Nog 3 uur en een kwartier. Om precies te zijn.quote:
Snachts naar een drum and bass avond in Rotterdam, overdag voor pampus liggen vrees ikquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:55 schreef Dalamar het volgende:
Jullie nog plannen voor koninginnedag?
Ik ben er ook pas morgen avond weer. Feestje in Nieuw-Lekkerland. Ja ze blijken daar ook te kunnen feesten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:11 schreef Kuukske het volgende:
Oh, en wij zijn er niet dit weekend, dus veel plezier met posten hier. Ik wil me zondag wel kostelijk kunnen vermaken als ik teruglees!
Moggûh Kuuk!quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:34 schreef Kuukske het volgende:
Hee Rizz.
Wel oké, vanochtend even lekker uitgeslapen (lang niet meer gedaanquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:39 schreef Kuukske het volgende:
Hoe is het met de Fok!ker die ik al te lang ken?
Zon?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:01 schreef Ritchie het volgende:
Zou iedereen buiten in de zon zitten?
Ik doe ff een rondje door het park en dan heel snel naar het terrasquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:47 schreef veldmuis het volgende:
Is er nog iets lollerigs te doen op queensday?
airco aan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:33 schreef tha_rizzo het volgende:
Moggûh Breda
@Frats, ik moest idd voor chauffeur spelen
Ga terug naar Zwolle danquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:52 schreef descendent1 het volgende:
Hey jullie hebben ons ingehaald!![]()
Uitslovers!
Goedemorgenquote:Op zaterdag 28 april 2007 08:36 schreef Clauw het volgende:
[..]
Ga terug naar Zwolle dan![]()
Goedemorgen trouwens voor de Bredanaars![]()
De Vulling!quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:31 schreef RelaxedM het volgende:
Goedemorgen! Zo zometeen maar weer eens richting mn casa in Breda en vanavond op stap. Iemand nog aanraders? Woon nog maar pas in Breda, dus wat advies is altijd meegenomen
1) Waarom?quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:50 schreef Ritchie het volgende:
ohja.. en goeiemorgen..
Zometeen naar Rotterdam fietsen
Mijn vriending werkt daar.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:51 schreef veldmuis het volgende:
[..]
1) Waarom?
2) Hoelang doe je daarover?
We kunnen nu een terrasje pakken.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
terrasweer vanavond. hoorde van huisgenootje dat het maandag alweer minder wordt, dus genieten zo lang het nog kan.
Ik denk dat ik morgen het strand ga opzoekenquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
terrasweer vanavond. hoorde van huisgenootje dat het maandag alweer minder wordt, dus genieten zo lang het nog kan.
Als je met de auto gaat kan je mij erbij rekenen. Tenzij je geen frazzbakken er bij wil hebben. Citroentje moet werken dus die kan niet mee.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:12 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen het strand ga opzoeken
Vriending?quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:08 schreef Ritchie het volgende:
Mijn vriending werkt daar.
Heb er zo'n 4 uur over gedaan, heen en terug, toch nog 60km..
vanuit Breda? En moest je toen ook nog terug?quote:Op zondag 29 april 2007 09:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Vriending?
Ik ben ook een keer naar Rotterdam gefietst. Maar toen was ik nog niet moe en ben ik doorgereden naar Den Haag.
Gewoon de a16 volgenquote:Op zondag 29 april 2007 10:47 schreef veldmuis het volgende:
Hoe rij je vanuit hier naar Rotterdam? Als ik me een keer verveel ga ik het ook een keer proberen dan!
Wel zwaaien als je door Zwijndrecht komt hequote:Op zondag 29 april 2007 11:01 schreef veldmuis het volgende:
Binnenkort een keertje doen dan!
ALs ik het haal, dan
Uiteraard!quote:Op zondag 29 april 2007 11:02 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Wel zwaaien als je door Zwijndrecht komt he
Neehoor, we zijn gisterenavond al thuis gekomen. (hihi ze zei gekomen) en ehm, ja. Weer wakker, nog wel lichtelijk brak.. maar man het was tof.quote:Op zondag 29 april 2007 10:41 schreef Frazz het volgende:
En nu zijn jullie aant slapen?
Had je een Jupiler-ontbijt?quote:Op zondag 29 april 2007 11:10 schreef Kuukske het volgende:
(hihi ze zei gekomen)
We zijn blij voor je Frazziequote:Op zondag 29 april 2007 11:12 schreef Frazz het volgende:
Mijn weekend was ook tof!
Vrijdagavond Mental Theo. Nog wat oude bekende gezien enzo. En mn beste vriend in maanden weer eens gezien. En zaterdag hele avond met C. gemsnt en afgesproken voor de bios
Mental Theo!quote:Op zondag 29 april 2007 11:12 schreef Frazz het volgende:
Mijn weekend was ook tof!
Vrijdagavond Mental Theo. Nog wat oude bekende gezien enzo. En mn beste vriend in maanden weer eens gezien. En zaterdag hele avond met C. gemsnt en afgesproken voor de bios
Ik fiets dan wel met je mee.quote:Op zondag 29 april 2007 10:47 schreef veldmuis het volgende:
Hoe rij je vanuit hier naar Rotterdam? Als ik me een keer verveel ga ik het ook een keer proberen dan!
Nee, krentenbol met water.quote:Op zondag 29 april 2007 11:12 schreef veldmuis het volgende:
Had je een Jupiler-ontbijt?
Hoho, die deal was andersom!quote:Op zondag 29 april 2007 11:18 schreef Frazz het volgende:
Ik heb trouwens een deal met VM gesloten. Als ik C. mee neem naar een Breda meet dan komt hij ook!
Ow dat lijkt me een goede reden om weg te blijven van meets!quote:Op zondag 29 april 2007 11:20 schreef Frazz het volgende:
C. komt ook wel een keer hoor. Ik ga gewoon kleffer worden dan K. en J.
Brazil lalalallalaaaaaaaaaaquote:Op zondag 29 april 2007 12:03 schreef Kuukske het volgende:
Waar ga je heen Bassie?
Zo dan! Lekker hoor.quote:
Gaan we er een meet van maken?quote:Op zondag 29 april 2007 16:20 schreef Spekkiemonster het volgende:
warme boel ....
t is heerlijk in de tuin!
wanneer is de rotterdam-fietstocht-meet?
Tja.. ik zat in de Bossche Poort..quote:Op zondag 29 april 2007 16:00 schreef JDude het volgende:
Dooie boel hier.
Het is een 4-bak, 1.1liter, 22 jaar oud autootje die alleen de hoogstnodige onderhoud krijgtquote:Op zondag 29 april 2007 22:39 schreef Kuukske het volgende:
Duh, het is een Franse auto.
Een 5-series?quote:Op zondag 29 april 2007 22:47 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Het is een 4-bak, 1.1liter, 22 jaar oud autootje die alleen de hoogstnodige onderhoud krijgt
En ga je er misbruik van maken?quote:Op zondag 29 april 2007 23:27 schreef Kuukske het volgende:
JD is drunk.
zou die ook bij jou doen ;-)quote:
Ik vond het hier thuis dan ook meer dan comfortabelquote:
rug enzo valt wel mee, vooral benen pijnlijkquote:
Schaamtequote:Op maandag 30 april 2007 11:15 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
rug enzo valt wel mee, vooral benen pijnlijk
hoe is het met je haar?.
heb je zandhaas nog gesproken na gisteren?quote:
Heel kort maarquote:Op maandag 30 april 2007 11:22 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
heb je zandhaas nog gesproken na gisteren?
Ik misbruik maken van Dalamar? Euhm..quote:Op maandag 30 april 2007 01:07 schreef boixe het volgende:
zou die ook bij jou doen ;-)
haar afgebrandquote:Op maandag 30 april 2007 11:34 schreef Kuukske het volgende:
Wat is er met je haar gebeurdje hebt het toch niet afgeschoren ofzo heh
Hahahaha dat meen je nietquote:
thanksquote:Op maandag 30 april 2007 11:39 schreef Kuukske het volgende:
Oh lobster. Kwartje valt. Hehe.
Succes kiwi.
quote:Op maandag 30 april 2007 11:49 schreef JDude het volgende:
Gebakken kiwi!!!111einsroflcopter
Pics!quote:Op maandag 30 april 2007 11:53 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[verandering van onderwerp] had ik al gezegd dat we frazz hebben ingegraven op het strand? [/verandering van onderwerp]
quote:Op maandag 30 april 2007 11:58 schreef JDude het volgende:
Ohja, dat stipje links. Ik zie het.
Ah, die ga ik eens even aanspreken.quote:Op maandag 30 april 2007 11:58 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
natuurlijk zijn er foto's gemaakt, maar die heeft rizzo.
Nee, hij is keigoed ingegraven!quote:Op maandag 30 april 2007 11:58 schreef JDude het volgende:
Ohja, dat stipje links. Ik zie het.
Nee, ik heb redelijk lang haar en had eens geen gel in m'n haar gegooidquote:
Euhm, ja. Je bent alweer weg. Hou de foto's wel tegoed.quote:Op maandag 30 april 2007 13:02 schreef tha_rizzo het volgende:
Nee, ik heb redelijk lang haar en had eens geen gel in m'n haar gegooid
Dus dat zat/zit voor geen meter
En de foto's komen er zo aan
gisteren was ik het niet met je eens.quote:Op maandag 30 april 2007 14:23 schreef Ritchie het volgende:
kaal zijn is best hendig.
quote:Op maandag 30 april 2007 14:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
gisteren was ik het niet met je eens.
Dat bedoel ik!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:09 schreef JDude het volgende:
[/weekend]
Al duurt deze werkweek maar 4 dagen
Lange mannen allemaal in het Breda topique.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:34 schreef bassieVL het volgende:
Een gozer van bijna 2 meter op een te kleine bruine fiets.. c'est moi.
Heb je veldmuis z'n fiets gejat?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:34 schreef bassieVL het volgende:
Een gozer van bijna 2 meter op een te kleine bruine fiets.. c'est moi.
Ik nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lange mannen allemaal in het Breda topique.
Dan ben je makkelijk te herkennen op de meet.quote:
Je had ze nog niet herkend?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:41 schreef Kuukske het volgende:
Ik kom er net achter dat 4 collega's hebben meegedaan aan zoeen metamorfose programma afgelopen zondag
Nee!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:39 schreef tha_rizzo het volgende:
Wss zijn er meerdere bruine fietsen in Breda
Ik ken ze niet. Ander gebouw.quote:
Een paar docenten kunnen het idd wel gebruiken (mede BI'ers op Avans weten wel wie ik bedoelquote:
Heheh, dat is niet aardig. Zullen we wat mensen van dit topic opgeven?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:49 schreef tha_rizzo het volgende:
Een paar docenten kunnen het idd wel gebruiken (mede BI'ers op Avans weten wel wie ik bedoel)
ik vind dat ik er toch best goed uit zie eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:53 schreef bassieVL het volgende:
Hebben we dat nodig dan?
..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:53 schreef bassieVL het volgende:
Hebben we dat nodig dan?
Godsammequote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:01 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik vind dat ik er toch best goed uit zie eigenlijk. [afbeelding]
Die is niet verbrandquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:01 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ik vind dat ik er toch best goed uit zie eigenlijk. [afbeelding]
hmwoa, valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:31 schreef Kuukske het volgende:
Druk!
De F5 is aardig aan het branden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:43 schreef bassieVL het volgende:
Jij bent echt schrikbarend snel koekie.
Maar ik kom uit het Ginneken. Dus dan begrijp je misschien de overgang en de schok.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:43 schreef Kuukske het volgende:
Ik woon in de Heuvel.
Dat is zo in de buurt!quote:
Sinterklaas bestaat niet Bassiequote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:44 schreef bassieVL het volgende:
Dat is wel te merken. Nieuwe F5 aan sinterklaas vragen.
HJ staat in de koelkast te koelen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:45 schreef bassieVL het volgende:
Ga jij eens je mond spoelen. Bij voorkeur met Hertog Jan of Jupiler.
Ik spoel even niet meer met alcohol.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:45 schreef bassieVL het volgende:
Nee ik zei spoelen.
Verstandig, en normaal gaat het niet zo snelquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:45 schreef MdO82 het volgende:
En nee ik verhuis niet naar de Heuvel
Edit: Merkt nu al dat hij het niet bij kan houden![]()
Bier is the magic word.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:48 schreef bassieVL het volgende:
Bij vlagen wil het wel eens zo snel gaan. Maar als het over bier gaat kan het snel lopen hier.
Smaakt als Breezer met bier. Tenminste die ik heb geproefd.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:51 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga dat bier met rosé een keer proberen.
Oh getver. Bier voor breezers. Welke had jij?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:51 schreef bassieVL het volgende:
Smaakt als Breezer met bier. Tenminste die ik heb geproefd.
Witerke Rose. Ik werd daar niet vrolijk van in ieder geval.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh getver. Bier voor breezers. Welke had jij?
Ohw, oke. *noteert.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:53 schreef bassieVL het volgende:
Witerke Rose. Ik werd daar niet vrolijk van in ieder geval.![]()
Is al 25 Manquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:51 schreef Kuukske het volgende:
Hé maar MdO. Man of vrouw? Even met betrekking tot de vrouwenpopulatie in dit topic.
Puick. Minder goed voor de vrouwenpopulatie, maarja. Moet dan maar. En wat doe je zoal in het dagelijks leven in Breda?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:54 schreef MdO82 het volgende:
Is al 25 ManAlthans zover mij bekend is dit nooit veranderd
Euhj. Bier!quote:
Je had vanavond weer niks te doen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:26 schreef Kuukske het volgende:
Welkom terug. Maarehm, ben je opgegroeid hier?
Oh, en ik ben nieuwsgierig. Voor het geval je dat nog niet door had
JD is de hort op.quote:
Ik zie geen blonde lokken op die fotoquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:31 schreef Ritchie het volgende:
Foto is al een paar jaar oud, maar heb nog steeds dezelfde blonde lokken
Nee toen was ie nog thuis.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:33 schreef bassieVL het volgende:
Dus heb jij net met zijn account gepost?
Kleren, ik ben hier momenteel niet in m'n nakie aan het rondbanjerenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:39 schreef Kuukske het volgende:
Kijk maar: Rizzo, wat heb je aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |