Was gezellig gisteren. Handig dat Xplora dicht wasquote:Op donderdag 3 mei 2007 08:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Inderdaad. En hoe was je college gisteren? Genoten van het stoofvlees van Albron? Ik heb er meerdere keren van genoten. Gatverdamme zeg
Heeeeel verstandig.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:34 schreef DarkSamba het volgende:
maargoed heb niks gegeten daar, neem mijn eigen eten mee
You never know, remember last time!quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:16 schreef Kuukske het volgende:
Nee toch Frats?
ik ook, want vanavond weer op stap !!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:41 schreef Frazz het volgende:
Ik kan wel voorzichtig zeggen, ik heb zin in vanavond!
Waar ga jij je nieuwe bed mee vullen dan? Ik doe dat voornamelijk met mezelf (en de meneer natuurlijk)...quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:52 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga vanavond naar Ikea. Lekker shoppen voor spulletjes voor ons nieuwe bed.
Hebben ze daar ook bier?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:52 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga vanavond naar Ikea. Lekker shoppen voor spulletjes voor ons nieuwe bed.
Kussens, een nieuwe dekbed en overtrekken enzo.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:54 schreef CalamityJane het volgende:
Waar ga jij je nieuwe bed mee vullen dan? Ik doe dat voornamelijk met mezelf (en de meneer natuurlijk)...
Oh hou op over bierquote:
Beetje vertrouwen in de goede afloop hoor....quote:
Niet zo lelijk doen jij. Dat jij nou al wel een vriendin hebt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:13 schreef JDude het volgende:
Laten we 'm met z'n allen gaan aanmoedigen!
Wat een vuilak he?!quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen jij. Dat jij nou al wel een vriendin hebt.
quote:13:15:14 03-05-07 17 I BRAN opkomen voor ass in de GMK
Soms.quote:
Ik deed heulnie lelijk. Ik bedoelde het goed!quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:14 schreef Kuukske het volgende:
Niet zo lelijk doen jij. Dat jij nou al wel een vriendin hebt.
Oh oke. Dan is het goed.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:18 schreef JDude het volgende:
Ik deed heulnie lelijk. Ik bedoelde het goed!
Dat was mijn advies al!quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:30 schreef Kuukske het volgende:
Chinees afhaal.
GMTA.quote:
RIZZO JE AVATAR IS GELOLLERPWNED DOOR PHOTOBUCKET!quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:26 schreef tha_rizzo het volgende:
Moggûh,
Frats, wat ga je klaarmaken?
Ik hoop wel dat het te eten is
HA, nu heb ik Photobucket gelollerpwendquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:33 schreef JDude het volgende:
[..]
RIZZO JE AVATAR IS GELOLLERPWNED DOOR PHOTOBUCKET!
Hee dat kiwi fanclub geval heb ik ook.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:03 schreef tha_rizzo het volgende:
HA, nu heb ik Photobucket gelollerpwend
het is helemaal geen weekend, ik moet morgen nog de hele dag op kantoor zittenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |