde ik me direct zo op mijn gemak dat er van u geen sprake is geweest.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Zal altijd wel een moeilijk punt blijven. Ik vind het raar "je" tegen mijn schoonmoeder te zeggen, maar "u" vind ik eigenlijk ook niks.
Slaap lekker Tezzquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:19 schreef Tezz het volgende:
nou het was weer gezelli. Ik ga mijn bed opzoeken.
Ik kom er ook aan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:19 schreef Tezz het volgende:
nou het was weer gezelli. Ik ga mijn bed opzoeken.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Op school word ik aangesproken met:
'Heej, mama-van-bente, mama-van-bente................'
Ook erg grappig, ha ha.
Hier nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:34 schreef PeZu het volgende:
storm!
Bij de commando's?quote:
mooi pak gegh heb je dat uit de desert, gegh storm?quote:
Kut ik moest PeZu met zijn "storm!" quotenquote:
Wat is dat Storm ghegh in een glas water.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
mooi pak gegh heb je dat uit de desert, gegh storm?
Hij stondt voor de deur, kon er maar net langs.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:03 schreef Tezz het volgende:
Anyweg. Werken dus. Een fijne FOK! dag allemaal.
En Ludo: veel plezier op je stage, Zaagmans komt vandaag langs!
Komt ie hier ook? Heeft hij het niet veel te druk?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij stondt voor de deur, kon er maar net langs.
jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:57 schreef Tyler..Durden het volgende:
Oh mijn goede god. Wat is er mis met jullie!?
Nee, 2 en een halve dag aan praktijk examen gewerkt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:30 schreef LudoSanders het volgende:
2 en een halve dag leren.
Ik heb van mijn leven nog niet langer als 4 uur aan iets gestudeerd.
Ik had het te druk voor Zaagmans vandaag. Ik heb hem zijn werk laten doen en toen heb ik hem meteen weggestuurd, dus ik hoop dat iemand anders hem een kop koffie heeft aangeboden.quote:
Verkapte SM/ziekmelding.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:04 schreef Tezz het volgende:
Ik heb het opgegeven. Ik heb zo teringhard gewerkt vandaag dat ik het wel welletjes vond. (ja, ik verkeer in de gelukkige positie dat ik dit soort dingen zelf mag beslissen).
SM is altijd ziek?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tezz is nooit ziek.
SM daarintegen............
Lang leve de paracetamol!quote:
quote:
neem een pilletje of verhuis naar Den Haagquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De rustige nummers dan he, die wilde zijn spupah lekkah om te horen.![]()
Het ging ook helemaal niet over romantiek.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:50 schreef LudoSanders het volgende:
SM is niet echt romantisch of mis ik nu wat?
Hoezeau?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
neem een pilletje of verhuis naar Den Haag
noudaaromenalsikietswilzeggenmagikdatzeggenendaarbijkomtooknogeensdatikbijnaaltijdgelijkhebirritantisidithehettyptzelfskutmaarjaikdoehetzelfhenoudoei.quote:
Ik vervang je kind wel als jullie uit eten gaan, niks mis met uit eten gaan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:03 schreef Tezz het volgende:
Heej! Weten jullie wat leuk is?? Wij zijn vanwege een logeerpartij 2 dagen kindloos en mijn man neemt me straks mee uit eten!!!!!!!!!
Tevens kwartet.
Gezellli!quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vervang je kind wel als jullie uit eten gaan, niks mis met uit eten gaan.![]()
Ben eigenlijk wel zeker.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:39 schreef oranjekoek het volgende:
Gefeliciteerd broek! Weet je zo snel al of je het gehaald hebt?
Hahaa niet te geloven he, ik vergeet steeds dat je 16 bentquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:55 schreef Broekpaling het volgende:
Niet te geloven dat het al 5 jaar terug dat Pim werd vermoord.![]()
Weet nog goed, we zaten in Egypte op de kamer tv te kijken en zagen het op het nieuws, nog naar Opa gebeld of het echt zo was.
En dan een tijdje later zijn je ouders in die kerk ergens helemaal vooraan.![]()
Toen waren Opa en Oma hier op ons aan het passen, waren we naar de uitzending aan het kijken of we Pa en Ma konden zien zitten.
Jep, Pim is een neef van m'n moeder.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:58 schreef LudoSanders het volgende:
Je was familie van Pim?
Doe ik als vervanging van de namen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:02 schreef LudoSanders het volgende:
Trouwens jou beleefdheidsvormen lopen uit de klauwen, sinds wanneer beginnen opa, oma, pa en ma met een hoofdletter.
Hoezo?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:59 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hahaa niet te geloven he, ik vergeet steeds dat je 16 bent![]()
Wtfquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jep, Pim is een neef van m'n moeder.![]()
Tja, en dan worden je Opa en Oma opeens plat gebeld met de pers (quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:16 schreef LudoSanders het volgende:
Tja das is kut. Heb het helaas ook nog niet zo lang geleden mogen meemaken.
Maar om je ff op te fleuren:
[afbeelding]
Meesterlijke Ad.
Hehe, duurde even voordat ik het zag.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:16 schreef LudoSanders het volgende:
Tja das is kut. Heb het helaas ook nog niet zo lang geleden mogen meemaken.
Maar om je ff op te fleuren:
[afbeelding]
Meesterlijke Ad.
Doen we ook.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:21 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Hehe, duurde even voordat ik het zag.
En ja Paling. Het is heel rot... zo veel mogelijk op bezoek gaan.![]()
Hallo jongedame.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:21 schreef Tezz het volgende:
meldt
heeeej heb je al gegeten? of moet dat restaurant gebeuren nog gebeuren?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:21 schreef Tezz het volgende:
meldt
Wat ben je ook een lieverd he!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:21 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Hehe, duurde even voordat ik het zag.
En ja Paling. Het is heel rot... zo veel mogelijk op bezoek gaan.![]()
Jajaja, eten was gezelli! We zijn bij de griek geweest, dus geen poespas. Maar wel fijn om ff met z'n tweetjes weg te zijn.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
heeeej heb je al gegeten? of moet dat restaurant gebeuren nog gebeuren?
Das waar.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe kut het ook is, je moet blij wezen dat je afscheid kan nemen en hij niet plots uit het leven gerukt wordt.
Wat een superidee!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:38 schreef Tezz het volgende:
Ben een verjaardagskalender met foto's aan het maken voor mijn moeder. Ben ik niet zo handig in dus ben een beetje afwezig....
Je kunt op de website van de hema (www.hema.nl) een programma downloaden waarmee je allerlei leuke dingen kunt maken: verjaardagskalenders, agenda's, fotoalbums etc. etc. Dat heb ik vorig jaar gedaan, echt super ! En niet eens heel duur. Maar dat lukt niet meer voor moederdag hoor, duurt een paar dagen............quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:43 schreef oranjekoek het volgende:
Ik zoek nog een leuk cadeau voor mijn schoonmoeder. Leuk idee Tezz!
Word is gemaakt voor tekstverwerkingquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je kunt op de website van de hema (www.hema.nl) een programma downloaden waarmee je allerlei leuke dingen kunt maken: verjaardagskalenders, agenda's, fotoalbums etc. etc. Dat heb ik vorig jaar gedaan, echt super ! En niet eens heel duur. Maar dat lukt niet meer voor moederdag hoor, duurt een paar dagen............
Nu ben ik echter zelf aan het kntuselen in word.
Paint ftw!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Word is gemaakt voor tekstverwerking.
Dat is nog beter! Ik was meer voor haar verjaardag aan het zoeken, die is pas 30 mei! Ze krijgt een dagje salon, ik wou er nog iets tastbaars bijdoen. Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je kunt op de website van de hema (www.hema.nl) een programma downloaden waarmee je allerlei leuke dingen kunt maken: verjaardagskalenders, agenda's, fotoalbums etc. etc. Dat heb ik vorig jaar gedaan, echt super ! En niet eens heel duur. Maar dat lukt niet meer voor moederdag hoor, duurt een paar dagen............
Nu ben ik echter zelf aan het kntuselen in word.
Ik weet het schatje. Ik ben dan ook een secretaresse dus kan prima met dat programma omgaan. Alle andere programma's zeggen mij geheel niets. Dus lang leve de site van de hema. Ik heb er alleen nu niet zo veel aan want het moet snel af.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Word is gemaakt voor tekstverwerking.
Voor 17,95 heb je een gedrukte kalender met eigen foto's, compleet met eigen isbn-nummer en thuisberzorgd!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:49 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat is nog beter! Ik was meer voor haar verjaardag aan het zoeken, die is pas 30 mei! Ze krijgt een dagje salon, ik wou er nog iets tastbaars bijdoen. Bedankt voor de tip!![]()
Hoe zal ik die zin opvatten?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:04 schreef Tezz het volgende:
ik heb geen zin meer.
Dat lukt n iet meer voor moederdag!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:06 schreef LudoSanders het volgende:
Apple heeft ook zoiets, alleen beter en mooier enzo. Moet je wel een Mac hebben met iPhoto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |