Moet je de volgende keer zeker doen, feest gegarandeerd! En als je een lange zwart rond ziet springen op songfestivalmuziek dan ben ik dat !quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zegt me niets, ben ik daar iig niet binnen geweest.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zaagmans, om de week weer door midden te zagen.
Ken uw klassiekers.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:02 schreef LudoSanders het volgende:
Jullie zijn onbekend met de serie Debiteuren Crediteuren.
Ik hou toch van je!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:02 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Goed plan...
Wel lief doen hè Tezz...
* BeeDee nog een biertje pakt
Je bent een negerin?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Moet je de volgende keer zeker doen, feest gegarandeerd! En als je een lange zwart rond ziet springen op songfestivalmuziek dan ben ik dat !
Nee helemaal niet eigenlijk! Daar hadden wij het laatst nog over he BeeDee! Het kwartje viel gewoon ff niet!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:02 schreef LudoSanders het volgende:
Jullie zijn onbekend met de serie Debiteuren Crediteuren.
Ik denk niet dat ik er nog vaak zal komen eerlijk gezegd. Het ligt niet bepaald op de route of in de buurt van een lang gekoesterde vakantie plaats. Wie weet kom ik er nog wel eens met een voetbalkamp, maar dan weet ik bij voorbaat al niets meerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Moet je de volgende keer zeker doen, feest gegarandeerd! En als je een lange zwart rond ziet springen op songfestivalmuziek dan ben ik dat !
hahaaquote:
telepathiequote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat niet...maar het kwartje viel niet..
![]()
Heb ik meer last van blijkt![]()
Jij echt zo vragen van "Wie is zaagmans"quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:04 schreef oranjekoek het volgende:
Min vriend wist wel wie zaagmans was.
hahaa oki het is alweer opgelostquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
zwart HAAR (roomblanke huid). Nee geen gothic hihi
Leuk man, metamorphoses!!!!!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaaEerst dacht ik dat je kort blond haar had, later had ik pas in de gaten dat jij op die foto stond, en nu ben je een neger?
![]()
Dat waren de Lullo's btw...ook zo geniaal..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee helemaal niet eigenlijk! Daar hadden wij het laatst nog over he BeeDee! Het kwartje viel gewoon ff niet!
ja STIFTEN, dat ken ik dan weer wel natuurlijk!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij echt zo vragen van "Wie is zaagmans".
Vraag deze maar eens na, "vraag aas, jack in de box, terug op stift, elleboog op tafel: STIFT!".
Ik moest er erg om lachen, dus vertelde hem dat zaagmans morgen bij je langskwam. Die komt de week door midden zagen zegt ie.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij echt zo vragen van "Wie is zaagmans".
Vraag deze maar eens na, "vraag aas, jack in de box, terug op stift, elleboog op tafel: STIFT!".
Of heb jij ook bier gedronken ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
telepathie
zullen we toch maar een show bij dr Phill boeken?
Stiften deel 1quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja STIFTEN, dat ken ik dan weer wel natuurlijk!
ik heb nog wel wiet hier liggen...........quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:09 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Of heb jij ook bier gedronken ?![]()
Bij mij was 't die joint denk ik![]()
Rook jij welleens wiet ??quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik heb nog wel wiet hier liggen...........
(verder appelsap).
Wel goed onder het randje Edgar, maak sinterklaas maar eens vrolijk...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wacht ff, ik vraag of Sinterklaas ook mee doet.
Nou, da's een grappig verhaal. Vroeger deed ik dat wel ja, maar sinds ik mama ben niet meer. Komt mijn man laatst thuis van een bedrijfsborrel en ik zie direct aan zijn gezicht dat ie wiet gerookt had. Ik lag helemaal in een deuk......was zo grappig! En daar had ie wat van meegenomen. Maar dat ligt hier nog in de kast en daar blijft het wat mij betreft ook liggen. Ik doe dat niet meer, die tijd heb ik gehad.......quote:
ik ook! Verwarming staat al op 21......quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:15 schreef oranjekoek het volgende:
Ik heb het koud
Nou hier wel. Kutregen (geen flauwe opmerkingen maken Broek). Heel de dag! En ik wilde vandaag nog wel allerlei leuke dingen doen met dochter!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:16 schreef oranjekoek het volgende:
Hier was ook geen regen overigens, het zonnetje kwam zelfs door rond een uur of 6. De wind was wel keihardit was het weerbericht*
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, da's een grappig verhaal. Vroeger deed ik dat wel ja, maar sinds ik mama ben niet meer. Komt mijn man laatst thuis van een bedrijfsborrel en ik zie direct aan zijn gezicht dat ie wiet gerookt had. Ik lag helemaal in een deuk......was zo grappig! En daar had ie wat van meegenomen. Maar dat ligt hier nog in de kast en daar blijft het wat mij betreft ook liggen. Ik doe dat niet meer, die tijd heb ik gehad.......
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:17 schreef oranjekoek het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik er een icon tussengeplant heb
Ik vond hem al opvallend.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:17 schreef oranjekoek het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik er een icon tussengeplant heb
hahaaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik vond hem al opvallend.
Ik zou je post even in TRU zetten........
Nou je doet het best wel vaak volgens mij, als ik het hier zo lees...............quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:19 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik doe het bij tijd en wijle, maar alleen als mijn dochter op bed ligt....en ja, ik loop met plannen om helemaal te stoppen. Ook met roken btw...ik zoek alleen een goed moment en dat wordt de zomervakantie ws
![]()
Kutregen!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou hier wel. Kutregen (geen flauwe opmerkingen maken Broek). Heel de dag! En ik wilde vandaag nog wel allerlei leuke dingen doen met dochter!![]()
![]()
Geen last van??quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:23 schreef BeeDee het volgende:
FOK! is ook niet helemaal bij de pinken btw..![]()
Wat zij zegt, junk!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou je doet het best wel vaak volgens mij, als ik het hier zo lees...............![]()
Nee het is hier ook traag, ik dacht dat het door mijn vriend kwam maar dat is niet zo dus.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:23 schreef BeeDee het volgende:
FOK! is ook niet helemaal bij de pinken btw..![]()
wel als je de sneltoetscombi weet natuurlijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:23 schreef oranjekoek het volgende:
Met snel reageren gedaan overigens. daar kan je geen smiley toevoegen.. toch?...
Mwoah...2 á 3 avondjes in de week..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou je doet het best wel vaak volgens mij, als ik het hier zo lees...............![]()
Ik ook niet!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
wel als je de sneltoetscombi weet natuurlijk
(en ik ben een noob, ik weet er geen eentje uit mijn hoofd)
Je hebt gewoon als typo een sterretje geplaatst.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:23 schreef oranjekoek het volgende:
Met snel reageren gedaan overigens. daar kan je geen smiley toevoegen.. toch?...
Want....je vriend fietst niet hard genoeg om de dynamo lopende te houden?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee het is hier ook traag, ik dacht dat het door mijn vriend kwam maar dat is niet zo dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |