Ik ben blij dat de mijne Breda haalt (komt uit '85, 4bak etc)quote:Op woensdag 25 april 2007 18:40 schreef JDude het volgende:
205'jes zijn toffe bakken. Ik ben 2 jaar geleden met zoeen naar Polen op vakantie geweest.
Tevens is het een van de drie () auto's die tot mijn beschikking staan als ik van de zomer op het ouderlijk huis pas
.
De andere twee zijn een Ford Ka en een Eend, dat jullie niet denken dat ze geld hebben ofzoquote:Op woensdag 25 april 2007 18:40 schreef JDude het volgende:
Tevens is het een van de drie () auto's die tot mijn beschikking staan als ik van de zomer op het ouderlijk huis pas
.
Je vader kapper of binnenhuisarchitect?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:42 schreef JDude het volgende:
[..]
De andere twee zijn een Ford Ka en een Eend, dat jullie niet denken dat ze geld hebben ofzo.
Ja het was ook best een gok. Anders hadden we met z'n zessen in de andere auto (VW Golf IV) verder gemoeten. Maar hij heeft de roadtrip van in totaal bijna 4000 km. overleefdquote:Op woensdag 25 april 2007 18:41 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik ben blij dat de mijne Breda haalt (komt uit '85, 4bak etc)
@Kiwi, ik heb een mariniersauto
dat je dat durft in zo'n wagenquote:Op woensdag 25 april 2007 18:40 schreef JDude het volgende:
205'jes zijn toffe bakken. Ik ben 2 jaar geleden met zoeen naar Polen op vakantie geweest.
.
Nee die Ka is van m'n maquote:Op woensdag 25 april 2007 18:43 schreef tha_rizzo het volgende:
Je vader kapper of binnenhuisarchitect?
Ga jij eens even deaud ofzeauquote:Op woensdag 25 april 2007 18:43 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
dat je dat durft in zo'n wagen![]()
![]()
het [url=http://http://www.legion-recrute.com/nl/]vreemdelingenlegioen[/url] bedoel je?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:41 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de mijne Breda haalt (komt uit '85, 4bak etc)
@Kiwi, ik heb een mariniersauto
Dat is de midlife-crisiswagen van pa. Die 205 is van m'n broer en de werk-auto van m'n pa nemen ze mee op vakantiequote:
Dat is stiekem ook een autootje voor de modebewuste vrouw die graag van old-timers houdt...quote:Op woensdag 25 april 2007 18:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is de midlife-crisiswagen van pa. Die 205 is van m'n broer en de werk-auto van m'n pa nemen ze mee op vakantie.
Dat is stiekem ook een autootje voor de modebewuste vrouw die graag van old-timers houdt maar liever een nieuwe heeft.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:53 schreef Kuukske het volgende:
Zo'n nieuwe Beetle is leuk jongens. Jammer dat er zo weinig ruimte is achterin.
Prima tochquote:Op woensdag 25 april 2007 18:57 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Dat is stiekem ook een autootje voor de modebewuste vrouw die graag van old-timers houdt maar liever een nieuwe heeft.
natuurlijk, ik dacht net alleen even dat je het voor mannen ook een leuke auto vond.quote:
Nee. Ik zie jullie al zittenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:02 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
natuurlijk, ik dacht net alleen even dat je het voor mannen ook een leuke auto vond.
Dat is een Audi (RS-serie), die is voor de bewuste man die van snelheid houdtquote:Op woensdag 25 april 2007 19:02 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
natuurlijk, ik dacht net alleen even dat je het voor mannen ook een leuke auto vond.
¤ 107.440 (exclusief afleveringskosten en eventuele opties)quote:Op woensdag 25 april 2007 19:13 schreef bassieVL het volgende:
En een goed gevulde portmonnee
Audi RS4 sedan, 4.2 FSI, quattro, 420 PK, 430 Nmquote:Op woensdag 25 april 2007 19:20 schreef bassieVL het volgende:
Welke serie staat er dan voor mijn deur?
Die ik had samengesteld kostte 130.000 (om en nabij)quote:Op woensdag 25 april 2007 19:23 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Audi RS4 sedan, 4.2 FSI, quattro, 420 PK, 430 Nm
voor de avant betaal je een paar duizend extra.
Wat een stomme vraag zegquote:Op woensdag 25 april 2007 20:30 schreef Kuukske het volgende:
Hou je van bier?
Dat is belangrijk voor de meetings.quote:
Die gaan toch niet doorquote:Op woensdag 25 april 2007 20:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is belangrijk voor de meetings.
Vaak wel.quote:
Ik bedoel te zeggen dat iedereen die in Breda woont, of er vandaan komt bier hoort te lusten!quote:Op woensdag 25 april 2007 20:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is belangrijk voor de meetings.
Zandberg, Ginnekenwegquote:Op woensdag 25 april 2007 20:29 schreef JDude het volgende:
Voor de statistieken: welke wijk?
Nu is de uitslag al min of meer bekend.. dat is niet eerlijkquote:Op donderdag 26 april 2007 08:17 schreef Ritchie het volgende:
Goed bezig Frazz!
Nu wel wedden Kuukske?
Bof je weer heh!quote:Op donderdag 26 april 2007 08:35 schreef JDude het volgende:
Ga zo door Frazzbak!
Groeten vanaf de werkplek trouwens! Ik dacht vandaag maar eens een extra uurtje te maken en ging wat eerder. En nu hoor ik op de radio dat er vlak nadat ik passeerde een aanrijding gebeurde en er geen treinen rijden.
Man, dit kan bijna niet meer fout lopenquote:Op woensdag 25 april 2007 22:21 schreef Frazz het volgende:
Citroen![]()
Ze schijnt dus helemaal over de rooie gegaan te zijn tegen die gast die er gister bij was omdat ze niet naast mij mocht zitten van hem en dat hij perse mee wilde mij terug brengen naar het station (iets wat ik zelf ook niet snapte). Die kerel bleek dus zichzelf grotendeels uitgenodigd te hebben en citroentje wilde dus liever een avondje samen met mij.
Ken je Frats nog niet!quote:Op donderdag 26 april 2007 08:53 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Man, dit kan bijna niet meer fout lopen
Doe's lief vm.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:01 schreef veldmuis het volgende:
Ken je Frats nog niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |