Wat is dat Storm ghegh in een glas water.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
mooi pak gegh heb je dat uit de desert, gegh storm?
Hij stondt voor de deur, kon er maar net langs.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:03 schreef Tezz het volgende:
Anyweg. Werken dus. Een fijne FOK! dag allemaal.
En Ludo: veel plezier op je stage, Zaagmans komt vandaag langs!
Komt ie hier ook? Heeft hij het niet veel te druk?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij stondt voor de deur, kon er maar net langs.
jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:57 schreef Tyler..Durden het volgende:
Oh mijn goede god. Wat is er mis met jullie!?
Nee, 2 en een halve dag aan praktijk examen gewerkt.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:30 schreef LudoSanders het volgende:
2 en een halve dag leren.
Ik heb van mijn leven nog niet langer als 4 uur aan iets gestudeerd.
Ik had het te druk voor Zaagmans vandaag. Ik heb hem zijn werk laten doen en toen heb ik hem meteen weggestuurd, dus ik hoop dat iemand anders hem een kop koffie heeft aangeboden.quote:
Verkapte SM/ziekmelding.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:04 schreef Tezz het volgende:
Ik heb het opgegeven. Ik heb zo teringhard gewerkt vandaag dat ik het wel welletjes vond. (ja, ik verkeer in de gelukkige positie dat ik dit soort dingen zelf mag beslissen).
SM is altijd ziek?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tezz is nooit ziek.
SM daarintegen............
Lang leve de paracetamol!quote:
quote:
neem een pilletje of verhuis naar Den Haagquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De rustige nummers dan he, die wilde zijn spupah lekkah om te horen.![]()
Het ging ook helemaal niet over romantiek.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:50 schreef LudoSanders het volgende:
SM is niet echt romantisch of mis ik nu wat?
Hoezeau?quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
neem een pilletje of verhuis naar Den Haag
noudaaromenalsikietswilzeggenmagikdatzeggenendaarbijkomtooknogeensdatikbijnaaltijdgelijkhebirritantisidithehettyptzelfskutmaarjaikdoehetzelfhenoudoei.quote:
Ik vervang je kind wel als jullie uit eten gaan, niks mis met uit eten gaan.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:03 schreef Tezz het volgende:
Heej! Weten jullie wat leuk is?? Wij zijn vanwege een logeerpartij 2 dagen kindloos en mijn man neemt me straks mee uit eten!!!!!!!!!
Tevens kwartet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |