Aii.... Had in de routeplanner Schuttorf ingevoerd en stond een half uurtje rijden in. Nu moest het dus Schuettorf zijn en is het opeens 2,5 uur.... Sla het denk ik toch maar overquote:
ik was ook ff nieuwsgierig; voor mij is het 'maar' 40 minuten rijdenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:52 schreef LeonH het volgende:
[..]
Aii.... Had in de routeplanner Schuttorf ingevoerd en stond een half uurtje rijden in. Nu moest het dus Schuettorf zijn en is het opeens 2,5 uur.... Sla het denk ik toch maar over![]()
Sorry, maar NY vind ik een giga bout-tent!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
staat ook in mijn agendamaar deze staat er ook in: http://partyflock.nl/party/90549.html
![]()
live-act van 60 minuten, van Noisecontrollers
dus waarschijnlijk wordt het dan toch NY![]()
Voor mij ook zoietsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik was ook ff nieuwsgierig; voor mij is het 'maar' 40 minuten rijden
staat hier teveel wind op het dakterrasquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:52 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Alleen wanneer daar de zon ook schijnt!!
Ik duik de tuin in:Zonnebaden!!
![]()
quote:
Ben ook weer binnen; tis me te koud om te zonnebaden!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
staat hier teveel wind op het dakterras
hehe ik had het al geprobeerd vandaarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:13 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Ben ook weer binnen; tis me te koud om te zonnebaden!!![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:13 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
hier is het echt ZO warmquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:13 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
haha! maarja ik zit op mijn werk.. dus ja heb er vrij weinig aan!quote:
Hmm dat doet me goed! ik verveel me nu gek! partyflock is geblokkeerd hier! en soundbase ook..quote:
ik kan hier overal bijquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:42 schreef Archiee het volgende:
[..]
Hmm dat doet me goed! ik verveel me nu gek! partyflock is geblokkeerd hier! en soundbase ook..![]()
Pling!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:42 schreef Archiee het volgende:
[..]
Hmm dat doet me goed! ik verveel me nu gek! partyflock is geblokkeerd hier! en soundbase ook..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |