.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:53 schreef Pelgrim het volgende:
Wederom een nieuw deel. Dat ik dat nog mee mag maken.
Hardstyle NRG - Meet the Talents vindt vanavond plaats in Kings & Queens te Apeldoornquote:Op donderdag 26 april 2007 21:22 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Waar is dat??
Morguh ben ik werken in de Luxor!![]()
voor mij is het 68,4 km in 55 minuten, met mijn eigen auto, 4 mensen meenemen, en nog paar lui in andere auto er achteraanquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:56 schreef Sethje het volgende:
Hell yeah toch nog een auto kunnen vinden voor vanvaond...
HARDSTYLE NRG!
Van Haaren
Naar Paul Krugerstraat 6, Apeldoorn
Afstand 108,7 km.
Reisduur 01:26
Kun je daar fatsoenlijke parkeren in de buurt dat jij weet?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Hardstyle NRG - Meet the Talents vindt vanavond plaats in Kings & Queens te Apeldoorn
[..]
anders reageer je ff in dat topic op PF en stuur je mij ook nog een PB ofzoquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:18 schreef Sethje het volgende:
[..]
Kun je daar fatsoenlijke parkeren in de buurt dat jij weet?
ja godver ik wil dat wetenquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
anders reageer je ff in dat topic op PF en stuur je mij ook nog een PB ofzo![]()
![]()
over de vraag: geen idee, ben zelf ook benieuwd!
" lollers einzzzzzzzzzzz!@()(^%!@!!!! "quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja godver ik wil dat wetenhet is miden in t centrum ongeveer
Er is altijd weer 1 die loopt te zeiken, maar zelf nooit komt met een beter voorstelquote:
Ik ga waarschijnlijk maandag naar Arnhem: http://partyflock.nl/party/91066.htmlquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat gaat iedereen dan doen met Koninginnedag?![]()
2 jaar terug geweest naar Arnhem. Gewoon niet te doen. Tering druk. FF de korenmarkt over doe je een 3 kwatier over.....dus ga sowieso op de dag zelf niks doen.....behalve een stevige BBQ in de buurtquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:24 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk maandag naar Arnhem: http://partyflock.nl/party/91066.html![]()
iddquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Er is altijd weer 1 die loopt te zeiken, maar zelf nooit komt met een beter voorstel![]()
ga daar maar vanuitquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat gaat iedereen dan doen met Koninginnedag?![]()
Ik wil naar Zany in Zinc in Arnhem, maar dat kan nog es best druk worden....en daar heb ik niet zo'n zin in![]()
plaat?quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:24 schreef NrSiX het volgende:
Terug vind p..
Walt - Let The Music Playquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:35 schreef renz0r het volgende:
CD meer is meer een verzameling van al hun nrs die ze hebben gemaakt, ken zowat ieder nummer.
Maar dat drukte te pret niet, stampt lekker weg!
Mis alleen Hasta la Pasta op cd 2, daar waar alle losse projecten op staan.
Nr zal nog wel te nieuw zijn
Tevens ook het wat oudere 'Walt - What you get' Had er zeker bij gekund
Omdat het ook een nummer van Showtek is, het zou pas raar zijn als die er niet op stonden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:44 schreef renz0r het volgende:
En waarom 2x Lowriders = Dont get back erop...in 2 mixen
Ja duh!quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:49 schreef mstx het volgende:
[..]
Omdat het ook een nummer van Showtek is, het zou pas raar zijn als die er niet op stonden.
Waarschijnlijk konden ze gewoon niet kiezen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:54 schreef renz0r het volgende:
[..]
Ja duh!
Maar 1x is toch voldoende, gewoon de orginele mix...
What you get had er ook van mij op mogen staan maar pak een punt en hasta la pastaquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:44 schreef renz0r het volgende:
Ja die staat er wel op, blijft een lekker liedje
Dirk DJ staat erop, ik stille hoop op pak een punt...is het hardbass
En waarom 2x Lowriders = Dont get back erop...in 2 mixen
Had nou mooi What you get, pak een punt of Hasta la Pasta als vervanger erop gekund
quote:As of from 1st of May soundbase's server will be turned off, so that means no more forum sad.gif
This is happing because its too expensive to run sad.gif
The only way to keep this forum running is donating if we set-up donations will people donate?
We need $70 - $100 a month so please write here if you would donate
gimmicks als hasta la pasta / pak n punt horen juist niet op n album thuis (hoogstens op vinyl..als B-kantje)quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:44 schreef renz0r het volgende:
Had nou mooi What you get, pak een punt of Hasta la Pasta als vervanger erop gekund
pak een punt idd...Nee what you get dan erop jaquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:33 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
gimmicks als hasta la pasta / pak n punt horen juist niet op n album thuis (hoogstens op vinyl..als B-kantje)
*kuch* soulseek * kuchh*quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:50 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Zelf maar wat opzetten, nu alleen nog weten waar ik die shit vandaan haal![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:03 schreef De_Ananas het volgende:
Goed zo, kakkies motten we niet in Broabant
Emporium - The Forbidden City [26-05-2007]quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:51 schreef Archiee het volgende:
tvp -> wie gaan er allemaal naar emporium en is er al een FOK! Topic?
jaquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In de time-out?
Was reclame van op de radio![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:19 schreef Houniet het volgende:
Headhunterz en Technoboy staan ook weer op het programma daar
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:03 schreef De_Ananas het volgende:
Goed zo, kakkies motten we niet in Broabant
Hier nog 1quote:
DHHD - Hard Bass Anthemquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:12 schreef renz0r het volgende:
Hoe heet eigenlijk die anthem van Hard bass 2006? Die hardstyle versie van U96
Nee. Deze is gereleased in 2006 dus ik neem aan dat dat dan het anthem is van Hard Bass 2006. Ik weet alleen niet of het van de Oktober of April editie is.quote:
Jij gaat ook weer naar Euphoria?quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:44 schreef Sethje het volgende:
Was vet feestje gisteren..nRG!
Ben vorige week geweest met darkraver....quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:40 schreef NrSiX het volgende:
We are possessed (Headhunterz rmx)![]()
Even een id, het lijkt me wel een goed plan dat iedereen de zielenzoeker download. We kunnen dan een channel opzetten als fok hardstylers, daar kunnen we dan ieder moment onze muziek delen zonder dat het topic vol komt te staan met requests naar andere users die muziek zoeken. Goed plan?![]()
De week ervoor Zatox was echt phatjes, maar het was niet echt druk verder.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ben vorige week geweest met darkraver....
+ veel vrouwen
- kutjumpertjes allemaal...
Klopt de time out is zeker niet druk altijd, dus genoeg ruimte.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:16 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
De week ervoor Zatox was echt phatjes, maar het was niet echt druk verder.
Dudes prima dat jullie dit doen (jullie eigen verantwoordelijkheid) maareh gebruik de term Fok! aub niet voor de groep.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Download
Als je hebt geinstalleerd heb je rechtsonder het "room" gedeelte. Klik daar gewoon even in de lijst met de rechtermuisknop op.
Klik dan op refresh list (duurt even) en zoek dan de Fok! Hardstyle
Klik dan op join.
Klik dan met de rechtermuisknop in de kamer en klik dan op "auto join" zodat als je je elke keer aanmeldt je automatisch in de room terecht komt
ja maar die zijn bij ons zo wegquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ben vorige week geweest met darkraver....
+ veel vrouwen
- kutjumpertjes allemaal...
het was warm, maar wel verschrikkelijk knallenquote:Op zaterdag 28 april 2007 16:44 schreef Sethje het volgende:
Was vet feestje gisteren..nRG!
Owkee....quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:12 schreef nipeng het volgende:
[..]
Dudes prima dat jullie dit doen (jullie eigen verantwoordelijkheid) maareh gebruik de term Fok! aub niet voor de groep.
Zeker zeer warm, ik dacht dat ik jou zag maarja ik wist het ook niet zeker enzzo :C ik stond heel de avond een beetje lijp te doen..ik was bob wel jamemr maarjquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het was warm, maar wel verschrikkelijk knallen![]()
![]()
cd1 is lekker ja, 2 valt een beetje tegenquote:Op zondag 29 april 2007 00:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
va_-_hardbass_chapter_11-2cd-2007-mod
cd 1 is best grappig. Cheesy trance en wat hardstyle nummer.
Zit ook een mix van A-lusion op van zijn nummer Perfect it genaamd Lars Palmas - Hope for Raveolution, best grappig....
quote:Op zondag 29 april 2007 14:35 schreef Sodeju het volgende:
My Bitch van Pila en The Scientist moet echt zo snel mogelijk op vinyl uitkomen! Wat een godsgruwlijke plaat is dat.
??quote:Op zondag 29 april 2007 12:03 schreef truStie het volgende:
[..]
cd1 is lekker ja, 2 valt een beetje tegen
ik ben wel even bij The Vision geweest, maar het geluid was best wel slecht daar, dreunde totaal nietquote:Op zondag 29 april 2007 03:17 schreef Sethje het volgende:
[..]
Zeker zeer warm, ik dacht dat ik jou zag maarja ik wist het ook niet zeker enzzo :C ik stond heel de avond een beetje lijp te doen..ik was bob wel jamemr maarjzeker welv ermaakt. Wat knalden Equal Mindz hard zeg..idereen naar boven naar die Vioson maar er bleef 30 man knallen bij equal mindz echt een vette set
Wat heb je in godsnaam gedaan dan?quote:Op zondag 29 april 2007 15:50 schreef miss.cutie4you het volgende:
Effe wat korte punten op een rijtje:
-Kwak tegen mijn been.......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(zooooow ranzig!!!!!)
Hebben we het over dezelfde hardbass serie?quote:Op zondag 29 april 2007 12:03 schreef truStie het volgende:
[..]
cd1 is lekker ja, 2 valt een beetje tegen
Ik heb genoeg gehoord die het een top feest vonden, ondanks de early rave set van Gizmo en Partyraiser.quote:Op zondag 29 april 2007 15:50 schreef miss.cutie4you het volgende:
Och Jeetje, vannacht bij PartyRaiser geweest;
Effe wat korte punten op een rijtje:
-Geflitst![]()
-Gastank proberen te tanken terwijl deze vol zit![]()
-Gemoond........ of schrijven we dat met een T??!!
![]()
-Te warm, veelste warm.....aller, aller, aller warmst!!!!![]()
![]()
![]()
-Teveel lui welke GEEN puntschoenen aanhadden, wat ik dus WEL had!
-Gratiz zuipen!!!!==>Doe mij nog maar een watertje graag!!
-Kwak tegen mijn been.......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(zooooow ranzig!!!!!)
-Feest was uitverkocht werd gezegd, bezopen broertje en bezopen vriendin toch mee de auto in!!
Hebben in de auto geslapen; feest was absoluut GEEN 40,- eurie waard! NIET uitverkocht dus.....!
-Terugweg alles chill![]()
Kortom: Bout-feest maar wel gezellig gehad!!![]()
Och joh, dat zal best!!quote:Op zondag 29 april 2007 20:34 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gehoord die het een top feest vonden, ondanks de early rave set van Gizmo en Partyraiser.
quote:
Vooruit; ben een beetje bijgekomen van de situatie!! Kan het nu met jullie delen.....quote:Op maandag 30 april 2007 10:16 schreef nipeng het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af. Klinkt wel ranzig.
Zo denkt helaas niet iedereen daarover!quote:Op maandag 30 april 2007 14:40 schreef Houniet het volgende:
hoe sexy je ook bent, je moet gewoon je broek op zo'n feest aanhouden
Jaaaaaah Bruinsquote:Op maandag 30 april 2007 12:30 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Gister weer donders goed vermaakt in bruins...Begin van de avond echt goede club/house... Later de avond lekker knallen!![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 14:44 schreef De_Ananas het volgende:
En die kerel liep weg en riep heel hard ''Du bis gepwnd wie unne n00b''?
Boy....foto is VET!!!!quote:
ook die staat al in de agendaquote:Op maandag 30 april 2007 22:10 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/88462.html
-Zany
-Jowan
-DonkeyRollers Live
====>Hoezoooow vette sjit!?!?!?![]()
En dit jaar was het dus precies hetzelfde. Heb daar 2 uur gestaan bij Sidney Samson. De muziek was erg vet, maar het was gewoon veel te druk. En dan ook nog van die paupers die ruzie gaan zoeken waardoor iedereen ineens 10 meter opzij wordt geduwd. Ze hebben daar een kwartier lopen vechten omdat er nergens security/politie was.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
2 jaar terug geweest naar Arnhem. Gewoon niet te doen. Tering druk. FF de korenmarkt over doe je een 3 kwatier over.....
staat ook in mijn agendaquote:Op maandag 30 april 2007 22:10 schreef miss.cutie4you het volgende:
http://partyflock.nl/party/88462.html
-Zany
-Jowan
-DonkeyRollers Live
====>Hoezoooow vette sjit!?!?!?![]()
Aii.... Had in de routeplanner Schuttorf ingevoerd en stond een half uurtje rijden in. Nu moest het dus Schuettorf zijn en is het opeens 2,5 uur.... Sla het denk ik toch maar overquote:
ik was ook ff nieuwsgierig; voor mij is het 'maar' 40 minuten rijdenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:52 schreef LeonH het volgende:
[..]
Aii.... Had in de routeplanner Schuttorf ingevoerd en stond een half uurtje rijden in. Nu moest het dus Schuettorf zijn en is het opeens 2,5 uur.... Sla het denk ik toch maar over![]()
Sorry, maar NY vind ik een giga bout-tent!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
staat ook in mijn agendamaar deze staat er ook in: http://partyflock.nl/party/90549.html
![]()
live-act van 60 minuten, van Noisecontrollers
dus waarschijnlijk wordt het dan toch NY![]()
Voor mij ook zoietsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik was ook ff nieuwsgierig; voor mij is het 'maar' 40 minuten rijden
staat hier teveel wind op het dakterrasquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:52 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Alleen wanneer daar de zon ook schijnt!!
Ik duik de tuin in:Zonnebaden!!
![]()
quote:
Ben ook weer binnen; tis me te koud om te zonnebaden!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
staat hier teveel wind op het dakterras
hehe ik had het al geprobeerd vandaarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:13 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Ben ook weer binnen; tis me te koud om te zonnebaden!!![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:13 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
hier is het echt ZO warmquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:13 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
haha! maarja ik zit op mijn werk.. dus ja heb er vrij weinig aan!quote:
Hmm dat doet me goed! ik verveel me nu gek! partyflock is geblokkeerd hier! en soundbase ook..quote:
ik kan hier overal bijquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:42 schreef Archiee het volgende:
[..]
Hmm dat doet me goed! ik verveel me nu gek! partyflock is geblokkeerd hier! en soundbase ook..![]()
Pling!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:42 schreef Archiee het volgende:
[..]
Hmm dat doet me goed! ik verveel me nu gek! partyflock is geblokkeerd hier! en soundbase ook..![]()
muahah, ik heb geen berichtenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:52 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Pling!!!
Pass je wachtwoord en ik kijk of je berichten hebt![]()
Welke?? Zal het voor je knippen en plakken!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:54 schreef Archiee het volgende:
[..]
muahah, ik heb geen berichtenmaar ik wou al die toffe feestjes bekijken die jullie hier gepost hebben
![]()
wat ben je aardig vandaagquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:56 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Welke?? Zal het voor je knippen en plakken!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!quote:
weet ik niet, ik ken je niet zo lang/goedquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:58 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!voor mezelf!!
ben ik ooit niet aardig geweest tegen iemand die het niet heeft verdiend????![]()
Ik ben de liefste!!!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
weet ik niet, ik ken je niet zo lang/goed
quote:
Index Zany: zaterdag 12 mei 2007 vanaf 22.00 in Index te Schüttorf, Duitslandquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:05 schreef Archiee het volgende:
Haha!
Deze: http://partyflock.nl/party/88462.html
-Zany
-Jowan
-DonkeyRollers Live
waar en waneer enzo! :p
en idd! miss.cutie is nog nooit stom tegen mij geweest volgens mij
zaterdag 12 mei 2007quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:05 schreef Archiee het volgende:
Haha!
-Zany
-Jowan
-DonkeyRollers Live
en idd! miss.cutie is nog nooit stom tegen mij geweest volgens mij
zaterdag 12 mei 2007quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:05 schreef Archiee het volgende:
Haha!
-Zany
-Jowan
-DonkeyRollers Live
muziekstijlen boeien niet, zijn vaak hetzelfde... line-up had hij zelf al genoemd!quote:
Zondagquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:10 schreef NrSiX het volgende:
Nog mensen die hier heen gaan?:
http://partyflock.nl/party/87013.html
Noisecontrollers Livequote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:10 schreef NrSiX het volgende:
quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:10 schreef NrSiX het volgende:
geen dankquote:
iddquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:13 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!
Dat weekend gaat grof worden!!![]()
deze heb ik volgens mij alleen in rip, zal de CD eens downloaden voor wat langere versies met betere kwaliteitquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:49 schreef mstx het volgende:
01 D-Block & S-te-Fan feat MC Villain - The Way We Do (Hardbass Intro Edit)
09 D-Block & S-te-Fan - We Be Kickin' Bass!
14 D-Block & S-te-Fan - Guilty
15 Pila & The Scientist - My Bitch (Josh & Wesz Remix)![]()
17 Zanza Labs - Control the mind (Abject Remix)![]()
![]()
Boeiend, maandag vrijquote:
iddquote:
Gezelligquote:
Hoor hem nu pas.quote:Op zondag 29 april 2007 01:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow ja,
Crazy Fool - A-Team Theme (Pico vs. Jens O Rmx)
Die vind ik ook heerlijk klinken!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:15 schreef Sodeju het volgende:
Die nieuwe Headhunterz omfgggggggg![]()
![]()
![]()
Nothing Else Matters trouwens ook al in full quality gehoord, wat een tering lekkere plaat![]()
welke nieuwe Headhunterz bedoel je?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:15 schreef Sodeju het volgende:
Die nieuwe Headhunterz omfgggggggg![]()
![]()
![]()
Nothing Else Matters trouwens ook al in full quality gehoord, wat een tering lekkere plaat![]()
He jij daar!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:28 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Die vind ik ook heerlijk klinken!!![]()
Talking 2 me???????quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:57 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
He jij daar!
Hoe oud moet je voor index zijn?
Jij gaat altijd overal heen dus!![]()
Geen zin om eerst naar index te rijden om vervolgens niet binnen te komen!
mag ik raden wat er stond?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:07 schreef Houniet het volgende:
-modbreak- Doe eens niet om vragen-modbreak-
quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:00 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Talking 2 me???????
==>Denk jaartje of 18. Gaat je dat lukken????
Deze is al bijna 20...!quote:
het wordt straks uitgelegdquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:05 schreef Sethje het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:07 schreef Houniet het volgende:
quote:
quote:
op het antwoord waarom mijn post was gewijzigdquote:Het valt voor ons onder de noemer "warez"request. Regelmatig zijn dit soort vragen een begin van een reeks "PM me/mail me" posts waardoor topics compleet inhoudloos en dus oninteressant worden. Ook zorgt dit er voor dat soms bepaalde linkjes toch geplaatst worden omdat nou eenmaal handiger is.
Klopt dat het niet in de faq staat. We willen de Faq eigenlijk zo kort en bondig houden. Ik gooi het in de groep voor eventuele toevoeging.
Groet,
nipeng
keej, voortaan die requests maar gelijk via PM doenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
op het antwoord waarom mijn post was gewijzigdals nipeng er nog wat aan toe te voegen heeft, zullen we hem hier vast zien verschijnen
juist, deze reeks is leuk, en dat moeten we zo houdenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
keej, voortaan die requests maar gelijk via PM doen![]()
om maar weer even ontopic te komen. ik vind die ook tegenvallenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zanza Labs - Control the mind (Abject Remix) is echt een domme remix. Vind er geen hol aan
om ook even een duit in het zakje te doen, ik vind hem wel een beetjequote:Op woensdag 2 mei 2007 14:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
juist, deze reeks is leuk, en dat moeten we zo houden
[..]
om maar weer even ontopic te komen. ik vind die ook tegenvallen![]()
Zo is het prima.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
op het antwoord waarom mijn post was gewijzigdals nipeng er nog wat aan toe te voegen heeft, zullen we hem hier vast zien verschijnen
gewoon blijven vragen om nieuwe nummersquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:53 schreef nipeng het volgende:
Nee niet echt.
Luister het wel eens om te kijken of ik iets leuk vind. Smaak kan veranderen he.
hehequote:Op woensdag 2 mei 2007 14:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gewoon blijven vragen om nieuwe nummers![]()
![]()
Hij is idd LEKKAAH!!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:59 schreef mstx het volgende:
Noisecontrollers_-_Creatures__Against_All_Odds-Vinyl-2007-QMI
hij is echt gewoon te f*cking dik die vinylquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:59 schreef mstx het volgende:
Noisecontrollers_-_Creatures__Against_All_Odds-Vinyl-2007-QMI
volgens de site van Scope DJquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:19 schreef Sodeju het volgende:
LOCKDOWN MOET EVEN HEEL SNEL OP VINYL KOMEN
quote:Newsflash! Scope DJ will bring you melody & bass with the upcoming release on Next Chapter!
Next Chapter 004 will be the Scope DJ - Protocol E.P., featuring:
A1. Protocol
B1. Lockdown
In stores in may!!
De eerste was wel vet ja.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
Waarom organiseert deepack eigenlijk nooit meer speakerfreaxz ? ik dacht dat de eerste 2 ( maar vooral de 1ste) toch wel redelijk goed waren volgens de feestgangers..
Hopelijk pakken ze het concept snel weer een keer op
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij is echt gewoon te f*cking dik die vinyl![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
quote:(May 2, 2007) ReMcOrE - NoiseCuntRollerz
mogen we het niet over hebbenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:29 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Waar halen jullie nu je shit vandaan... Heb al een week of 4 niks meer gedownload, omdat ik alles altijd wel via soundbase binnenkreeg...!
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:08 schreef mstx het volgende:
[..]
[..]
![]()
P.S. allemaal even De_Ananas feliciteren: De_Ananas! Gefeliciteerd!!! *O*
(voor de felicitatie, zie onder) en waar heb je die 2e quote ook alweer vandaan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:08 schreef mstx het volgende:
[..]
[..]
![]()
P.S. allemaal even De_Ananas feliciteren: De_Ananas! Gefeliciteerd!!! *O*
wel via PM toch?quote:
ja, gefeliciteerdquote:
Heb ook nog geen PM ontvangen...!quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
(voor de felicitatie, zie onder) en waar heb je die 2e quote ook alweer vandaan?
[..]
wel via PM toch?![]()
[..]
ja, gefeliciteerd
je mocht hier niet meer vragenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:16 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Heb ook nog geen PM ontvangen...!
*HINT!!!* kuch kuch!![]()
vmxquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en waar heb je die 2e quote ook alweer vandaan?
PM ff wat je via PM wil hebbenquote:
Verstandig.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
PM ff wat je via PM wil hebben
(en dat is het laatste wat ik er over zeg!!!
in de shoutboxquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar precies?was ff aan het zoeken, maar kan hem niet weervinden...
zij was ook helemaal blijquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:16 schreef -Blutonium- het volgende:
Tuneboy_-_Wackyjackie__Incl_Technoboy_Remix-Vinyl-2007-QMI
Hoe vaker je op de Global Hardstyle Forums rondhangt, hoe groter de kans dat Tuneboy een nummer naar je vernoemt
Alleen jammer dat de IE en Y omgedraaid zijn.quote:
het gaat om het ideequote:Op donderdag 3 mei 2007 12:24 schreef mstx het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de IE en Y omgedraaid zijn.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:12 schreef -Blutonium- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DzSRa8ka2rE
![]()
Nu al zin in 12 Mei, HARDSTYLE ROCKERSSS!!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:12 schreef -Blutonium- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DzSRa8ka2rE
![]()
Tuneboy_-_Koepert__Incl_Tatanka_Remix-Vinyl-2007-QMIquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:16 schreef -Blutonium- het volgende:
Hoe vaker je op de Global Hardstyle Forums rondhangt, hoe groter de kans dat Tuneboy een nummer naar je vernoemt
wat dacht je van Tuneboy_-_FOK!__Incl_ReMcOrE_Remix-Vinyl-2007-QMIquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:26 schreef Koepert het volgende:
[..]
Tuneboy_-_Koepert__Incl_Tatanka_Remix-Vinyl-2007-QMI![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat dacht je van Tuneboy_-_FOK!__Incl_ReMcOrE_Remix-Vinyl-2007-QMI![]()
![]()
![]()
Beter dan 't origineelquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat dacht je van deze
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8181165911669615821&hl=nl
Rammulluh is lijpquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:32 schreef Silaz het volgende:
Hardstyle: The Ultimate Collection 2007 Vol 1. vind ik ook een vette CD.
Zitten veel lijpe nummers op.. Ramulluh bijv. of Radio Alarm - W.A.S.H
Vooral die vocals idd... "Hebbe jullie ook so sssin?".quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Rammulluh is lijp![]()
Als ze die Lange frans er niet in hadden gedaan was het nummer beter en kwam het niet over als een slap aftreksel van Stampuh
anders komen er van die jumpstyle breezahs van 15 voor je neus staan neej dat is fijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:35 schreef Silaz het volgende:
Hmm waaarom zijn al die feesten nou 18+ -_-
zuchtquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat dacht je van deze
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8181165911669615821&hl=nl
Het schijnt ook een super mooie tent te zijn; met de wat oudere doelgroep!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
zucht
@ miss, ziet er wel nice uit, nooit geweest
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:14 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Het schijnt ook een super mooie tent te zijn; met de wat oudere doelgroep!!![]()
Zal wel effe wat foto's voor op Fok maken![]()
Ps @ Houniet==>Dammit, wat een GEILE avator (of hoe noem je dat ding...!!)![]()
*fixed*quote:
De muziek is oke ja! (alleen DJ Porny nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:14 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
*fixed*
Techjump en trancestyle zijn juist erg vette stijlen, ik noem:
Binum
Ronald-V
Lethal MG
Totalition
Dark-E
Coone
Bad Boyz
Digital Punk
Daar ben ik al twee keer geweest inmiddels: altijd leuke feestjesquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:07 schreef miss.cutie4you het volgende:
Iemand weleens in Aura geweest??
Ga der morgenaaf voor het eerst naartoe: http://partyflock.nl/party/90596:Hardbass.html
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:17 schreef NrSiX het volgende:
Wat vinden we van Noisecontrollers - Gaia dan? Kvind um vet![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:17 schreef NrSiX het volgende:
Wat vinden we van Noisecontrollers - Gaia dan? Kvind um vet![]()
![]()
http://www.myspace.com/basoskamquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:24 schreef Koepert het volgende:
[..]
Die ken ik nog heulemaal nie...
Die lui spuien ook nummers als een overactieve fontein![]()
Sorry, ik ben niet zo'n Hardstyle Expertquote:
't Is al goed hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet zo'n Hardstyle Expert![]()
Lijp nmmr.. de clip die erachter zit is ook vet.. op sommige momenten gaat het precies met de kick/bass meequote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:33 schreef miss.cutie4you het volgende:
....mag het ook een beetje hardcore zijn hiero????
1 van mijn favo's: http://www.youtube.com/watch?v=OwOeLhufAXY
Succes.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:38 schreef Sethje het volgende:
Ik draai vanavond op dit feestje; http://partyflock.nl/party/88227:Intents_DJ_Contest.html
De winnaar mag een feest afsluiten na showtek wat dus wel redelijk dik is
Gaaf man, veel succes.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:38 schreef Sethje het volgende:
Ik draai vanavond op dit feestje; http://partyflock.nl/party/88227:Intents_DJ_Contest.html
wat is trancestyle??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:14 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
*fixed*
Techjump en trancestyle zijn juist erg vette stijlen, ik noem:
Binum
Ronald-V
Lethal MG
Totalition
Dark-E
Coone
Bad Boyz
Digital Punk
Succes vanaamd!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:38 schreef Sethje het volgende:
Genoeg tijd om te slapen dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:03 schreef miss.cutie4you het volgende:
+ dat ik nu nog een aantal uur moet wachten voordat we gaan rijden!!
Wat ga je op het strand doen? Juist liggen (bakken) dus... kan je slapenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:03 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Succes vanaamd!!![]()
Fucked up: zit met een dilemma!
We willen vannacht richting Aura, maar vriend moet daar pas om 03.00-05.00 draaien!
Morgenvroeg vertrek ik rond 08.00 naar Delft, om heerlijk te chillen.....en op het strand te liggen!....
Wanneer we naar Aura gaan, kan ik niet pitten en ben ik morgen vet ral!!!! + dat ik nu nog een aantal uur moet
wachten voordat we gaan rijden!!
MAAR;
Wanneer we wel gaan zie ik mijn lieve vrienden weer, en hebben we nog effe een feestje + zie ik Aura van binnen!
HELLUP!![]()
![]()
Nee geen foto;'s gemaakt. Had wel m'n toestel meegenomen. Maar wou eigenlijk niet overkomen als een "stalker"quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:26 schreef miss.cutie4you het volgende:
@Boy: Supers dat je nu je shirtje hebt!! Enne....foto's gemaakt?Hihihihihihi
![]()
Mensen gebruiken deze term vaak als 't gaat om upliftende jump met veel strings / hoge noten in de synths (als 't dus op trance lijkt), neem Frozen Flame als meest bekende voorbeeld. Dat nummer was top totdat 't werd verkracht door het TMF-volk, ik schaam me gewoon als ik 't nu draai.quote:
daarom zou ik het nu volledig weigeren als ze het me komen vragen.... Zijn tig betere jump-platen zoals Dj Pornyquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:22 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
Mensen gebruiken deze term vaak als 't gaat om upliftende jump met veel strings / hoge noten in de synths (als 't dus op trance lijkt), neem Frozen Flame als meest bekende voorbeeld. Dat nummer was top totdat 't werd verkracht door het TMF-volk, ik schaam me gewoon als ik 't nu draai.
En welke stijl zal dan volgen?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:27 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik zie het echt gebeuren dat het allemaal teveel en zoooo over-commercieel gaat worden dat de jump eerstdaags weer op z'n gat ligt net als de hardcore heel wat jaartjes terug
Over 6 maanden worden Da Bootleggers - Bitches & Ho's en Mr. Puta - Green Stuff uitgebracht op CD waarna ze beide 10 weken op #1 blijven staan in de top40.quote:
En de Melbourne Shuffle dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:30 schreef LeonH het volgende:
Kan ook zijn dat het nooit zal gebeuren aangezien de hardstyle niet zo'n josti-dansje heeft wat mensen zo leuk vinden
Alleen die "poolse" broek al...!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:40 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
En de Melbourne Shuffle dan?Als dat maar in Australie blijft...
http://www.youtube.com/watch?v=FOgOUcxUOl0
Daar is het Jumpen van hier toch ook van afgeleid na ge-aapt?quote:
Het ziet er in iedergeval net zo dom uit.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:53 schreef Silaz het volgende:
[..]
Daar is het Jumpen van hier toch ook van afgeleid na ge-aapt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |