Dat zal toch wel?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:37 schreef fanneke het volgende:
Zo, vanavond even de plaats bij de eerste 5 veilig stellen.
Met hem waren er in ieder geval altijd discussies jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het ligt aan CMT
Even nagezocht.... dit was dus een dag na FC Den Bosch - Haarlem, wat was daar dan zo bijzonder aanquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:04 schreef Bruce117 het volgende:
De drukste dag was 13 september 2005. Op die dag werd 145 maal gepost.
De eerste 2 gingen anders ook best stroef. En die gingen ook nog maar eens tot 255 posts i.p.v. 300quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:51 schreef Yeahinho het volgende:
De laatste delen horen allemaal bij de langstlopenden.
Nogal wiedes (ofzoiets) he. Toen wist nog haast niemand van het bestaan van deze succesreeks afquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:56 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De eerste 2 gingen anders ook best stroef. En die gingen ook nog maar eens tot 255 posts i.p.v. 300
Alle posts op die dag zijn geplaats in dit topic: FC Den Bosch #33 Yeahinho, dienblad-hooliganquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:55 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Even nagezocht.... dit was dus een dag na FC Den Bosch - Haarlem, wat was daar dan zo bijzonder aan.
Een ellenlange discussie over Rajcomar en Biekman, daar raak je dan ook niet over uitgepraat natuurlijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:15 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Alle posts op die dag zijn geplaats in dit topic: FC Den Bosch #33 Yeahinho, dienblad-hooligan
Er waren 11 users bij betrokken:
[namen]
Vanavond de tweede plaats veilig stellenquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:37 schreef fanneke het volgende:
Zo, vanavond even de plaats bij de eerste 5 veilig stellen.
Theoretisch kan het niet, maar met winst komen we een eind in die richting.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:56 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Vanavond de tweede plaats veilig stellen![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:26 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Een ellenlange discussie over Rajcomar en Biekman, daar raak je dan ook niet over uitgepraat natuurlijk.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zie nu dat het eerste topic echt kunstmatig in leven werden gehouden door Lady en DG.
Weten we ook meteen waar Lady die hoge notering (4e) aan te danken heeft.
Laat dat tong maar niet horen...quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:10 schreef methodmich het volgende:
Ben ik nou zo maar de hoogstgeklasseerde zonder direct aanwijsbare band met Den Bosch of is tong80 dat?
Desalniettemin is top 10 leuk, al is Hathor te laat in het topic gekomen denk ik. Die had anders top 10 kunnen pakken!
Hij heeft wel een beetje gelijk hoor.Ben een echte teletekst suporter.Maar volg wel alles van de FC.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zou graag Willem II / RKC Waalwijk (doorhalen wat niet van toepassing is) ruilen tegen Fc Den Bosch als dit mogelijk is.![]()
mwah...quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:12 schreef Tomatenboer het volgende:
en een redelijk 'rijke' historie, ja ik heb een special op Omroep Brabant gezien![]()
Niet rijk in de zin van veel prijzen bedoel ik, maar gewoon dat er altijd wat gebeurd bij Den Bosch, en Den Bosch kon altijd wel voor een verrassing zorgen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
mwah...
Verder ben ik het wel met je eens trouwens
Dat snap ik maar dan nog.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niet rijk in de zin van veel prijzen bedoel ik, maar gewoon dat er altijd wat gebeurd bij Den Bosch, en Den Bosch kon altijd wel voor een verrassing zorgen.
Vergeet jij voor het gemak even het landskampioenschap wat Den Bosch ooit in eeen ver en duister verleden heeft behaald? weliswaar onder de naam BVV, maar dat maakt ze er niet minder Bosch door.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat snap ik maar dan nog.
In de jaren 80 is er een periode geweest dat we een woordje mee mochten praten maar daarvoor en erna is het nooit veel meer geweest, het is iig nooit rustig idd.
Zoals je zelf aangeeft was het idd BVVquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vergeet jij voor het gemak even het landskampioenschap wat Den Bosch ooit in eeen ver en duister verleden heeft behaald? weliswaar onder de naam BVV, maar dat maakt ze er niet minder Bosch door.Beslissingswedstrijd was geloof ik tegen Ajax en werd als ik me niet vergis met 5-2 of 5-3 gewonnen. Wedstrijd werd gespeeld op een plek die je nu het best kunt omschrijven als de Vughtse Hei.
Mijn opa was erbij bij die wedstrijd, en hij vertelde me ooit dat supporters uit Amsterdam toen al van die kapsoneslijers waren, en hij die dag menig keer heeft gehoord dat ze "die boeren wel eens even voetballen kwamen leren". Nou, dat hebben we gezien.
![]()
Deed de mijne ook, zal wel nostalgie zijn denk ik. Zo blijf ik bijvoorbeeld allles hardnekkig in guldens omrekenen, dat gaat gewoon automatisch.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:32 schreef tong80 het volgende:
Mijn opa bleef tot aan zijn dood in 1979 FC den Bosch BVV noemen. Is dat herkenbaar ?
ADO heet voor de oudjes gewoon weer ADOquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:15 schreef Yeahinho het volgende:
Das toch overal zo.
ADO heet daar nog altijd FC Den Haag
Ik heb het niet over de supporters in het bejaardenhuis, maar van jouw generatiequote:Op zondag 22 april 2007 00:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
ADO heet voor de oudjes gewoon weer ADO
quote:Op maandag 23 april 2007 12:42 schreef 456 het volgende:
021. 0046 456
Jeetje... toch nog 46 posts...
Heeft iemand een overzichtelijk schema van de PO's als FCDB 2e blijft?
Volendam hoor, JL1 staat in dit geval voor de eerste geplaatste via de ranglijst en dat zijn wij in dit geval ofwel de nummer 2 van de JL.quote:Op maandag 23 april 2007 13:04 schreef Yeahinho het volgende:
Of http://www.tien.tv/web/show/id=1033291/langid=43, met dank aan TR.
Als het allemaal zo blijft, spelen we dus tegen VVV en RKC.... kan beter.
Heb hem zaterdag nog zien fietsen....quote:Op maandag 23 april 2007 21:57 schreef DutchGooner het volgende:
Gekker Jan dood of is het gewoon een "grapje"?
Yup, rond een uurtje of 4 op de Dijk, na de wedstrijd op stap en een hotelletje en misschien in de PO weer tegen Volendamquote:
Leugenaar.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:58 schreef Yeahinho het volgende:
We waren er ondanks de files om een uur of 4 al, heel Volendam leek wel blauw-wit.
Ja, en daar hebben we nog wat goed te maken. In de competitie 2 keer van verloren.quote:
Klopt, voetballend één van de betere. Maar ja, die kansen benutten hè.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:19 schreef tong80 het volgende:
Wat ik na die thuiswedstrijd hoorde was dat er toen erg goed gevoetbald werd.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Leugenaar.
Ik was er pas om kwart voor 6 en jij kwam na mij...
Briljante stapavond trouwens
Dus toch nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:18 schreef Yeahinho het volgende:
Pfff, weer zo'n schurftcombi...
Daar is nog geen beslissing over genomen. Dat wordt over de play-offs heen getild.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:33 schreef methodmich het volgende:
Weten jullie of Richal Leitoe inderdaad moet vertrekken bij FC Den Bosch? Hoorde dat diverse hoofdklassers hem willen hebben, schijnt nogal gewild te zijn. Maar die jongen heeft niet zo'n topmentaliteit toch?
En ik ben er niet bijquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:49 schreef fanneke het volgende:
Vanavond beginnen eindelijk de Play-Offs. Iets waar we al een half jaar naar uitkijken. (we waren nu eenmaal snel kansloos voor het kampioenschap).
VVV moet te doen zijn, alhoewel we in de competitie 2 keer van ze verloren. Maar in de thuiswedstrijd waren we veel sterker, maar wisten we uit 10 kansen niet te scoren.
Ik welquote:
Ja,ja. Laat je club maar lekker in de steek.quote:
Had ik dat toch goed gehoordquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:44 schreef fanneke het volgende:
Leuk van de stadionomroeper na de wedstrijd.
Hij zei zoiets van:
"Zaterdag in Venlo hebben we weer alle kans als het weer 11 tegen 11 is en iedereen het zonder hulp moet zien te winnen."
![]()
Waarom? Zaterdag winnen en we hebben een 3e wedstrijd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:55 schreef Hathor het volgende:
Daar zou die wel eens een boete voor kunnen krijgen dan.![]()
Anyway.... dat was het seizoen dan weer.![]()
In 1979 schreef ik een geplaatste ingezonden brief over een scheidsrechter die Den Bosch Naaide. Nu julliequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:44 schreef fanneke het volgende:
Leuk van de stadionomroeper na de wedstrijd.
Hij zei zoiets van:
"Zaterdag in Venlo hebben we weer alle kans als het weer 11 tegen 11 is en iedereen het zonder hulp moet zien te winnen."
![]()
Dan kunnen we elke keer als Van Dongen ons fluit wel een brief schrijven. Is niet de eerste keer dit seizoen, tegen AGOVV eindigden we zelfs met 9 man.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
In 1979 schreef ik een geplaatste ingezonden brief over een scheidsrechter die Den Bosch Naaide. Nu jullie
Hij wil zelfs zijn eigen ploeggenoten naaienquote:Lurling: 'Van Dongen wilde mij rood geven'
10/5/2007 13:12
Anthony Lurling vermoedt boze opzet bij scheidsrechter Peter van Dongen. De arbiter stuurde de aanvaller van FC Den Bosch woensdag van het veld tijdens het play-off-duel met VVV-Venlo.
Lurling moest in de 38ste minuut van het veld nadat Van Dongen hem de rode kaart had voorgehouden. De Bosschenaar kreeg die straf omdat hij Edwin Linssen zou hebben geschopt in een poging snel een vrije trap te nemen. Zelf beweert hij de Limburger niet te hebben geraakt.
Volgens Lurling had Van Dongen al voor deze actie besloten hem van het veld te sturen. Hij verwijst naar een incident eerder in de wedstrijd, toen hij met ploeggenoot Lorenzo Rimkus een overtreding maakte op Ahmed Ammi. Lurling kreeg daarvoor een gele kaart.
'Toen hij mij geel gaf en ik hem vertelde dat die kaart voor Rimkus had moeten zijn, voegde Van Dongen mij toe dat ik het einde van de wedstrijd niet zou halen. Nou, hier greep hij zijn kans', gaf Lurling zijn versie van de waarheid in het Brabants Dagblad.
Overigens raakte Lurling na zijn rode kaart buiten zinnen. Hij gaf eerst Van Dongen een duw en wilde vervolgens de op de grond liggende Linssen te lijf gaan. Enkele ploeggenoten voorkwamen dat. FC Den Bosch verloor uiteindelijk met 2-1.
quote:Lurling weigert 'hoge' straf na rode kaart
10/5/2007 15:31
Anthony Lurling weigert akkoord te gaan met een schorsing van vier duels, waarvan een voorwaardelijk. De aanvaller van FC Den Bosch wacht een straf vanwege de rode kaart die hij kreeg in het duel met VVV-Venlo.
Scheidsrechter Peter van Dongen gaf Lurling rood omdat de Bosschenaar na een fluitsignaal Edward Linssen zou hebben geschopt. De speler ontkent zijn tegenstander te hebben geraakt.
Volgens KNVB-woordvoerder Frank Huizinga is de straf hoog, omdat Lurling de scheidsrechter een duw gaf nadat hij rood had gekregen. Donderdagavond zal de tuchtcommissie van de voetbalbond de zaak behandelen. Vrijdagochtend volgt de uitspraak.
FC Den Bosch-coach Theo Bos ging wél akkoord met zijn straf. Tijdens het opstootje dat was ontstaan na de rode kaart van Lurling betrad de trainer het veld. Omdat hij daarbij ook nog Van Dongen beledigde, stuurde de scheidsrechter hem naar de tribune. Bos kreeg een schorsing voor één duel opgelegd.
Haal dat 'Oud-Bosschenaar' uit je sig.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij wil zelfs zijn eigen ploeggenoten naaien![]()
[..]
Omdat ik Lurling niet mag en ik dat zeg walg je gelijk van mequote:Op donderdag 10 mei 2007 17:44 schreef fanneke het volgende:
[..]
Haal dat 'Oud-Bosschenaar' uit je sig.
Ik walg van je.![]()
Ja en?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:17 schreef Yeahinho het volgende:
Valt me tegen DG. Ik laat er zelfs een zaalwedstrijd voor schieten (voor het eerst in een jaar of 6).
Nee omdat je, als je hier post, altijd negatief over FC bent.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat ik Lurling niet mag en ik dat zeg walg je gelijk van me![]()
Goede argumentatie.
Eens Bosschenaar, altijd Bosschenaar. 'Oud-Bosschenaar' bestaat niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
En ik bepaal zelf wel of ik het uit mijn sig haal of niet![]()
Ik ben hier toch niet negatief over FC. Ik ben alleen negatief over Lurling.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:23 schreef fanneke het volgende:
[..]
Nee omdat je, als je hier post, altijd negatief over FC bent.
[..]
Eens Bosschenaar, altijd Bosschenaar. 'Oud-Bosschenaar' bestaat niet.
Maar ja, blijf maar lekker in dat grote Amsterdam, waar ze je waarschijnlijk gewoon als Brabants boertje zullen zien.
![]()
Ik heb het niet alleen over je laatste post.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben hier toch niet negatief over FC. Ik ben alleen negatief over Lurling.![]()
Er staat toch altijdquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:27 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over je laatste post.
Lezen!!!!
Dat lijkt me voor hem ook maar beter.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:27 schreef DutchGooner het volgende:
Lijkt me overigens beter als van Dongen de komende 10 jaar geen wedstrijden meer van ons zou fluiten.
Wat er ook omheen gebeurt...die actie waarbij Lurling de bal van de grond wil pakken gaat hij toch echt belachelijk door op (het been van) die VVV-speler. Pure frustratie. Ook dat gedrag achteraf, wat een debiel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:14 schreef DutchGooner het volgende:
Bos trouwens voor 1 wedstrijd geschorst en Lurling heeft terecht een voorstel van 4 wedstrijden afgewezen.
Als de aanklager de beelden zou bekijken moet ie toch wel tot de conclusie komen dat vrijspraak het enige juist zou zijn?
Maar goed, zaterdag Luinge...
Ongelooflijk, als de FC met 2 scheidsrechters absoluut niet door 1 deur kan zijn het wel van Dongen en Luinge en wie krijgen we in de PO?
VVV, alvast gefeliciteerd.
Belachelijk, is ie toch geschorst. Weliswaar 1 wedstrijd minder, maar toch.quote:KNVB schrapt rood maar straft Lurling toch
11/5/2007
Anthony Lurling moet de eerstvolgende twee duels van FC Den Bosch toekijken. De aanvaller is geschorst vanwege zijn gedrag tijdens de eerste ontmoeting met VVV-Venlo in de play-offs om promotie/degradatie.
De tuchtcommissie van de KNVB besloot Lurling twee wedstrijden te schorsen. De aanklager had eerder nog een uitsluiting voor vier duels (waarvan één voorwaardelijk) geëist omdat Lurling rood had gekregen voor het trappen naar Edwin Linssen én omdat hij scheidsrechter Peter van Dongen een duw had gegeven.
De tuchtcommissie schrapte de rode prent van Lurling, omdat televisiebeelden geen duidelijkheid geven over de opzet van zijn trap. Maar de Bosschenaar werd wel gestraft voor het duwen van Van Dongen.
'Balen dat ik nog twee wedstrijden niet mag meedoen. Maar het doet me goed om te horen dat die rode kaart onterecht was', reageerde Lurling via het Brabants Dagblad. 'Ik moest de beelden terugkijken om dat te weten te komen. Ik deed het in alle opwinding.'
Wil Lurling dit seizoen nog in actie komen, dan zal FC Den Bosch moeten afrekenen met VVV. Voor eigen publiek verloren de Brabanders woensdag met 2-1 het eerste treffen, waardoor ze komende zaterdag in Venlo moeten winnen om een derde en tevens beslissende wedstrijd af te dwingen.
Kijk dan nog eens goed naar de beelden en je zult zien dat hij zijn been op de bal zet. En niet op het been van die vvv-er, alhoewel die wel deed alsof ie geraakt werd. Zoals die vvv-ers de hele wedstrijd lagen te rollen als ze zogenaamd geraakt werden. Venlo ligt niet voor niets zowat in Duitsland, stelletje matennaaiers.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:57 schreef Fargo het volgende:
[..]
Wat er ook omheen gebeurt...die actie waarbij Lurling de bal van de grond wil pakken gaat hij toch echt belachelijk door op (het been van) die VVV-speler. Pure frustratie. Ook dat gedrag achteraf, wat een debiel.
Het was als geintje bedoelt, omdat ik dacht dat je moest werken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ja en?
Soms ken je de feiten niet, gebeurd je wel vaker overigens.
Hij zet zijn been toch echt náást de bal. Dat 'ie daarmee een Venloos been meeneemt zou me niet verbazen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:37 schreef fanneke het volgende:
[..]
Kijk dan nog eens goed naar de beelden en je zult zien dat hij zijn been op de bal zet. En niet op het been van die vvv-er, alhoewel die wel deed alsof ie geraakt werd. Zoals die vvv-ers de hele wedstrijd lagen te rollen als ze zogenaamd geraakt werden. Venlo ligt niet voor niets zowat in Duitsland, stelletje matennaaiers.
De KNVB heeft inmiddels anders beslist.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:05 schreef Fargo het volgende:
[..]
Hij zet zijn been toch echt náást de bal.
Ah, dus de KNVB heeft altijd gelijk? Goed om te weten...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:12 schreef fanneke het volgende:
[..]
De KNVB heeft inmiddels anders beslist.
Zit je er toch naast.
Niet altijd, maar in dit geval wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:46 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ah, dus de KNVB heeft altijd gelijk? Goed om te weten...
Had je dus toch gelijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:24 schreef fanneke het volgende:
1-0 gewonnen! We hebben 'n 3e wedstrijd.
A.s. donderdag, weer in venlo.
Nee, want dan sta je dus later met 9 man en dat is helemaal de goden verzoeken. Die rode kaart is gewoon traditie.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:15 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een wedstrijd zeg, een echte billenknijper
We krijgen trouwens wel voor de 3e keer in 4 wedstrijden tegen VVV dit seizoen onterecht rood, kunnen we niet gelijk met 10 man beginnen voortaan tegen VVV?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, want dan sta je dus later met 9 man en dat is helemaal de goden verzoeken. Die rode kaart is gewoon traditie.![]()
Die 1e gele kaart voor Rimkus kregen we niet te zien bij De Wedstrijden. Die 2e gele kaart wel en die was terecht.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:15 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een wedstrijd zeg, een echte billenknijper
We krijgen trouwens wel voor de 3e keer in 4 wedstrijden tegen VVV dit seizoen onterecht rood, kunnen we niet gelijk met 10 man beginnen voortaan tegen VVV?
Ik heb hem ook al binnen. Hoorde dat het al uitverkocht was...quote:Op maandag 14 mei 2007 15:10 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi, al had 's middags of 's avonds me niet uitgemaakt.
Kaartje in de pocket, het was goed druk bij de tickutbox om 13 uur.
Ja inderdaad.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:46 schreef Yeahinho het volgende:
Uitverkocht? Nu al??
Ben ik effe blij dat ik deze keer niet tot de laatste verkoopdag heb gewacht.
Wel genaaid als er nu "echten" achter het net vissen door al die neppers die ineens meegaan....
Van mij mag het wel in Den Bosch gespeeld worden hoor....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 03:21 schreef DutchGooner het volgende:
Ik heb wsl mijn kaartje over helaas dus als er iemand interesse heeft....
Wat anders, effe wat inside information.
De burgermeester van Venlo wil er een buscombi van maken als de wedstrijden op half 3 blijft staan ivm een of andere moffendag in Venlo, hier gaat de FC terecht niet mee akkoord.
Hij wil hem naar de avond verzetten maar daar gaat de KNVB niet mee akkoord maar in dit geval zou ie wel een autocombi toestaan.
Hij dreigt hem dus te verbieden waardoor de wedstrijd in Den Bosch gespeeld zou worden.
Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.
Er viel weinig stop te zetten, het was binnen no time uitverkochtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:43 schreef Yeahinho het volgende:
Denk niet dat ze dat nog op zo'n korte termijn kunnen regelen allemaal.
Als ze zoiets van plan waren geweest, dan hadden ze de kaartverkoop wel eerder stopgezet lijkt me.
quote:Rimkus loopt twee duels schorsing op
Dinsdag 15 mei 2007 - ZEIST
FC Den Bosch-verdediger Lorenzo Rimkus is voor drie wedstrijden geschorst, waarvan één voorwaardelijk. Hij kreeg zaterdag in het uitduel met VVV twee gele kaarten (en dus rood). Dat leverde hem automatisch een wedstrijd schorsing op.
Vervolgens gooide Rimkus de bal tegen scheidsrechter Luinge aan, die dat incident rapporteerde. Dat leverde Rimkus nog eens één duel schorsing plus één voorwaardelijk op.
Wel lekker spannend allemaal. Hier ook nog (ben RBC-fan).quote:
Diens contract zou niet verlengd worden als ze promoveren. Misschien toch niet zo'n slimme zet om dat al van te voren bekend te maken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:27 schreef ScottTracy het volgende:
Afgelopen jongensnog een grote kans voor v/d Biezen in de laatste seconde, die hoeft alleen maar wat kracht te zetten met z'n hoofd, dan zit 'ie er gewoon in. Slechte wedstrijd overigens idd
quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:56 schreef Yeahinho het volgende:
We zullen samen winnen en verliezen, maar ik zal nooit veur een ander clubke kiezen!
Sluit me volledig bij je aan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:56 schreef Yeahinho het volgende:
We zullen samen winnen en verliezen, maar ik zal nooit veur een ander clubke kiezen!
[afbeelding]
JALALALAAAAAAA.....quote:Aborah voor 2 jaar naar FCDB
Den Bosch - Stanley Aborah speelt de komende twee seizoenen voor FC Den Bosch.
De middenvelder (20) heeft de jeugdopleiding van Ajax doorlopen en speelde eerder al op huurbasis voor FC Den Bosch.
De Ghanees met een Belgische nationaliteit komt over van het Belgische FC Dender EH, waar hij het afgelopen seizoen speelde. Aborah moet nog wel een medische keuring doorstaan.
Was laatst bij een wedstrijd van Dender en daar zat ie gewoon op de bank. (Wat in het veld stond was een klasse minder.) Doodzonde van zo'n goeie voetballer.quote:
Hij is inderdaad welkom.quote:
Als ik de verhalen zo hoor van spelers die evt vertrekken en het te besteden budget vrees ik niet veel helaas.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:46 schreef LadyFCDB het volgende:
Ben benieuwd wat het nieuwe seizoen gaat brengen.
Nee ik ook niet. Maar we moeten positief blijven toch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als ik de verhalen zo hoor van spelers die evt vertrekken en het te besteden budget vrees ik niet veel helaas.
Een Bosschenaar en positief blijvenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:51 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar we moeten positief blijven toch?
Rara combinatie hequote:Op woensdag 23 mei 2007 21:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Een Bosschenaar en positief blijven
Ken de Belse 2e klasse niet, maar is die niet te fysiek voor een kleine technische speler als Aborah?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:49 schreef fanneke het volgende:
[..]
Was laatst bij een wedstrijd van Dender en daar zat ie gewoon op de bank. (Wat in het veld stond was een klasse minder.) Doodzonde van zo'n goeie voetballer.
Hij is welkom hoor.
Als ie dezelfde inzet heeft als vorig seizoen zit het wel goed.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:22 schreef Yeahinho het volgende:
Ben bang dat ie alleen maar tegen gaat vallen.
Z'n techniek zal die ook niet verleerd zijn... Hopen dat ie iets minder gaat liggen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als ie dezelfde inzet heeft als vorig seizoen zit het wel goed.
In het AJAX topic.quote:
Als je in een korte tijd van AJAX naar een Belgische 2e klasser gaat, zit het niet goed met je.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij is al een keer geslaagd, dus waarom zou hij floppen...
Laat hem dan maar door de mand vallen en dan kunnen we zelf die conclusie wel trekken, op deze manier blijft er niet veel over natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Die komt te kort denk ik.
quote:
Dit is toch wel bizarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:00 schreef TerroRobbie het volgende:
WTF hij gaat naar Helmond Sport wat is dit zeg.
Dat wel maar voor JL-begrippen een zeer nuttige spelerquote:
Voor elke club uit de Eredvisie prob wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Demouge is nog niet weg en zie het niet zo makkelijk gebeuren eigenlijk.
Op het GBquote:FRED VAN DER HOORN FC DEN BOSCH
BESTE SUPPORTERS NU IS HET 1900 UUR FLAUW HE IK ZIT NOG OP KANTOOR, ZOJUIST EEN MIDDENVELDER AANGETROKKEN WIJ ALS FC,EENTJE DIE GIF IN ZIJN LICHAAM HEEFT EN EEN WINNAARSTYPE IS, pETER UNEKEN WILDE WE GRAAG HOUDEN MAAR HET GING NIET IVM DE ZEER BEPERKTE MIDDELEN DIE WIJ TE BESTEDEN HEBBEN , MET DE AANBIEDING DIE GEDAAN IS KON PETER NIET LEVEN EN DAT MAG IS ALLEEN MAAR JAMMER VOOR ONS EN PETER ,WIJ MOETEN DAN WEER VERDER. jA PETER ZOU NA AFLOOP VAN LOOPBAAN BIJ DE JEUGDAFDELING EEN TEAM KUNNEN GAAN TRAINEN MAAR IS NOG ZOVEEL SPORTMAN/VOETBALLER DAT HIJ KIEST (TERECHT) OM ZO LANG MOGELIJK DOOR TE GAAN. TAV DIE BERICHTGEVINGEN HIER (ZAKKENVULLER ETC) IK LACH ER MAAR OM MAAR ALTIJD DIE NEGATIEVE TENDENS WORDT JE WELEENS MOE VAN .ZOVEEL SLECHTER ALS VVV DEDEN WIJ HET NIET EN ZIJ SPELEN NU DAAR WAAR WIJ NAAR TOE WILLEN ZELFS HET DOELGEMIDDELDE WAS HAAST HETZELFDE. uNEKEN TROUWENS IS EEN OUD COLLEGA ONZE VROUWEN GAAN MET ELKAAR OM EN PETER KOMT ZELFS OP MIJN VERJAARDAG MAAR IK ZIT ER VOOR DE CLUB OM DIE GEZOND TE HOUDEN EN MET DE MIDDELEN DIE IK TER BESCHIKKING HEB EEN ZO GOED MOGELIJK ELFTAL WEG TE ZETTEN MET DE HULP VAN EEN VIERTAL (KENNERS).AFSCHEID UNEKEN ???WIJ WISTEN BIJ DE LAATSTE THUISWEDSTRIJD TOCH NIET DAT WE NIET DOORGINGEN MET ELKAAR DUS JA EEN SPELER MET ZO EEN STAAT VAN DIENST HOORT INDERDAAD ZIJN SUPPORTERS UIT TE ZWAAIEN EN dat ZULLEN WIJ ECHT NIET VERGETEN.GELOOF MIJ NOU WIJ HEBBEN NIET ZO VEEL EUROOTJES OM IETS TE BEWERKSTELLIGEN WAT WE WEL HEBBEN ZIJN ENTHOUSIASTE MENSEN DIE HUN ZIEL EN ZALIGHEID IN ZO EEN CLUBKE STEKEN EN OOK DAT IS BELANGRIJK. KWANTITATIEF ZULLEN WE EROP ACHTERUIT GAAN MAAR ALS ALLES GAAT ZOALS WE/IK HOOP EN EEn BEETJE MEER GELUK DAN STAAT ER EEN TEAM DAT GEZIEN MAG WORDEN ALS WE DAN OOK NOGEENS VAN HET BLESSURESPOOK GEVRIJWAARD BLIJVEN DAN IS PLAY OFF ECHT WEL MOGELIJK. iMMERS DE JEUGD STAAT OOK TE TRAPPELEN EN DE TECHNISCHE STAF ZAL NIET SCHROMEN OM DIE OOK IN HET DIEPE TE GOOIEN. aL DIE NEGATIEVE TENDENS IS NERGENS GOED VOOR. MENSEN MET INTERESSE VOOR de CLUB LEZEN DAT OOK EN BLIJVEN ZO WEG KRITIEK MAG NEE MOET !!!MAAR WEL MET ARGUMENTEN KOMEN WANT SOMS IS HET ECHT BUITEN PROPORTIONEEL NIET ERG VOOR MIJ, MAAR WEL VOOR JULLIE CLUBKE. Ik kan op veel antwoord geven en wil ik best de tijd voor uit trekken want dat verdienen de meeste wel maar het ontbreekt aan tijd.
Tav saneren dat gebeurd inderdaad van hoog tot laag is overigens ook over gecommuniceerd in de media dus slaap gerust ook mensen op kantoor gewoon de terin naar de nering heet dat geloof ik.ook ik den weleens terug en het klopt de ene speler rendeert beter dan de andere maar vergeet niet dat wij allemaal transfervrije jongens halen want wij kunnen niet anders !!! BIJV RKC KAN ZOMAAR EVEN in de winterstop het elftal aanvullen . bij vvv praat men 1 dag na het kampioenschap over een nieuwe tribune . ado kan 6,5 miljoen lenen van gemeente (meen ik ergens gelezen te hebben) en ik kan zo wel doorgaan zoveel voorbeelden te over wij hebben straks een vijftien/zestien contractspelers di8e er zin in hebben aangevuld met talentvolle jeugd. sportieve groeten fred van der hoorn. en o ja mensen allemaal een fijne vakantie toegewenst .ik zou de mail nog veel langer kunnen maken maar geloof mij ik heb nu een gesprek met speler en zijn zaakwaarnemer.
Sorry hoor maar als je technisch directeur bent kun je toch niet serieus zó schrijven. Helemaal fraai dat je halverwege beseft dat Caps Lock nog aanstaat. Ik vind dit een aanfluiting voor een TD en toch geen visitekaartje. Zal wel weer aan mij liggen...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee, tis hem echt.
JP de Jong of Takak komt. Misschien wel allebei.
Wie?quote:FC DEN BOSCH CONTRACTEERT IVO ROSSEN
FC Den Bosch heeft met Ivo Rossen de tweede nieuwe speler voor komend seizoen aangetrokken. Eerder contracteerden de Bosschenaren Stanley Aborah. Ivo Rossen is een 25-jarige middenvelder afkomstig van FC Zwolle. Hij zal in Den Bosch onder voorbehoud van de uitslag van de medische keuring voor twee seizoenen tekenen.
Rossen heeft volgens manager voetbalzaken Fred van der Hoorn een échte winnaarmentaliteit. ,,Hij gaat altijd voorop in de strijd. Gaten dichten en de bal afpakken zijn Ivo’s kwaliteiten. Dat werk springt vaak minder in het oog, maar is daarom niet minder belangrijk voor een team.’’
Bij FC Zwolle speelde Rossen de afgelopen twee seizoenen 42 competitiewedstrijden. Daarvoor kwam hij uit voor Go Ahead Eagles, FC Dordrecht en de jeugd van Estria, PSV en NEC. In totaal heeft hij 82 competitiewedstrijden in de Eerste Divisie achter zijn naam staan.
Dat ze die centen maar bij een speler leggenquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Porto.
We hebben Ivo Rossen nu toch?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat ze die centen maar bij een speler leggen
Ik las het ja, wat dat stukje in dat verslag deed is me overigens een raadselquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Die is zo gek, die duikt gewoon in een zwembad zonder water![]()
toe maar, die krijgen het druk dan, ook tegen TOP, RBC en Zwollequote:Op woensdag 30 mei 2007 14:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Oefenen ook tegen Wigan.
Vrouwen, op Lady na, hebben niets in de Vliert te zoeken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien wel leuk voor de vrouwelijke fans, z'n blonde lokken.
Porto, mwah, ze zijn er toch en die vragen niet zo veel weet ik.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me echt geen haalbare kaart.
is ook al 10 jaar op een rij volgens mijquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah een Israelische club, wat een verrassing
Zeg je dat nu om mij rustig te houden??quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vrouwen, op Lady na, hebben niets in de Vliert te zoeken.
Seizoenkaarten zijn 5 euro duurder geworden.quote:
In de brief staat:quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Hebben ze ook niet echt op een slim moment gedaan. Zal wel weer flink veel gezeik opleveren. Hadden ze beter voor vorig seizoen kunnen doen. Toen was iedereen nog positief.
Voetbalde ze toen ook tegen een club uit Israelquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Financieel gaat het dit seizoen het slechtst sinds jaren.
Maar wel het mooiste oefenprogramma sinds de WOII
kutzooiquote:Willem II geeft Demouge herkansing in Eredivisie
4/6/2007 15:16
Frank Demouge promoveert alsnog naar de Eredivisie. De 24-jarige spits van FC Den Bosch tekent een éénjarig contract bij Willem II, met een optie voor nog eens twee seizoenen.
Demouge begon zijn carrière bij NEC, dat na vier seizoenen geen prijs meer stelde op zijn aanwezigheid. Daarna zakte hij af naar FC Eindhoven en later FC Den Bosch, waar hij dit seizoen twaalf keer scoorde.
'Frank is heel erg blij met deze nieuwe kans', zegt zijn begeleider Kees Ploegsma junior tegen VI.nl. 'Het is toch knap dat hij zich via FC Den Bosch zo heeft teruggeknokt naar het hoogste niveau.'
Demouge had bij de eerste divisionist een vaste afkoopclausule als de club niet zou promoveren. De Brabanders verloren in de play-offs van VVV-Venlo, dat uiteindelijk wél promoveerde naar de Eredivisie.
Nee inderdaadquote:Op maandag 4 juni 2007 17:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Het verwachtingspatroon wordt er in ieder geval niet hoger op...
Laat maar komen???quote:FC Den Bosch hengelt naar Willem II-talenten
FC Den Bosch wil zich voor volgend seizoen versterken met Marouane Bouchti en Ahmed Altin. Beiden talentvolle spelers staan onder contract bij Willem II dat ze een contractverlenging heeft aangeboden maar willen door gebrek aan speeltijd geen nieuwe verbintenis ondertekenen waardoor beide spelers transfervrij zijn.
Marouane Bouchti is een talentvolle 19-jarige aanvaller, die zowel rechts als links uit de voeten kan. Na 6 jaar in de jeugd bij RKC gespeeld te hebben, tekende Bouchti een 1 jarig contract bij Boavista in Portugal, waarna hij naar Willem II verkaste.
Doelman Altin had al eerder aangegeven te willen vertrekken uit Tilburg bij gebrek aan speeltijd. Onlangs zat de tiener nog als reserve doelman op de bank tijdens de thuiswedstrijd tegen Ajax.
Daar issie weer: de altijd positief denkende Yeahinho! Hoe doe je dat toch joh>quote:Op maandag 4 juni 2007 23:48 schreef Yeahinho het volgende:
Met andere woorden, Niki gaat ons ook verlaten...
Ik ben nou eenmaal niet zo'n diehard FC-er als jijquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je geen zaalvoetbalpotje, vrijwilligersavond of ander kutsmoesje hebt.
Je mag blij zijn dat ik je tegenhoud als jij weer tracht het hek over te klimmen of de dienblad hooligan uit gaat hangen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:14 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal niet zo'n diehard FC-er als jij.
Zie overigens wel meer van de thuiswedstrijden omdat ik me niet tot diep in de 2e helft klemzuip in de keet...
Hier kan toch wel een sponsortje voor gevonden worden?quote:Lurling mag Köln transfervrij verlaten
Anthony Lurling mag transfervrij vertrekken bij zijn club 1.FC Köln. De aanvaller speelde afgelopen seizoen op huurbasis bij FC Den Bosch en gaat de komende tijd op zoek naar een Nederlandse werkgever in de Eredivisie. Een langer verblijf bij Eerstedivisionist FC Den Bosch is ook nog een optie voor Lurling, die al liet weten salaris in te willen leveren.
Lurling komt nog wel voor een tientje in de week. Papjong met zijn heimwee.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hier kan toch wel een sponsortje voor gevonden worden?
Als er nou eens vanavond een FC-er die dikke knaken wint met de Postcode loterij in vught.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hier kan toch wel een sponsortje voor gevonden worden?
Waar ben je em tegengekomen dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik weet sinds vanavond in ieder geval zeker dat gekke jan nog leeft
Hij is gewoon op vakantie (in Mexico) hoor.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:17 schreef Yeahinho het volgende:
Van den Berg zal ook wel vertrekken. Anders had ie allang bijgetekend.
Of ben ik nu weer te negatief DD?
Wat heeft Haemhouts jou misdaan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:50 schreef DutchGooner het volgende:
Nou, we hebben iig al 1 speler die ze volgend seizoen een gebroken iets mogen schoppen.
Kom op Emmen, die hebben helemaal geen cent te makken en dan vertrekt daar naar toe, gaat er bij mij niet in.quote:
Z'n contract liep hier gewoon af hoor. En als ie iets anders wil moet ie dat vooral doen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kom op Emmen, die hebben helemaal geen cent te makken en dan vertrekt daar naar toe, gaat er bij mij niet in.
Ja ik snap de keuze ook niet echt (en das een understatement)quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:00 schreef DutchGooner het volgende:
Klopt maar Emmen, een echte vooruitgang
Wie weet speelt Feyenoord over 2 seizoenen wel Jupiler League...quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij zal in ieder geval nooit meer (goed) tegen Feyenoord spelen.
quote:Derksen kan naar FC Den Bosch en Eindhoven
Anthony Lurling mag 1. FC Köln waarschijnlijk transfervrj verlaten. De aanvaller, die afgelopen seizoen werd gehuurd door FC Den Bosch, wilde liever niet terug naar Duitsland en hoopt op een Eredivisieclub. Nu clubs geen transfersom hoeven te betalen, wordt de kans op een overgang naar de Eredivisie waarschijnlijker.
Den Bosch wil Lurling behouden, maar tot een gesprek daarover kwam het nog niet. ‘Na het vertrek van Frank Demouge zijn we nog op zoek naar een aanvaller’, zegt manager voetbalzaken Fred van der Hoorn. ‘Anthony is voor ons altijd een interessante optie, maar hij is natuurlijk geen goedkope jongen.We hebben meer opties, we hebben ook gesproken met onder anderen Dirk Jan Derksen van VVV-Venlo. Maar er zullen eerst nog een aantal gesprekken volgen voordat we een besluit nemen.’ FC Den Bosch heeft concurrentie van provinciegenoot FC Eindhoven, waarmee Derksen ook in gesprek is. Trainer afgelopen seizoen geschort aan doelpunten, Derksen staat altijd garant voor een hoop goals. Hij staat bovenaan op ons verlanglijstje.’
Bron: papieren VI | 6/13/2007 2:09:30 PM
bron? knvb.nl dus.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:08 schreef Fargo het volgende:
Fout competitieschema in omloop
Enkele supporterssites van clubs uit de Jupiler League melden het voorlopige competitie-programma voor het seizoen 2007/'08 op hun site. Deze programma's kloppen niet. Het voorlopige officiële programma van de Jupiler League wordt op 28 juni aan de clubs voorgelegd.
quote:FC DEN BOSCH CONTRACTEERT ARJAN EBBINGE
FC Den Bosch heeft met Arjan Ebbinge de derde nieuwe speler voor komend seizoen aangetrokken. Eerder contracteerden de Bosschenaren Stanley Aborah en Ivo Rossen. Arjan Ebbinge is een 32-jarige centrale verdediger afkomstig van RBC Roosendaal. Hij zal in Den Bosch onder voorbehoud van de uitslag van de medische keuring voor één seizoen tekenen.
De in Veendam geboren Ebbinge speelde de afgelopen twee seizoenen voor RBC Roosendaal. Daarvoor kwam hij uit voor NEC, Helmond Sport, SC Heerenveen, BV Veendam en FC Groningen. In totaal heeft Ebbinge 245 competitiewedstrijden in de Eredivisie en Eerste Divisie gespeeld.
Manager voetbalzaken Fred van der Hoorn: ,,Arjan is een centrale verdediger, die met zijn routine de gewenste versterking voor onze achterhoede is. Hij heeft veel zin om bij zijn nieuwe werkgever aan de slag te gaan. En ik ben samen met de gehele technische staf zeer verheugd dat Arjan bij ons komt voetballen.’’
quote:Thiebaut kan naar Den Bosch en MVV
Gunther Thiebaut had afgelopen seizoen een groot aandeel in de promotie van FC Dender, maar of hij ook met die club in eerste zal spelen, is onzeker. Thiebaut heeft verschillende voorstellen op zak. De spits werd vorig seizoen uitgeleend door Zulte Waregem, maar daar mag hij
definitief weg. "Bij Dender blijven is een optie, maar ik heb ook een concreet voorstel van MVV en Den Bosch", zegt Thiebaut vanuit Cyprus aan Teletekst. "Ik kan voor drie jaar tekenen bij MVV. Ook Rot Weis Essen uit Duitsland toonde interesse, maar dat heb ik zelf afgewimpeld. Met Dender ga ik nog praten."
"IK TEKEN NERGENS VOOR WOENSDAG"
MVV en Den Bosch komen uit in de Nederlandse tweede klasse. "Den Bosch miste net de promotie en wil volgend seizoen stijgen. En bij MVV willen ze graag iets moois opbouwen", weet Thiebaut. "MVV heeft al Jo Vermast weggehaald bij KV Kortrijk. Ik ken Jo, en ook Daniel
Gomez speelt er. Gomez (ex-Virton, red) was nog samen met mij topschutter in de tweede klasse. Het zou tof zijn om daar samen iets neer te zetten", klinkt het. "Maar ook Dender kan nog. Een en ander zal afhangen van de samenwerking met Murcia, denk ik. Ik teken nergens voor
woensdag, want ik ben nog met vakantie!
Bron: Belgische teletekst 517 | 6/14/2007 6:33:34 PM
quote:Op zondag 17 juni 2007 10:13 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Pattinama boezemt ook wel angst in![]()
De goeie ouwe tijd:
Wimke
Lange Jan
Oranje
Witte Socrates
quote:Oud-international Kees Krijgh overleden
17/6/2007 17:54
Kees Krijgh is vrijdag op 85-jarige leeftijd overleden. De Kleine Kees Krijgh,
zoals zijn bijnaam luidde, speelde drie keer voor het Nederlands elftal.
De geboren Bosschenaar speelde vijftien jaar voor BVV. Met de club uit zijn woonplaats veroverde de stopperspil (soort verdedigende middenvelder) in 1948 de nationale titel, het enige landskampioenschap in de clubhistorie.
Tijdens de Olympische Spelen van 1948 debuteerde Krijgh in Oranje. Het was een geslaagd eerste optreden, want Nederland won met 3-1 van Ierland. Zijn tweede overige interlands eindigden in een nederlaag.
Kees Krijgh is een oom van Cees Krijgh, de PSV'er die in 1975 tweemaal in actie kwam voor het Nederlands elftal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |