Ga werken bij de AHquote:Op woensdag 25 april 2007 08:49 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ja en?
Kiwi en ik hadden gezegd dat als hij niet lucky zou zijn, dat we 'm uit zouden lachen, dus bij deze:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Dat deert me heden moment echt niet...quote:
Iedereen wil op mij lijken. Je weetquote:
Jij zou met liefde een avondje lucky worden volgens mijquote:Op woensdag 25 april 2007 13:46 schreef Frazz het volgende:
Gelukkig draait echte liefde ook om het feit of je lucky wordt op 1 avondje!
Ik ga zo eens proberen of die AH Quiche wat is. En ik heb een pilske opengetrokkenquote:Op woensdag 25 april 2007 17:06 schreef Kuukske het volgende:
Het luchtige kwark toetje was trouwens wel goed te eten.
Alcoholist.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:57 schreef JDude het volgende:
Ik ga zo eens proberen of die AH Quiche wat is. En ik heb een pilske opengetrokken.
ander Avans-beklag, heb van 8:45 t/m 17:00 op school gezeten...quote:Op woensdag 25 april 2007 15:25 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Even Avans beklag doen: het is hier 27 graden op kantoor en alle wc's zijn buiten werking.
Voor de wc moeten we helemaal naar het nieuwe gebouw lopen
Bier hier?quote:Op woensdag 25 april 2007 17:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ga zo eens proberen of die AH Quiche wat is. En ik heb een pilske opengetrokken.
Zijn neergezet. Ohja. Never mindquote:Op woensdag 25 april 2007 18:24 schreef Kuukske het volgende:
Ze staan er al.
Jij speelt voor Dixie?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:22 schreef JDude het volgende:
Op zoeen Dixie dus? Nouja, komend weekend kun je vast oefenen.
Stijgt het bier nu al naar je hoofd.quote:
Dan vertrok ik een kwartiertje eerder dan jij, dacht dat je al lang weg was joh. Heb je motorrijtuig van franse afkomst met carrosserie op vier wielen niet zien staan.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:10 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ander Avans-beklag, heb van 8:45 t/m 17:00 op school gezeten...
in dit weer
quote:
Was dat niet de auto die is afgefikt dinsdagochtend in de Lovensdijkstraat dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:29 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Dan vertrok ik een kwartiertje eerder dan jij, dacht dat je al lang weg was joh. Heb je motorrijtuig van franse afkomst met carrosserie op vier wielen niet zien staan.
is daar een auto afgefiktquote:Op woensdag 25 april 2007 18:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Was dat niet de auto die is afgefikt dinsdagochtend in de Lovensdijkstraat dan?
Ahhuh. En ik ben flauw.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
is daar een auto afgefikt
maar beetje flauw hoor, om meteen aan te nemen dat dat rizzo's auto was, puur en alleen omdat die frans is
Lulquote:Op woensdag 25 april 2007 18:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
is daar een auto afgefikt
maar beetje flauw hoor, om meteen aan te nemen dat dat rizzo's auto was, puur en alleen omdat die frans is
Vette bak.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:38 schreef tha_rizzo het volgende:
Lul
als je bij 61 naar buiten liep, aan de straatzijde (wel parkeerplaats) stond daar als 4de voiture une 205
hij was zo vies en stoffig dat 'ie opging in zijn omgeving.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:38 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Lul
als je bij 61 naar buiten liep, aan de straatzijde (wel parkeerplaats) stond daar als 4de voiture une 205
Oja. Vakantie. Goed dat je het zegt.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:40 schreef JDude het volgende:
205'jes zijn toffe bakken. Ik ben 2 jaar geleden met zoeen naar Polen op vakantie geweest.
Tevens is het een van de drie () auto's die tot mijn beschikking staan als ik van de zomer op het ouderlijk huis pas
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |