Nog 3 uur en een kwartier. Om precies te zijn.quote:
Snachts naar een drum and bass avond in Rotterdam, overdag voor pampus liggen vrees ikquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:55 schreef Dalamar het volgende:
Jullie nog plannen voor koninginnedag?
Ik ben er ook pas morgen avond weer. Feestje in Nieuw-Lekkerland. Ja ze blijken daar ook te kunnen feesten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:11 schreef Kuukske het volgende:
Oh, en wij zijn er niet dit weekend, dus veel plezier met posten hier. Ik wil me zondag wel kostelijk kunnen vermaken als ik teruglees!
Moggûh Kuuk!quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:34 schreef Kuukske het volgende:
Hee Rizz.
Wel oké, vanochtend even lekker uitgeslapen (lang niet meer gedaanquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:39 schreef Kuukske het volgende:
Hoe is het met de Fok!ker die ik al te lang ken?
Zon?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:01 schreef Ritchie het volgende:
Zou iedereen buiten in de zon zitten?
Ik doe ff een rondje door het park en dan heel snel naar het terrasquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:47 schreef veldmuis het volgende:
Is er nog iets lollerigs te doen op queensday?
airco aan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:33 schreef tha_rizzo het volgende:
Moggûh Breda
@Frats, ik moest idd voor chauffeur spelen
Ga terug naar Zwolle danquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:52 schreef descendent1 het volgende:
Hey jullie hebben ons ingehaald!![]()
Uitslovers!
Goedemorgenquote:Op zaterdag 28 april 2007 08:36 schreef Clauw het volgende:
[..]
Ga terug naar Zwolle dan![]()
Goedemorgen trouwens voor de Bredanaars![]()
De Vulling!quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:31 schreef RelaxedM het volgende:
Goedemorgen! Zo zometeen maar weer eens richting mn casa in Breda en vanavond op stap. Iemand nog aanraders? Woon nog maar pas in Breda, dus wat advies is altijd meegenomen
1) Waarom?quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:50 schreef Ritchie het volgende:
ohja.. en goeiemorgen..
Zometeen naar Rotterdam fietsen
Mijn vriending werkt daar.quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:51 schreef veldmuis het volgende:
[..]
1) Waarom?
2) Hoelang doe je daarover?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |