Gefixt en centraalquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:03 schreef oranjekoek het volgende:
foutje... rokershoekje natuurlijk!
Ja!quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:06 schreef zarGon het volgende:
Roken.
Viel dat ff tegen E. !quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:09 schreef oranjekoek het volgende:
Als ik bier of tieten roep, wordt het erg druk ineens.
Nou zet die maar af, tis bewolkt hier.quote:
Omdat ik queensdat gevierd heb en gister de HELE dag heb geslapenquote:Op woensdag 2 mei 2007 07:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou zet die maar af, tis bewolkt hier.
Of heb je een kater??
(Wrm ben je trouwens zo vroeg wakker??)
Ah...vandaar ook de zonnebril.quote:Op woensdag 2 mei 2007 07:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Omdat ik queensdat gevierd heb en gister de HELE dag heb geslapenDat dat mogelijk is
Moet je werken?![]()
Ik kom net m'n nest uit rollen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:46 schreef LudoSanders het volgende:
Is het al 5 uur?
das jammerquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:27 schreef LudoSanders het volgende:
Zo ik heb kei veel zin in een pizza shoarma.
Maar die hebben we hier niet.
tevens TVP
Mag je ook weer werken Maaike?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:35 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
das jammer![]()
goedemorgen trouwens iedereen
![]()
En nog de groeten van Lucky_m3.. hij is nu bezig met verhuizen![]()
werk op mijn school.. moet daar toezicht houden bij de computers en zorgen dat iedereen zich aan de regels houd.. opzich wel leuk werk..quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:42 schreef LudoSanders het volgende:
Wat voor werk doe je dan?
En ja het is nodig, vertel mij wat.
Dat is een relaxt baantje. Toezichthouden lijkt me wel wat, voetjes op tafel, beetje dutten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:46 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
werk op mijn school.. moet daar toezicht houden bij de computers en zorgen dat iedereen zich aan de regels houd.. opzich wel leuk werk..
hahah neehoor.. maar moet wel rond lopen.. dus niks beetje dutten..hele tijd alert blijven..quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is een relaxt baantje. Toezichthouden lijkt me wel wat, voetjes op tafel, beetje dutten.
Ruilen?
Uh-huquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:00 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hahah neehoor.. maar moet wel rond lopen.. dus niks beetje dutten..hele tijd alert blijven..
Ik overdrijf graag!quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:24 schreef LudoSanders het volgende:
Oranjekoek waarom staat er in de OP 2 maal "Het Rokershoekje"?
Ben jij ook zo romantisch?quote:
Ach, nergens. Maar er zijn nog mensen die de eerste keer romantisch willen maken, zoals ene Broekpalingquote:
Een beetje romantiek kan geen kwaadquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ach, nergens. Maar er zijn nog mensen die de eerste keer romantisch willen maken, zoals ene Broekpaling.
Ik dacht dat die juist de aanzet gaf!quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:17 schreef Kuron het volgende:
Ik vind die foto on de OP nou niet bepaald uitnodigen tot roken...wat niet wegneemt dat ik er toch eentje opstak
Maar je eerst keer was niet romantischquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:22 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Een beetje romantiek kan geen kwaad![]()
De eerste keer ga je erg romantiseren, ik sta inderdaad in de op, bewerkt door BeeDee. Queen bee, Pezu, Beedee Piovan en murp ook geloof ik.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar je eerst keer was niet romantisch.
Sta jij trouwens in dat plaatje in de OP?
Ik lekkar niet.
hoe was jou eerste keer danquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar je eerst keer was niet romantisch.
Sta jij trouwens in dat plaatje in de OP?
Ik lekkar niet.
De slechtste keer ooitquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:12 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hoe was jou eerste keer dan![]()
romantiek is nooit verkeerd....
Jonge! Waar is de romantiekquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:34 schreef Broekpaling het volgende:
Metallica - Sad But True, kolere, erger kan je je speakers niet laten dreunen.![]()
Hevig zware riffs.![]()
![]()
I swear is een romantisch liedje..quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:34 schreef Broekpaling het volgende:
Metallica - Sad But True, kolere, erger kan je je speakers niet laten dreunen.![]()
Hevig zware riffs.![]()
![]()
Reclamebureau. Maar ze geven me paar opdrachtjes waar ze denken dat ik de hele dag mee bezig ben, terwijl het een kwestie van een uurtje ofzo is. Vorige weken was het niet zo erg als nu trouwens hoor, toen deed ik wel meer. Ik heb nu alleen ernstige opstartproblemen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:50 schreef Broekpaling het volgende:
Ludo, wat voor stage doe jij ooit als je de hele dag op Fok! rond zwerft?
heb net even lekker buiten peukie gedaan.. en nog maar 50 minuten werken..quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:32 schreef LudoSanders het volgende:
Zo eens ff peukje roken, nog anderhalf uur te gaan..
Klopt en dan nu nog een vent aan de lijn over iets dat ik vanochtend had gemaaktquote:
ikke ook ikke ookquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:08 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
De eerste keer ga je erg romantiseren, ik sta inderdaad in de op, bewerkt door BeeDee. Queen bee, Pezu, Beedee Piovan en murp ook geloof ik.
Da's minder.quote:
Overwerkt raken zeker, dacht het niet.quote:
Had je beter naar mij kunnen komen. Had je kunnen kiezen tussen soep met brood of friet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:17 schreef Broekpaling het volgende:
Okeej....zit onbewust op m'n haren te knabbelen....![]()
Lekker hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
Had je beter naar mij kunnen komen. Had je kunnen kiezen tussen soep met brood of friet.
En ook al was ik geen goede kok geweest, dan nog was dat lekkerder geweest als haren!
Nee gadsie.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lekker hoor.![]()
![]()
Ochja, 't is 1 van de vele dingen die ik onbewust doe.![]()
Ik heb wel eens hele gesprekken met mezelf achter de pc, maak een knippend geluid met m'n nagels en veel meer waarschijnlijk.![]()
Knabbel jij wel eens op je haren?
Goed plan Ludo. De volgende TT krijgt minstens die titel, en als het dan nog zo vreselijk slecht gaat hier dan is de volgende editie van ons!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:10 schreef LudoSanders het volgende:
Tezz moeten wij eens niet "de Tezz en Ludo SC" overwegen, of dopen we het rokershoekje daar in om?
ben er weerquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klopt en dan nu nog een vent aan de lijn over iets dat ik vanochtend had gemaakt.
Tot straks Maaike.
Viva La Revolution!quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Goed plan Ludo. De volgende TT krijgt minstens die titel, en als het dan nog zo vreselijk slecht gaat hier dan is de volgende editie van ons!
En nu is Ludo weer weg! ohnee daar istie weer.quote:
Ow! Hallo Tezz! Leuk je te zien! Ik dacht dat het een verdwaalde roker was hahaaquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
Boven jou!![]()
![]()
(wie dacht je dat dat was dan?)
Ik wist dat Maaike kwam hè!quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
En nu is Ludo weer weg! ohnee daar istie weer.
Het gaat zo maar langzaamaan hier in het hoekske.
Heej Maaike, wist je dat de H&M tegenwoordig ook een online shop heeft? Of heb je je bikini al?
Vandaar dat romantische gedoe, had jij niet iets met queen bee?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik wist dat Maaike kwam hè!
Maar iemand nog wat leuks te vertellen, verveel me.
Nee ik heb bindingsangstquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:41 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Vandaar dat romantische gedoe, had jij niet iets met queen bee?
hey.. nee heb de bikini nog niet..ben nog even aan het twijfelen..dan zal ik eens even kijken..quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
En nu is Ludo weer weg! ohnee daar istie weer.
Het gaat zo maar langzaamaan hier in het hoekske.
Heej Maaike, wist je dat de H&M tegenwoordig ook een online shop heeft? Of heb je je bikini al?
Zaten twee bouwvakkers op de steiger te lunchen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar iemand nog wat leuks te vertellen, verveel me.
Tja, een verdwaalde roker, wat moet ik daar nou op zeggen! Klopt misschien toch wel aardig, ha ha!quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:39 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ow! Hallo Tezz! Leuk je te zien! Ik dacht dat het een verdwaalde roker was hahaa
ik moest lachenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zaten twee bouwvakkers op de steiger te lunchen.
Zegt de ene tegen de andere: "Heej, zal ik jou er eens afduwen?"
Zegt de andere: "Nee, ik heb mijn brood nog niet op"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jajajaja met mij kun je lachen
De inimini-moppentrommel met uw gastvrouw Tezz.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zaten twee bouwvakkers op de steiger te lunchen.
Zegt de ene tegen de andere: "Heej, zal ik jou er eens afduwen?"
Zegt de andere: "Nee, ik heb mijn brood nog niet op"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jajajaja met mij kun je lachen
Ik zei toch 'met mij kun je lachen'quote:
Ik snapte hem nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik zei toch 'met mij kun je lachen'![]()
Was het een voorzichtige glimlach of lach je bulderend over de grond te rollen?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik zei toch 'met mij kun je lachen'![]()
Was het een voorzichtige glimlach of lach je bulderend over de grond te rollen?
Nou dan vertel ik er niet nog eentje. Want anders wordt het nog flauwer he.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
[afbeelding] en [afbeelding] geven mijn emoties het beste weer.
Fijn gevoel he!quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:55 schreef LudoSanders het volgende:
Ik voel me ver verheven inderdaad.
Ja ik heb het zien gebeuren in mijn directe omgeving dus ik kijk wel uit!quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:00 schreef LudoSanders het volgende:
Tezz het klinkt alsof je de wijsheid in pacht hebt, ervaring?
Ja volgens mij ook. Wat een lamzakken he!quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:05 schreef LudoSanders het volgende:
We zijn weer als enige overgebleven heb ik het vermoeden.
Daar ga ik niet over, die wordt meegenomen.quote:
Da's altijd erg gevaarlijk he. Krijg je of een ''feelgoodmovie" of een pauperslechte horror.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over, die wordt meegenomen.
Dan wordt het 'The Holiday", "Love Actualy" of "Bridget Jones".quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:17 schreef LudoSanders het volgende:
Horror zal het niet wezen, vorige keer dat ik met haar horror keek lag ik op de grond van het lachen terwijl zij niet meer durfde kijken.
Ja! Hoeveel wedden we erop van niet?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dan wordt het 'The Holiday", "Love Actualy" of "Bridget Jones".
Wedden?
Nou ik krabbel terug hoor, want:quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja! Hoeveel wedden we erop van niet?
Antwoord C, uit eigen collectiequote:Op woensdag 2 mei 2007 21:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou ik krabbel terug hoor, want:
A: ik weet niet met wie je die film gaat kijken;
B: ik ken haar filmkeuze niet;
C: ik weet niet waar de film vandaan moet komen.
Heb ik postings gemist ofzo?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:27 schreef Tezz het volgende:
Lieve Ludo, ik ga deze prachtige, interessante dialoog beeindigen, want de bank blijft me maar roepen! En je hebt me op een idee gebracht, bij mij gaat nu The Sixth Sence de dvd in.
Gemaakt bedoel je?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Welke triestelingen hebben die reclame met die klote hond die denkt dat 'ie kan rappen en die kutreclame van het volkslied met een tering jump/hardcore gebeuren eroverheen.![]()
![]()
Jawel !quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:34 schreef Broekpaling het volgende:
Hevig zware riffs.![]()
![]()
Tezz..quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook. Wat een lamzakken he!
Maar ik wil je niet huilend op je knieen van verdriet laten vallen, maar ik ga ook zo mezelf vier meter naar links verplaatsen (de bank dus).
Hallo BeeDee! Welterusten voor straks!quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:24 schreef BeeDee het volgende:
Maar oranjekoek en Broek...ik ben zo weer pleite...ik dacht, laat even mijn gezicht zien. Weltrusten voor straks.![]()
Thx! Najib heeft wel leuke momenten idd..quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hallo BeeDee! Welterusten voor straks!Slaap lekker
Niet alles is leuk inderdaad.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:27 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Thx! Najib heeft wel leuke momenten idd..Maar niet alles
Groetjes!
![]()
PMSquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:21 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Tezz..Van jou had ik nou niet verwacht dat sommige mensen ook welleens 's avonds of 's nachts werken..
Je eigen vent doet 't nota bene !!
![]()
Najib is leuk!!!!!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:45 schreef oranjekoek het volgende:
Ik heb heel wat afgelachen! slaap lekker!
Ik vind die reclame met die hond juist zooo schattig...quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Welke triestelingen hebben die reclame met die klote hond die denkt dat 'ie kan rappen en die kutreclame van het volkslied met een tering jump/hardcore gebeuren eroverheen.![]()
![]()
Ja, ik kijk soms inderdaad tv.![]()
Maar gisteraaf was TMF Rockt en Metallica en System of a Down en een paar andere waren op tv.![]()
![]()
En MTV's Asian screen is ook leuk.![]()
Ik heb een bloedhekel aan die reclame, met name door die kneus van een Lange Frans die denkt dat hij kan "rappen"..quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:31 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ik vind die reclame met die hond juist zooo schattig...
goedemorgen trouwens iedereen![]()
Die heb ik gemaakt en bedanktquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb een bloedhekel aan die reclame, met name door die kneus van een Lange Frans die denkt dat hij kan "rappen"..![]()
![]()
Nee, ik heb me redelijk netjes gedragen. Maar het gaat de goede kant op, zaterdag weer afgesprokenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:31 schreef oranjekoek het volgende:
zojuist ondervonden?
Is inderdaad een knappe man.quote:
Dat is toch met de meeste mannen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is inderdaad een knappe man.![]()
Volgens vrouwen schijnt hij een soort wijn te zijn, hij wordt knapper met de jaren.
haha, misschien zie je dat om je heen . Het geldt niet voor alle mannen, dat weet ik wel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet aan mij vragen, ik ben nog maar 16.![]()
![]()
pasaquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
Que?
Qu'est-ce Que C'estquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
Que?
Vervelende buren?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:23 schreef oranjekoek het volgende:
Ik zoek een erfafscheiding, ik wilde een kant en klare muur maar dat kost iets van 130 euro per meter. aangezien ons erf 36 bij 50 is wordt dat erg duur. Nu zit ik aan een gemetselde muur te denken. Dat zal ook wel duur uitvallen
Ja dat is wel erg karig, gauche en droite ken je toch nog wel enzo?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:27 schreef oranjekoek het volgende:
qui que ou, is het enige wat me nog een beetje bij is gebleven van Frans. Jammer.
Ja het was weer een beetje overdreven natuurlijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja dat is wel erg karig, gauche en droite ken je toch nog wel enzo?
Ik zit tegenwoordig altijd op de laptop waar geen foto's opstaan. Maar de zomer komt er weer aan, dus dan komen er weer vaker camera's mee. Dus binnenkort gaat die wel eens komen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:46 schreef oranjekoek het volgende:
Waar blijft je foto Ludo? Hoor je ook niet in de collage?
6 Juli Chersonissos met 5 vrienden, verder staan er ook nog wel wat reisjes naar Rome in de planning. Jij vakantieplannen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:48 schreef oranjekoek het volgende:
Ga je nog op vakantie?
Nog een leuk vooruitzicht! Nee we gaan niet. Ik wilde een huisje huren maar voor dat geld kan je ook de tuin meubilerenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
6 Juli Chersonissos met 5 vrienden, verder staan er ook nog wel wat reisjes naar Rome in de planning. Jij vakantieplannen?
Kun je beter naar Rome gaanquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:58 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nog een leuk vooruitzicht! Nee we gaan niet. Ik wilde een huisje huren maar voor dat geld kan je ook de tuin meubileren![]()
Je hebt me wel op een idee gebracht! Een ruinemuur lijkt me wel leuk. Als ik aan Frankrijk denk, denk ik aan kastelen en ruinesdus op zoek naar een leuk steentje voor een afgebrokkelde muur.
Ideeën opdoen, van Rome moet je afblijven.quote:
Tijd om daar dan eens verandering in te brengen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:05 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ben nog nooit in Rome geweest.
Goh! Waarom heb je daar 3 jaar gewoond? En waarom ben je teruggekeerd?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tijd om daar dan eens verandering in te brengen.
Ik heb er 3 jaar gewoond.
Mijn moeder is Italiaans, woont nog groot deel van de familie dus, vandaar dat ik er regelmatig te vinden ben. RyanAir heeft een goede aan me.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:12 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Goh! Waarom heb je daar 3 jaar gewoond? En waarom ben je teruggekeerd?
Wat leuk! Vandaar je liefde voor Italie. Dus je bent een halve Italiaan, wel in NL geboren?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijn moeder is Italiaans, woont nog groot deel van de familie dus, vandaar dat ik er regelmatig te vinden ben. RyanAir heeft een goede aan me.
Terug vanwege werk van mijn vader die daar toen zat, maar moest weer terug naar NL. Plus de scholing e.d. in Nederland zijn van hogere kwaliteit. Toch wil ik altijd nog terug, wie weet..
Jep in NL geboren, maar Italië, ik voel me er misschien meer thuis dan in NL.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wat leuk! Vandaar je liefde voor Italie. Dus je bent een halve Italiaan, wel in NL geboren?
Ik ga ook! Welterusten!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jep in NL geboren, maar Italië, ik voel me er misschien meer thuis dan in NL.
Maar ik ga eens slapen, morgen even de laatste werkdag vieren. Vandaag trouwens niet veel gefokt tijdens het werk.
Trusten.
Hoi ! Ik ben net een uurtje thuis..nu nog 3 nachtdiensten en dan weer 4 dagen vrij !quote:
Zie hierboven..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:34 schreef oranjekoek het volgende:
Kom je net van je werk?
Een lang weekendquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:36 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hoi ! Ik ben net een uurtje thuis..nu nog 3 nachtdiensten en dan weer 4 dagen vrij !![]()
![]()
Alles goed ?![]()
Ruinetuin? Is dat ruine zoals in ruïne? Zeg maar Italiaanse stijl ofzo?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:40 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Een lang weekendJa alles is prima hier. We zijn druk met de tuin bezig, nu ben ik door Ludo op het idee gekomen om een soort ruinetuin te maken. Dus ik ben wat ideeen aan het opdoen.
Dat zijn toch geen tijden, zo vroegquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:50 schreef BeeDee het volgende:
Ja, lang weekend...maandagochtend kom uit mijn laatste nacht en vrijdag had ik weer met ochtend moeten beginnen, maar die heb ik vrij.Dus zaterdag moet ik weer om 6:30 aantreden.
![]()
Ochtenddienst is dan ook minst favoriet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:53 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen tijden, zo vroeg.
Ik ben nooit in Italie geweest, dus hou het op de franse ruïnes![]()
Het lijkt me geweldig! Nu nog de creativiteit vindenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:56 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ochtenddienst is dan ook minst favoriet.![]()
Je hebt een flinke tuin meen ik ooit gelezen te hebben, dus dan ziet zoiets er niet te geforceerd uit lijkt me.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:59 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Het lijkt me geweldig! Nu nog de creativiteit vindenen de goedkoopste steentjes natuurlijk
![]()
Ik ga lekker naar bed, Welterusten BeeDee!![]()
Jij bent er ook vroeg uit! (je had toch nacht gehad?)quote:
Tezzquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jij bent er ook vroeg uit! (je had toch nacht gehad?)
Goedemorgen in ieder geval!![]()
Nee, het is vrijdag. En ben bezig met leuke opdracht, dat helpt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Lekker?? Heb je een nieuw stage-adres of zo??
Nee nog niet uitgepoetst. Heb net dochter even van boterhammen voorzien en die moet zometeen weer terug naar school. Dan is het dus tijd voor poetsronde 2.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Tezz![]()
Nee, ik ga vanavond de nacht in. En nu was ik al even op hoor, alleen niet gelijk m'n laptop aangezet.![]()
Al uitgepoetst ?![]()
Nee man gek. Middag.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:13 schreef Broekpaling het volgende:
Ochtend.
Wat een leven heb jij toch he!quote:
Jah, ik weet het, blegh.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat een leven heb jij toch he!![]()
<bejaardenmodus aan> Wacht maar, tot je groot bent! Mag je de hele dag gaan werken voor een baas om wat geld binnen te krijgen en moet je ook nog je hele huis schoonmaken en de was doen. En of dat nog niet genoeg is: ook nog boodschappen doen en koken! Dan leer je het wel af om zo lang in bed te liggen! <bejaardenmodus uit>
Heerlijk zeg, dat uitslapen!![]()
Wat ben je toch een romanticus Broekpaling! De eerste keer.....van je hobby je beroep maken.......pff......goeie dromen hoor! Maak ze waar zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jah, ik weet het, blegh.![]()
![]()
Maar als ik in een studio kan komen te werken en/of live audio verzorgen heb ik geen problemen met werken!![]()
Ik wou dat ik rijk was, kon ik schoonmaak menschen het huis laten schoonmaken.![]()
Ik moet even met een band een goeie cd opnemen als ik in een studio werk, dan even rijk worden en genieten.![]()
Maar dan komen ale rekeningen opeens in het zicht.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat ben je toch een romanticus Broekpaling! De eerste keer.....van je hobby je beroep maken.......pff......goeie dromen hoor! Maak ze waar zou ik zeggen!
Enne, ff for the record: ik kan er echt van genieten als ik de boodschappen opgeruimd heb, mijn huis schoon is en dan 's avonds lekker op de bank ploffen, bijkomen van een hele week werken. En dan genieten van je schone volle (met boodschappen) huisje, wat je zelf betaald van je zelfverdiende salaris! Best fijn hoor!
Ja, rekeningen. Blegh.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar dan komen ale rekeningen opeens in het zicht.![]()
Houd je eigenlijk wel een flinke cent over om (dure) leuke dingen te kopen?
Ik wil graag als ik namelijk een baan heb ook thuis studio apperatuur om zelf dingen op te nemen en noem maar op, daarbij ben ik ook nog eens helemaal gek van apperatuur.![]()
1000 euro per maand klinkt best heel goed.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, rekeningen. Blegh.
Maar wij werken met z'n tweeen: man een goeie baan en in ploegendienst, dus aardige toeslag. Ik 24 uur als managementassistente. Nadat alle rekeningen, hypotheek en sparen (de vaste lasten) zijn betaald hebben wij toch nog zo'n 1000 euro per maand te besteden. Met z'n drieen. En gezien ons luxe uitgave patroon (pfff) valt dat niet mee. Ik schaam me diep, maar ik kom elke maand geld te kort.........
Het is ook best wel heel goed, maar je moet wel weten dat de helft al weg is aan boodschappen. En dan nog pakweg twee keer per maand tanken voor 100 euro, allemaal nieuwe kleren of een pilsje in de kroeg en het is alweer op!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
1000 euro per maand klinkt best heel goed.![]()
Het zal wel flink zoeken worden om ergens werk te vinden in een studio, zijn er volgens mij niet teveel van in Nederland. En anders heb je studio's om bij live en cooking het geluid te regelen of bij een optreden over de middeleeuwen in een theather.![]()
Nee, daar heb ik geen zin in, ik wil met bandjes werken, en anders live audio voor bands regelen.![]()
Maar ik ga dus eerst 4 jaar ICT doen, zodat ik in ieder geval werk kan krijgen.![]()
Wat voor vooropleiding heb je dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
1000 euro per maand klinkt best heel goed.![]()
Het zal wel flink zoeken worden om ergens werk te vinden in een studio, zijn er volgens mij niet teveel van in Nederland. En anders heb je studio's om bij live en cooking het geluid te regelen of bij een optreden over de middeleeuwen in een theather.![]()
Nee, daar heb ik geen zin in, ik wil met bandjes werken, en anders live audio voor bands regelen.![]()
Maar ik ga dus eerst 4 jaar ICT doen, zodat ik in ieder geval werk kan krijgen.![]()
B.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:02 schreef Tezz het volgende:
ORANJEKOEK HELLUP
Ik moet naar een bruiloft en weet niet wat ik aan moet doen. Ik heb drie opties:
A: lichte suede rok met zwarte laarzen en zwart shirtje
B: zwarte rok met lage schoenen en paars shirtje met bling bling
C: mooie spijkerbroek met cowboylaarzen en wit bloesje.
Ik moet advies whehehehehe
hahaaa vraag je dat aan mij? Ik ben daar niet de juiste persoon voor, geloof me.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:02 schreef Tezz het volgende:
ORANJEKOEK HELLUP
Ik moet naar een bruiloft en weet niet wat ik aan moet doen. Ik heb drie opties:
Heeeej!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:25 schreef Djarum het volgende:
*wandelt met grote schaamte het rokershoekje binnen
hallo lieve mensen.. ben ik weer...![]()
nog dingen afgebroken enzo?
oooooo PeZu!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:32 schreef PeZu het volgende:
HOI!
jups!!quote:
nee helemaal nergens last van enzoquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:35 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Helemaal super! Geen last van zenuwtrekjes?
Goed dan, Ik ben gek op rokken en laarzen maar niet op zwarte shirtjes, paarse shirtjes vind ik ook niks. En lage schoenen mogen ook doorgestreept worden naar een bruiloft.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:02 schreef Tezz het volgende:
ORANJEKOEK HELLUP
Hoe lang ben je nu al zonder? Ik ben ooit eens lang, lang geleden, een jaar gestopt, maar was zo dom om het weer es te willen proberen... Nu is het veel moeilijker. Maar goed je moet ook willen.quote:
Volgens mij komt die info iets te laat.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:41 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Goed dan, Ik ben gek op rokken en laarzen maar niet op zwarte shirtjes, paarse shirtjes vind ik ook niks. En lage schoenen mogen ook doorgestreept worden naar een bruiloft.
Witte bloesjes zijn geweldig, verder de meeste kleuren wel eigenlijk!Antwoord C vind ik ook leuk maar lijkt me niet geschikt voor een bruiloft.
Het is maar net hoe het jou het leukste staat natuurlijk.
Oow is ze vanavond al naar een bruiloft? Wie ging er trouwen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij komt die info iets te laat.![]()
ik rookte sowieso al weinig tot sporadisch de laatse 4 jaarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoe lang ben je nu al zonder? Ik ben ooit eens lang, lang geleden, een jaar gestopt, maar was zo dom om het weer es te willen proberen... Nu is het veel moeilijker. Maar goed je moet ook willen.
het is wel een oor jaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:44 schreef oranjekoek het volgende:
Is dat een oor? je usericon?
Don't worry, be happy! Ja dat zal ook wel schelen, ik ben enorm verslavingsgevoelig.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik rookte sowieso al weinig tot sporadisch de laatse 4 jaar
ik heb laatst wel weer 1 peukje gerookt ivm het zoen van iemand die ook rookt
maar geen terugval verschijnselen
ik ben er denk niet gevoelig voor![]()
nee! is een album hoesquote:
Een neus.. hahaa Nee ik zag wel dat het iets van een oor had. Maja schijn kan bedriegen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee! is een album hoes
een hoop mensen denken dat het een neus is btw![]()
Ja hoor dat is moeilijk te vindenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:02 schreef BlackRhino het volgende:
Ik zou graag een foto willen zien van maaike1987.
in der string en alquote:
Ik ook wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:02 schreef BlackRhino het volgende:
Ik zou graag een foto willen zien van maaike1987.
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Hey Jess, me and you
Weet ik veel, iig genoeg fotos en verhalen op Fokquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:04 schreef LudoSanders het volgende:
Bee!
*Gaat zoeken*quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
in der string en al
en verleidelijek poses ook nog
Oranjequote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:05 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
Link.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:05 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Weet ik veel, iig genoeg fotos en verhalen op Fok_1
haha waarom? om de pudding in het midden?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:06 schreef LudoSanders het volgende:
Feit blijft dat oranjekoek oranjetompoes had moeten heten.
Word.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:09 schreef LudoSanders het volgende:
Stoppen met roken is voor de n44bs.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:10 schreef oranjekoek het volgende:
http://www.sleutelstad.nl/browse.php?id=771 daar is ze!
ik doe ene gok, kpd?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Weet ik veel waar het allemaal staat.
sleutelstad?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:10 schreef oranjekoek het volgende:
2003.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
sleutelstad?
en die foto
dat mens is 20?!?_!
als je het netjes vraagt wel heurquote:
KinPornoDerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:12 schreef LudoSanders het volgende:
kpd, die afkorting doet me altijd denken aan kinderporno, al moet ik voor de d nog een woord vinden.
Ja en ze heeft een E cupquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
sleutelstad?
en die foto
dat mens is 20?!?_!
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:10 schreef oranjekoek het volgende:
quote:Rook je:
nee
ow dan geen E cup. Ik kan onze maaike niet vinden. Alleen op zwanger gedoe fora...quote:
All natural. En als je t niet gelooft voel je toch evenquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
Tijd voor een cup A soup.
dat profiel is van 2003 heh neUbquote:
heh wat?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
All natural. En als je t niet gelooft voel je toch evenOH NOES dat kan niet want ze heeft problemen met mannen
Dus doet ze t maar met denkbeeldige vriendinnen
![]()
e cup? wie?quote:
Geen toegang tot /128?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:15 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ow dan geen E cup. Ik kan onze maaike niet vinden. Alleen op zwanger gedoe fora...
owquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:23 schreef PeZu het volgende:
ik heb even ge kpd-ed maar ik zie daar geen e cup in hoor, sorry
Helaas! Ik mag daar niet komen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:27 schreef LudoSanders het volgende:
Jullie zitten allemaal te fappen in kpd.
Jij wacht op je toegangskaartje via de mail.quote:
Nee, eigenlijk niet!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij wacht op je toegangskaartje via de mail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |