Maar ik kom uit het Ginneken. Dus dan begrijp je misschien de overgang en de schok.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:43 schreef Kuukske het volgende:
Ik woon in de Heuvel.
Dat is zo in de buurt!quote:
Sinterklaas bestaat niet Bassiequote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:44 schreef bassieVL het volgende:
Dat is wel te merken. Nieuwe F5 aan sinterklaas vragen.
HJ staat in de koelkast te koelen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:45 schreef bassieVL het volgende:
Ga jij eens je mond spoelen. Bij voorkeur met Hertog Jan of Jupiler.
Ik spoel even niet meer met alcohol.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:45 schreef bassieVL het volgende:
Nee ik zei spoelen.
Verstandig, en normaal gaat het niet zo snelquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:45 schreef MdO82 het volgende:
En nee ik verhuis niet naar de Heuvel
Edit: Merkt nu al dat hij het niet bij kan houden![]()
Bier is the magic word.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:48 schreef bassieVL het volgende:
Bij vlagen wil het wel eens zo snel gaan. Maar als het over bier gaat kan het snel lopen hier.
Smaakt als Breezer met bier. Tenminste die ik heb geproefd.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:51 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga dat bier met rosé een keer proberen.
Oh getver. Bier voor breezers. Welke had jij?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:51 schreef bassieVL het volgende:
Smaakt als Breezer met bier. Tenminste die ik heb geproefd.
Witerke Rose. Ik werd daar niet vrolijk van in ieder geval.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh getver. Bier voor breezers. Welke had jij?
Ohw, oke. *noteert.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:53 schreef bassieVL het volgende:
Witerke Rose. Ik werd daar niet vrolijk van in ieder geval.![]()
Is al 25 Manquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:51 schreef Kuukske het volgende:
Hé maar MdO. Man of vrouw? Even met betrekking tot de vrouwenpopulatie in dit topic.
Puick. Minder goed voor de vrouwenpopulatie, maarja. Moet dan maar. En wat doe je zoal in het dagelijks leven in Breda?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:54 schreef MdO82 het volgende:
Is al 25 ManAlthans zover mij bekend is dit nooit veranderd
Euhj. Bier!quote:
Je had vanavond weer niks te doen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:26 schreef Kuukske het volgende:
Welkom terug. Maarehm, ben je opgegroeid hier?
Oh, en ik ben nieuwsgierig. Voor het geval je dat nog niet door had
JD is de hort op.quote:
Ik zie geen blonde lokken op die fotoquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:31 schreef Ritchie het volgende:
Foto is al een paar jaar oud, maar heb nog steeds dezelfde blonde lokken
Nee toen was ie nog thuis.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:33 schreef bassieVL het volgende:
Dus heb jij net met zijn account gepost?
Kleren, ik ben hier momenteel niet in m'n nakie aan het rondbanjerenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:39 schreef Kuukske het volgende:
Kijk maar: Rizzo, wat heb je aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |