quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:41 schreef tha_rizzo het volgende:
Kleren, ik ben hier momenteel niet in m'n nakie aan het rondbanjerenJa ontzettend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Maar je bent dus blijkbaar dus toch niet zo nieuwsgierigquote:
In het oude topique?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:07 schreef fransbreda het volgende:
ow ik heb een klacht trouwens.
ik dacht dat het gebruikelijk was aan het eind van een topic een nieuwe aan te maken en de link te plaatsen, dit gebeurd dus niet altijd en dan ben ik het topic kwijt![]()
Daar staat al lang een linkje!quote:
haha.. mja dat doe ik er ook 40 uur naast.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:15 schreef Dalamar het volgende:
Goeiemorgen
School.... achteraf gezien was dat echt peanuts. Werken is toch wel iets vermoeiender.
(maar heeft wel salaris als prettige bijkomstigheid)
Ah, ook aan de overkant van het waterquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:22 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen vanuit het zonnige Dordrecht!
Echt?! Hoelaat.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:51 schreef DarkSamba het volgende:
Goedemorgen...
Vanmiddag gezellig naar school
Ik woon helaas aan deze kant van het water..quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:24 schreef MdO82 het volgende:
[..]
Ah, ook aan de overkant van het water![]()
Zou blij zijn als die brug klaar is![]()
Ja, dat markdal is best tof.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:03 schreef Kuukske het volgende:
Trouwens, even een toevoeging op de OP fotodat is ons prachtige Mark dal mensen.
Ga eens even je mond spoelen met zeep jij.quote:
Laat maar, ik weet het al.quote:
Doe 'm de groeten!quote:
Ja ik loop straks eens even langs het lokaal.quote:
Stel je voor, je zou maar moeten werkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja ik loop straks eens even langs het lokaal.
We kunnen niet printen enzo heh. Dusja. Dan zit werken er ook niet echt in.quote:
Bureaucratie en papierwerk heh.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:36 schreef bassieVL het volgende:
Je kunt niet werken als de printer dienst weigert? Ik zal het mijn manager eens voorstellen. Lijkt me ook wel wat.
Automatisering op school is echt ruk ja, krijg jij ook altijd een installatiemelding als je een Office-document opent? Dat krijgen de studenten wel iigquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We kunnen niet printen enzo heh. Dusja. Dan zit werken er ook niet echt in.
Uiteindelijk wel, maar het werkt niet effectief en efficient.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:28 schreef Kuukske het volgende:
Ja ach. Het werkt weer. Dat is het belangrijkst.
Kuuk!quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:55 schreef Kuukske het volgende:
Dat ben ik met je eens.
En het ergste is, ze proberen ons alles over IT te lerenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:55 schreef Kuukske het volgende:
Dat ben ik met je eens.
Mag je hier al niet Bredanaar ook komen?quote:
Daar kies je zelf voorquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:03 schreef tha_rizzo het volgende:
En het ergste is, ze proberen ons alles over IT te leren
Eigenlijk nietquote:
Dat zijn dingen die je niet weet als je jezelf voor een bepaalde opleiding inschrijftquote:
Bij deze!quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:04 schreef bassieVL het volgende:
Zolang je maar bier lust.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eigenlijk nietdan gaat veldmuis bijten.
Had je dan beter laten informeren bij de verkoopdag Eh sorry, Open Dag van Avansquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:05 schreef tha_rizzo het volgende:
Dat zijn dingen die je niet weet als je jezelf voor een bepaalde opleiding inschrijft
Breda is een fantastische stad uiteraard!quote:
Breda is tof.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:07 schreef OA het volgende:
Breda is een fantastische stad uiteraard!![]()
Ik had net nog een Belg aan de telefoon die beweerde dat ik hetzelfde accent heb als mensen uit Breda...terwijl ik gewoon uit Rotterdam
e.o. kom...
Ik kwam vroeger vaak in Breda!quote:
Ow dinges! De katjeskelder.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:10 schreef OA het volgende:
Ik kwam vroeger vaak in Breda!
Toen stonden mijn ouders op een camping (waar nu huizen staan...) in Oosterhout.
![]()
Nee, die andere. Sint Hubertushoeve.quote:
quote:
Alsof ze dat gaan vertellenquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Had je dan beter laten informeren bij de verkoopdag Eh sorry, Open Dag van Avans
Die lag aan de andere kant van het bos, richting Den Hout en de provinciale weg naar A59.quote:
Wat ben jij gemeen Rizzquote:
Ah kee.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:22 schreef OA het volgende:
Die lag aan de andere kant van het bos, richting Den Hout en de provinciale weg naar A59.
Joh, ik woon er toch niet!quote:
Kom op zegquote:
Stilburg... waar ligt daquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:45 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Kom op zeg
Dat is het pauperdorp bij uitstek van Brabant (m.u.v. Stilburg)
Mission failed....quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:44 schreef Kuukske het volgende:
Mja jij hoeft geen Albron voedsel weg te werken. Bofkont.
Ik heb DarkSamba overigens nog niet gespot mensen.
Nee, jij nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:14 schreef JDude het volgende:
Ik ook wel.
Hier ligt nog wel een stapel. Knijpers én was.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:15 schreef Kuukske het volgende:
Mag ik een wasknijpertje?
Heb je de was gedaan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:16 schreef JDude het volgende:
Hier ligt nog wel een stapel. Knijpers én was.
Nee. Daarom ligt die stapel er nog.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:17 schreef Kuukske het volgende:
Heb je de was gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |