Maar .. maar .. ik heb boodschappen gedaan ..quote:
Oja, de afwas. Die staat er ook nogquote:
Ik heb vandaag gewérktquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:22 schreef Kuukske het volgende:
Maar .. maar .. ik heb boodschappen gedaan ..
Ik ben ook aan het werk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:24 schreef JDude het volgende:
Ik heb vandaag gewérkt. Neh, komt wel goed
.
Puicke TT.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:24 schreef tha_rizzo het volgende:
Breda #43, JD's en Kuukskes zoveelste kleffe SC topic
En dan denken dat ze dat doetquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:24 schreef Kuukske het volgende:
Heb je niet iemand die de afwas voor je afdroogt?
Bah. Betrapt.quote:
quote:
No offence, maar je bevestigd wel een beetje het clichéquote:
NOU. EN.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:35 schreef tha_rizzo het volgende:
No offence, maar je bevestigd wel een beetje het cliché![]()
Dat bedoel ik maar.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:36 schreef JDude het volgende:
Ik ben ook ambtenaar en ik heb vandaag niet eens alles kunnen doet wat ik van plan was.
Jij bent nog niet zo lang ambtenaar als K., over een jaar doe jij ook bijna niks meerquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben ook ambtenaar en ik heb vandaag niet eens alles kunnen doet wat ik van plan was.
Jij bent dan zeker wereldwonder no. 8?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:38 schreef tha_rizzo het volgende:
Jij bent nog niet zo lang ambtenaar als K., over een jaar doe jij ook bijna niks meer
OF, bij de gemeente Oisterwijk werken ze efficient (wat een 9de wereldwonder is)
Sommige noemen me God, anderen het Achste Wereldwonder.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij bent dan zeker wereldwonder no. 8?
We hebben vandaag als eerste gemeente van Nederland zoeen award gekregen voor goede organisatie enzulks!quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:38 schreef tha_rizzo het volgende:
OF, bij de gemeente Oisterwijk werken ze efficient (wat een 9de wereldwonder is)
Hip !quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:41 schreef JDude het volgende:
[..]
We hebben vandaag als eerste gemeente van Nederland zoeen award gekregen voor goede organisatie enzulks!
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:42 schreef Kuukske het volgende:
De award voor geilste verkeersgozer werkzaam bij een gemeente?
Ik doe dat allemaal om jou te pesten. Dat weet je heh.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:42 schreef Kuukske het volgende:
De award voor geilste verkeersgozer werkzaam bij een gemeente?
Stiekem meen je het heul nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik doe dat allemaal om jou te pesten. Dat weet je heh.
Nee. Stiekem vind ik je keigeil.quote:
Sssstt je jaagt de rest weg!quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:47 schreef Kuukske het volgende:
Nee. Stiekem vind ik je keigeil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:49 schreef JDude het volgende:
Sssstt je jaagt de rest weg!Oja die n00bs weet niet wat ze overkomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Sorry n00bs
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Woon nu boven de sloot.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:15 schreef fransbreda het volgende:
ergens anders...???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |