Gaaf is die he!quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:07 schreef -Hans- het volgende:
Maricha![]()
Idd, best wel spannend! Vet intro hoor.
Hahahaha ze hebben er geen internet!quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:09 schreef wolfrolf het volgende:
Hebben ze niet eens een webcam op de pool zelf? [afbeelding]
geen internetquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hahahaha ze hebben er geen internet!
Wat doet Wouter daar, die is toch programmadirecteur bij de concurrentie?quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:09 schreef -Hans- het volgende:
Uw Discjockey, Gerard Ekdom, staat stand-by in de 3FM studio voor het geval dat de verbinding (oid) weg valt! Wouter van de Goes is er ook bij !!!!
Dat kan wel! Maar dat leeft Michiel nu niet zelf. De studio staat nog gewoon in Spitsbergen en daar staan Jurre en Syb, Michiel is zo te horen via satelliet telefoonquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
geen internet
Hoe kunnen we dan mailen?
Jurre, Syb en Tijo zitten nog in Spitsbergen om daar de verbindingen naar de Noordpool te regelen, de muziek in te starten en de verbinding naar Hilversum in stand te houden. Evt. mailtjes komen dus bij hun aan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
geen internet
Hoe kunnen we dan mailen?
Ik ben een belangrijk familiefeestje anders zat ik zeker weten in de studio! Aan de ene kant vind ik het erg jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar dat feestje wordt ook erg leukquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:14 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik was al benieuwd of jij er ook bij zou zijn. Maar je bent vrij vanavond dus?
Veel plezier straks dan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik ben een belangrijk familiefeestje anders zat ik zeker weten in de studio! Aan de ene kant vind ik het erg jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar dat feestje wordt ook erg leuk
Ik denk 't wel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:21 schreef wolfrolf het volgende:
Laten ze nu 3 uur lang dat zelfde filmpje loopen?
Misschien komt hij wel terug.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat doet Wouter daar, die is toch programmadirecteur bij de concurrentie?
Ik dacht 'm net al te herkennen...
Kun je het beste even een mailtje sturen aan Gerard want hij heeft zijn mail openstaan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Wouter als Ekdom je dit laat lezen: Kom aub terug naar 3FM ipv Coen en Sander
Ik verwacht 't niet hoor, Q draait goed qua luistercijfers en hij heeft het er volgens mij best naar z'n zin.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien komt hij wel terug.![]()
Veel plezier Maricha.
Ik moet mn badeend ook nog krijgen..kwacht nog even afquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:21 schreef JeroenV het volgende:
![]()
Ik heb vandaag mijn Badeend gehad, bedankt!![]()
![]()
Volgens mij zijn ze zelfs buren toch?quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik verwacht 't niet hoor, Q draait goed qua luistercijfers en hij heeft het er volgens mij best naar z'n zin.
Gerard en Wouter wonen erg dichtbij elkaar (in Soest) en dus heeft Gerard vanavond gewoon z'n vriend meegenomen om nog een gezellige vrijdagavond te hebben.
Jup.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik verwacht 't niet hoor, Q draait goed qua luistercijfers en hij heeft het er volgens mij best naar z'n zin.
Gerard en Wouter wonen erg dichtbij elkaar (in Soest) en dus heeft Gerard vanavond gewoon z'n vriend meegenomen om nog een gezellige vrijdagavond te hebben.
Maar ze staan dus nu nog op het vliegveld? Volg het nu even niet meer helemaal... Dacht dat ze al op de locatie waren aangekomen, maar dat is dus niet zo??quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:35 schreef Sirolf het volgende:
Overigens heb ik Michiel nog niet live vanaf de Noordpool gehoord. Even afwachten dus maar...
Blijf vooral na 20 uur luisteren...quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:46 schreef TheVulture het volgende:
Begrijp me goed, ik vind het retetof dat Michiel op de Noordpool is nu... maar van de uitzending an sich had ik wel iets meer verwacht dan die korte soundbites....
dat blijf ik ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:51 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Blijf vooral na 20 uur luisteren...
Een uurtje extra satelliettelefoon-verbinding kostte dus nét iets teveel voor de NPS.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:51 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Blijf vooral na 20 uur luisteren...
Dat filmpje herhalen ze al bijna het hele uur...quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:55 schreef -Hans- het volgende:
LIVE beelden op Noordpool FM !
Ik neem aan dat je die woordspeling van tevoren bedacht had...?quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:57 schreef biggetje het volgende:
omg, wat cool!!!!
Okay, had het nog niet eerder gezien.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat filmpje herhalen ze al bijna het hele uur...
Dat is eerder vandaag gefilmd door Tijo, die vervolgens direct is teruggevlogen naar Longyearbyen om het te kunnen monteren e.d.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je die woordspeling van tevoren bedacht had...?
Nu wordt het echt interessantquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:11 schreef DomienVerschuuren het volgende:
We zijn liiiiive!!!!
Geen idee, open er een topic overquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:14 schreef Sirolf het volgende:
Er is trouwens ook een FOK!-record gevestigd denk ik. Die van Meest Noordelijke FOK!-lid.
Of zou er al vaker een FOK!ker op de noordpool zijn geweest...?
Het eerste uur waren van tevoren opgenomen fragementen. Nu hoor je Michiel aan de (satelliet-)telefoon en dat is dus echt LIVE.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:18 schreef ALTF4 het volgende:
Supergaaf dat dit kan! Zowel technisch als op het gebied van geld, mensen die zich inzetten, enzovoorts! Michiel, geweldig om dit allemaal te volgen.
Wat ik me trouwens wel afvraag: zijn de gesproken stukjes echt live of iets eerder vandaag opgenomen? En wie regelt de muziek enzo?
Leuk om te weten. Thx!quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het eerste uur waren van tevoren opgenomen fragementen. Nu hoor je Michiel aan de (satelliet-)telefoon en dat is dus echt LIVE.
De muziek wordt geregeld door Sybrand Verwer vanuit Spitsbergen.
De puntentelling is gestopt, zometeen worden de winnaars van de laptop en <nog iets waarvan ik even niet op de naam kan komen, het is voor mij ook vrijdag> bekend gemaakt door Michiel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:26 schreef Glacier het volgende:
Geen bonusvraag vandaag nog?
Ik neem aan dat het er niet om gaat wie de meeste punten heeftquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De puntentelling is gestopt, zometeen worden de winnaars van de laptop en <nog iets waarvan ik even niet op de naam kan komen, het is voor mij ook vrijdag> bekend gemaakt door Michiel.
Ik ben op 1283 punten geëindigd, hopen dat het genoeg is...
Volgens mij zouden ze de 50 mensen nemen die de hoogste aantallen punten hebben en daaruit willekeurig gaan trekken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het er niet om gaat wie de meeste punten heeft
Dus als er 50 mensen zijn die een linkje op hun website hebben gezet ben je als niet-website eigenaar al bij voorbaat kansloos?quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij zouden ze de 50 mensen nemen die de hoogste aantallen punten hebben en daaruit willekeurig gaan trekken.
Hoeft niet, want iedereen heeft vast wel een keer een bonusvraag gemist of een vraag fout gehad, of diegene heeft dan weer minder punten gekregen met het formulier (ik had er bijv. slechts 73, anderen meer dan 100). Website-banner was maar 50 punten volgens mij, dus als je veel bonusvragen hebt beantwoord en weinig fout hebt gedaan is er weinig aan de hand.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dus als er 50 mensen zijn die een linkje op hun website hebben gezet ben je als niet-website eigenaar al bij voorbaat kansloos?
Ow, als ik dat eerder had geweten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoeft niet, want iedereen heeft vast wel een keer een bonusvraag gemist of een vraag fout gehad, of diegene heeft dan weer minder punten gekregen met het formulier (ik had er bijv. slechts 73, anderen meer dan 100). Website-banner was maar 50 punten volgens mij, dus als je veel bonusvragen hebt beantwoord en weinig fout hebt gedaan is er weinig aan de hand.
Er zitten er een aantal hier, een aantal op het terras, een aantal De Lama's te kijken, een paar in de studio in Hilversum en nog eentje op de Noordpool.quote:
Ik zit zowel hier als De Lama's te kijkenquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zitten er een aantal hier, een aantal op het terras, een aantal De Lama's te kijken, een paar in de studio in Hilversum en nog eentje op de Noordpool.
Maandag Dinsdag gaat trouwens ook wel leuk worden met 13 uur lang de Arbeidsvitaminen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:41 schreef Sirolf het volgende:
Had ik dit topic niet beter alvast 'Oranje boven!' of 'Dag van de arbeidsvitaminen' kunnen noemen? Er wordt zo weinig in gepost...
1 mei valt op een dinsdag hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maandag gaat trouwens ook wel leuk worden met 13 uur lang de Arbeidsvitaminen.![]()
De laptop gaat naar Wilfred ! Is die van Fok?!
Ik moet maandag werken, da's pas kut met perenquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat mooi balen want dan moet ik gewoon werken...![]()
das minder zeg!quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet maandag werken, da's pas kut met peren
Inderdaad was een mooie en leuke week.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:58 schreef Sirolf het volgende:
Noordpool.FM is niet meer, maar het was een erg mooie week.
Michiel en Maikel vliegen (als alles goed gaat) zondag terug naar Spitsbergen en op maandag terug naar Nederland.quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Inderdaad was een mooie en leuke week.![]()
Wanneer komen ze weer in nederland aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |