Wat is dat Storm ghegh in een glas water.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
mooi pak gegh heb je dat uit de desert, gegh storm?
Hij stondt voor de deur, kon er maar net langs.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:03 schreef Tezz het volgende:
Anyweg. Werken dus. Een fijne FOK! dag allemaal.
En Ludo: veel plezier op je stage, Zaagmans komt vandaag langs!
Komt ie hier ook? Heeft hij het niet veel te druk?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij stondt voor de deur, kon er maar net langs.
jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:57 schreef Tyler..Durden het volgende:
Oh mijn goede god. Wat is er mis met jullie!?
Nee, 2 en een halve dag aan praktijk examen gewerkt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:30 schreef LudoSanders het volgende:
2 en een halve dag leren.
Ik heb van mijn leven nog niet langer als 4 uur aan iets gestudeerd.
Ik had het te druk voor Zaagmans vandaag. Ik heb hem zijn werk laten doen en toen heb ik hem meteen weggestuurd, dus ik hoop dat iemand anders hem een kop koffie heeft aangeboden.quote:
Verkapte SM/ziekmelding.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:04 schreef Tezz het volgende:
Ik heb het opgegeven. Ik heb zo teringhard gewerkt vandaag dat ik het wel welletjes vond. (ja, ik verkeer in de gelukkige positie dat ik dit soort dingen zelf mag beslissen).
SM is altijd ziek?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tezz is nooit ziek.
SM daarintegen............
Lang leve de paracetamol!quote:
quote:
neem een pilletje of verhuis naar Den Haagquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De rustige nummers dan he, die wilde zijn spupah lekkah om te horen.![]()
Het ging ook helemaal niet over romantiek.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:50 schreef LudoSanders het volgende:
SM is niet echt romantisch of mis ik nu wat?
Hoezeau?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
neem een pilletje of verhuis naar Den Haag
noudaaromenalsikietswilzeggenmagikdatzeggenendaarbijkomtooknogeensdatikbijnaaltijdgelijkhebirritantisidithehettyptzelfskutmaarjaikdoehetzelfhenoudoei.quote:
Ik vervang je kind wel als jullie uit eten gaan, niks mis met uit eten gaan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:03 schreef Tezz het volgende:
Heej! Weten jullie wat leuk is?? Wij zijn vanwege een logeerpartij 2 dagen kindloos en mijn man neemt me straks mee uit eten!!!!!!!!!
Tevens kwartet.
Gezellli!quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vervang je kind wel als jullie uit eten gaan, niks mis met uit eten gaan.![]()
Ben eigenlijk wel zeker.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:39 schreef oranjekoek het volgende:
Gefeliciteerd broek! Weet je zo snel al of je het gehaald hebt?
Hahaa niet te geloven he, ik vergeet steeds dat je 16 bentquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:55 schreef Broekpaling het volgende:
Niet te geloven dat het al 5 jaar terug dat Pim werd vermoord.![]()
Weet nog goed, we zaten in Egypte op de kamer tv te kijken en zagen het op het nieuws, nog naar Opa gebeld of het echt zo was.
En dan een tijdje later zijn je ouders in die kerk ergens helemaal vooraan.![]()
Toen waren Opa en Oma hier op ons aan het passen, waren we naar de uitzending aan het kijken of we Pa en Ma konden zien zitten.
Jep, Pim is een neef van m'n moeder.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:58 schreef LudoSanders het volgende:
Je was familie van Pim?
Doe ik als vervanging van de namen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:02 schreef LudoSanders het volgende:
Trouwens jou beleefdheidsvormen lopen uit de klauwen, sinds wanneer beginnen opa, oma, pa en ma met een hoofdletter.
Hoezo?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:59 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hahaa niet te geloven he, ik vergeet steeds dat je 16 bent![]()
Wtfquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jep, Pim is een neef van m'n moeder.![]()
Tja, en dan worden je Opa en Oma opeens plat gebeld met de pers (quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:16 schreef LudoSanders het volgende:
Tja das is kut. Heb het helaas ook nog niet zo lang geleden mogen meemaken.
Maar om je ff op te fleuren:
[afbeelding]
Meesterlijke Ad.
Hehe, duurde even voordat ik het zag.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:16 schreef LudoSanders het volgende:
Tja das is kut. Heb het helaas ook nog niet zo lang geleden mogen meemaken.
Maar om je ff op te fleuren:
[afbeelding]
Meesterlijke Ad.
Doen we ook.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:21 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Hehe, duurde even voordat ik het zag.
En ja Paling. Het is heel rot... zo veel mogelijk op bezoek gaan.![]()
Hallo jongedame.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:21 schreef Tezz het volgende:
meldt
heeeej heb je al gegeten? of moet dat restaurant gebeuren nog gebeuren?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:21 schreef Tezz het volgende:
meldt
Wat ben je ook een lieverd he!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:21 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Hehe, duurde even voordat ik het zag.
En ja Paling. Het is heel rot... zo veel mogelijk op bezoek gaan.![]()
Jajaja, eten was gezelli! We zijn bij de griek geweest, dus geen poespas. Maar wel fijn om ff met z'n tweetjes weg te zijn.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
heeeej heb je al gegeten? of moet dat restaurant gebeuren nog gebeuren?
Das waar.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:29 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe kut het ook is, je moet blij wezen dat je afscheid kan nemen en hij niet plots uit het leven gerukt wordt.
Wat een superidee!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:38 schreef Tezz het volgende:
Ben een verjaardagskalender met foto's aan het maken voor mijn moeder. Ben ik niet zo handig in dus ben een beetje afwezig....
Je kunt op de website van de hema (www.hema.nl) een programma downloaden waarmee je allerlei leuke dingen kunt maken: verjaardagskalenders, agenda's, fotoalbums etc. etc. Dat heb ik vorig jaar gedaan, echt super ! En niet eens heel duur. Maar dat lukt niet meer voor moederdag hoor, duurt een paar dagen............quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:43 schreef oranjekoek het volgende:
Ik zoek nog een leuk cadeau voor mijn schoonmoeder. Leuk idee Tezz!
Word is gemaakt voor tekstverwerkingquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je kunt op de website van de hema (www.hema.nl) een programma downloaden waarmee je allerlei leuke dingen kunt maken: verjaardagskalenders, agenda's, fotoalbums etc. etc. Dat heb ik vorig jaar gedaan, echt super ! En niet eens heel duur. Maar dat lukt niet meer voor moederdag hoor, duurt een paar dagen............
Nu ben ik echter zelf aan het kntuselen in word.
Paint ftw!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Word is gemaakt voor tekstverwerking.
Dat is nog beter! Ik was meer voor haar verjaardag aan het zoeken, die is pas 30 mei! Ze krijgt een dagje salon, ik wou er nog iets tastbaars bijdoen. Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Je kunt op de website van de hema (www.hema.nl) een programma downloaden waarmee je allerlei leuke dingen kunt maken: verjaardagskalenders, agenda's, fotoalbums etc. etc. Dat heb ik vorig jaar gedaan, echt super ! En niet eens heel duur. Maar dat lukt niet meer voor moederdag hoor, duurt een paar dagen............
Nu ben ik echter zelf aan het kntuselen in word.
Ik weet het schatje. Ik ben dan ook een secretaresse dus kan prima met dat programma omgaan. Alle andere programma's zeggen mij geheel niets. Dus lang leve de site van de hema. Ik heb er alleen nu niet zo veel aan want het moet snel af.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Word is gemaakt voor tekstverwerking.
Voor 17,95 heb je een gedrukte kalender met eigen foto's, compleet met eigen isbn-nummer en thuisberzorgd!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:49 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat is nog beter! Ik was meer voor haar verjaardag aan het zoeken, die is pas 30 mei! Ze krijgt een dagje salon, ik wou er nog iets tastbaars bijdoen. Bedankt voor de tip!![]()
Hoe zal ik die zin opvatten?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:04 schreef Tezz het volgende:
ik heb geen zin meer.
Dat lukt n iet meer voor moederdag!quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:06 schreef LudoSanders het volgende:
Apple heeft ook zoiets, alleen beter en mooier enzo. Moet je wel een Mac hebben met iPhoto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |