Dat ze die centen maar bij een speler leggenquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Porto.
We hebben Ivo Rossen nu toch?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat ze die centen maar bij een speler leggen
Ik las het ja, wat dat stukje in dat verslag deed is me overigens een raadselquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Die is zo gek, die duikt gewoon in een zwembad zonder water![]()
toe maar, die krijgen het druk dan, ook tegen TOP, RBC en Zwollequote:Op woensdag 30 mei 2007 14:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Oefenen ook tegen Wigan.
Vrouwen, op Lady na, hebben niets in de Vliert te zoeken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien wel leuk voor de vrouwelijke fans, z'n blonde lokken.
Porto, mwah, ze zijn er toch en die vragen niet zo veel weet ik.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me echt geen haalbare kaart.
is ook al 10 jaar op een rij volgens mijquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Ah een Israelische club, wat een verrassing
Zeg je dat nu om mij rustig te houden??quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vrouwen, op Lady na, hebben niets in de Vliert te zoeken.
Seizoenkaarten zijn 5 euro duurder geworden.quote:
In de brief staat:quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Hebben ze ook niet echt op een slim moment gedaan. Zal wel weer flink veel gezeik opleveren. Hadden ze beter voor vorig seizoen kunnen doen. Toen was iedereen nog positief.
Voetbalde ze toen ook tegen een club uit Israelquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Financieel gaat het dit seizoen het slechtst sinds jaren.
Maar wel het mooiste oefenprogramma sinds de WOII
kutzooiquote:Willem II geeft Demouge herkansing in Eredivisie
4/6/2007 15:16
Frank Demouge promoveert alsnog naar de Eredivisie. De 24-jarige spits van FC Den Bosch tekent een éénjarig contract bij Willem II, met een optie voor nog eens twee seizoenen.
Demouge begon zijn carrière bij NEC, dat na vier seizoenen geen prijs meer stelde op zijn aanwezigheid. Daarna zakte hij af naar FC Eindhoven en later FC Den Bosch, waar hij dit seizoen twaalf keer scoorde.
'Frank is heel erg blij met deze nieuwe kans', zegt zijn begeleider Kees Ploegsma junior tegen VI.nl. 'Het is toch knap dat hij zich via FC Den Bosch zo heeft teruggeknokt naar het hoogste niveau.'
Demouge had bij de eerste divisionist een vaste afkoopclausule als de club niet zou promoveren. De Brabanders verloren in de play-offs van VVV-Venlo, dat uiteindelijk wél promoveerde naar de Eredivisie.
Nee inderdaadquote:Op maandag 4 juni 2007 17:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Het verwachtingspatroon wordt er in ieder geval niet hoger op...
Laat maar komen???quote:FC Den Bosch hengelt naar Willem II-talenten
FC Den Bosch wil zich voor volgend seizoen versterken met Marouane Bouchti en Ahmed Altin. Beiden talentvolle spelers staan onder contract bij Willem II dat ze een contractverlenging heeft aangeboden maar willen door gebrek aan speeltijd geen nieuwe verbintenis ondertekenen waardoor beide spelers transfervrij zijn.
Marouane Bouchti is een talentvolle 19-jarige aanvaller, die zowel rechts als links uit de voeten kan. Na 6 jaar in de jeugd bij RKC gespeeld te hebben, tekende Bouchti een 1 jarig contract bij Boavista in Portugal, waarna hij naar Willem II verkaste.
Doelman Altin had al eerder aangegeven te willen vertrekken uit Tilburg bij gebrek aan speeltijd. Onlangs zat de tiener nog als reserve doelman op de bank tijdens de thuiswedstrijd tegen Ajax.
Daar issie weer: de altijd positief denkende Yeahinho! Hoe doe je dat toch joh>quote:Op maandag 4 juni 2007 23:48 schreef Yeahinho het volgende:
Met andere woorden, Niki gaat ons ook verlaten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |