Nee omdat je, als je hier post, altijd negatief over FC bent.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat ik Lurling niet mag en ik dat zeg walg je gelijk van me![]()
Goede argumentatie.
Eens Bosschenaar, altijd Bosschenaar. 'Oud-Bosschenaar' bestaat niet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
En ik bepaal zelf wel of ik het uit mijn sig haal of niet![]()
Ik ben hier toch niet negatief over FC. Ik ben alleen negatief over Lurling.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:23 schreef fanneke het volgende:
[..]
Nee omdat je, als je hier post, altijd negatief over FC bent.
[..]
Eens Bosschenaar, altijd Bosschenaar. 'Oud-Bosschenaar' bestaat niet.
Maar ja, blijf maar lekker in dat grote Amsterdam, waar ze je waarschijnlijk gewoon als Brabants boertje zullen zien.
![]()
Ik heb het niet alleen over je laatste post.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben hier toch niet negatief over FC. Ik ben alleen negatief over Lurling.![]()
Er staat toch altijdquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:27 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over je laatste post.
Lezen!!!!
Dat lijkt me voor hem ook maar beter.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:27 schreef DutchGooner het volgende:
Lijkt me overigens beter als van Dongen de komende 10 jaar geen wedstrijden meer van ons zou fluiten.
Wat er ook omheen gebeurt...die actie waarbij Lurling de bal van de grond wil pakken gaat hij toch echt belachelijk door op (het been van) die VVV-speler. Pure frustratie. Ook dat gedrag achteraf, wat een debiel.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:14 schreef DutchGooner het volgende:
Bos trouwens voor 1 wedstrijd geschorst en Lurling heeft terecht een voorstel van 4 wedstrijden afgewezen.
Als de aanklager de beelden zou bekijken moet ie toch wel tot de conclusie komen dat vrijspraak het enige juist zou zijn?
Maar goed, zaterdag Luinge...
Ongelooflijk, als de FC met 2 scheidsrechters absoluut niet door 1 deur kan zijn het wel van Dongen en Luinge en wie krijgen we in de PO?
VVV, alvast gefeliciteerd.
Belachelijk, is ie toch geschorst. Weliswaar 1 wedstrijd minder, maar toch.quote:KNVB schrapt rood maar straft Lurling toch
11/5/2007
Anthony Lurling moet de eerstvolgende twee duels van FC Den Bosch toekijken. De aanvaller is geschorst vanwege zijn gedrag tijdens de eerste ontmoeting met VVV-Venlo in de play-offs om promotie/degradatie.
De tuchtcommissie van de KNVB besloot Lurling twee wedstrijden te schorsen. De aanklager had eerder nog een uitsluiting voor vier duels (waarvan één voorwaardelijk) geëist omdat Lurling rood had gekregen voor het trappen naar Edwin Linssen én omdat hij scheidsrechter Peter van Dongen een duw had gegeven.
De tuchtcommissie schrapte de rode prent van Lurling, omdat televisiebeelden geen duidelijkheid geven over de opzet van zijn trap. Maar de Bosschenaar werd wel gestraft voor het duwen van Van Dongen.
'Balen dat ik nog twee wedstrijden niet mag meedoen. Maar het doet me goed om te horen dat die rode kaart onterecht was', reageerde Lurling via het Brabants Dagblad. 'Ik moest de beelden terugkijken om dat te weten te komen. Ik deed het in alle opwinding.'
Wil Lurling dit seizoen nog in actie komen, dan zal FC Den Bosch moeten afrekenen met VVV. Voor eigen publiek verloren de Brabanders woensdag met 2-1 het eerste treffen, waardoor ze komende zaterdag in Venlo moeten winnen om een derde en tevens beslissende wedstrijd af te dwingen.
Kijk dan nog eens goed naar de beelden en je zult zien dat hij zijn been op de bal zet. En niet op het been van die vvv-er, alhoewel die wel deed alsof ie geraakt werd. Zoals die vvv-ers de hele wedstrijd lagen te rollen als ze zogenaamd geraakt werden. Venlo ligt niet voor niets zowat in Duitsland, stelletje matennaaiers.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:57 schreef Fargo het volgende:
[..]
Wat er ook omheen gebeurt...die actie waarbij Lurling de bal van de grond wil pakken gaat hij toch echt belachelijk door op (het been van) die VVV-speler. Pure frustratie. Ook dat gedrag achteraf, wat een debiel.
Het was als geintje bedoelt, omdat ik dacht dat je moest werken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ja en?
Soms ken je de feiten niet, gebeurd je wel vaker overigens.
Hij zet zijn been toch echt náást de bal. Dat 'ie daarmee een Venloos been meeneemt zou me niet verbazen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:37 schreef fanneke het volgende:
[..]
Kijk dan nog eens goed naar de beelden en je zult zien dat hij zijn been op de bal zet. En niet op het been van die vvv-er, alhoewel die wel deed alsof ie geraakt werd. Zoals die vvv-ers de hele wedstrijd lagen te rollen als ze zogenaamd geraakt werden. Venlo ligt niet voor niets zowat in Duitsland, stelletje matennaaiers.
De KNVB heeft inmiddels anders beslist.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:05 schreef Fargo het volgende:
[..]
Hij zet zijn been toch echt náást de bal.
Ah, dus de KNVB heeft altijd gelijk? Goed om te weten...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:12 schreef fanneke het volgende:
[..]
De KNVB heeft inmiddels anders beslist.
Zit je er toch naast.
Niet altijd, maar in dit geval wel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:46 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ah, dus de KNVB heeft altijd gelijk? Goed om te weten...
Had je dus toch gelijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:24 schreef fanneke het volgende:
1-0 gewonnen! We hebben 'n 3e wedstrijd.
A.s. donderdag, weer in venlo.
Nee, want dan sta je dus later met 9 man en dat is helemaal de goden verzoeken. Die rode kaart is gewoon traditie.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:15 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een wedstrijd zeg, een echte billenknijper
We krijgen trouwens wel voor de 3e keer in 4 wedstrijden tegen VVV dit seizoen onterecht rood, kunnen we niet gelijk met 10 man beginnen voortaan tegen VVV?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, want dan sta je dus later met 9 man en dat is helemaal de goden verzoeken. Die rode kaart is gewoon traditie.![]()
Die 1e gele kaart voor Rimkus kregen we niet te zien bij De Wedstrijden. Die 2e gele kaart wel en die was terecht.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:15 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een wedstrijd zeg, een echte billenknijper
We krijgen trouwens wel voor de 3e keer in 4 wedstrijden tegen VVV dit seizoen onterecht rood, kunnen we niet gelijk met 10 man beginnen voortaan tegen VVV?
Ik heb hem ook al binnen. Hoorde dat het al uitverkocht was...quote:Op maandag 14 mei 2007 15:10 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi, al had 's middags of 's avonds me niet uitgemaakt.
Kaartje in de pocket, het was goed druk bij de tickutbox om 13 uur.
Ja inderdaad.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:46 schreef Yeahinho het volgende:
Uitverkocht? Nu al??
Ben ik effe blij dat ik deze keer niet tot de laatste verkoopdag heb gewacht.
Wel genaaid als er nu "echten" achter het net vissen door al die neppers die ineens meegaan....
Van mij mag het wel in Den Bosch gespeeld worden hoor....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 03:21 schreef DutchGooner het volgende:
Ik heb wsl mijn kaartje over helaas dus als er iemand interesse heeft....
Wat anders, effe wat inside information.
De burgermeester van Venlo wil er een buscombi van maken als de wedstrijden op half 3 blijft staan ivm een of andere moffendag in Venlo, hier gaat de FC terecht niet mee akkoord.
Hij wil hem naar de avond verzetten maar daar gaat de KNVB niet mee akkoord maar in dit geval zou ie wel een autocombi toestaan.
Hij dreigt hem dus te verbieden waardoor de wedstrijd in Den Bosch gespeeld zou worden.
Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.
Er viel weinig stop te zetten, het was binnen no time uitverkochtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:43 schreef Yeahinho het volgende:
Denk niet dat ze dat nog op zo'n korte termijn kunnen regelen allemaal.
Als ze zoiets van plan waren geweest, dan hadden ze de kaartverkoop wel eerder stopgezet lijkt me.
quote:Rimkus loopt twee duels schorsing op
Dinsdag 15 mei 2007 - ZEIST
FC Den Bosch-verdediger Lorenzo Rimkus is voor drie wedstrijden geschorst, waarvan één voorwaardelijk. Hij kreeg zaterdag in het uitduel met VVV twee gele kaarten (en dus rood). Dat leverde hem automatisch een wedstrijd schorsing op.
Vervolgens gooide Rimkus de bal tegen scheidsrechter Luinge aan, die dat incident rapporteerde. Dat leverde Rimkus nog eens één duel schorsing plus één voorwaardelijk op.
Wel lekker spannend allemaal. Hier ook nog (ben RBC-fan).quote:
Diens contract zou niet verlengd worden als ze promoveren. Misschien toch niet zo'n slimme zet om dat al van te voren bekend te maken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:27 schreef ScottTracy het volgende:
Afgelopen jongensnog een grote kans voor v/d Biezen in de laatste seconde, die hoeft alleen maar wat kracht te zetten met z'n hoofd, dan zit 'ie er gewoon in. Slechte wedstrijd overigens idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |