Link naar het topic ?quote:
Mwoah. In KLB mogen is de strekking wat opmerkingen betreft wat ruimer.quote:
Topic Report sturenquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
Volgens die zelfsnijder moet ik meer TR'en. Maar WTF betekend TR ?!?
Ohja waag het niet te zeiken over het woord zelfsnijder.
Groeten,
De DJ
Oeps nu heb ik dit topic gereportquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:31 schreef Piovan het volgende:
gele driehoekje
quote:Report door -Sandstorm- gemaakt op 20-04-2007 19:35
TEST TEST
-Sandstorm- ga smegma verzamelen, ga buitenspelen, krijg de griep.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
Volgens die zelfsnijder moet ik meer TR'en. Maar WTF betekend TR ?!?
Ohja waag het niet te zeiken over het woord zelfsnijder.
Groeten,
De DJ
Pssssstquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
-Sandstorm- ga smegma verzamelen, ga buitenspelen, krijg de griep.
Maar flikker gewoon eens op.
Now how's that for a tvp.
Trouwens, als je er zelf mee begint, halen we dat "DJ" gedoe ook niet meer weg.
Kapotquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:50 schreef nikky het volgende:
[..]
Pssssst
Knoppie hebben?
<html>
<body>
<form action="">
<input type="button" value="Nikky's banknop!">
</form>
</body>
</html>
Nou ja, het ís natuurlijk erg kut om te hebben, en ik was van mening dat ik daar wel even over mocht klagen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:27 schreef Biogarde het volgende:
Want?
Heb je het zelf dan?quote:Op zondag 22 april 2007 00:03 schreef EricG het volgende:
[..]
Nou ja, het ís natuurlijk erg kut om te hebben, en ik was van mening dat ik daar wel even over mocht klagen.
quote:
Nee, maar ik opende hem voor de mensen die kanker hebben en geen toegang tot hun computer hebben, omdat ze in het ziekenhuis liggen!quote:
Die stuur je maar een kaartje.quote:Op zondag 22 april 2007 00:09 schreef EricG het volgende:
[..]
Nee, maar ik opende hem voor de mensen die kanker hebben en geen toegang tot hun computer hebben, omdat ze in het ziekenhuis liggen!
Hehehe. Je laat je wel uit de tent lokken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
-Sandstorm- ga smegma verzamelen, ga buitenspelen, krijg de griep.
Maar flikker gewoon eens op.
Now how's that for a tvp.
Trouwens, als je er zelf mee begint, halen we dat "DJ" gedoe ook niet meer weg.
Was dat n.a.v mijn test ?quote:Op zondag 22 april 2007 18:37 schreef Biogarde het volgende:
Blijf AUB in ONZ.
Neen. Ging om dat godvergeten schijttopic van een aandachtshoer met chromosomen te veel.quote:
wedden dat ze zo een topic opent over dat slotjequote:Op zondag 22 april 2007 18:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neen. Ging om dat godvergeten schijttopic van een aandachtshoer met chromosomen te veel.
Ze? Het is een kutkloonquote:Op zondag 22 april 2007 18:43 schreef postmortum het volgende:
[..]
wedden dat ze zo een topic opent over dat slotje![]()
Stond al een report, het topic heb ik ondertussen al gesloten.quote:Op woensdag 25 april 2007 12:58 schreef loveli het volgende:
Beetje jammer topic, gezien postgeschiedenis van TS lijkt mij dit in ieder geval een kandidaat voor een slotje.
Ik ben iets te ver gegaan
Ik maak dus nog kansquote:Op donderdag 26 april 2007 23:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, als je die speciale rechten in KLB nog wil hebben moet je natuurlijk niet zo beginnen.
Het waren m'n collega's menquote:Op donderdag 26 april 2007 22:57 schreef De_Ananas het volgende:
Mijn loflied voor Biogarde is verwijderd [afbeelding]
Ik als gerespecteerd user zou andere rechten in KLB moeten hebben [afbeelding]
Dat topic is al aardig dood gebloedquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:33 schreef BrandX het volgende:
dat gehaat op mij
kan deze niet op slot ofzo, gaat nergens meer over, die straatneger is een kutkloon, en verder zijn die twee elkaar alleen maar aan het bashen. Het is volledig off topic gezeik verder.
of overdrijf ik nu
Als je stopt met posten in KLBquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:19 schreef De_Ananas het volgende:
Wanneer kan ik mijn tagje verwachten?
Jij bent een newbie vergeleken bij mij dreumusje....quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je stopt met posten in KLB
Sorryquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:40 schreef KopieerMachine het volgende:
OMG me vinger kutschaaf
Keiharde doodsverwensingniet zo leuk hé De_Ananas
quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:44 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Laten we het vergeten, en op een leuke manier verder gaan!
Woon jij in Roermond ofzo ? Pasgeleden was je ook al op het terras daarquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:13 schreef Janetje het volgende:
Man, kweek eens een leven.
En blijf eens uit Roermond.. straks kom ik je nog tegen.
Nee..quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Woon jij in Roermond ofzo ? Pasgeleden was je ook al op het terras daar
Maaruhm: Heb je een lover daar ? Misschien ben ik dat welChaos Theory enzo.
quote:
Vertaalbedrijf. En joah.. ik heb er geen moeite mee, lekker in het centrum.quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Overheidsinstantie ?
Maar wel een mooie stad he![]()
Stage of tijdelijk werk ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vertaalbedrijf. En joah.. ik heb er geen moeite mee, lekker in het centrum.
Over 1,5 maand ben ik er wel weer weg..
Ik zal het eens proberen.. Maar tot zover KLB FB [SC]...quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Stage of tijdelijk werk ?
Dan moet je eens een nierbroodje gaan halen bij de Automatique ! Dan kun je ook dat standbeeld zien waar die moffen op eten (topics enzo)
Waren we eens lief voor elkaarquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen.. Maar tot zover KLB FB [SC]...
Jaja, is al weg...quote:Op zondag 29 april 2007 02:09 schreef Meki het volgende:
Grote maffiabaas krijgt een lintje
doodwensing
aangezien de user mij vorige keer ook doodwenste is dit niet een grapje
quote:
quote:Op maandag 30 april 2007 21:40 schreef tralalala het volgende:
Ik was zo in Bennekomaltijd wel gezellig, was er aan het begin van het dorp zo'n Gothic achtig
schreeuw bandje , dus die kerel zegt "allemaal mee doen!."
Gaan al die gothics tegen elkaar op rijden![]()
Snappen jullie het?![]()
![]()
![]()
![]()
:'(
Ik ook niet
!!!! Dom gezicht
Mja, beetje veel smiley's maar de klacht was wel serieus!quote:
ALWEER over gothic's. En dat doen we gewoon niet meer.quote:Op maandag 30 april 2007 22:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mja, beetje veel smiley's maar de klacht was wel serieus!
Waar slaat het op dat ze allemaal op elkaar gaan zitten rijden, zie er de humor niet van in![]()
Ja dankje voor het meldenquote:
Ja dat was een foutje van mij.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:05 schreef woutabest het volgende:
BANANEN die niet open WILLEN
waarom wordt dit topic enkel maar gekickt voor een slotje? Nu staattie weer in m'n MyAt
oh.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja dat was een foutje van mij.
Hij was door iemand gekicked maar ik dacht dat het een oud topic was.
Ik delete de laatste post (dan zakt 'ie weer terug), maar toen bleek dat 'ie nog in de laatste zoveel stond en dus niet wegzakte. Toen heb ik 'm maar op slot gegooid... als ik toch bezig was..
Ja, ooit wel jaquote:Ach.. hij is zo weer uit je AT hoor
quote:Op zondag 29 april 2007 14:07 schreef Slarioux het volgende:
Ik ben geen mod meer idd, maar KLB heeft al heel lang geen goede moderators meer. Sommige doen zelfs mee, staat me voor. En hoewel ik een keer een note heb gehad voor een dergelijke opmerking, was dat nogal incidenteel. En tegenwoordig gebeurt het helemaal niet meer.
Nee Sandstorm ik stap niet opquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]Tsja. Moeten ze ook maar Mods nemen die van natura al veel in KLB kwamen he. Whehehehe
We hebben gewacht op Janetje, die kwam niet nou jammer danquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Vroeger was je beter S-F
Jammer dat je onder de druk bezwijkt van een aantal verzuurde ex-mods die het om de een of andere reden NOOIT gered hebben. Ga vooral zo door joh.
Nee. Je hebt onder druk gehandeld.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We hebben gewacht op Janetje, die kwam niet nou jammer danNormaal was je topic al veel eerder dicht gegaan
![]()
Dat moet iets eerder zijn geweest dan... kan dat ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:19 schreef Janetje het volgende:![]()
Ja, ik was in roermond.. ik liep rond half zes van mijn werk naar het station. Met knetterharde muziek op.. vandaar..
Ligt eraan waar het was en hoe laat precies.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dat moet iets eerder zijn geweest dan... kan dat ?
Maar goed![]()
![]()
![]()
Zie je wel dat het geen onzin was stelletje gluurderikken en zanikerts daarachter![]()
Statler & Waldorfquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee. Je hebt onder druk gehandeld.
En anders had je nadat je MIJN topic gesloten had nog wel 15 topics dichtgeknald over lintwormen, opgedroogd sperma etc. die ook NIET echt lijken.
Maarja. Doe gewoon normaal je werk en laat je niet op je nek zitten door die verzuurde graftakken die het nooit voor elkaar hebben gekregen.
[afbeelding]
Neuj prima topic verderquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:59 schreef SpeedyRich het volgende:
Hey hoer!
TS lijkt niet serieus mischien naar onz
Het valt mij zelfs opquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:29 schreef PeZu het volgende:
beetje overtrokken hoor bio
mijn_! gebruik ik gewoon altijd
tis maar waar je over kan vallen
Auw le0quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het valt mij zelfs op
Het is irritant men![]()
Het hoort in ONZ![]()
het hoort bij mijn manier van posten en reagerenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het valt mij zelfs op
Het is irritant men![]()
Het hoort in ONZ![]()
ga jij aub weg, ver weg lamme rukeendquote:
Naja, zolang users er niet op reageren vind ik het best. Bij overmatig gebruik ga ik je bitchslappenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
het hoort bij mijn manier van posten en reageren
en tuurlijk valt het o!p ik gebruik hem nogal redelijk vaak
je bent echt de eerste die erover valt in al die tijd
ik zie ook echt mega vaakdus wrom zou ik mijn
_! niet kunnen blijven gebruiken?
het hoort nu eenmaal bij mij bioquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Naja, zolang users er niet op reageren vind ik het best. Bij overmatig gebruik ga ik je bitchslappen![]()
Nou, geweldige klacht weer. Maar misschien dat mijn collegae er wel anders over denken. Je zult dus even moeten afwachten. Ik gooi het in iedergeval niet meer open, dit soort topics open je in het vervolg maar in ONZ ofzo.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:13 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Waerde collegae,
Waarom heeft The_Terminator dit topique: Mijn schoonmaakster, wat doe je?? gesloten? Ik deponeer terecht een klacht en meneer denkt dat ik onzinnig bezig ben.
Je reinste vorm van nazisme.
Na deze onzinnige opmerking van jouw zijde zal ik alles op alles zetten om KLB saai te maken. U wordt bedankt.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ben het met je eens The_Terminator!
Alberto_Vermicelli mag voortaan wel eens een topic openen zonder die onzinnige toon.
Dat kan gewoon in ONZ hoor dirktatorquote:Op maandag 7 mei 2007 17:22 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Na deze onzinnige opmerking van jouw zijde zal ik alles op alles zetten om KLB saai te maken. U wordt bedankt.
Snoodaard !quote:
[PTA Feedback] Voor al uw echtscheidingen Probeer het daar eensquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:41 schreef Qunak het volgende:
Kan die bagger in Gespot worden verwijderd? Heeft niks meer met gespotte auto's te maken. Ook zou ik het prettig vinden dat ook de bagger omtrent mijn werkgever wordt verwijderd. Bij nader inzien had ik dat beter niet kunnen posten. Waarvoor dank.
Je zet 'm zelf online.. dus hij kan in topics gezet worden, dat weet je.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:18 schreef MarkzMan_X het volgende:
Gaarne post editten van een of andere user die mijn foto gebruikt:
Schelden op tv WTF
B.v.d.
Onrechtmatig gebruik mag nooit. Dat ik mijn foto in het fotoboek zet is geen vrijbrief voor anderen om hem te gebruiken. Iig dank.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je zet 'm zelf online.. dus hij kan in topics gezet worden, dat weet je.
Maar in dit geval is 'ie weg.
Daarom is 'ie ook weg.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:21 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Onrechtmatig gebruik mag nooit. Dat ik mijn foto in het fotoboek zet is geen vrijbrief voor anderen om hem te gebruiken. Iig dank.
* Doet haar goedquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:24 schreef MarkzMan_X het volgende:
Dank u weledelgestrenge vrouw Dinges!
http://forum.fok.nl/rde/faq/policyquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:21 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Onrechtmatig gebruik mag nooit. Dat ik mijn foto in het fotoboek zet is geen vrijbrief voor anderen om hem te gebruiken. Iig dank.
Je hebt een vinkje geplaatst dat je akkoord ging met de policy.quote:Wat moet je vooral niet vergeten ?
Vergeet vooral niet dat de moderators in de eerste plaats users zijn die zijn uitgekozen om de boel een beetje in de gaten te houden en in goede banen te leiden. Hun instructies dienen dan ook opgevolgd te worden. FOK! is geen democratie.
Ook kunnen mods topics sluiten of verwijderen en berichten wijzigen of verwijderen als dit nodig wordt geacht.
Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto's etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's bijvoorbeeld) gequote worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's en teksten in andere topics opduiken.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:16 schreef TC03 het volgende:
Ergernis aan domme WO-ers #2
Kan er arrogante worden gemaakt van 'domme'? Dank.
Dat je morgen naast een gruuwlijk dik wijf wakker mag wordenquote:
Ja, zie mijn reactie in dat andere topic waar je verkeerd zat.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:52 schreef fvivif het volgende:
Ik klaag nooit als een topic dicht gaat, maar dit was een serieuse klacht verwijder dan bagger en laat hem gewoon open
Neuh, maar beetje onzinnig om te posten dat je dood gaat he.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:53 schreef fvivif het volgende:
Moeten jullie dan allemaal persee weten waarvoor het zalfje echt is of zo
Edit je dat en maak je het topic weer openquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Neuh, maar beetje onzinnig om te posten dat je dood gaat he.
Het was een serieuse klachtquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:55 schreef Maisnon het volgende:
god waarom wist ik dat fvivif de reden was dat deze bovenaan in myAT stond
Je kan het zelf editen. Eventueel kan je dan ook meteen je OP wat uitgebreider maken enzo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:55 schreef fvivif het volgende:
[..]
Edit je dat en maak je het topic weer open
over de kleur van het zalfje of zo ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je kan het zelf editen. Eventueel kan je dan ook meteen je OP wat uitgebreider maken enzo.
Ja, kleur is ook belangrijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:59 schreef fvivif het volgende:
[..]
over de kleur van het zalfje of zo ?een gemiddelde fokker leest geen OP langer dan 3 regels en daar houd ik rekening mee
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Fvivif zeik niet zoAf koest in je mand!
Laat die lieverd tochquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Fvivif zeik niet zoAf koest in je mand!
Nu geef je hem 1 topic straks wil hij er 2quote:
Nah, hij moet eerst de OP nog even aanpassenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nu geef je hem 1 topic straks wil hij er 2![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nu geef je hem 1 topic straks wil hij er 2![]()
In Firefox staat er wel een streep door ja, dat is serieus.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:07 schreef fvivif het volgende:
Nu heb ik alsnog geen antwoord op mijn vraag
dan neem ik nu firefoxquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
In Firefox staat er wel een streep door ja, dat is serieus.
Dicht.quote:
Een topic van nog niet eens 2 zinnen in de OPquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:45 schreef fvivif het volgende:
Fietsie !!!
die post was voor het topic mopquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een topic van nog niet eens 2 zinnen in de OP![]()
En in de eerste "zin" haal je je TT ook nog eens onderuit![]()
Zelfs jij kan beter
Kijk die TT alleenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:48 schreef Nachtdier het volgende:
Paar van die kankerzwarten
Ik zou van lServeillance fiets willen weten wie ik discrimineer...en waarom.
Graag gemotiveerd, nadat je het topic opnieuwe hebt doorgelezen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:48 schreef Nachtdier het volgende:
De topictitel: Paar van die kankerzwartenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:48 schreef Nachtdier het volgende:
Dit is gewoon racistisch en ongewenstquote:(@%(+zwarten
waren het weer van die pleuriszwartjes
gewoon openieuw maken met lieve woordjes jijquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:12 schreef Nachtdier het volgende:
Ok, de topictitel is niet heel lief, maar is wel een heel duidelijke uiting van de frustraties die ik heb en nog steeds heb ook tegen die lui ten tijde van het schrijven. En dan bedoel ik die lui die dr handjes niet konden thuishouden.
PS, mag het woord kutmarokkaan wel? Staat in de Dikke van Dale. Niet dat dit Marokkanen waren, maar toch...Scheelt weer discussies in de toekomst.
En geef -Sandstorm- maar een ban. Ik voel mij namelijk zeer ernstig gediscrimineerd nu hij mij de naam Nerd toebedeeldIk word verdomme in het hoekje geplaatst van...nouja, laat ik dat maar niet zeggen.
Lui die hun handen niet thuis kunnen houdenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:12 schreef Nachtdier het volgende:
Ok, de topictitel is niet heel lief, maar is wel een heel duidelijke uiting van de frustraties die ik heb en nog steeds heb ook tegen die lui ten tijde van het schrijven. En dan bedoel ik die lui die dr handjes niet konden thuishouden.
PS, mag het woord kutmarokkaan wel? Staat in de Dikke van Dale. Niet dat dit Marokkanen waren, maar toch...Scheelt weer discussies in de toekomst.
En geef -Sandstorm- maar een ban. Ik voel mij namelijk zeer ernstig gediscrimineerd nu hij mij de naam Nerd toebedeeldIk word verdomme in het hoekje geplaatst van...nouja, laat ik dat maar niet zeggen.
Spam misschien.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:05 schreef Hanenwurger het volgende:
Het moet maar eens afgelopen zijn...
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat dit uitstekende topic op slot gegooid wordt. Heb ik heer moderator's moeder soms genoemd? Dat er van geen discussie nog sprake was ligt eerder aan het gehalte blagen dat niet fatsoenlijk kan posten. Ik wil een concessie doen. Ik wil de link uit de OP wel verwijderen. Die hebben wij ook helemaal niet nodig! Wat denkt u?
Wij bieden mensen een alternatief, gebruiken FOK! als podium om te discussieren over hoe het anders moet. Als je consequent bent, dan kun je beter de user Hanenwurger deleten, want in feite is alles geschreven door Hanenwurger een manier van leven, een blikopener. Begrijp je? SPAM is mensen die aandacht nodig hebben, die nonsens willen tentoonspreiden. We kunnen toch samenwerken? FOK! lokt het gepeupel, wij bedenken de ideologie tot het omvormen van modelburgers!quote:
Blijf dan gewoon weg als het je niet bevalt ofzo.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:12 schreef Hanenwurger het volgende:
[..]
Wij bieden mensen een alternatief, gebruiken FOK! als podium om te discussieren over hoe het anders moet. Als je consequent bent, dan kun je beter de user Hanenwurger deleten, want in feite is alles geschreven door Hanenwurger een manier van leven, een blikopener. Begrijp je? SPAM is mensen die aandacht nodig hebben, die nonsens willen tentoonspreiden. We kunnen toch samenwerken? FOK! lokt het gepeupel, wij bedenken de ideologie tot het omvormen van modelburgers!
Ik heb het even 'ge-scand' om het zo maar te zeggen. En dat was het originele bericht ja zonder de edit. Het is gewoon verkapte spam waar je nogal veel aandacht aan besteed hebt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:39 schreef Hanenwurger het volgende:
Heb je uberhaupt een regel gelezen van wat er gepost is? Of is dit een gegenereerde reactie, omdat de echte The_Terminator aan het rusten is?
Spam is reclame maken. Of er nou rotzooi op staat of een geweldige site is doet niet terzake.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:12 schreef Hanenwurger het volgende:
[..]
Wij bieden mensen een alternatief, gebruiken FOK! als podium om te discussieren over hoe het anders moet. Als je consequent bent, dan kun je beter de user Hanenwurger deleten, want in feite is alles geschreven door Hanenwurger een manier van leven, een blikopener. Begrijp je? SPAM is mensen die aandacht nodig hebben, die nonsens willen tentoonspreiden. We kunnen toch samenwerken? FOK! lokt het gepeupel, wij bedenken de ideologie tot het omvormen van modelburgers!
Een bannertje kost duur zekerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:12 schreef nikky het volgende:
[..]
Spam is reclame maken. Of er nou rotzooi op staat of een geweldige site is doet niet terzake..
Wil je graag reclame maken op FOK! dan kan dat geregeld worden via PR@fok.nl
Is duur, kost veel.quote:
Heerlijk die grote pannenkoekenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
Janetje heeft zeker zelf grote dienbladen om de tepels dat ze mijn topic sluit
Waar is de BrauN gebleven die geen kontlikkende acties uithaalde om moderator te wordenquote:Op zondag 13 mei 2007 13:20 schreef BrauN het volgende:
Janetje, waarom werd mijn post verwijderd? Het is gewoon een reactie op een user die ook in dat topic post en me regelmatig irriteert. Was het offtopic naar jouw mening? Mag je vinden, maar dan is 90% van KLB dat ook.
Kom op, KLB is juist zo leuk omdat je lekker kunt afgeven op de TS en users met een grote mond of irritatiefactor, dat weet je zelf ook. In geen opzicht ging ik te ver, ik heb namelijk geen doodsverwensing, racisme of andersoortige buitensporigheden in mijn post kunnen ontdekken.
Enlighten me!
Het was een reactie op een edit.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:20 schreef BrauN het volgende:
Janetje, waarom werd mijn post verwijderd? Het is gewoon een reactie op een user die ook in dat topic post en me regelmatig irriteert. Was het offtopic naar jouw mening? Mag je vinden, maar dan is 90% van KLB dat ook.
Kom op, KLB is juist zo leuk omdat je lekker kunt afgeven op de TS en users met een grote mond of irritatiefactor, dat weet je zelf ook. In geen opzicht ging ik te ver, ik heb namelijk geen doodsverwensing, racisme of andersoortige buitensporigheden in mijn post kunnen ontdekken.
Enlighten me!
Maar bashen is het enige wat nog leuk is op FOK! tegenwoordig! Please, neem me dat pleziertje niet af!quote:Op zondag 13 mei 2007 13:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het was een reactie op een edit.
Die edit heb ik gezet omdat het gewoon een domme flame was. Nee, geen hoogstaande flame, een domme flame.
Het is in KLB niet de bedoeling dat je lekker kunt afgeven op TS en users met een grote mond, die stuur je maar een PM. Nope.. het gaat niet om doodsverwensingen, het gaat gewoon om dom bashen.
En waar is de Sandstorm gebleven die nog WEL fatsoenlijke yearmixes produceerde, i.p.v. kansloze ruktopics te openen over zijn tamelijk onboeiende belevenissen in zijn hometown, om vervolgens door iedere user afgezeken te worden?quote:Op zondag 13 mei 2007 13:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Waar is de BrauN gebleven die geen kontlikkende acties uithaalde om moderator te worden
Je reflecteert.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:26 schreef BrauN het volgende:
[..]
En waar is de Sandstorm gebleven die nog WEL fatsoenlijke yearmixes produceerde, i.p.v. kansloze ruktopics te openen over zijn tamelijk onboeiende belevenissen in zijn hometown, om vervolgens door iedere user afgezeken te worden?
Ik mis die tijd.
quote:Op zondag 13 mei 2007 13:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Maar bashen is het enige wat nog leuk is op FOK! tegenwoordig! Please, neem me dat pleziertje niet af!
Oh ja, ik vergat inderdaad antwoord te geven, dat wil ik best erkennen.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je reflecteert.
Daar ligt je zwakte...
Doe eens ff normaal jaquote:Op zondag 13 mei 2007 13:32 schreef -Sandstorm- het volgende:
=en rot nou maar weer op naar ONZ=
Nee Sandstorm, dat mag niet, sorry.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:32 schreef -Sandstorm- het volgende:
=en rot nou maar weer op naar ONZ=
Sorry, jij hebt het over normaal doen in KLB?quote:
Neh, mod.quote:Wat een tiran ben je toch ook in KLB !![]()
![]()
![]()
Toen ik nog zo'n dikke zwarte was..quote:Zijn ze moderator menen ze zich gelijk een dikke. OK helpen en topics verwijderen is leuk, maar verplaats je ook eens in anderen en zoals je vroeger was zonder die blauwe letterts.
voordat ze mod was kwam ze nooit in klbquote:Op zondag 13 mei 2007 13:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal ja![]()
Wat een tiran ben je toch ook in KLB !![]()
![]()
![]()
Zijn ze moderator menen ze zich gelijk een dikke. OK helpen en topics verwijderen is leuk, maar verplaats je ook eens in anderen en zoals je vroeger was zonder die blauwe letterts.
Ach zeik niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
voordat ze mod was kwam ze nooit in klb![]()
Dus mist ze ook de empathie om de users die hier al langer komen te ontzien![]()
La:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:10 schreef Janetje het volgende:
Que?
Ik zie je punt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:49 schreef Camplo het volgende:
[..]
La:
Mensen die zich ergeren aan andere mensen
Jonges die vragen of je wil neuken
Mensen die zeggen dat ze je verzonnen hebben!
Geen verstopplek vinden tijdens verstoppertje..
Jochies die met poppen spelen..
Mensen die "Penuare" zeggen !
Al die teringkneuzen die om de 10 seconden een topic openen in KLB.
Kijk vooral eens de topicnummers:
1024888 - 1024884 = Viswijfje
1024691 - 1024693 = Consigliere
Mag wel weer eens tijd worden voor echte problemen ipv die mislukte ONZ mongooltjes die hier hele tijd topics uit z'n duim zuigen en dan hier neerplempen.
Zo knal je het niveau niet omhoog nee, en KLB is echt een veredeld ONZ aant worden.
Zou eens hard tegen opgetreden moeten worden.
Is al gebeurd..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:54 schreef Camplo het volgende:
Kaart het eens hoger aan.
Wordt KLB nog eens leuk zoals tijd geleden. T'aantal topics dat gewoon puur ruk is en in grote veelvoud wordt gepost begint echt irritant te worden.
Of 5 KLB topics op 1 dag of elke dag 1 dom topic posterds. Zonde.
Even kijkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:51 schreef SmeerCaas het volgende:
aub slowchat replies verwijderen in Televisie: te vroege zomerstop van allerlei programma's
Gesprek van sebasser en viswijfje, kan makkelijk in ONZquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Was je al aan het verwijderen? Ik kon niet veel vinden namelijk...
Televisie: te vroege zomerstop van allerlei programma'squote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Was je al aan het verwijderen? Ik kon niet veel vinden namelijk...
MSN MAIL PM ICQ TNTquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gesprek van sebasser en viswijfje, kan makkelijk in ONZ![]()
Joh, maar lemmings zijn gewoon niet leuk. Je weet dat je toch geen serieuze reacties kan verwachten, veel zin om er een te maken heeft het dus al niet.quote:
hallo mede-piemeleterquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Joh, maar lemmings zijn gewoon niet leuk. Je weet dat je toch geen serieuze reacties kan verwachten, veel zin om er een te maken heeft het dus al niet.
Shure. Bist flink in de warre.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:58 schreef fvivif het volgende:
ik bedoel ik moet nog drinkenhihihihihihihihi maar ik ga heus neit drinken 1!!
Probeer het eens in ONZ.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:09 schreef fvivif het volgende:
Bier en tieten ! trAlalaalALala
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:59 schreef postmortum het volgende:
[afbeelding]
deze doet mij denken aan Janetje als je eer een disacussie mee wilt aangaan
vrouwen zeggen nooit zinnige dingenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze doet me denken aan postmortum als je er eens iets zinnigs tegen zegt.
Wel waar:quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
vrouwen zeggen nooit zinnige dingen![]()
^^ Ik knabbel nog liever m'n eigen arm eraf met m'n kleine konijnentandjes..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:11 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Love is in the air!![]()
Postmortum and Janetje are sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G.
Soooooo sweet!![]()
Ik ben voor wereldvrede, gratis bier voor iedereen en strings op jonge leeftijd.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
Voor wie ben jij Alberto ?
Dat ik zelf een dooie ben , wil niet zeggen dat ik gothics neemquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:11 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Love is in the air!![]()
Postmortum and Janetje are sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G.
Soooooo sweet!![]()
Als onze KLB-Meet topiek weer opengaatquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:18 schreef Janetje het volgende:
Geweldig.
Tof.
Mooi.
Kunnen we dit topic dan nu verder verschoond houden van bagger?
Ik zou zeggen, lees de sluitpost.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
Als onze KLB-Meet topiek weer opengaat![]()
Even kijkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:16 schreef zoalshetis het volgende:
Zit er wel iets in voor een persoon als mij?
doe maar ff naar r&p. en verander gelijk de tt.
thanks.
indien ts echt is, is hij het waard. hij heeft ff wat opbeurends nodig, niet het stroeve afzeikerige (wat in klb juist zo leuk isquote:
We ziijn het topic achter de schermen aan het bespreken.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Marokkaanse jeugdbendes (in het volgende filmpje)
doe even wat aan meki. de oppermongool gaat weer offtopic en is duidelijk weer op pad om het topic te laten verzanden in bagger
Dat is waargebeurd. Jouw topic niet!quote:Op zondag 20 mei 2007 12:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
En topics over tandenborstels in de kut mogen WEL he Biogarde ?
Pfffffff
Je bent topic-opener nummer 1. 95% is lemming, slecht verzonnen en heeft het taalgebruik waar zelfs Maikuuul afstand van neemt.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
En topics over tandenborstels in de kut mogen WEL he Biogarde ?
Pfffffff
Ben blij dat er nog iemand is die KLB levendig doet houden. Zonder mij had jij weer een zwart kleurtje.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je bent topic-opener nummer 1. 95% is lemming, slecht verzonnen en heeft het taalgebruik waar zelfs Maikuuul afstand van neemt.
Die overige 5% laten we open. Daar hoort deze niet bij.
Ik ben altijd al blank geweest.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ben blij dat er nog iemand is die KLB levendig doet houden. Zonder mij had jij weer een zwart kleurtje.
Precies. Negers zijn smerig toch ?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:03 schreef Janetje het volgende:
Dat zijn we hier allemaal.
Nee hoor..quote:
Leuk dat je je kloon verraadt -Sandstorm-quote:
Is hij ook die DJ?!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Leuk dat je je kloon verraadt -Sandstorm-
Waar heb je het over ?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Leuk dat je je kloon verraadt -Sandstorm-
Daarom is hij juist zo geniaal!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:11 schreef NJ het volgende:
Deze running gag is wel héél erg uitgemolken J.
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:11 schreef NJ het volgende:
Deze running gag is wel héél erg uitgemolken J.
Kampjoekelnaam.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:12 schreef Jarno het volgende:
Bericht aan NJ:
[..]
Daarom is hij juist zo geniaal!. Er zijn er maar weinig die zo consequent en zo lang terug komen,
't Is een stukje FOK! historie..
Nee, je hebt terecht een onterecht gesloten topic weer geopend. Het glas is half vol NJ!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:13 schreef NJ het volgende:
Ik zat kennelijk in een gesloten topic te posten:
[..]
Heet jij dan geen Sandstorm?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:13 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Kampjoekelnaam.
Zeg niet dat je in het echt Jarno heet![]()
Die hele user is een teringnewbie, J. En het is nog zo'n megalomanische ook.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:12 schreef Jarno het volgende:
Bericht aan NJ:
[..]
Daarom is hij juist zo geniaal!. Er zijn er maar weinig die zo consequent en zo lang terug komen,
't Is een stukje FOK! historie..
Nou, mijn beste oldbie.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:10 schreef Jarno het volgende:
Kun je anders even in de FAQ aangeven waar staat dat je niet mag klagen over het feit dat je bepaalde dingen niet mag posten in KLB newbiemodje Janetje?.
Ja.quote:
Ik vond die '90s remixen van je echt geniaal!quote:
En anders?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kap eens met de SC !
Is Sandstorm die DJ dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:16 schreef Jarno het volgende:
Ik vond die '90s remixen van je echt geniaal!
Dat niet, maar hardly de moeite van het deleten of sluiten waard, toch? Gewoon niet zo benepen doen (niet jij, de KLB modjes) en de ubersturmbahnmoderator uit willen hangen. Die Sandstorm newbie zal groot genoeg zijn om zelf te kunnen praten en doen.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:15 schreef NJ het volgende:
[..]
Die hele user is een teringnewbie, J. En het is nog zo'n megalomanische ook.
What's next, Groetjes Veldmuis is originele humor van de bovenste plank? [afbeelding].
Geen idee. Vraag het hem eens!quote:
Mwah.. als hele topics (ook goede) ermee verneukt worden lijkt het me wel logisch dat het verwijderd wordt.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat niet, maar hardly de moeite van het deleten of sluiten waard, toch? Gewoon niet zo benepen doen (niet jij, de KLB modjes) en de ubersturmbahnmoderator uit willen hangen. Die Sandstorm newbie zal groot genoeg zijn om zelf te kunnen praten en doen.
WTF? Redelijk sneu om hier en plein publique een beetje de kloonverrader te gaan spelen.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Jammer he, dat mods edit-historie kunnen bekijken.
Daarnaast vind ik eigenlijk dat jij je grote bek wel eens mag gaan houden.
Je kan ook een keer te ver gaan schat
En dat gebeurt, wat, misschien wel 2 x per jaar? Wow, het is maar goed dat jullie er zijn hoor...quote:Op maandag 21 mei 2007 20:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. als hele topics (ook goede) ermee verneukt worden lijkt het me wel logisch dat het verwijderd wordt.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
WTF? Redelijk sneu om hier en plein publique een beetje de kloonverrader te gaan spelen..
Ik zou zeggen iedere dag.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
En dat gebeurt, wat, misschien wel 2 x per jaar? Wow, het is maar goed dat jullie er zijn hoor....
Dat laatste is juist het hele probleem, hij is het maar half. Hij reageert wel, maar praat niets uit. Met als gevolg dat zijn topics, die regelmatig al van bedenkelijke kwaliteit zijn, na de derde post al over één of andere DJ gaan. Dat liep een tijdje de spuigaten uit, dus werd dequote:Op maandag 21 mei 2007 20:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat niet, maar hardly de moeite van het deleten of sluiten waard, toch? Gewoon niet zo benepen doen (niet jij, de KLB modjes) en de ubersturmbahnmoderator uit willen hangen. Die Sandstorm newbie zal groot genoeg zijn om zelf te kunnen praten en doen.
Als overdrijven een vak is, ben jij de specialist!quote:
Mwah.. Als ik screenshotjes zou moeten maken van alle TRs die hier de afgelopen maand over gezet zijn ben ik wel even bezig.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als overdrijven een vak is, ben jij de specialist!.
Nou goed, ik zou zeggen delete ze, en succes met de hobby.
Da's toch mooi?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat laatste is juist het hele probleem, hij is het maar half. Hij reageert wel, maar praat niets uit. Met als gevolg dat zijn topics, die regelmatig al van bedenkelijke kwaliteit zijn, na de derde post al over één of andere DJ gaan.
Ik had het tegen jou.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dank U NJ
En Jarno moet inderdaad eens zijn bek houden Janetje
Daar zorg ik wel voor ja.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. Als ik screenshotjes zou moeten maken van alle TRs die hier de afgelopen maand over gezet zijn ben ik wel even bezig.
Thanks! Ik vermaak me wel.
Lol.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Lol.![]()
Ik moet mijn bek houden omdat ? Wat doe ik verkeerd.
Vier je periode eens uit ofzo voordat je me ligt af te kafferen.
Oeh, is dat een dreigement?quote:
Ja, sorry, het zal wel aan mij liggen maar ik kan daar erg om lachen. Elke newbie weet dit op de een of andere manier, het is zo ingeburgerd!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:25 schreef NJ het volgende:
"Hey Sourcy, er zit wat op je lip"
Was die PM van jou dat dan?quote:
Nope.quote:
Oh, dan volgt nu mijn vriendelijke antwoord.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nope.
Alleen de vriendelijke vraag ermee op te houden.
Dat antwoord had ik al gehad ja.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh, dan volgt nu mijn vriendelijke antwoord.
"Neuh. Misschien. Nu niet. Ooit."
Recalcitrant ben ik he.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:31 schreef Kreator het volgende:
Eeuwig zonde Jarno. Dat je niet zonder meer zomaar alles doet wat een moderator van je vraagt.
Vergeet niet je tranen af te vegen voordat je de straat oversteekt. Dat zou zonde zijn.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:32 schreef Janetje het volgende:
Nou, ik schiet bijna vol.
Och zonde, zonde.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vergeet niet je tranen af te vegen voordat je de straat oversteekt. Dat zou zonde zijn.
Al zou het niet mogen!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
En nu mag slowchatten wel ineens he.
Ik zal er aan denken.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vergeet niet je tranen af te vegen voordat je de straat oversteekt. Dat zou zonde zijn.
En als je het dan toch vergeet, dan nemen we je dat niet kwalijk. No hard feelings.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:34 schreef Janetje het volgende:
Ik zal er aan denken.
Ik heb er net een topic in geopend.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:37 schreef Jarno het volgende:
KLB is echt mijn favoriete forum.
Je hebt nogal geluk dat Janetje niet de pik op je heeft.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:37 schreef Jarno het volgende:
Jammer van de moderatie.
met lood? zo ja wil ik het wel even regelen!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:32 schreef Jarno het volgende:
Janetje wil graag volgeschoten worden Krea. Ik doe het niet, want ik doe nooit wat modjes vragen.
Neem jij even waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |