Hij heeft wel een beetje gelijk hoor.Ben een echte teletekst suporter.Maar volg wel alles van de FC.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zou graag Willem II / RKC Waalwijk (doorhalen wat niet van toepassing is) ruilen tegen Fc Den Bosch als dit mogelijk is.![]()
mwah...quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:12 schreef Tomatenboer het volgende:
en een redelijk 'rijke' historie, ja ik heb een special op Omroep Brabant gezien![]()
Niet rijk in de zin van veel prijzen bedoel ik, maar gewoon dat er altijd wat gebeurd bij Den Bosch, en Den Bosch kon altijd wel voor een verrassing zorgen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
mwah...
Verder ben ik het wel met je eens trouwens
Dat snap ik maar dan nog.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niet rijk in de zin van veel prijzen bedoel ik, maar gewoon dat er altijd wat gebeurd bij Den Bosch, en Den Bosch kon altijd wel voor een verrassing zorgen.
Vergeet jij voor het gemak even het landskampioenschap wat Den Bosch ooit in eeen ver en duister verleden heeft behaald? weliswaar onder de naam BVV, maar dat maakt ze er niet minder Bosch door.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat snap ik maar dan nog.
In de jaren 80 is er een periode geweest dat we een woordje mee mochten praten maar daarvoor en erna is het nooit veel meer geweest, het is iig nooit rustig idd.
Zoals je zelf aangeeft was het idd BVVquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vergeet jij voor het gemak even het landskampioenschap wat Den Bosch ooit in eeen ver en duister verleden heeft behaald? weliswaar onder de naam BVV, maar dat maakt ze er niet minder Bosch door.Beslissingswedstrijd was geloof ik tegen Ajax en werd als ik me niet vergis met 5-2 of 5-3 gewonnen. Wedstrijd werd gespeeld op een plek die je nu het best kunt omschrijven als de Vughtse Hei.
Mijn opa was erbij bij die wedstrijd, en hij vertelde me ooit dat supporters uit Amsterdam toen al van die kapsoneslijers waren, en hij die dag menig keer heeft gehoord dat ze "die boeren wel eens even voetballen kwamen leren". Nou, dat hebben we gezien.
![]()
Deed de mijne ook, zal wel nostalgie zijn denk ik. Zo blijf ik bijvoorbeeld allles hardnekkig in guldens omrekenen, dat gaat gewoon automatisch.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:32 schreef tong80 het volgende:
Mijn opa bleef tot aan zijn dood in 1979 FC den Bosch BVV noemen. Is dat herkenbaar ?
ADO heet voor de oudjes gewoon weer ADOquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:15 schreef Yeahinho het volgende:
Das toch overal zo.
ADO heet daar nog altijd FC Den Haag
Ik heb het niet over de supporters in het bejaardenhuis, maar van jouw generatiequote:Op zondag 22 april 2007 00:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
ADO heet voor de oudjes gewoon weer ADO
quote:Op maandag 23 april 2007 12:42 schreef 456 het volgende:
021. 0046 456
Jeetje... toch nog 46 posts...
Heeft iemand een overzichtelijk schema van de PO's als FCDB 2e blijft?
Volendam hoor, JL1 staat in dit geval voor de eerste geplaatste via de ranglijst en dat zijn wij in dit geval ofwel de nummer 2 van de JL.quote:Op maandag 23 april 2007 13:04 schreef Yeahinho het volgende:
Of http://www.tien.tv/web/show/id=1033291/langid=43, met dank aan TR.
Als het allemaal zo blijft, spelen we dus tegen VVV en RKC.... kan beter.
Heb hem zaterdag nog zien fietsen....quote:Op maandag 23 april 2007 21:57 schreef DutchGooner het volgende:
Gekker Jan dood of is het gewoon een "grapje"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |