We kunnen nu een terrasje pakken.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
terrasweer vanavond. hoorde van huisgenootje dat het maandag alweer minder wordt, dus genieten zo lang het nog kan.
Ik denk dat ik morgen het strand ga opzoekenquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
terrasweer vanavond. hoorde van huisgenootje dat het maandag alweer minder wordt, dus genieten zo lang het nog kan.
Als je met de auto gaat kan je mij erbij rekenen. Tenzij je geen frazzbakken er bij wil hebben. Citroentje moet werken dus die kan niet mee.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:12 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen het strand ga opzoeken
Vriending?quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:08 schreef Ritchie het volgende:
Mijn vriending werkt daar.
Heb er zo'n 4 uur over gedaan, heen en terug, toch nog 60km..
vanuit Breda? En moest je toen ook nog terug?quote:Op zondag 29 april 2007 09:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Vriending?
Ik ben ook een keer naar Rotterdam gefietst. Maar toen was ik nog niet moe en ben ik doorgereden naar Den Haag.
Gewoon de a16 volgenquote:Op zondag 29 april 2007 10:47 schreef veldmuis het volgende:
Hoe rij je vanuit hier naar Rotterdam? Als ik me een keer verveel ga ik het ook een keer proberen dan!
Wel zwaaien als je door Zwijndrecht komt hequote:Op zondag 29 april 2007 11:01 schreef veldmuis het volgende:
Binnenkort een keertje doen dan!
ALs ik het haal, dan
Uiteraard!quote:Op zondag 29 april 2007 11:02 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Wel zwaaien als je door Zwijndrecht komt he
Neehoor, we zijn gisterenavond al thuis gekomen. (hihi ze zei gekomen) en ehm, ja. Weer wakker, nog wel lichtelijk brak.. maar man het was tof.quote:Op zondag 29 april 2007 10:41 schreef Frazz het volgende:
En nu zijn jullie aant slapen?
Had je een Jupiler-ontbijt?quote:Op zondag 29 april 2007 11:10 schreef Kuukske het volgende:
(hihi ze zei gekomen)
We zijn blij voor je Frazziequote:Op zondag 29 april 2007 11:12 schreef Frazz het volgende:
Mijn weekend was ook tof!
Vrijdagavond Mental Theo. Nog wat oude bekende gezien enzo. En mn beste vriend in maanden weer eens gezien. En zaterdag hele avond met C. gemsnt en afgesproken voor de bios
Mental Theo!quote:Op zondag 29 april 2007 11:12 schreef Frazz het volgende:
Mijn weekend was ook tof!
Vrijdagavond Mental Theo. Nog wat oude bekende gezien enzo. En mn beste vriend in maanden weer eens gezien. En zaterdag hele avond met C. gemsnt en afgesproken voor de bios
Ik fiets dan wel met je mee.quote:Op zondag 29 april 2007 10:47 schreef veldmuis het volgende:
Hoe rij je vanuit hier naar Rotterdam? Als ik me een keer verveel ga ik het ook een keer proberen dan!
Nee, krentenbol met water.quote:Op zondag 29 april 2007 11:12 schreef veldmuis het volgende:
Had je een Jupiler-ontbijt?
Hoho, die deal was andersom!quote:Op zondag 29 april 2007 11:18 schreef Frazz het volgende:
Ik heb trouwens een deal met VM gesloten. Als ik C. mee neem naar een Breda meet dan komt hij ook!
Ow dat lijkt me een goede reden om weg te blijven van meets!quote:Op zondag 29 april 2007 11:20 schreef Frazz het volgende:
C. komt ook wel een keer hoor. Ik ga gewoon kleffer worden dan K. en J.
Brazil lalalallalaaaaaaaaaaquote:Op zondag 29 april 2007 12:03 schreef Kuukske het volgende:
Waar ga je heen Bassie?
Zo dan! Lekker hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |