Lange mannen allemaal in het Breda topique.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:34 schreef bassieVL het volgende:
Een gozer van bijna 2 meter op een te kleine bruine fiets.. c'est moi.
Heb je veldmuis z'n fiets gejat?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:34 schreef bassieVL het volgende:
Een gozer van bijna 2 meter op een te kleine bruine fiets.. c'est moi.
Ik nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lange mannen allemaal in het Breda topique.
Dan ben je makkelijk te herkennen op de meet.quote:
Je had ze nog niet herkend?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:41 schreef Kuukske het volgende:
Ik kom er net achter dat 4 collega's hebben meegedaan aan zoeen metamorfose programma afgelopen zondag
Nee!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:39 schreef tha_rizzo het volgende:
Wss zijn er meerdere bruine fietsen in Breda
Ik ken ze niet. Ander gebouw.quote:
Een paar docenten kunnen het idd wel gebruiken (mede BI'ers op Avans weten wel wie ik bedoelquote:
Heheh, dat is niet aardig. Zullen we wat mensen van dit topic opgeven?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:49 schreef tha_rizzo het volgende:
Een paar docenten kunnen het idd wel gebruiken (mede BI'ers op Avans weten wel wie ik bedoel)
ik vind dat ik er toch best goed uit zie eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:53 schreef bassieVL het volgende:
Hebben we dat nodig dan?
..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:53 schreef bassieVL het volgende:
Hebben we dat nodig dan?
Godsammequote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:01 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik vind dat ik er toch best goed uit zie eigenlijk. [afbeelding]
Die is niet verbrandquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:01 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ik vind dat ik er toch best goed uit zie eigenlijk. [afbeelding]
hmwoa, valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:31 schreef Kuukske het volgende:
Druk!
De F5 is aardig aan het branden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:43 schreef bassieVL het volgende:
Jij bent echt schrikbarend snel koekie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |