Yup, rond een uurtje of 4 op de Dijk, na de wedstrijd op stap en een hotelletje en misschien in de PO weer tegen Volendamquote:
Leugenaar.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:58 schreef Yeahinho het volgende:
We waren er ondanks de files om een uur of 4 al, heel Volendam leek wel blauw-wit.
Ja, en daar hebben we nog wat goed te maken. In de competitie 2 keer van verloren.quote:
Klopt, voetballend één van de betere. Maar ja, die kansen benutten hè.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:19 schreef tong80 het volgende:
Wat ik na die thuiswedstrijd hoorde was dat er toen erg goed gevoetbald werd.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Leugenaar.
Ik was er pas om kwart voor 6 en jij kwam na mij...
Briljante stapavond trouwens
Dus toch nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:18 schreef Yeahinho het volgende:
Pfff, weer zo'n schurftcombi...
Daar is nog geen beslissing over genomen. Dat wordt over de play-offs heen getild.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:33 schreef methodmich het volgende:
Weten jullie of Richal Leitoe inderdaad moet vertrekken bij FC Den Bosch? Hoorde dat diverse hoofdklassers hem willen hebben, schijnt nogal gewild te zijn. Maar die jongen heeft niet zo'n topmentaliteit toch?
En ik ben er niet bijquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:49 schreef fanneke het volgende:
Vanavond beginnen eindelijk de Play-Offs. Iets waar we al een half jaar naar uitkijken. (we waren nu eenmaal snel kansloos voor het kampioenschap).
VVV moet te doen zijn, alhoewel we in de competitie 2 keer van ze verloren. Maar in de thuiswedstrijd waren we veel sterker, maar wisten we uit 10 kansen niet te scoren.
Ik welquote:
Ja,ja. Laat je club maar lekker in de steek.quote:
Had ik dat toch goed gehoordquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:44 schreef fanneke het volgende:
Leuk van de stadionomroeper na de wedstrijd.
Hij zei zoiets van:
"Zaterdag in Venlo hebben we weer alle kans als het weer 11 tegen 11 is en iedereen het zonder hulp moet zien te winnen."
![]()
Waarom? Zaterdag winnen en we hebben een 3e wedstrijd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:55 schreef Hathor het volgende:
Daar zou die wel eens een boete voor kunnen krijgen dan.![]()
Anyway.... dat was het seizoen dan weer.![]()
In 1979 schreef ik een geplaatste ingezonden brief over een scheidsrechter die Den Bosch Naaide. Nu julliequote:Op woensdag 9 mei 2007 22:44 schreef fanneke het volgende:
Leuk van de stadionomroeper na de wedstrijd.
Hij zei zoiets van:
"Zaterdag in Venlo hebben we weer alle kans als het weer 11 tegen 11 is en iedereen het zonder hulp moet zien te winnen."
![]()
Dan kunnen we elke keer als Van Dongen ons fluit wel een brief schrijven. Is niet de eerste keer dit seizoen, tegen AGOVV eindigden we zelfs met 9 man.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
In 1979 schreef ik een geplaatste ingezonden brief over een scheidsrechter die Den Bosch Naaide. Nu jullie
Hij wil zelfs zijn eigen ploeggenoten naaienquote:Lurling: 'Van Dongen wilde mij rood geven'
10/5/2007 13:12
Anthony Lurling vermoedt boze opzet bij scheidsrechter Peter van Dongen. De arbiter stuurde de aanvaller van FC Den Bosch woensdag van het veld tijdens het play-off-duel met VVV-Venlo.
Lurling moest in de 38ste minuut van het veld nadat Van Dongen hem de rode kaart had voorgehouden. De Bosschenaar kreeg die straf omdat hij Edwin Linssen zou hebben geschopt in een poging snel een vrije trap te nemen. Zelf beweert hij de Limburger niet te hebben geraakt.
Volgens Lurling had Van Dongen al voor deze actie besloten hem van het veld te sturen. Hij verwijst naar een incident eerder in de wedstrijd, toen hij met ploeggenoot Lorenzo Rimkus een overtreding maakte op Ahmed Ammi. Lurling kreeg daarvoor een gele kaart.
'Toen hij mij geel gaf en ik hem vertelde dat die kaart voor Rimkus had moeten zijn, voegde Van Dongen mij toe dat ik het einde van de wedstrijd niet zou halen. Nou, hier greep hij zijn kans', gaf Lurling zijn versie van de waarheid in het Brabants Dagblad.
Overigens raakte Lurling na zijn rode kaart buiten zinnen. Hij gaf eerst Van Dongen een duw en wilde vervolgens de op de grond liggende Linssen te lijf gaan. Enkele ploeggenoten voorkwamen dat. FC Den Bosch verloor uiteindelijk met 2-1.
quote:Lurling weigert 'hoge' straf na rode kaart
10/5/2007 15:31
Anthony Lurling weigert akkoord te gaan met een schorsing van vier duels, waarvan een voorwaardelijk. De aanvaller van FC Den Bosch wacht een straf vanwege de rode kaart die hij kreeg in het duel met VVV-Venlo.
Scheidsrechter Peter van Dongen gaf Lurling rood omdat de Bosschenaar na een fluitsignaal Edward Linssen zou hebben geschopt. De speler ontkent zijn tegenstander te hebben geraakt.
Volgens KNVB-woordvoerder Frank Huizinga is de straf hoog, omdat Lurling de scheidsrechter een duw gaf nadat hij rood had gekregen. Donderdagavond zal de tuchtcommissie van de voetbalbond de zaak behandelen. Vrijdagochtend volgt de uitspraak.
FC Den Bosch-coach Theo Bos ging wél akkoord met zijn straf. Tijdens het opstootje dat was ontstaan na de rode kaart van Lurling betrad de trainer het veld. Omdat hij daarbij ook nog Van Dongen beledigde, stuurde de scheidsrechter hem naar de tribune. Bos kreeg een schorsing voor één duel opgelegd.
Haal dat 'Oud-Bosschenaar' uit je sig.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij wil zelfs zijn eigen ploeggenoten naaien![]()
[..]
Omdat ik Lurling niet mag en ik dat zeg walg je gelijk van mequote:Op donderdag 10 mei 2007 17:44 schreef fanneke het volgende:
[..]
Haal dat 'Oud-Bosschenaar' uit je sig.
Ik walg van je.![]()
Ja en?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:17 schreef Yeahinho het volgende:
Valt me tegen DG. Ik laat er zelfs een zaalwedstrijd voor schieten (voor het eerst in een jaar of 6).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |