quote:
Vooruit; ben een beetje bijgekomen van de situatie!! Kan het nu met jullie delen.....quote:Op maandag 30 april 2007 10:16 schreef nipeng het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af. Klinkt wel ranzig.
Zo denkt helaas niet iedereen daarover!quote:Op maandag 30 april 2007 14:40 schreef Houniet het volgende:
hoe sexy je ook bent, je moet gewoon je broek op zo'n feest aanhouden
Jaaaaaah Bruinsquote:Op maandag 30 april 2007 12:30 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Gister weer donders goed vermaakt in bruins...Begin van de avond echt goede club/house... Later de avond lekker knallen!![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 14:44 schreef De_Ananas het volgende:
En die kerel liep weg en riep heel hard ''Du bis gepwnd wie unne n00b''?
Boy....foto is VET!!!!quote:
ook die staat al in de agendaquote:Op maandag 30 april 2007 22:10 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/88462.html
-Zany
-Jowan
-DonkeyRollers Live
====>Hoezoooow vette sjit!?!?!?![]()
En dit jaar was het dus precies hetzelfde. Heb daar 2 uur gestaan bij Sidney Samson. De muziek was erg vet, maar het was gewoon veel te druk. En dan ook nog van die paupers die ruzie gaan zoeken waardoor iedereen ineens 10 meter opzij wordt geduwd. Ze hebben daar een kwartier lopen vechten omdat er nergens security/politie was.quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
2 jaar terug geweest naar Arnhem. Gewoon niet te doen. Tering druk. FF de korenmarkt over doe je een 3 kwatier over.....
staat ook in mijn agendaquote:Op maandag 30 april 2007 22:10 schreef miss.cutie4you het volgende:
http://partyflock.nl/party/88462.html
-Zany
-Jowan
-DonkeyRollers Live
====>Hoezoooow vette sjit!?!?!?![]()
Aii.... Had in de routeplanner Schuttorf ingevoerd en stond een half uurtje rijden in. Nu moest het dus Schuettorf zijn en is het opeens 2,5 uur.... Sla het denk ik toch maar overquote:
ik was ook ff nieuwsgierig; voor mij is het 'maar' 40 minuten rijdenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:52 schreef LeonH het volgende:
[..]
Aii.... Had in de routeplanner Schuttorf ingevoerd en stond een half uurtje rijden in. Nu moest het dus Schuettorf zijn en is het opeens 2,5 uur.... Sla het denk ik toch maar over![]()
Sorry, maar NY vind ik een giga bout-tent!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
staat ook in mijn agendamaar deze staat er ook in: http://partyflock.nl/party/90549.html
![]()
live-act van 60 minuten, van Noisecontrollers
dus waarschijnlijk wordt het dan toch NY![]()
Voor mij ook zoietsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik was ook ff nieuwsgierig; voor mij is het 'maar' 40 minuten rijden
staat hier teveel wind op het dakterrasquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:52 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Alleen wanneer daar de zon ook schijnt!!
Ik duik de tuin in:Zonnebaden!!
![]()
quote:
Ben ook weer binnen; tis me te koud om te zonnebaden!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
staat hier teveel wind op het dakterras
hehe ik had het al geprobeerd vandaarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:13 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Ben ook weer binnen; tis me te koud om te zonnebaden!!![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:13 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
hier is het echt ZO warmquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:13 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
haha! maarja ik zit op mijn werk.. dus ja heb er vrij weinig aan!quote:
Hmm dat doet me goed! ik verveel me nu gek! partyflock is geblokkeerd hier! en soundbase ook..quote:
ik kan hier overal bijquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:42 schreef Archiee het volgende:
[..]
Hmm dat doet me goed! ik verveel me nu gek! partyflock is geblokkeerd hier! en soundbase ook..![]()
Pling!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:42 schreef Archiee het volgende:
[..]
Hmm dat doet me goed! ik verveel me nu gek! partyflock is geblokkeerd hier! en soundbase ook..![]()
muahah, ik heb geen berichtenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:52 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Pling!!!
Pass je wachtwoord en ik kijk of je berichten hebt![]()
Welke?? Zal het voor je knippen en plakken!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:54 schreef Archiee het volgende:
[..]
muahah, ik heb geen berichtenmaar ik wou al die toffe feestjes bekijken die jullie hier gepost hebben
![]()
wat ben je aardig vandaagquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:56 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Welke?? Zal het voor je knippen en plakken!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!quote:
weet ik niet, ik ken je niet zo lang/goedquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:58 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!voor mezelf!!
ben ik ooit niet aardig geweest tegen iemand die het niet heeft verdiend????![]()
Ik ben de liefste!!!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
weet ik niet, ik ken je niet zo lang/goed
quote:
Index Zany: zaterdag 12 mei 2007 vanaf 22.00 in Index te Schüttorf, Duitslandquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:05 schreef Archiee het volgende:
Haha!
Deze: http://partyflock.nl/party/88462.html
-Zany
-Jowan
-DonkeyRollers Live
waar en waneer enzo! :p
en idd! miss.cutie is nog nooit stom tegen mij geweest volgens mij
zaterdag 12 mei 2007quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:05 schreef Archiee het volgende:
Haha!
-Zany
-Jowan
-DonkeyRollers Live
en idd! miss.cutie is nog nooit stom tegen mij geweest volgens mij
zaterdag 12 mei 2007quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:05 schreef Archiee het volgende:
Haha!
-Zany
-Jowan
-DonkeyRollers Live
muziekstijlen boeien niet, zijn vaak hetzelfde... line-up had hij zelf al genoemd!quote:
Zondagquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:10 schreef NrSiX het volgende:
Nog mensen die hier heen gaan?:
http://partyflock.nl/party/87013.html
Noisecontrollers Livequote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:10 schreef NrSiX het volgende:
quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:10 schreef NrSiX het volgende:
geen dankquote:
iddquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:13 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!
Dat weekend gaat grof worden!!![]()
deze heb ik volgens mij alleen in rip, zal de CD eens downloaden voor wat langere versies met betere kwaliteitquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:49 schreef mstx het volgende:
01 D-Block & S-te-Fan feat MC Villain - The Way We Do (Hardbass Intro Edit)
09 D-Block & S-te-Fan - We Be Kickin' Bass!
14 D-Block & S-te-Fan - Guilty
15 Pila & The Scientist - My Bitch (Josh & Wesz Remix)![]()
17 Zanza Labs - Control the mind (Abject Remix)![]()
![]()
Boeiend, maandag vrijquote:
iddquote:
Gezelligquote:
Hoor hem nu pas.quote:Op zondag 29 april 2007 01:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow ja,
Crazy Fool - A-Team Theme (Pico vs. Jens O Rmx)
Die vind ik ook heerlijk klinken!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:15 schreef Sodeju het volgende:
Die nieuwe Headhunterz omfgggggggg![]()
![]()
![]()
Nothing Else Matters trouwens ook al in full quality gehoord, wat een tering lekkere plaat![]()
welke nieuwe Headhunterz bedoel je?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:15 schreef Sodeju het volgende:
Die nieuwe Headhunterz omfgggggggg![]()
![]()
![]()
Nothing Else Matters trouwens ook al in full quality gehoord, wat een tering lekkere plaat![]()
He jij daar!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:28 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Die vind ik ook heerlijk klinken!!![]()
Talking 2 me???????quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:57 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
He jij daar!
Hoe oud moet je voor index zijn?
Jij gaat altijd overal heen dus!![]()
Geen zin om eerst naar index te rijden om vervolgens niet binnen te komen!
mag ik raden wat er stond?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:07 schreef Houniet het volgende:
-modbreak- Doe eens niet om vragen-modbreak-
quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:00 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Talking 2 me???????
==>Denk jaartje of 18. Gaat je dat lukken????
Deze is al bijna 20...!quote:
het wordt straks uitgelegdquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:05 schreef Sethje het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:07 schreef Houniet het volgende:
quote:
quote:
op het antwoord waarom mijn post was gewijzigdquote:Het valt voor ons onder de noemer "warez"request. Regelmatig zijn dit soort vragen een begin van een reeks "PM me/mail me" posts waardoor topics compleet inhoudloos en dus oninteressant worden. Ook zorgt dit er voor dat soms bepaalde linkjes toch geplaatst worden omdat nou eenmaal handiger is.
Klopt dat het niet in de faq staat. We willen de Faq eigenlijk zo kort en bondig houden. Ik gooi het in de groep voor eventuele toevoeging.
Groet,
nipeng
keej, voortaan die requests maar gelijk via PM doenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
op het antwoord waarom mijn post was gewijzigdals nipeng er nog wat aan toe te voegen heeft, zullen we hem hier vast zien verschijnen
juist, deze reeks is leuk, en dat moeten we zo houdenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
keej, voortaan die requests maar gelijk via PM doen![]()
om maar weer even ontopic te komen. ik vind die ook tegenvallenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zanza Labs - Control the mind (Abject Remix) is echt een domme remix. Vind er geen hol aan
om ook even een duit in het zakje te doen, ik vind hem wel een beetjequote:Op woensdag 2 mei 2007 14:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
juist, deze reeks is leuk, en dat moeten we zo houden
[..]
om maar weer even ontopic te komen. ik vind die ook tegenvallen![]()
Zo is het prima.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
op het antwoord waarom mijn post was gewijzigdals nipeng er nog wat aan toe te voegen heeft, zullen we hem hier vast zien verschijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |