quote:Op donderdag 8 september 2005 17:21 schreef veldmuis het volgende:
Komt er een Breda-Meet nu?
Ik zal zorgen dat ik op tijd ben.
Groetjes,
veldmuis
Heul nie.quote:
Dank je wel Kuukske.. Moet je me binnenkort toch maar even uitleggen.quote:Op maandag 23 april 2007 11:43 schreef Kuukske het volgende:
Hehe.
Ik was maar even zo vrij om je te helpen Sambabal.
Is gutt.quote:Op maandag 23 april 2007 11:51 schreef DarkSamba het volgende:
Dank je wel Kuukske.. Moet je me binnenkort toch maar even uitleggen.
Was het niet Rizz z'n foto?quote:Op maandag 23 april 2007 12:30 schreef Frazz het volgende:
Mijn foto zonder enige credit gebruiken!
Ik kom er eigenlijk nooit. Was gisteren met een collega mee. Ter hoogte van de middellijn zaten we.quote:Op maandag 23 april 2007 12:19 schreef Ritchie het volgende:
Zeg bassieVL, waar zit/sta jij bij NAC?
Dat wordt weer gewoon toegestaan ja? Mooi.quote:Op maandag 23 april 2007 14:33 schreef Ritchie het volgende:
Ik vond het mooiste nog dat we na de wedstrijd gewoon buiten voor de Bea bier stonden te drinken.
Ik denk wel eenmalig.. want die scorpions deden toch een beetje moeilijk..quote:Op maandag 23 april 2007 14:56 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dat wordt weer gewoon toegestaan ja? Mooi.
Hopelijk niet eenmalig.
Ohja, goed punt. Die moest studeren om vervolgens in Scheveningen te zitten.quote:Op maandag 23 april 2007 16:18 schreef Frazz het volgende:
Die was al naar huis toen.
Die moest studeren hoe hij naar Scheveningen moest gaan!quote:Op maandag 23 april 2007 16:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohja, goed punt. Die moest studeren om vervolgens in Scheveningen te zitten.
Precies.quote:Op maandag 23 april 2007 16:35 schreef Frazz het volgende:
Die moest studeren hoe hij naar Scheveningen moest gaan!
nee, toen moest ik wss een trein koppenquote:Op maandag 23 april 2007 16:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohja, goed punt. Die moest studeren om vervolgens in Scheveningen te zitten.
Nee, het was gewoon komisch, ook hoe jij reageerdequote:Op maandag 23 april 2007 16:59 schreef Kuukske het volgende:
Je bent gek op mijn kont heh Rizz?
quote:Op maandag 23 april 2007 17:02 schreef tha_rizzo het volgende:
Nee, het was gewoon komisch, ook hoe jij reageerde![]()
maar ik heb toch het lekkerste kontje van alle mensen die in 't Breda-topique posten kunnen fotograferen![]()
Sophiequote:Op maandag 23 april 2007 17:48 schreef Frazz het volgende:
Ik moet kuukske toch gelijk geven want ik hou meer van een vrouwen kont dan een mannenkont!
En dat is? De vriendin van Daniel?quote:
Nee, iemand bij ons in de klas,quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 19:02 schreef tha_rizzo het volgende:
Nee, iemand bij ons in de klas,
ze is beter bekent als..... De Mol
ja! ik loop er vandaag ook nog de hele dag van te balen!quote:Op maandag 23 april 2007 21:29 schreef fransbreda het volgende:
qua voetbal was het een kutweek, miss dat het er iets mee te maken heeft
Frazz is nogal wat van plan!quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:50 schreef Frazz het volgende:
Na vanavond heeft ze hoofdpijn!
Waar bevind je je dan op dit moment?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:59 schreef Kuukske het volgende:
Neuh geen zin in.
In m'n kantoortje.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:02 schreef Frazz het volgende:
Waar bevind je je dan op dit moment?
De airco is kapot hier. Huidige kantoortemperatuur 25,1 graden Celsius.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:02 schreef bassieVL het volgende:
Veels te warm om te werken.
Hier ook. Best heet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:30 schreef JDude het volgende:
De airco is kapot hier. Huidige kantoortemperatuur 25,1 graden Celsius.
Afschuwelijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:21 schreef Spekkiemonster het volgende:
hij riep nog om zijn mama hoorde ik van een van mijn oppaskinderen
Hij is al vrij lang weg, dus ik denk van wel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:47 schreef Kuukske het volgende:
Wat denk jij?
Ik gun hem ook het voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:02 schreef Ritchie het volgende:
Hij is al vrij lang weg, dus ik denk van wel.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:45 schreef Frazz het volgende:
Wow. voor het eerst stuurt ze een smsje of ik veilig thuis gekomen ben![]()
![]()
Voor de rest was het erg gezellig maar is er niets speciaals gebeurd
Wel was die andere kerel er dus ook, maar die heb ik weinig gehoord omdat ik meer met dr zat te kleppen dan dat ik hem gehoord heb .
Niet bitchen jij. Jij hebt al jaren geen vriendin meer gehadquote:
Ja en?quote:Op woensdag 25 april 2007 08:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet bitchen jij. Jij hebt al jaren geen vriendin meer gehad
quote:Op woensdag 25 april 2007 08:44 schreef Dalamar het volgende:
Eén van m'n collega's vraagt net: "Is Kuukske er niet?".
Ik dus "WFT??"
Blijkt hier iemand Kuukske genoemd te worden af en toe.
Vrees niet, er is maar 1 echte Kuukske
De arme jongen.quote:Op woensdag 25 april 2007 08:49 schreef tha_rizzo het volgende:
Ja en?
Kiwi en ik hadden gezegd dat als hij niet lucky zou zijn, dat we 'm uit zouden lachen, dus bij deze:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Hier had er laatst eentje een rol koekjes... begonnen ze ook allemaal over Kuukske(s) te blatenquote:Op woensdag 25 april 2007 08:44 schreef Dalamar het volgende:
Eén van m'n collega's vraagt net: "Is Kuukske er niet?".
Ik dus "WFT??"
Blijkt hier iemand Kuukske genoemd te worden af en toe.
Vrees niet, er is maar 1 echte Kuukske
Maak ze dood!quote:
Naast de raketwerper.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:03 schreef Kuukske het volgende:
Waar is je shotgun.
Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 25 april 2007 10:33 schreef Kuukske het volgende:
Nou de buren zijn door Pennywise gepwnd.
* Optilt.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:43 schreef Kuukske het volgende:
Zeg wie helpt me even over de 10.000 heen
10.000 wat?quote:Op woensdag 25 april 2007 10:43 schreef Kuukske het volgende:
Zeg wie helpt me even over de 10.000 heen
Nu heb je tenminste een oldbie-waardige postcount.quote:
Ahhuh.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:46 schreef JDude het volgende:
Nu heb je tenminste een oldbie-waardige postcount.
Ga werken bij de AHquote:Op woensdag 25 april 2007 08:49 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ja en?
Kiwi en ik hadden gezegd dat als hij niet lucky zou zijn, dat we 'm uit zouden lachen, dus bij deze:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Dat deert me heden moment echt niet...quote:
Iedereen wil op mij lijken. Je weetquote:
Jij zou met liefde een avondje lucky worden volgens mijquote:Op woensdag 25 april 2007 13:46 schreef Frazz het volgende:
Gelukkig draait echte liefde ook om het feit of je lucky wordt op 1 avondje!
Ik ga zo eens proberen of die AH Quiche wat is. En ik heb een pilske opengetrokkenquote:Op woensdag 25 april 2007 17:06 schreef Kuukske het volgende:
Het luchtige kwark toetje was trouwens wel goed te eten.
Alcoholist.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:57 schreef JDude het volgende:
Ik ga zo eens proberen of die AH Quiche wat is. En ik heb een pilske opengetrokken.
ander Avans-beklag, heb van 8:45 t/m 17:00 op school gezeten...quote:Op woensdag 25 april 2007 15:25 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Even Avans beklag doen: het is hier 27 graden op kantoor en alle wc's zijn buiten werking.
Voor de wc moeten we helemaal naar het nieuwe gebouw lopen
Bier hier?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ga zo eens proberen of die AH Quiche wat is. En ik heb een pilske opengetrokken.
Bier hier!quote:
Zijn neergezet. Ohja. Never mindquote:Op woensdag 25 april 2007 18:24 schreef Kuukske het volgende:
Ze staan er al.
Jij speelt voor Dixie?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:22 schreef JDude het volgende:
Op zoeen Dixie dus? Nouja, komend weekend kun je vast oefenen.
Stijgt het bier nu al naar je hoofd.quote:
Afraid soquote:
Dan vertrok ik een kwartiertje eerder dan jij, dacht dat je al lang weg was joh. Heb je motorrijtuig van franse afkomst met carrosserie op vier wielen niet zien staan.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:10 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ander Avans-beklag, heb van 8:45 t/m 17:00 op school gezeten...
in dit weer
quote:
Was dat niet de auto die is afgefikt dinsdagochtend in de Lovensdijkstraat dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:29 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Dan vertrok ik een kwartiertje eerder dan jij, dacht dat je al lang weg was joh. Heb je motorrijtuig van franse afkomst met carrosserie op vier wielen niet zien staan.
is daar een auto afgefiktquote:Op woensdag 25 april 2007 18:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Was dat niet de auto die is afgefikt dinsdagochtend in de Lovensdijkstraat dan?
Ahhuh. En ik ben flauw.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
is daar een auto afgefikt
maar beetje flauw hoor, om meteen aan te nemen dat dat rizzo's auto was, puur en alleen omdat die frans is
quote:Op woensdag 25 april 2007 18:34 schreef Kuukske het volgende:
Jij ook.
Lulquote:Op woensdag 25 april 2007 18:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
is daar een auto afgefikt
maar beetje flauw hoor, om meteen aan te nemen dat dat rizzo's auto was, puur en alleen omdat die frans is
Vette bak.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:38 schreef tha_rizzo het volgende:
Lul
als je bij 61 naar buiten liep, aan de straatzijde (wel parkeerplaats) stond daar als 4de voiture une 205
hij was zo vies en stoffig dat 'ie opging in zijn omgeving.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:38 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Lul
als je bij 61 naar buiten liep, aan de straatzijde (wel parkeerplaats) stond daar als 4de voiture une 205
Oja. Vakantie. Goed dat je het zegt.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:40 schreef JDude het volgende:
205'jes zijn toffe bakken. Ik ben 2 jaar geleden met zoeen naar Polen op vakantie geweest.
Tevens is het een van de drie () auto's die tot mijn beschikking staan als ik van de zomer op het ouderlijk huis pas
.
Ik ben blij dat de mijne Breda haalt (komt uit '85, 4bak etc)quote:Op woensdag 25 april 2007 18:40 schreef JDude het volgende:
205'jes zijn toffe bakken. Ik ben 2 jaar geleden met zoeen naar Polen op vakantie geweest.
Tevens is het een van de drie () auto's die tot mijn beschikking staan als ik van de zomer op het ouderlijk huis pas
.
De andere twee zijn een Ford Ka en een Eend, dat jullie niet denken dat ze geld hebben ofzoquote:Op woensdag 25 april 2007 18:40 schreef JDude het volgende:
.
Je vader kapper of binnenhuisarchitect?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:42 schreef JDude het volgende:
[..]
De andere twee zijn een Ford Ka en een Eend, dat jullie niet denken dat ze geld hebben ofzo.
Ja het was ook best een gok. Anders hadden we met z'n zessen in de andere auto (VW Golf IV) verder gemoeten. Maar hij heeft de roadtrip van in totaal bijna 4000 km. overleefdquote:Op woensdag 25 april 2007 18:41 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik ben blij dat de mijne Breda haalt (komt uit '85, 4bak etc)
@Kiwi, ik heb een mariniersauto
dat je dat durft in zo'n wagenquote:Op woensdag 25 april 2007 18:40 schreef JDude het volgende:
.
Nee die Ka is van m'n maquote:Op woensdag 25 april 2007 18:43 schreef tha_rizzo het volgende:
Je vader kapper of binnenhuisarchitect?
Ga jij eens even deaud ofzeauquote:Op woensdag 25 april 2007 18:43 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
dat je dat durft in zo'n wagen![]()
![]()
het [url=http://http://www.legion-recrute.com/nl/]vreemdelingenlegioen[/url] bedoel je?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:41 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de mijne Breda haalt (komt uit '85, 4bak etc)
@Kiwi, ik heb een mariniersauto
Dat is de midlife-crisiswagen van pa. Die 205 is van m'n broer en de werk-auto van m'n pa nemen ze mee op vakantiequote:
Dat is stiekem ook een autootje voor de modebewuste vrouw die graag van old-timers houdt...quote:Op woensdag 25 april 2007 18:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is de midlife-crisiswagen van pa. Die 205 is van m'n broer en de werk-auto van m'n pa nemen ze mee op vakantie.
Dat is stiekem ook een autootje voor de modebewuste vrouw die graag van old-timers houdt maar liever een nieuwe heeft.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:53 schreef Kuukske het volgende:
Zo'n nieuwe Beetle is leuk jongens. Jammer dat er zo weinig ruimte is achterin.
Prima tochquote:Op woensdag 25 april 2007 18:57 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Dat is stiekem ook een autootje voor de modebewuste vrouw die graag van old-timers houdt maar liever een nieuwe heeft.
natuurlijk, ik dacht net alleen even dat je het voor mannen ook een leuke auto vond.quote:
Nee. Ik zie jullie al zittenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:02 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
natuurlijk, ik dacht net alleen even dat je het voor mannen ook een leuke auto vond.
Dat is een Audi (RS-serie), die is voor de bewuste man die van snelheid houdtquote:Op woensdag 25 april 2007 19:02 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
natuurlijk, ik dacht net alleen even dat je het voor mannen ook een leuke auto vond.
¤ 107.440 (exclusief afleveringskosten en eventuele opties)quote:Op woensdag 25 april 2007 19:13 schreef bassieVL het volgende:
En een goed gevulde portmonnee
Audi RS4 sedan, 4.2 FSI, quattro, 420 PK, 430 Nmquote:Op woensdag 25 april 2007 19:20 schreef bassieVL het volgende:
Welke serie staat er dan voor mijn deur?
Die ik had samengesteld kostte 130.000 (om en nabij)quote:Op woensdag 25 april 2007 19:23 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Audi RS4 sedan, 4.2 FSI, quattro, 420 PK, 430 Nm
voor de avant betaal je een paar duizend extra.
Wat een stomme vraag zegquote:Op woensdag 25 april 2007 20:30 schreef Kuukske het volgende:
Hou je van bier?
Dat is belangrijk voor de meetings.quote:
Die gaan toch niet doorquote:Op woensdag 25 april 2007 20:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is belangrijk voor de meetings.
Vaak wel.quote:
Ik bedoel te zeggen dat iedereen die in Breda woont, of er vandaan komt bier hoort te lusten!quote:Op woensdag 25 april 2007 20:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is belangrijk voor de meetings.
Zandberg, Ginnekenwegquote:Op woensdag 25 april 2007 20:29 schreef JDude het volgende:
Voor de statistieken: welke wijk?
Nu is de uitslag al min of meer bekend.. dat is niet eerlijkquote:Op donderdag 26 april 2007 08:17 schreef Ritchie het volgende:
Goed bezig Frazz!
Nu wel wedden Kuukske?
Bof je weer heh!quote:Op donderdag 26 april 2007 08:35 schreef JDude het volgende:
Ga zo door Frazzbak!
Groeten vanaf de werkplek trouwens! Ik dacht vandaag maar eens een extra uurtje te maken en ging wat eerder. En nu hoor ik op de radio dat er vlak nadat ik passeerde een aanrijding gebeurde en er geen treinen rijden.
Man, dit kan bijna niet meer fout lopenquote:Op woensdag 25 april 2007 22:21 schreef Frazz het volgende:
Citroen![]()
Ze schijnt dus helemaal over de rooie gegaan te zijn tegen die gast die er gister bij was omdat ze niet naast mij mocht zitten van hem en dat hij perse mee wilde mij terug brengen naar het station (iets wat ik zelf ook niet snapte). Die kerel bleek dus zichzelf grotendeels uitgenodigd te hebben en citroentje wilde dus liever een avondje samen met mij.
Ken je Frats nog niet!quote:Op donderdag 26 april 2007 08:53 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Man, dit kan bijna niet meer fout lopen
Doe's lief vm.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:01 schreef veldmuis het volgende:
Ken je Frats nog niet!
Hij heeft gelijk!quote:
Aircoquote:Op donderdag 26 april 2007 09:33 schreef Kuukske het volgende:
25. Check. En nog steeds geen bruikbare toiletten.
Nu gaat ze me nog beledigen ook...quote:Op donderdag 26 april 2007 09:32 schreef Kuukske het volgende:
Hee Sambabal.
Sambabal ligt zo lekker in het toetsenbord.quote:
Typt dat niet lastig, zo'n stuk hout tussen de toetsen?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:48 schreef Kuukske het volgende:
Sambabal ligt zo lekker in het toetsenbord.
Beetje wel eigenlijk.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:50 schreef JDude het volgende:
Typt dat niet lastig, zo'n stuk hout tussen de toetsen?
En met mij afspreken!quote:Op donderdag 26 april 2007 12:48 schreef Frazz het volgende:
VAKANTIE!!!!
Wel werken enzo maar dat maakt niet uit!
Ahh.. goed om te weten dat, als julile niet te bereiken zijn, we naar de Mac moetenquote:Op donderdag 26 april 2007 13:06 schreef Kuukske het volgende:
Avans medewerkers lunchen bij MCDonalds. Dan weten jullie dat even
Da's net zoiets als 'Avans' en 'goed geregeld'quote:Op donderdag 26 april 2007 14:05 schreef bassieVL het volgende:
Gezellig en McDonalds in een zin?
En dat is zelf net een jaartje student-af.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:48 schreef JDude het volgende:
Het probleem is voor een deel ook dat de gemiddelde student een sufkut is geworden die graag op alles zeikt, zelf geen iniatief meer neemt en al helemáál niet nadenkt hoe hij zelf een probleem zou kunnen oplossen.
Maar ik was een toffe student! Ik zeikte nooit ergens over, zolang ik dat papierke maar een keer (na ruim 5 jaar) haaldequote:Op donderdag 26 april 2007 14:52 schreef veldmuis het volgende:
En dat is zelf net een jaartje student-af..
Ja, voor die ruim 1500 euro schoolgeld kun je natuurlijk niet téveel verwachten he?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:34 schreef Kuukske het volgende:
Achja.. zeiken is altijd zo makkelijk.
Gepwnd wie unne n00b!quote:Op donderdag 26 april 2007 20:27 schreef tha_rizzo het volgende:
boh, eindelijk thuis
vandaag heel de dag in pak rondgelopen, met pak is het in de zon HEEET, maar dan ook echt HEET
Waarom heb je dan in pak gelopen?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:27 schreef tha_rizzo het volgende:
boh, eindelijk thuis
vandaag heel de dag in pak rondgelopen, met pak is het in de zon HEEET, maar dan ook echt HEET
Ben trots op jequote:Op vrijdag 27 april 2007 07:24 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen. Ik ga vandaag met de fiets!
Zoeen toeval! Ik ging vandaag met de auto!quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:24 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen. Ik ga vandaag met de fiets!
Tiet'n da hedde snel gedoan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:12 schreef JDude het volgende:
Zoeen toeval! Ik ging vandaag met de auto!
Nergens drukte! Alleen in het dorp hier werd ik even gepwnd door een eenrichtingsstraat waar ik nog niet eerder langs was geweest.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:13 schreef Kuukske het volgende:
Tiet'n da hedde snel gedoan.
Puick. En nu wil je vaker met de auto zeker?quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:15 schreef JDude het volgende:
Nergens drukte! Alleen in het dorp hier werd ik even gepwnd door een eenrichtingsstraat waar ik nog niet eerder langs was geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |