quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:41 schreef tha_rizzo het volgende:
Kleren, ik ben hier momenteel niet in m'n nakie aan het rondbanjerenJa ontzettend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Maar je bent dus blijkbaar dus toch niet zo nieuwsgierigquote:
In het oude topique?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:07 schreef fransbreda het volgende:
ow ik heb een klacht trouwens.
ik dacht dat het gebruikelijk was aan het eind van een topic een nieuwe aan te maken en de link te plaatsen, dit gebeurd dus niet altijd en dan ben ik het topic kwijt![]()
Daar staat al lang een linkje!quote:
haha.. mja dat doe ik er ook 40 uur naast.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:15 schreef Dalamar het volgende:
Goeiemorgen
School.... achteraf gezien was dat echt peanuts. Werken is toch wel iets vermoeiender.
(maar heeft wel salaris als prettige bijkomstigheid)
Ah, ook aan de overkant van het waterquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:22 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen vanuit het zonnige Dordrecht!
Echt?! Hoelaat.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:51 schreef DarkSamba het volgende:
Goedemorgen...
Vanmiddag gezellig naar school
Ik woon helaas aan deze kant van het water..quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:24 schreef MdO82 het volgende:
[..]
Ah, ook aan de overkant van het water![]()
Zou blij zijn als die brug klaar is![]()
Ja, dat markdal is best tof.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:03 schreef Kuukske het volgende:
Trouwens, even een toevoeging op de OP fotodat is ons prachtige Mark dal mensen.
Ga eens even je mond spoelen met zeep jij.quote:
Laat maar, ik weet het al.quote:
Doe 'm de groeten!quote:
Ja ik loop straks eens even langs het lokaal.quote:
Stel je voor, je zou maar moeten werkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja ik loop straks eens even langs het lokaal.
We kunnen niet printen enzo heh. Dusja. Dan zit werken er ook niet echt in.quote:
Bureaucratie en papierwerk heh.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:36 schreef bassieVL het volgende:
Je kunt niet werken als de printer dienst weigert? Ik zal het mijn manager eens voorstellen. Lijkt me ook wel wat.
Automatisering op school is echt ruk ja, krijg jij ook altijd een installatiemelding als je een Office-document opent? Dat krijgen de studenten wel iigquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We kunnen niet printen enzo heh. Dusja. Dan zit werken er ook niet echt in.
Uiteindelijk wel, maar het werkt niet effectief en efficient.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:28 schreef Kuukske het volgende:
Ja ach. Het werkt weer. Dat is het belangrijkst.
Kuuk!quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:55 schreef Kuukske het volgende:
Dat ben ik met je eens.
En het ergste is, ze proberen ons alles over IT te lerenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:55 schreef Kuukske het volgende:
Dat ben ik met je eens.
Mag je hier al niet Bredanaar ook komen?quote:
Daar kies je zelf voorquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:03 schreef tha_rizzo het volgende:
En het ergste is, ze proberen ons alles over IT te leren
Eigenlijk nietquote:
Dat zijn dingen die je niet weet als je jezelf voor een bepaalde opleiding inschrijftquote:
Bij deze!quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:04 schreef bassieVL het volgende:
Zolang je maar bier lust.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eigenlijk nietdan gaat veldmuis bijten.
Had je dan beter laten informeren bij de verkoopdag Eh sorry, Open Dag van Avansquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:05 schreef tha_rizzo het volgende:
Dat zijn dingen die je niet weet als je jezelf voor een bepaalde opleiding inschrijft
Breda is een fantastische stad uiteraard!quote:
Breda is tof.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:07 schreef OA het volgende:
Breda is een fantastische stad uiteraard!![]()
Ik had net nog een Belg aan de telefoon die beweerde dat ik hetzelfde accent heb als mensen uit Breda...terwijl ik gewoon uit Rotterdam
e.o. kom...
Ik kwam vroeger vaak in Breda!quote:
Ow dinges! De katjeskelder.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:10 schreef OA het volgende:
Ik kwam vroeger vaak in Breda!
Toen stonden mijn ouders op een camping (waar nu huizen staan...) in Oosterhout.
![]()
Nee, die andere. Sint Hubertushoeve.quote:
quote:
Alsof ze dat gaan vertellenquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Had je dan beter laten informeren bij de verkoopdag Eh sorry, Open Dag van Avans
Die lag aan de andere kant van het bos, richting Den Hout en de provinciale weg naar A59.quote:
Wat ben jij gemeen Rizzquote:
Ah kee.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:22 schreef OA het volgende:
Die lag aan de andere kant van het bos, richting Den Hout en de provinciale weg naar A59.
Joh, ik woon er toch niet!quote:
Kom op zegquote:
Stilburg... waar ligt daquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:45 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Kom op zeg
Dat is het pauperdorp bij uitstek van Brabant (m.u.v. Stilburg)
Mission failed....quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:44 schreef Kuukske het volgende:
Mja jij hoeft geen Albron voedsel weg te werken. Bofkont.
Ik heb DarkSamba overigens nog niet gespot mensen.
Nee, jij nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:14 schreef JDude het volgende:
Ik ook wel.
Hier ligt nog wel een stapel. Knijpers én was.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:15 schreef Kuukske het volgende:
Mag ik een wasknijpertje?
Heb je de was gedaan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:16 schreef JDude het volgende:
Hier ligt nog wel een stapel. Knijpers én was.
Nee. Daarom ligt die stapel er nog.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:17 schreef Kuukske het volgende:
Heb je de was gedaan?
quote:
Misschien dat ik er straks zin in hebquote:
Maar .. maar .. ik heb boodschappen gedaan ..quote:
Oja, de afwas. Die staat er ook nogquote:
Ik heb vandaag gewérktquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:22 schreef Kuukske het volgende:
Maar .. maar .. ik heb boodschappen gedaan ..
Ik ben ook aan het werk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:24 schreef JDude het volgende:
Ik heb vandaag gewérkt. Neh, komt wel goed
.
Puicke TT.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:24 schreef tha_rizzo het volgende:
Breda #43, JD's en Kuukskes zoveelste kleffe SC topic
En dan denken dat ze dat doetquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:24 schreef Kuukske het volgende:
Heb je niet iemand die de afwas voor je afdroogt?
Jij zit alleen maar te SC'enquote:
Bah. Betrapt.quote:
quote:
No offence, maar je bevestigd wel een beetje het clichéquote:
NOU. EN.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:35 schreef tha_rizzo het volgende:
No offence, maar je bevestigd wel een beetje het cliché![]()
Ik ben ook ambtenaar en ik heb vandaag niet eens alles kunnen doet wat ik van plan wasquote:
Dat bedoel ik maar.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:36 schreef JDude het volgende:
Ik ben ook ambtenaar en ik heb vandaag niet eens alles kunnen doet wat ik van plan was.
Jij bent nog niet zo lang ambtenaar als K., over een jaar doe jij ook bijna niks meerquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben ook ambtenaar en ik heb vandaag niet eens alles kunnen doet wat ik van plan was.
Jij bent dan zeker wereldwonder no. 8?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:38 schreef tha_rizzo het volgende:
Jij bent nog niet zo lang ambtenaar als K., over een jaar doe jij ook bijna niks meer
OF, bij de gemeente Oisterwijk werken ze efficient (wat een 9de wereldwonder is)
Sommige noemen me God, anderen het Achste Wereldwonder.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij bent dan zeker wereldwonder no. 8?
We hebben vandaag als eerste gemeente van Nederland zoeen award gekregen voor goede organisatie enzulks!quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:38 schreef tha_rizzo het volgende:
OF, bij de gemeente Oisterwijk werken ze efficient (wat een 9de wereldwonder is)
Hip !quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:41 schreef JDude het volgende:
[..]
We hebben vandaag als eerste gemeente van Nederland zoeen award gekregen voor goede organisatie enzulks!
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:42 schreef Kuukske het volgende:
De award voor geilste verkeersgozer werkzaam bij een gemeente?
Ik doe dat allemaal om jou te pesten. Dat weet je heh.quote:
Zoeen hippe gemeente!quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:43 schreef tha_rizzo het volgende:
Hip !
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:42 schreef Kuukske het volgende:
De award voor geilste verkeersgozer werkzaam bij een gemeente?
Stiekem meen je het heul nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik doe dat allemaal om jou te pesten. Dat weet je heh.
Nee. Stiekem vind ik je keigeil.quote:
Sssstt je jaagt de rest weg!quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:47 schreef Kuukske het volgende:
Nee. Stiekem vind ik je keigeil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:49 schreef JDude het volgende:
Sssstt je jaagt de rest weg!Oja die n00bs weet niet wat ze overkomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Sorry n00bs
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
Woon nu boven de sloot.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:15 schreef fransbreda het volgende:
ergens anders...???
*Snif.quote:
Een kale vrouw?quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:13 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Tussen Breda en Eindhoven in
[afbeelding]
Albron...quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:20 schreef Kuukske het volgende:
Albron eten was weer om te kotsen zeg.
inderdaad!quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:27 schreef OA het volgende:
[..]
Albron...![]()
alleen maar slechte herinneringen aan...![]()
Tja, ik had in 2002 natuurlijk al door dat er een kiwi-hype aan zat te komenquote:
Haagse Beemden meld zichquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:35 schreef fransbreda het volgende:
welke wijken uit breda worden er hier allemaal vertegenwoordigd?
-> belcrum
Gezellig. Geniet ervan man!quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:53 schreef Frazz het volgende:
Heusdenhout.
Citroenen update:
Voor de mensen die het nog niet weten.
Morgen ga ik dus met dr naar de bioscoop. Ze komt eerst bij mij. Dan ga ik voor dr koken en gaan we samen eten. Daarna fietsen we samen naar de bios aldaar gaan we Spiderman 3 kijken. Wat daarna gaat gebeuren weten we nog niet maar het zal er op neer komen dat ze blijft slapen!
Inderdaad. En hoe was je college gisteren? Genoten van het stoofvlees van Albron? Ik heb er meerdere keren van genoten. Gatverdamme zegquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:15 schreef DarkSamba het volgende:
Goedemorgen..
Frazz heeft een leuk avondje vandaag
Gewaagde en sexy Fok!ker Frazz.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:27 schreef Dalamar het volgende:
Gezellig. Geniet ervan man!
Dus je gaat koken én dan ook samen eten? Gewaagd!
Ik voel een nieuwe TT aankomen...quote:
Moet er eerlijk bij zeggen dat ik daar pas net woon, heb voorheen in t centrum gewoondquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:45 schreef Spekkiemonster het volgende:
Ypelaar meldt zich ook
quote:
Lijkt me heerlijk rustig wonen in de Ypelaar.quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:57 schreef Spekkiemonster het volgende:
Moet er eerlijk bij zeggen dat ik daar pas net woon, heb voorheen in t centrum gewoond
mmm soms (nu in de zomer) best last van k*t-mar*ok**ntjes hier maar verder inderdaad heerlijk rustig inderdaadquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk rustig wonen in de Ypelaar.
Ze hadden bij ons ook altijd allerlei belegde broodjes, die elke dag weer netjes werden teruggelegd....quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Inderdaad. En hoe was je college gisteren? Genoten van het stoofvlees van Albron? Ik heb er meerdere keren van genoten. Gatverdamme zeg
De bussen rijden daar best fijn ja.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:05 schreef Spekkiemonster het volgende:
mmm soms (nu in de zomer) best last van k*t-mar*ok**ntjes hier maar verder inderdaad heerlijk rustig inderdaad
Ach je zit zo in de stad met elk kwartier een bus.
Hou op over de koffie hierquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:05 schreef OA het volgende:
Ze hadden bij ons ook altijd allerlei belegde broodjes, die elke dag weer netjes werden teruggelegd....
Alleen de koffie was wel te doen, als je het vergelijkt met automatenkoffie...![]()
Is de thee wel te drinken dan?quote:
Heuze Pickwick shizzle. Ruime keus. Prima te drinken.quote:
Dat is vanaf de Heuvel ook prima te doen jaquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:09 schreef bassieVL het volgende:
Lekker met de fiets de stad in. 7 minuutjes fietsen.![]()
doe ik ook vaak, 10 minuutjes .... prima te doen ook met dit weer en dn een ijsje halen bij die lekkere ijsboer bij de wilhelmina-tankquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:09 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Lekker met de fiets de stad in. 7 minuutjes fietsen.![]()
Oh bij Snoepy Frituur?quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:12 schreef Spekkiemonster het volgende:
doe ik ook vaak, 10 minuutjes .... prima te doen ook met dit weer en dn een ijsje halen bij die lekkere ijsboer bij de wilhelmina-tank![]()
Ohw die!quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:14 schreef Spekkiemonster het volgende:
nee .... bedoel naast Kees, ik zit een beetje verkeerd ....
(snoepy's friet is wel)
het ijs.... de ijsboer is een ouwe vent man ...quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:17 schreef bassieVL het volgende:
Is die ijsboer lekker of het ijs van de ijsboer?
Ik ben er nog nooit geweest.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:18 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
het ijs.... de ijsboer is een ouwe vent man ...![]()
een aanradertje dus voor jequote:
Je kan ook jokers plakken he!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:38 schreef bassieVL het volgende:
De brandjes zijn deze week in de bonus aanbieding?
Was gezellig gisteren. Handig dat Xplora dicht wasquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Inderdaad. En hoe was je college gisteren? Genoten van het stoofvlees van Albron? Ik heb er meerdere keren van genoten. Gatverdamme zeg
Heeeeel verstandig.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:34 schreef DarkSamba het volgende:
maargoed heb niks gegeten daar, neem mijn eigen eten mee
You never know, remember last time!quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:16 schreef Kuukske het volgende:
Nee toch Frats?
ik ook, want vanavond weer op stap !!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:41 schreef Frazz het volgende:
Ik kan wel voorzichtig zeggen, ik heb zin in vanavond!
Waar ga jij je nieuwe bed mee vullen dan? Ik doe dat voornamelijk met mezelf (en de meneer natuurlijk)...quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:52 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga vanavond naar Ikea. Lekker shoppen voor spulletjes voor ons nieuwe bed.
Hebben ze daar ook bier?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:52 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga vanavond naar Ikea. Lekker shoppen voor spulletjes voor ons nieuwe bed.
Kussens, een nieuwe dekbed en overtrekken enzo.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:54 schreef CalamityJane het volgende:
Waar ga jij je nieuwe bed mee vullen dan? Ik doe dat voornamelijk met mezelf (en de meneer natuurlijk)...
Oh hou op over bierquote:
Beetje vertrouwen in de goede afloop hoor....quote:
Niet zo lelijk doen jij. Dat jij nou al wel een vriendin hebt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:13 schreef JDude het volgende:
Laten we 'm met z'n allen gaan aanmoedigen!
Wat een vuilak he?!quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen jij. Dat jij nou al wel een vriendin hebt.
quote:13:15:14 03-05-07 17 I BRAN opkomen voor ass in de GMK
Soms.quote:
Ik deed heulnie lelijk. Ik bedoelde het goed!quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:14 schreef Kuukske het volgende:
Niet zo lelijk doen jij. Dat jij nou al wel een vriendin hebt.
Oh oke. Dan is het goed.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:18 schreef JDude het volgende:
Ik deed heulnie lelijk. Ik bedoelde het goed!
Dat was mijn advies al!quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:30 schreef Kuukske het volgende:
Chinees afhaal.
GMTA.quote:
RIZZO JE AVATAR IS GELOLLERPWNED DOOR PHOTOBUCKET!quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:26 schreef tha_rizzo het volgende:
Moggûh,
Frats, wat ga je klaarmaken?
Ik hoop wel dat het te eten is
HA, nu heb ik Photobucket gelollerpwendquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:33 schreef JDude het volgende:
[..]
RIZZO JE AVATAR IS GELOLLERPWNED DOOR PHOTOBUCKET!
Hee dat kiwi fanclub geval heb ik ook.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:03 schreef tha_rizzo het volgende:
HA, nu heb ik Photobucket gelollerpwend
het is helemaal geen weekend, ik moet morgen nog de hele dag op kantoor zittenquote:
Ik moet morgen de hele dag op het dakterras zittenquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
het is helemaal geen weekend, ik moet morgen nog de hele dag op kantoor zitten![]()
HA, ik ben morgen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel de dag vrijquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
het is helemaal geen weekend, ik moet morgen nog de hele dag op kantoor zitten![]()
jij ook alquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:09 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
moet echter nog wel m'n IPR van VBI5 maken![]()
Ja, kutzooiquote:
Die heb ik op DVDquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:49 schreef Dalamar het volgende:
Niets op tv? Der Untergang ja! Goeie film.
Ik zal je deze keer maar niet uitlachenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:48 schreef Frazz het volgende:
Laat ik het zo zeggen. Ik denk niet dat het de happy end gaat worden die we bedacht hadden.
Just friends for now.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:52 schreef veldmuis het volgende:
Of lag het aan de kookkunsten?De chinees zal het toch niet verknald hebben voor ze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ehm: ja ik denk het wel.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:52 schreef veldmuis het volgende:
Of lag het aan de kookkunsten?Superieur waren de kookkunsten inderdaad niet echt. Maar daar lag het niet aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet ook waar het wel aan ligt eigenlijk. Aan een aantal dingen maar het lijkt me niet geschikt deze te bespreken en al helemaal niet op fok.
nop no benefits.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:41 schreef Kuukske het volgende:
Ah; friends with benefits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |