abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juni 2007 @ 12:25:49 #276
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_50406016
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:47 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Wat heeft Haemhouts jou misdaan?
Kom op Emmen, die hebben helemaal geen cent te makken en dan vertrekt daar naar toe, gaat er bij mij niet in.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_50407007
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:25 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Kom op Emmen, die hebben helemaal geen cent te makken en dan vertrekt daar naar toe, gaat er bij mij niet in.
Z'n contract liep hier gewoon af hoor. En als ie iets anders wil moet ie dat vooral doen.

Tis geen Bosschenaar, dus kan me voorstellen dat ie hier niet z'n hele carrière wil blijven spelen.
  woensdag 13 juni 2007 @ 13:00:20 #278
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_50407118
Klopt maar Emmen, een echte vooruitgang
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_50407191
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:00 schreef DutchGooner het volgende:
Klopt maar Emmen, een echte vooruitgang
Ja ik snap de keuze ook niet echt (en das een understatement) .

Maar goed, ik wens hem het beste, behalve in de 2 wedstrijden tegen ons.
pi_50407683
Hij zal in ieder geval nooit meer (goed) tegen Feyenoord spelen.
pi_50409563
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij zal in ieder geval nooit meer (goed) tegen Feyenoord spelen.
Wie weet speelt Feyenoord over 2 seizoenen wel Jupiler League...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_50409923
quote:
Derksen kan naar FC Den Bosch en Eindhoven

Anthony Lurling mag 1. FC Köln waarschijnlijk transfervrj verlaten. De aanvaller, die afgelopen seizoen werd gehuurd door FC Den Bosch, wilde liever niet terug naar Duitsland en hoopt op een Eredivisieclub. Nu clubs geen transfersom hoeven te betalen, wordt de kans op een overgang naar de Eredivisie waar­schijnlijker.

Den Bosch wil Lurling behouden, maar tot een gesprek daarover kwam het nog niet. ‘Na het vertrek van Frank Demouge zijn we nog op zoek naar een aanvaller’, zegt manager voetbalzaken Fred van der Hoorn. ‘Anthony is voor ons altijd een interessante optie, maar hij is natuurlijk geen goedkope jongen.We hebben meer opties, we hebben ook gesproken met onder anderen Dirk Jan Derksen van VVV-Venlo. Maar er zullen eerst nog een aantal gesprekken volgen voordat we een besluit nemen.’ FC Den Bosch heeft concurrentie van provinciegenoot FC Eindhoven, waarmee Derksen ook in gesprek is. Trainer afgelopen seizoen geschort aan doelpunten, Derksen staat altijd garant voor een hoop goals. Hij staat bovenaan op ons verlanglijstje.’

Bron: papieren VI | 6/13/2007 2:09:30 PM
pi_50411900
Fout competitieschema in omloop

Enkele supporterssites van clubs uit de Jupiler League melden het voorlopige competitie-programma voor het seizoen 2007/'08 op hun site. Deze programma's kloppen niet. Het voorlopige officiële programma van de Jupiler League wordt op 28 juni aan de clubs voorgelegd.

pi_50413122
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 15:08 schreef Fargo het volgende:
Fout competitieschema in omloop

Enkele supporterssites van clubs uit de Jupiler League melden het voorlopige competitie-programma voor het seizoen 2007/'08 op hun site. Deze programma's kloppen niet. Het voorlopige officiële programma van de Jupiler League wordt op 28 juni aan de clubs voorgelegd.

bron? knvb.nl dus.
pi_50413477
Derksen zou een prima aankoop zijn. Altijd goed voor een doelpuntje of 15.

Over dat programma kan ik me niet druk maken. Ik zie wel tegen wie we beginnen.
Wel handig om dat in omloop te brengen trouwens . Je verzint een programma, gooit het op je eigen fansiteje, en 24 uur later denkt iedereen dat dat het officiële competitieprogramma is .
pi_50414670
De keuze tussen Eindhoven en Den Bosch lijkt me vrij makkelijk....

Alhoewel.... dat dacht ik ook met Helmond / Emmen en Den Bosch
pi_50459085
quote:
FC DEN BOSCH CONTRACTEERT ARJAN EBBINGE
FC Den Bosch heeft met Arjan Ebbinge de derde nieuwe speler voor komend seizoen aangetrokken. Eerder contracteerden de Bosschenaren Stanley Aborah en Ivo Rossen. Arjan Ebbinge is een 32-jarige centrale verdediger afkomstig van RBC Roosendaal. Hij zal in Den Bosch onder voorbehoud van de uitslag van de medische keuring voor één seizoen tekenen.

De in Veendam geboren Ebbinge speelde de afgelopen twee seizoenen voor RBC Roosendaal. Daarvoor kwam hij uit voor NEC, Helmond Sport, SC Heerenveen, BV Veendam en FC Groningen. In totaal heeft Ebbinge 245 competitiewedstrijden in de Eredivisie en Eerste Divisie gespeeld.

Manager voetbalzaken Fred van der Hoorn: ,,Arjan is een centrale verdediger, die met zijn routine de gewenste versterking voor onze achterhoede is. Hij heeft veel zin om bij zijn nieuwe werkgever aan de slag te gaan. En ik ben samen met de gehele technische staf zeer verheugd dat Arjan bij ons komt voetballen.’’
pi_50459253
quote:
Thiebaut kan naar Den Bosch en MVV

Gunther Thiebaut had afgelopen seizoen een groot aandeel in de promotie van FC Dender, maar of hij ook met die club in eerste zal spelen, is onzeker. Thiebaut heeft verschillende voorstellen op zak. De spits werd vorig seizoen uitgeleend door Zulte Waregem, maar daar mag hij
definitief weg. "Bij Dender blijven is een optie, maar ik heb ook een concreet voorstel van MVV en Den Bosch", zegt Thiebaut vanuit Cyprus aan Teletekst. "Ik kan voor drie jaar tekenen bij MVV. Ook Rot Weis Essen uit Duitsland toonde interesse, maar dat heb ik zelf afgewimpeld. Met Dender ga ik nog praten."

"IK TEKEN NERGENS VOOR WOENSDAG"

MVV en Den Bosch komen uit in de Nederlandse tweede klasse. "Den Bosch miste net de promotie en wil volgend seizoen stijgen. En bij MVV willen ze graag iets moois opbouwen", weet Thiebaut. "MVV heeft al Jo Vermast weggehaald bij KV Kortrijk. Ik ken Jo, en ook Daniel
Gomez speelt er. Gomez (ex-Virton, red) was nog samen met mij topschutter in de tweede klasse. Het zou tof zijn om daar samen iets neer te zetten", klinkt het. "Maar ook Dender kan nog. Een en ander zal afhangen van de samenwerking met Murcia, denk ik. Ik teken nergens voor
woensdag, want ik ben nog met vakantie!

Bron: Belgische teletekst 517 | 6/14/2007 6:33:34 PM
  vrijdag 15 juni 2007 @ 00:07:37 #289
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_50471669
Mochten jullie nog een verdediger nodig hebben , gewoon Theo Bos weer aanmelden bij de KNVB , hij kan namelijk nog een aardig balletje raken , ook al is het op een klein veld maar toch
pi_50471857
Ja, vd Hoorn en Bos in hun goede dagen samen achterin. Dat zou wel een verdediging zijn die angst zou boezemen.
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 juni 2007 @ 00:41:55 #291
7889 tong80
Spleenheup
pi_50472533
Dan van der Horst weer in de spits

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_50538900
Pattinama boezemt ook wel angst in

De goeie ouwe tijd:

Wimke

Lange Jan

Oranje

Witte Socrates
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  Trouwste user 2022 zondag 17 juni 2007 @ 18:28:07 #294
7889 tong80
Spleenheup
pi_50551060
quote:
Op zondag 17 juni 2007 10:13 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Pattinama boezemt ook wel angst in

De goeie ouwe tijd:

Wimke

Lange Jan

Oranje

Witte Socrates

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_50553928
quote:
Oud-international Kees Krijgh overleden

17/6/2007 17:54

Kees Krijgh is vrijdag op 85-jarige leeftijd overleden. De Kleine Kees Krijgh,
zoals zijn bijnaam luidde, speelde drie keer voor het Nederlands elftal.

De geboren Bosschenaar speelde vijftien jaar voor BVV. Met de club uit zijn woonplaats veroverde de stopperspil (soort verdedigende middenvelder) in 1948 de nationale titel, het enige landskampioenschap in de clubhistorie.

Tijdens de Olympische Spelen van 1948 debuteerde Krijgh in Oranje. Het was een geslaagd eerste optreden, want Nederland won met 3-1 van Ierland. Zijn tweede overige interlands eindigden in een nederlaag.

Kees Krijgh is een oom van Cees Krijgh, de PSV'er die in 1975 tweemaal in actie kwam voor het Nederlands elftal.
  Trouwste user 2022 zondag 17 juni 2007 @ 20:25:37 #296
7889 tong80
Spleenheup
pi_50554537
Deze Kees Krijgh ken ik niet zo goed. Dacht eerst dat het over zijn neef ging.

Toch RIP

pi_50554757
Oud nieuws. En ik ken de beste man totaal niet.

Oja, nog bedankt voor het landskampioenschap .
pi_50554800
R.I.P. Keesje.

Respectabele leeftijd bereikt en mooie dingen gedaan in zn leven.
pi_50559016
Dit jaar kampioenen!
pi_50560792
Effe dichtgooien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')