Hij heeft gelijk!quote:
Aircoquote:Op donderdag 26 april 2007 09:33 schreef Kuukske het volgende:
25. Check. En nog steeds geen bruikbare toiletten.
Nu gaat ze me nog beledigen ook...quote:Op donderdag 26 april 2007 09:32 schreef Kuukske het volgende:
Hee Sambabal.
Sambabal ligt zo lekker in het toetsenbord.quote:
Typt dat niet lastig, zo'n stuk hout tussen de toetsen?quote:Op donderdag 26 april 2007 11:48 schreef Kuukske het volgende:
Sambabal ligt zo lekker in het toetsenbord.
Beetje wel eigenlijk.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:50 schreef JDude het volgende:
Typt dat niet lastig, zo'n stuk hout tussen de toetsen?
En met mij afspreken!quote:Op donderdag 26 april 2007 12:48 schreef Frazz het volgende:
VAKANTIE!!!!
Wel werken enzo maar dat maakt niet uit!
Ahh.. goed om te weten dat, als julile niet te bereiken zijn, we naar de Mac moetenquote:Op donderdag 26 april 2007 13:06 schreef Kuukske het volgende:
Avans medewerkers lunchen bij MCDonalds. Dan weten jullie dat even
Da's net zoiets als 'Avans' en 'goed geregeld'quote:Op donderdag 26 april 2007 14:05 schreef bassieVL het volgende:
Gezellig en McDonalds in een zin?
En dat is zelf net een jaartje student-af.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:48 schreef JDude het volgende:
Het probleem is voor een deel ook dat de gemiddelde student een sufkut is geworden die graag op alles zeikt, zelf geen iniatief meer neemt en al helemáál niet nadenkt hoe hij zelf een probleem zou kunnen oplossen.
Maar ik was een toffe student! Ik zeikte nooit ergens over, zolang ik dat papierke maar een keer (na ruim 5 jaar) haaldequote:Op donderdag 26 april 2007 14:52 schreef veldmuis het volgende:
En dat is zelf net een jaartje student-af..
Ja, voor die ruim 1500 euro schoolgeld kun je natuurlijk niet téveel verwachten he?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:34 schreef Kuukske het volgende:
Achja.. zeiken is altijd zo makkelijk.
Gepwnd wie unne n00b!quote:Op donderdag 26 april 2007 20:27 schreef tha_rizzo het volgende:
boh, eindelijk thuis
vandaag heel de dag in pak rondgelopen, met pak is het in de zon HEEET, maar dan ook echt HEET
Waarom heb je dan in pak gelopen?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:27 schreef tha_rizzo het volgende:
boh, eindelijk thuis
vandaag heel de dag in pak rondgelopen, met pak is het in de zon HEEET, maar dan ook echt HEET
Ben trots op jequote:Op vrijdag 27 april 2007 07:24 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen. Ik ga vandaag met de fiets!
Zoeen toeval! Ik ging vandaag met de auto!quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:24 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen. Ik ga vandaag met de fiets!
Tiet'n da hedde snel gedoan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:12 schreef JDude het volgende:
Zoeen toeval! Ik ging vandaag met de auto!
Nergens drukte! Alleen in het dorp hier werd ik even gepwnd door een eenrichtingsstraat waar ik nog niet eerder langs was geweest.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:13 schreef Kuukske het volgende:
Tiet'n da hedde snel gedoan.
Puick. En nu wil je vaker met de auto zeker?quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:15 schreef JDude het volgende:
Nergens drukte! Alleen in het dorp hier werd ik even gepwnd door een eenrichtingsstraat waar ik nog niet eerder langs was geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |