Ik moet morgen de hele dag op het dakterras zittenquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
het is helemaal geen weekend, ik moet morgen nog de hele dag op kantoor zitten![]()
HA, ik ben morgen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel de dag vrijquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
het is helemaal geen weekend, ik moet morgen nog de hele dag op kantoor zitten![]()
jij ook alquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:09 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
moet echter nog wel m'n IPR van VBI5 maken![]()
Ja, kutzooiquote:
Die heb ik op DVDquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:49 schreef Dalamar het volgende:
Niets op tv? Der Untergang ja! Goeie film.
Ik zal je deze keer maar niet uitlachenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:48 schreef Frazz het volgende:
Laat ik het zo zeggen. Ik denk niet dat het de happy end gaat worden die we bedacht hadden.
Just friends for now.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:52 schreef veldmuis het volgende:
Of lag het aan de kookkunsten?De chinees zal het toch niet verknald hebben voor ze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ehm: ja ik denk het wel.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:52 schreef veldmuis het volgende:
Of lag het aan de kookkunsten?Superieur waren de kookkunsten inderdaad niet echt. Maar daar lag het niet aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet ook waar het wel aan ligt eigenlijk. Aan een aantal dingen maar het lijkt me niet geschikt deze te bespreken en al helemaal niet op fok.
nop no benefits.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:41 schreef Kuukske het volgende:
Ah; friends with benefits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |