quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:56 schreef Yeahinho het volgende:
We zullen samen winnen en verliezen, maar ik zal nooit veur een ander clubke kiezen!
Sluit me volledig bij je aan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:56 schreef Yeahinho het volgende:
We zullen samen winnen en verliezen, maar ik zal nooit veur een ander clubke kiezen!
[afbeelding]
JALALALAAAAAAA.....quote:Aborah voor 2 jaar naar FCDB
Den Bosch - Stanley Aborah speelt de komende twee seizoenen voor FC Den Bosch.
De middenvelder (20) heeft de jeugdopleiding van Ajax doorlopen en speelde eerder al op huurbasis voor FC Den Bosch.
De Ghanees met een Belgische nationaliteit komt over van het Belgische FC Dender EH, waar hij het afgelopen seizoen speelde. Aborah moet nog wel een medische keuring doorstaan.
Was laatst bij een wedstrijd van Dender en daar zat ie gewoon op de bank. (Wat in het veld stond was een klasse minder.) Doodzonde van zo'n goeie voetballer.quote:
Hij is inderdaad welkom.quote:
Als ik de verhalen zo hoor van spelers die evt vertrekken en het te besteden budget vrees ik niet veel helaas.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:46 schreef LadyFCDB het volgende:
Ben benieuwd wat het nieuwe seizoen gaat brengen.
Nee ik ook niet. Maar we moeten positief blijven toch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als ik de verhalen zo hoor van spelers die evt vertrekken en het te besteden budget vrees ik niet veel helaas.
Een Bosschenaar en positief blijvenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:51 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar we moeten positief blijven toch?
Rara combinatie hequote:Op woensdag 23 mei 2007 21:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Een Bosschenaar en positief blijven
Ken de Belse 2e klasse niet, maar is die niet te fysiek voor een kleine technische speler als Aborah?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:49 schreef fanneke het volgende:
[..]
Was laatst bij een wedstrijd van Dender en daar zat ie gewoon op de bank. (Wat in het veld stond was een klasse minder.) Doodzonde van zo'n goeie voetballer.
Hij is welkom hoor.
Als ie dezelfde inzet heeft als vorig seizoen zit het wel goed.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:22 schreef Yeahinho het volgende:
Ben bang dat ie alleen maar tegen gaat vallen.
Z'n techniek zal die ook niet verleerd zijn... Hopen dat ie iets minder gaat liggen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als ie dezelfde inzet heeft als vorig seizoen zit het wel goed.
In het AJAX topic.quote:
Als je in een korte tijd van AJAX naar een Belgische 2e klasser gaat, zit het niet goed met je.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij is al een keer geslaagd, dus waarom zou hij floppen...
Laat hem dan maar door de mand vallen en dan kunnen we zelf die conclusie wel trekken, op deze manier blijft er niet veel over natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Die komt te kort denk ik.
quote:
Dit is toch wel bizarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:00 schreef TerroRobbie het volgende:
WTF hij gaat naar Helmond Sport wat is dit zeg.
Dat wel maar voor JL-begrippen een zeer nuttige spelerquote:
Voor elke club uit de Eredvisie prob wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Demouge is nog niet weg en zie het niet zo makkelijk gebeuren eigenlijk.
Op het GBquote:FRED VAN DER HOORN FC DEN BOSCH
BESTE SUPPORTERS NU IS HET 1900 UUR FLAUW HE IK ZIT NOG OP KANTOOR, ZOJUIST EEN MIDDENVELDER AANGETROKKEN WIJ ALS FC,EENTJE DIE GIF IN ZIJN LICHAAM HEEFT EN EEN WINNAARSTYPE IS, pETER UNEKEN WILDE WE GRAAG HOUDEN MAAR HET GING NIET IVM DE ZEER BEPERKTE MIDDELEN DIE WIJ TE BESTEDEN HEBBEN , MET DE AANBIEDING DIE GEDAAN IS KON PETER NIET LEVEN EN DAT MAG IS ALLEEN MAAR JAMMER VOOR ONS EN PETER ,WIJ MOETEN DAN WEER VERDER. jA PETER ZOU NA AFLOOP VAN LOOPBAAN BIJ DE JEUGDAFDELING EEN TEAM KUNNEN GAAN TRAINEN MAAR IS NOG ZOVEEL SPORTMAN/VOETBALLER DAT HIJ KIEST (TERECHT) OM ZO LANG MOGELIJK DOOR TE GAAN. TAV DIE BERICHTGEVINGEN HIER (ZAKKENVULLER ETC) IK LACH ER MAAR OM MAAR ALTIJD DIE NEGATIEVE TENDENS WORDT JE WELEENS MOE VAN .ZOVEEL SLECHTER ALS VVV DEDEN WIJ HET NIET EN ZIJ SPELEN NU DAAR WAAR WIJ NAAR TOE WILLEN ZELFS HET DOELGEMIDDELDE WAS HAAST HETZELFDE. uNEKEN TROUWENS IS EEN OUD COLLEGA ONZE VROUWEN GAAN MET ELKAAR OM EN PETER KOMT ZELFS OP MIJN VERJAARDAG MAAR IK ZIT ER VOOR DE CLUB OM DIE GEZOND TE HOUDEN EN MET DE MIDDELEN DIE IK TER BESCHIKKING HEB EEN ZO GOED MOGELIJK ELFTAL WEG TE ZETTEN MET DE HULP VAN EEN VIERTAL (KENNERS).AFSCHEID UNEKEN ???WIJ WISTEN BIJ DE LAATSTE THUISWEDSTRIJD TOCH NIET DAT WE NIET DOORGINGEN MET ELKAAR DUS JA EEN SPELER MET ZO EEN STAAT VAN DIENST HOORT INDERDAAD ZIJN SUPPORTERS UIT TE ZWAAIEN EN dat ZULLEN WIJ ECHT NIET VERGETEN.GELOOF MIJ NOU WIJ HEBBEN NIET ZO VEEL EUROOTJES OM IETS TE BEWERKSTELLIGEN WAT WE WEL HEBBEN ZIJN ENTHOUSIASTE MENSEN DIE HUN ZIEL EN ZALIGHEID IN ZO EEN CLUBKE STEKEN EN OOK DAT IS BELANGRIJK. KWANTITATIEF ZULLEN WE EROP ACHTERUIT GAAN MAAR ALS ALLES GAAT ZOALS WE/IK HOOP EN EEn BEETJE MEER GELUK DAN STAAT ER EEN TEAM DAT GEZIEN MAG WORDEN ALS WE DAN OOK NOGEENS VAN HET BLESSURESPOOK GEVRIJWAARD BLIJVEN DAN IS PLAY OFF ECHT WEL MOGELIJK. iMMERS DE JEUGD STAAT OOK TE TRAPPELEN EN DE TECHNISCHE STAF ZAL NIET SCHROMEN OM DIE OOK IN HET DIEPE TE GOOIEN. aL DIE NEGATIEVE TENDENS IS NERGENS GOED VOOR. MENSEN MET INTERESSE VOOR de CLUB LEZEN DAT OOK EN BLIJVEN ZO WEG KRITIEK MAG NEE MOET !!!MAAR WEL MET ARGUMENTEN KOMEN WANT SOMS IS HET ECHT BUITEN PROPORTIONEEL NIET ERG VOOR MIJ, MAAR WEL VOOR JULLIE CLUBKE. Ik kan op veel antwoord geven en wil ik best de tijd voor uit trekken want dat verdienen de meeste wel maar het ontbreekt aan tijd.
Tav saneren dat gebeurd inderdaad van hoog tot laag is overigens ook over gecommuniceerd in de media dus slaap gerust ook mensen op kantoor gewoon de terin naar de nering heet dat geloof ik.ook ik den weleens terug en het klopt de ene speler rendeert beter dan de andere maar vergeet niet dat wij allemaal transfervrije jongens halen want wij kunnen niet anders !!! BIJV RKC KAN ZOMAAR EVEN in de winterstop het elftal aanvullen . bij vvv praat men 1 dag na het kampioenschap over een nieuwe tribune . ado kan 6,5 miljoen lenen van gemeente (meen ik ergens gelezen te hebben) en ik kan zo wel doorgaan zoveel voorbeelden te over wij hebben straks een vijftien/zestien contractspelers di8e er zin in hebben aangevuld met talentvolle jeugd. sportieve groeten fred van der hoorn. en o ja mensen allemaal een fijne vakantie toegewenst .ik zou de mail nog veel langer kunnen maken maar geloof mij ik heb nu een gesprek met speler en zijn zaakwaarnemer.
Sorry hoor maar als je technisch directeur bent kun je toch niet serieus zó schrijven. Helemaal fraai dat je halverwege beseft dat Caps Lock nog aanstaat. Ik vind dit een aanfluiting voor een TD en toch geen visitekaartje. Zal wel weer aan mij liggen...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee, tis hem echt.
JP de Jong of Takak komt. Misschien wel allebei.
Wie?quote:FC DEN BOSCH CONTRACTEERT IVO ROSSEN
FC Den Bosch heeft met Ivo Rossen de tweede nieuwe speler voor komend seizoen aangetrokken. Eerder contracteerden de Bosschenaren Stanley Aborah. Ivo Rossen is een 25-jarige middenvelder afkomstig van FC Zwolle. Hij zal in Den Bosch onder voorbehoud van de uitslag van de medische keuring voor twee seizoenen tekenen.
Rossen heeft volgens manager voetbalzaken Fred van der Hoorn een échte winnaarmentaliteit. ,,Hij gaat altijd voorop in de strijd. Gaten dichten en de bal afpakken zijn Ivo’s kwaliteiten. Dat werk springt vaak minder in het oog, maar is daarom niet minder belangrijk voor een team.’’
Bij FC Zwolle speelde Rossen de afgelopen twee seizoenen 42 competitiewedstrijden. Daarvoor kwam hij uit voor Go Ahead Eagles, FC Dordrecht en de jeugd van Estria, PSV en NEC. In totaal heeft hij 82 competitiewedstrijden in de Eerste Divisie achter zijn naam staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |